Dit heb ik ook vaak, maar besef me dan ook dat andere mensen andere keuzes maken, en dat zij misschien wel meewarig naar mij kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:03 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik kijk nog wel eens meewarig naar twintigers die dan al een 'burgerlijk' leven leiden met gezin en zulks, en denk dan 'Wat heb je dan zelf eigenlijk geleefd??'
/confession
Niet bedoeld als veroordeling uiteraard, maar zo beredeneerd vanuit mijn eigen referentiekadervoor de 30e had ik veels te druk met reizen, uitgaan, vriendjes, werk, studie etc om überhaupt aan een kind te denken
Nou ja, precies dat ja! Het proces dat je ergens brengt is het belangrijkste wmb, niet het moment waarop je bepaalde conclusies trekt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:59 schreef Burdie het volgende:
Dat is toch heel mooi, KP?Mijn leven is weer heel anders gelopen en ik ben er blij mee, want het bracht me daar waar ik vandaag ben.
😂 Welke maand bedoelde ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ja ik zou ook niet weten welke andere '81
Ohja kak foto's!! Wacht ik duik ff mn archief in ♡quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom wordt er volgens mij ook meerdere keren gezegd dat de keuze heel persoonlijk is en dat iedereen daar een eigen afweging in maakt
Maar het begon eigenlijk over placenta smoothies toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt? Ik helemaal niet juist. Ik ben misschien felle discussies gewend over dit onderwerp maar dit was vooral een opsomming. Ik ben juist blij als iedereen doet wat hem/haar goed dunkt!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:03 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Nou ja, precies dat ja! Het proces dat je ergens brengt is het belangrijkste wmb, niet het moment waarop je bepaalde conclusies trekt.
En SQ, dat lees ik wel, maar ik lees daar omheen even goed een soort onbegrip, dus ik voelde de behoefte om daar een nadere toelichting op te geven.
En z0mg Ik loog. Ik was 22
Daarom vind ik het zo leuk dat Tweedle (of 1 van de andere T's) ook gewoon toegeeft dat ze geitenwollensok is en wél overweegt iets met de placenta te doen ipv zich af te laten schrikken door andere reactiesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja echt? Ik helemaal niet juist. Ik ben misschien felle discussies gewend over dit onderwerp maar dit was vooral een opsomming. Ik ben juist blij als iedereen doet wat hem/haar goed dunkt!
Ja, echtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja echt? Ik helemaal niet juist. Ik ben misschien felle discussies gewend over dit onderwerp maar dit was vooral een opsomming. Ik ben juist blij als iedereen doet wat hem/haar goed dunkt!
Mn mail account is dicht van de opleiding, daar stonden ze inquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:35 schreef Sylver_ het volgende:
Ik wil naar bed, maar zit te F5'en voor Mignonne's foto's
Leuk al die leeftijden te lezen trouwens! Zelf val ik net buiten de 35+ kamp; 34 over 2 maanden
Dat vind ik ook nog altijd de meest aantrekkelijke optie, maar ik denk niet dat ik 'm uit het ziekenhuis mee naar huis vraagquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:40 schreef tombolafan het volgende:
Er schijnt ook de mogelijkheid te zijn m te drogen en capsules te laten maken, dat lijkt me dan weer wel wat
Ik las te snel en las dat je ermee gegourmet hadquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog altijd de meest aantrekkelijke optie, maar ik denk niet dat ik 'm uit het ziekenhuis mee naar huis vraag.
Heb je trouwens tegenwoordig nog een ondersteek nodig om te bevallen? Vorige keer heb ik 'm ongebruikt geretourneerd.
Ik ben ook een geitenwollensok, maar dit was er een van Thistlequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:17 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo leuk dat Tweedle (of 1 van de andere T's) ook gewoon toegeeft dat ze geitenwollensok is en wél overweegt iets met de placenta te doen ipv zich af te laten schrikken door andere reacties
mja, t geregel eromheen vind ik ergens ook een beetje te veel gedoe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog altijd de meest aantrekkelijke optie, maar ik denk niet dat ik 'm uit het ziekenhuis mee naar huis vraag.
Heb je trouwens tegenwoordig nog een ondersteek nodig om te bevallen? Vorige keer heb ik 'm ongebruikt geretourneerd.
Ik kan serieus niet meer bij mn foto's boehoe!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:35 schreef Sylver_ het volgende:
Ik wil naar bed, maar zit te F5'en voor Mignonne's foto's
Leuk al die leeftijden te lezen trouwens! Zelf val ik net buiten de 35+ kamp; 34 over 2 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Disclaimer ja daar staat een foto van een placenta dus.):)
Prima, ik beval toch poliklinisch. Voor de rest heb ik wel een teiltje staanquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik las te snel en las dat je ermee gegourmet had![]()
Heb je niet per se nodig. Iets van een kom of bak om in te spugen/plassen/placenta'en is wel fijn.
Ik dacht even dat je zei dat je een grote muursticker van je vk hebt gekregen. Je weet wel, zoals mensen zeggen dat ze weer een sticker van de vk hebben gekregen. Ik vond die van jou al een tikje overdrevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hier weer een goede controle gehad, en een grote muursticker (114 x 173 cm) aangebracht in de babykamer.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet meer bij mn foto's boehoe!
Ik had een toffe oa van een 2-lobbige placenta. Was geen tweeling, ook geen teken van een tweeling, puur toeval. Zoiets, alleen mijne was meer gescheiden, zat meer afstand tussen de twee.Ohhh wat jammer, ik was vet benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Disclaimer ja daar staat een foto van een placenta dus.)Ik vind een placenta echt zoiets indrukwekkends! Was ook vet trots op de mijne
Die moest helaas mee voor onderzoek. Maar een paar weken geleden heb ik samen met een pasbevallen vriendin een boompje geplant op haar placenta als plaatsvervanger voor de mijne
![]()
Ooooh! Dan begreep ik je verkeerd ook. Nee joh, bespaar je de moeite. En voor dat ene geval waarin je per ongeluk toch thuis bevalt omdat het te rap gaat zijn vk's altijd heul creatief met vuilniszakken/slakommen/albert heijn tasjes/handdoeken. Komt goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prima, ik beval toch poliklinisch. Voor de rest heb ik wel een teiltje staan
Heb je hem niet terug gevraagd daarna dan? Wat jammer als je hem graag mee had willen nemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ohhh wat jammer, ik was vet benieuwdIk vind een placenta echt zoiets indrukwekkends! Was ook vet trots op de mijne
Die moest helaas mee voor onderzoek. Maar een paar weken geleden heb ik samen met een pasbevallen vriendin een boompje geplant op haar placenta als plaatsvervanger voor de mijne
Nee, dat kon niet. Na het onderzoek zou 'ie verbrand worden met 't medisch afval. En ik heb nog toegestemd ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Heb je hem niet terug gevraagd daarna dan? Wat jammer als je hem graag mee had willen nemen.
Ik kan me alleen vaag herinneren dat ik mn placenta's gezien heb. De laatste twee waren vooral groot2e woog een kilo, 3e is niet gewogen maar zou best ook in die richting kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef Burdie het volgende:
Ik dacht even dat je zei dat je een grote muursticker van je vk hebt gekregen. Je weet wel, zoals mensen zeggen dat ze weer een sticker van de vk hebben gekregen. Ik vond die van jou al een tikje overdreven.
Juli, een halverwegentje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
september. Onder de 35-jarigen ben ik nog een foetus natuurlijk.
Gewoon je lijstje aan het afvinken dus!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee, de uitspraak "weer een sticker gekregen van de vk" heb ik nog nooit gedaan. Het waren gewoon 2 bijzonderheden van vandaag op het babyfront.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:00 schreef Tweedledee het volgende:
[..]
Ik ben ook een geitenwollensok, maar dit was er een van Thistle
3Tverwarringftw![]()
Hehehe ik dacht precies dit!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je zei dat je een grote muursticker van je vk hebt gekregen. Je weet wel, zoals mensen zeggen dat ze weer een sticker van de vk hebben gekregen. Ik vond die van jou al een tikje overdreven.
Dit was wel een belangrijk vinkje.quote:
Fijn!quote:Hier staan ook steeds minder punten open; mijn man heeft morgen een regeldag (niet bv-gerelateerd) en gaat voor mij een heleboel openstaande punten afvinken: langs de opslag en langs een stel winkels waaronder prénatal en IKEA... he must really love me
.
Ik heb 'm vanuit het ziekenhuis gewoon meegekregenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Man. Ik denk alleen dat hij bang is geworden na het zien van de placentaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wie wilde 'm nou op gaan eten dan?
Je man of de schoonfamilie?
Samen kindjes maken is één ding, maar als mannen voor je naar Ikea gaan, dan is het wel echte liefde hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon je lijstje aan het afvinken dus!
Hier staan ook steeds minder punten open; mijn man heeft morgen een regeldag (niet bv-gerelateerd) en gaat voor mij een heleboel openstaande punten afvinken: langs de opslag en langs een stel winkels waaronder prénatal en IKEA... he must really love me
.
Ja, zo'n post zonder plaatje is natuurlijk volledig nutteloos. Zien dat ding!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dit was wel een belangrijk vinkje.Deze muursticker hadden we al op het oog in mei, toen we nog op dit huis aan het bieden waren.
We hebben de betreffende muur er speciaal voor laten gladstucen (want spack) en donkergrijs laten verven. Eind augustus kwam de muursticker binnen vanuit de VS, door de post helemaal verkreukeld aan de randen.
Volgens de verkoper zou het vinyl zelf nog wel goed zijn. Het aanbrengen is nogal een crime als je zo neurotisch en perfectionistisch bent als ik, mijn man (met dezelfde eigenschappen) waagde zich er niet aan.
Vandaag heeft een vriendin geholpen, en het zit er nu inderdaad zonder kreukels op!
Gemiste kans!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:18 schreef Quoi het volgende:
Verrek ja, die placenta! Heb er nog foto's van, incl een verbaasde verpleegkundige over de grootte. Als we die hadden meegenomen hadden we daar een jaar van kunnen eten
In dat kader... placenta is een orgaan van de baby. Rocky horror birthing showquote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ja, niet normaal en geaccepteerd .... Het voelt voor mij toch als een lichaamsdeel. Als mijn blindedarm er uit moet eet ik m ook niet op. Dat zijn dingen die ik psychisch gewoon niet aankan, mezelf opeten
ja nee dat maakt het beter. De blindedarm van je kind opeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
In dat kader... placenta is een orgaan van de baby. Rocky horror birthing show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |