Neuh. Objectief was deze race wel leuker.quote:
RIC had een betere start.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, maar gezien dat Max dit weekend continu de betere is geweest had dit eigenlijk Max feestje moeten zijn.
Dit dus, verslagen op de baan door Ric, dat doet pijn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:38 schreef marcodej het volgende:
Ik ben gewoon teleurgesteld met een tweede plaats. Dat is ook wel wat.
Dat hoop ik ook. Zeggen dat hij baalt, maar blij is met het teamresultaat zou hem sieren. En weer wat krediet brengen na de recente kritiek op z'n onvolwassenheid...quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende: Ik hoop dat Max niet de hard huilie huilie gaat doen over het niet voorbij laten door Ricciardo.
Euh, nee. Maar hij had wel geluk bij de start, ja.quote:
Start van Ves was an sich net zo goed als die van Ric. Vettel kwam alleen binnendoor zeilen.quote:
Ik denk het nietquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:40 schreef Ener-G het volgende:
Max zal echt wel blij zijn met zn P2 hoor
Spanje had de hele race een geweldig gevecht om plekken 1 tot 4. Zelfs toen Ricciardo nog op 1 lag was het geweldig.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh. Objectief was deze race wel leuker.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:40 schreef Ener-G het volgende:
Max zal echt wel blij zijn met zn P2 hoor
Ditquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:40 schreef VacaLoca het volgende:
Bottas op vijf op 30 ronden oude hards en rijdt zn persoonlijk snelste ronde. Wie kan ontkennen dat Max had gewonnen als ie niet gestopt was?
Er is 'm echt 10-15 seconden beroofd
Eens. In het heetst van de strijd en uit chauvinisme dacht ik er anders over, maar andersom had ie hem er ook niet langs gelaten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Het goede verdedigen van RIC op Max geeft hem deze winst. Had Max willen winnen had 'ie 'm daar moeten pakken.
Ik vond dat hier in totaal meer gebeurde, zat meer verrassing in de race. Bovendien was het hier vanaf ronde 10 ook gewoon spannend wat er ging gebeuren. En Rosberg die door het veld heen probeerde te komen waas ook boeiend natuurlijkquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spanje had de hele race een geweldig gevecht om plekken 1 tot 4. Zelfs toen Ricciardo nog op 1 lag was het geweldig.
Dat is onzin, ze zaten beide op een compleet andere strategie. Verder heeft Max Ric al een keer er voorbij gelaten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. In het heetst van de strijd en chauvinisme dacht ik er anders over, maar andersom had ie hem er ook niet langs gelaten.
Daar geniet ik wel weer van ja. Al is dit wel kut voor de kampioenschapsspanning. Voor het eerst heb ik echt het idee dat ROS kampioen gaat worden.. met nog 5 races te gaan zit het er toch wel in,..quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:41 schreef Zorro het volgende:
Hamilton fans die na de eerste bocht blij waren
Als Max het ergens niet mee eens is dan hoor je het wel gelijk over de radio.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Zeggen dat hij baalt, maar blij is met het teamresultaat zou hem sieren. En weer wat krediet brengen na de recente kritiek op z'n onvolwassenheid...
punt. Enkelvoud.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar geniet ik wel weer van ja. Al is dit wel kut voor de kampioenschapsspanning. Voor het eerst heb ik echt het idee dat ROS kampioen gaat worden.. met nog 5 races te gaan zit het er toch wel in,..
Palmer punten
Ik denk het nietquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:44 schreef nils7 het volgende:
Had Max het gered met Hard qua pace om te winnen?
Dat was gewoon een keuze van het team om RIC de race te gunnen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:44 schreef Blik het volgende:
Mooie race, snapte alleen die 3de stop van Max niet
Dit wel jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:44 schreef sasquatsch het volgende:
Zonder de VSC was Verstappen waarschijnlijk voor Ricciardo geëindigd.
Laat waarschijnlijk maar weg.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:44 schreef sasquatsch het volgende:
Maar dan was Ham dus niet stilgevallen, dus wat is nu beter?quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:44 schreef sasquatsch het volgende:
Waarschijnlijk wilde RB hem aan de finish krijgen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:44 schreef Blik het volgende:
Is al dicht, race is voorbijquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:45 schreef HiDiHo het volgende:
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/vote.html
Dat kan nu niet meer hèquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:45 schreef HiDiHo het volgende:
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/vote.html
En als de Mercedessen in Spanje op de baan waren gebleven had hij niet gewonnen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:44 schreef sasquatsch het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
P2 prima toch? Snap het team ook wel, die gingen na de pitstops voor een veilige 1-2.
Oh ok...ik heb al gestemd op Max natuurlijkquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is al dicht, race is voorbij
1-2 was sowieso veilig, ook als je VES niet laat stoppen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
P2 prima toch? Snap het team ook wel, die gingen na de pitstops voor een veilige 1-2.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:41 schreef Zorro het volgende:
Hamilton fans die na de eerste bocht blij waren
ik kwam niet eens op de sitequote:Op zondag 2 oktober 2016 10:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ok...ik heb al gestemd op Max natuurlijk
1, 2 veilig stellen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:44 schreef Blik het volgende:
Loop niet zo te janken johquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:46 schreef VacaLoca het volgende:
Een onnodige pitstop extra, slechts zes ronden langer dan Ricciardo op Soft gereden en toch vrijwel gelijk finishen.
Dan was het toch echt Max z'n race. Zou normaal 10-15 seconden voor Ricciardo geëindigd zijn.
Sorry maar ik ben niet happy.
Max kan er zo te zien nog beter mee leven
Mooie racequote:Op zondag 2 oktober 2016 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
leuke race gezienjammer van die VSC
Hier niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:44 schreef caspervc het volgende:
Conclusie:
- Vette race
- Mooie gevechten
- Verschillende strategieen
- RB 1_2
- Ham out!
Klopt, maar dan was ie ook tweede worden. Nu ook. Dus had ie dat risico achteraf best kunnen nemen met de afstand van Rosberg.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1, 2 veilig stellen.
Zonder die stop had Max 10 seconden voor Ric gezeten die dat gat hard op betere banden dicht had gereden. En dan had Max oude banden gehad.
Onnodig ja joh ?quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:46 schreef VacaLoca het volgende:
Een onnodige pitstop extra, slechts zes ronden langer dan Ricciardo op Soft gereden en toch vrijwel gelijk finishen.
Dan was het toch echt Max z'n race. Zou normaal 10-15 seconden voor Ricciardo geëindigd zijn.
wat een geheugenquote:
Die pitsstop kostte door de VSC slechts 10 seconden. En dan was het nieuwe softs tegen oude hards. Wat in het voordeel van de softs is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:46 schreef VacaLoca het volgende:
Niet op in gaan joh. Fanboys gonna fanboy.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die pitsstop kostte door de VSC slechts 10 seconden. En dan was het nieuwe softs tegen oude hards. Wat in het voordeel van de softs is.
Die VSC gooide roet in het eten. Niet de stop.
Ditquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:44 schreef caspervc het volgende:
Conclusie:
- Vette race
- Mooie gevechten
- Verschillende strategieen
- RB 1_2
- Ham out!
Met het risico dat de oude banden van max te snel slijten en hij in ronde 53 alsnog moet pitten. Rb heeft de juiste keuze gemaaktquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:46 schreef VacaLoca het volgende:
hahahahhahahquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:50 schreef Justevo het volgende:
[..]
Omdat de stemmers ook weten dat dit teamorders waren.
Eens, Vettel een 'idiot' noemen kan je niet maken in Max' positie, je moet ook een beetje je plaats kennen. En het kan een keer gebeuren, maar hij laat zich iets te vaak gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Verstappen had hem voor de pitstop moeten winnen. Ricciardo verdedigde goed.
Verder ben ik die trashtalk van Verstappen richting Ferrari wel zat. We weten echt wel dat hij weet dat wij meeluisteren.
Of de mensen die niet geloven in formule 1 als teamsport. Wat mij betreft schaffen ze dat constructeurskampioenschap af en valt er ook niks meer mee te verdienen. Racen gaat om de coureur niet om het team. Anders kan je net zo goed met robots gaan rijden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Je kan nu heerlijk de fans van de fanboys onderscheiden
Het volhouden van Max door reeks bochten telt net zo zwaarquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jawel, maar dat verdedigen tegen Max door een reeks bochten geeft voor mij de doorslag
Vettels actie was toch ook idioot ?quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, Vettel een 'idiot' noemen kan je niet maken in Max' positie, je moet ook een beetje je plaats kennen. En het kan een keer gebeuren, maar hij laat zich iets te vaak gaan.
dan mag de coureur ook lekker zelf voor een auto zorgenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Of de mensen die niet geloven in formule 1 als teamsport. Wat mij betreft schaffen ze dat constructeurskampioenschap af en valt er ook niks meer mee te verdienen. Racen gaat om de coureur niet om het team. Anders kan je net zo goed met robots gaan rijden.
Met die bijna veroorzaakte crash kon dat natuurlijk niet meer.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik had Rosberg eigenlijk ook wel een goede DotD gevonden.
Nouja, het zat er wel in natuurlijk vandaag.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig jaar waren we helemaal blij met een 2e plaats, nu janken we dat ie niet 1e is geworden. Perspective.
Als ze door waren gereden had Rosberg ze gepakt, punt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Of de mensen die niet geloven in formule 1 als teamsport. Wat mij betreft schaffen ze dat constructeurskampioenschap af en valt er ook niks meer mee te verdienen. Racen gaat om de coureur niet om het team. Anders kan je net zo goed met robots gaan rijden.
Echt hequote:Op zondag 2 oktober 2016 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig jaar waren we helemaal blij met een 2e plaats, nu janken we dat ie niet 1e is geworden. Perspective.
Ja was een vrij laffe straf.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:52 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Eigenlijk is Kimi hier beroofd van een 3e plek. Die inhaalactie kon echt niet en de straf heeft dus geen effect gehad.
Maar met #VESDOTD kan ik ook wel levenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jawel, maar dat verdedigen tegen Max door een reeks bochten geeft voor mij de doorslag
En dan wat? Dan was hij tweede geworden want er was nog genoeg ruimte op Rosberg..quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Met het risico dat de oude banden van max te snel slijten en hij in ronde 53 alsnog moet pitten. Rb heeft de juiste keuze gemaakt
Ric zou sowieso nooit zijn doorgereden tijdens de safety he.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze door waren gereden had Rosberg ze gepakt, punt.
Maar de sponsoren de teamleiding zal het worst wezen wie van de 2 wint. Je zag het aan de reacties bij merc op de ham-ros incidentenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik jank helemaal niet, mensen die hier om janken zijn niet wijs.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:52 schreef Abed het volgende:
[..]
Nouja, het zat er wel in natuurlijk vandaag.
Nouja, 1e worden is lastiger dan 2e worden, aldus Cancellara, dus zo gek is het niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:52 schreef Abed het volgende:
[..]
Nouja, het zat er wel in natuurlijk vandaag.
hij is de rookie. Hij is op dit moment bezig een reputatie op te bouwen, en zijn reputatie zal meer richting de badboy gaan als racer, tenminste, op de baan. En dat moet, hij moet zich nestelen tussen grote namen, dan moet je niet timide zijnquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, Vettel een 'idiot' noemen kan je niet maken in Max' positie, je moet ook een beetje je plaats kennen. En het kan een keer gebeuren, maar hij laat zich iets te vaak gaan.
Nee...quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En dan wat? Dan was hij tweede geworden want er was nog genoeg ruimte op Rosberg..
Dus zet je Ric op de beste strategie zoals zogenaamd afgesproken en geef je Verstappen gewoon de kans. Dat is racen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze door waren gereden had Rosberg ze gepakt, punt.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Nouja, 1e worden is lastiger dan 2e worden, aldus Cancellara, dus zo gek is het niet.
Laten we maar eens zijn dat we oneens zijn. Ik vind het knap dat je teambelang kan voorop stellen, ik niet. Het verziekt de sport al jaren op zoveel verschillende manieren met kansloze orders en voordelen.quote:
Ja klopt wel dat het door vsc kwam, daarom baal ik ook voornamelijk. Niet positief voor Max. Hoewel anders Hamilton wss gewonnen had en ie ook P2 was.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die pitsstop kostte door de VSC slechts 10 seconden. En dan was het nieuwe softs tegen oude hards. Wat in het voordeel van de softs is.
Die VSC gooide roet in het eten. Niet de stop.
Welk teambelang? De safety kwam op een goed moment voor Ric en minder voor Max.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Laten we maar eens zijn dat we oneens zijn. Ik vind het knap dat je teambelang kan voorop stellen, ik niet. Het verziekt de sport al jaren op zoveel verschillende manieren met kansloze orders en voordelen.
Ik geef op.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dus zet je Ric op de beste strategie zoals zogenaamd afgesproken en geef je Verstappen gewoon de kans. Dat is racen.
Hoe is 14 ronden doorrijden op hard (wat waarschijnlijk toch al het plan was) met 18 seconden op Ricciardo en 40 seconden op Rosberg geen kans op een overwinning dan?quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef op.
Max had twee kansen op de overwinning:
- De één is verkloot door Vettel
- De ander was dat geweldige gevecht met Ricciardo.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:57 schreef Beach het volgende:
en dat allemaal omdat Jack Miller het deed op Assen dit jaar
Heerlijk dit inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:57 schreef ReplaR het volgende:
Zoveel lol zie je nooit met 2 mercs op het podium.
RB doet dat wel goed, de teamspirit, de uitstraling daarvan, die leuke tweets met gifjes van de mannen, de jongens onderling doen dat goed. Kunnen ze echt trots op zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:57 schreef ReplaR het volgende:
Zoveel lol zie je nooit met 2 mercs op het podium.
Heel Nederland heeft gestemd.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:59 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom VES driver of the day zou moeten zijn
Niet dat hij een slechte keuze is, maar de beste? Neuh..
ik zou ook Rosberg doenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:59 schreef heywoodu het volgende:
quote:
Beter dan Ricciardo en Rosberg iig.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:59 schreef heywoodu het volgende:
Fanboys... Alonso is voor mij de driver of the day.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:59 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb liever een vrouw.quote:
Ves beter dan Ric vandaag, wot?quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan Ricciardo en Rosberg iig.
je loopt achterquote:
Ik had op Vettel gestemtquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:00 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Fanboys... Alonso is voor mij de driver of the day.
Het meeste spuiten ze wegquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:01 schreef Gezicht het volgende:
Die champagne moet toch als een hamer inslaan na zo'n race
als het maar blond isquote:
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:02 schreef beantherio het volgende:
Die laatste stop van Verstappen: was dat nou echt nodig?
Om als team 1-2 veilig te stellen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:02 schreef beantherio het volgende:
Ric wint de race door goed te verdedigen. (en het moment van safety)quote:
Na die actie van Vettel.quote:
nope niet per se. RIC zei niet voor nix dat t een beetje lucky win is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:02 schreef beantherio het volgende:
Max wint bijna door gedurfd aan te vallen en verliest door de VSC.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Ric wint de race door goed te verdedigen. (en het moment van safety)
Maar hij kon op dat moment, met harde banden, de race toch uitrijden? Het leek me dat Rosberg op dat moment ver buiten bereik lag. En dat was de enige die een bedreiging zou kunnen zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Om als team 1-2 veilig te stellen.
Gedurfd aan te vallen? Waar? Op Ric omdat zijn banden minder oud waren? Of op snelheid na de pech bij de start? Of omdat Kimi zat te slapen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max wint bijna door gedurfd aan te vallen en verliest door de VSC.
Telegraafquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:05 schreef F1gamer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)chuld_bij_Max__.html
Vettel geeft Verstappen de schuld
Goed gezegd. En geeft niet. Hoort ook bij racen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder VSC had die ook niet gewonnen wamt dan had Hamilton gewoon gewonnen natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Alonsoquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan Ricciardo en Rosberg iig.
Johquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:05 schreef nils7 het volgende:
Dit jaar wordt Max toch geen kampioen meer
Lopend dan?quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:06 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zonder VSC had die ook niet gewonnen wamt dan had Hamilton gewoon gewonnen natuurlijk.
Maar dan was die sowieso kansloos voor de overwinningquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Maar hij kon op dat moment, met harde banden, de race toch uitrijden? Het leek me dat Rosberg op dat moment ver buiten bereik lag. En dat was de enige die een bedreiging zou kunnen zijn.
Als je kansloos bent om nog in te halen, wat hij uiteindelijk was, kun je beter de race uitrijden in plaats van onnodige risico's nemen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:07 schreef MakkieR het volgende:
Wat denken jullie, heeft Verstappen de GP titel aan Ricciardo gegeven? Ik vond dat Max op het einde zich wel inhield.
Je moet voor het teambelang gaan ipv elkaar van de baan tikken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:07 schreef MakkieR het volgende:
Wat denken jullie, heeft Verstappen de GP titel aan Ricciardo gegeven? Ik vond dat Max op het einde zich wel inhield.
Ehhh neequote:Op zondag 2 oktober 2016 11:07 schreef MakkieR het volgende:
Nee Max ze banden waren wel een beetje op die laatste paar rondjes. Die van Ric waren net wat verser.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:07 schreef MakkieR het volgende:
Ik kreeg ook een beetje het idee dat Ricciardo deze mocht hebben van het team. Maar zelfs als dat het geval is, prima. Iedereen tevreden, beide een overwinning en een 1-2quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Maar hij kon op dat moment, met harde banden, de race toch uitrijden? Het leek me dat Rosberg op dat moment ver buiten bereik lag. En dat was de enige die een bedreiging zou kunnen zijn.
Maar Max had denk ik op hard kunnen blijven.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee Max ze banden waren wel een beetje op die laatste paar rondjes. Die van Ric waren net wat verser.
Maar nog steeds DotDquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:06 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zonder VSC had die ook niet gewonnen wamt dan had Hamilton gewoon gewonnen natuurlijk.
Gedurfd aan te vallen? Waar? Op Ric omdat zijn banden minder oud waren? Of op snelheid na de pech bij de start? Of omdat Kimi zat te slapen?quote:
is gewoon gefixed dit!!!quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:08 schreef zoem het volgende:
Ze hadden een vooruitziende blik bij Mercedes![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |