ik denk het ja. Hadden ze Max buiten gelaten dan had Max wel kunnen winnenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:17 schreef marcodej het volgende:
Gewoon een keuze om de winst aan RIC te geven dit.
Dit ja.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
VES had 1 kans, die heeft ie niet gepakt. Jammer.
23 seconden voor dan? Ok laat het 18 zijn vanwege VSC. Dan heb je meer dan een seconde per ronden te verliezen. Sorry hoor, maar doorrijden was echt beter geweest. Verstappen was hier beter, klaar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:17 schreef Ener-G het volgende:
Max moest wel pitten, anders had RIC sowieso de undercut.
Dat was voor de overwinning inderdaad. Mooi en fair gedaan door beiden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
VES had 1 kans, die heeft ie niet gepakt. Jammer.
Worden nog 13 mooie ronden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:18 schreef Gezicht het volgende:
RIC op nieuwe softs, Max op vrijwel nieuwe softs
Dat denk ik ook. Ivm Monaco en Max heeft al een overwinningquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:17 schreef marcodej het volgende:
Gewoon een keuze om de winst aan RIC te geven dit.
Uiteindelijk heeft RIC gelijk gekregen om niet uit de weg te gaan.quote:
ja maar max stond er beter voor. had em uit kunnen rijdenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:18 schreef Refragmental het volgende:
Ik gun RIC wel de overwinning trouwens.
Max 2 is prima.
Sorry maar is niks mis mee.quote:
Als ik max was dikke vinger. Je rijdt voor de winst en zeker nu ze zo een domme zet doen zal hij gebrand zijn te winnen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:18 schreef Ener-G het volgende:
Nu gewoon netjes uitrijden, geen gekke dingen doen en allebei aan de champagne op het podium.
Dit is gewoon safe..quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:18 schreef VacaLoca het volgende:
Niet positief voor Max dit. Die kon met 1 stopper sws winnen. Bah. Derde gestart, met twee Mercedessen voor 'm weg is alles behalve winst een verlies.
Max kon echt 'm uitrijden, andere coureurs lieten zien dat harde band zo lang meekon
Had ie sws Ricciardo te pakken als je al bijna voorbij was met stop minder
Het is gewoon zo. Hij had niet hoeven stoppen.quote:
Nou met deze time penal...quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:19 schreef Beach het volgende:
Prachtig Rosberg toch gewoon op het podium.
Ik denk het nietquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:19 schreef Beach het volgende:
+10 seconden hahaquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:19 schreef Beach het volgende:
Op harde compound op hun einde vs verse softs, ik durf het niet te zeggen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
23 seconden voor dan? Ok laat het 18 zijn vanwege VSC. Dan heb je meer dan een seconde per ronden te verliezen. Sorry hoor, maar doorrijden was echt beter geweest. Verstappen was hier beter, klaar.
Hij ging dus niet meer als een trein.quote:
had ie hem maar moete inhalenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:19 schreef niggeplease het volgende:
[..]
ja maar max stond er beter voor. had em uit kunnen rijden
Nee hoor, anders was Hamilton kampioen geworden door Rosberg er twee keer vanaf te beuken, door teamorders en door de stewards die met twee maten meten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:14 schreef sasquatsch het volgende:
Zo wordt Rosberg wel kampioen ja. Doir pech van Hamilton.
Maar dan had hij een kans gehad het zelf te doen. Nu is hij benadeeld door het team omdat hij in de pits moest wachten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:19 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Op harde compound op hun einde vs verse softs, ik durf het niet te zeggen.
U said?quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Ric had ook nog verse softs. Niet gunstig.
Nee. Het is omdat Verstappen moest wachten in de pits.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:21 schreef Szura het volgende:
Als RIC wint is het wel dankzij die geweldige counter.
Gun het RIC ook wel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:21 schreef Szura het volgende:
Als RIC wint is het wel dankzij die geweldige counter.
Jammer van die 10 sec penalty.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:19 schreef Beach het volgende:
En hoe kwam dat? Counter.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee. Het is omdat Verstappen moest wachten in de pits.
Nee. Dat was tijdens een VSC; dat kost je dus amper tijd.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Door die geweldige counter ja.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ric liet hem er ook niet langs voor de safety car, dan kun je er nu ook lak aan hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon team orders dit. Jammer voor max maar wel begrijpelijk
Voor het team, boeiend, f1 draait om de coureurs voor ons fans, constructeurs is alleen voor de constructeurs leukquote:
Hij was ook 2e geworden als HAM niet was uitgevallen.quote:
Ehm... dat maakt geen donder uit als je allebei naar binnen gaat.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Dat was tijdens een VSC; dat kost je dus amper tijd.
Dat zei ik.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was ook 2e geworden als HAM niet was uitgevallen.
Tuurlijk. Als die VSC niet was geweest kwam RiC gewoon naar binnen en zou Verstappen hem uitrijden. Die counter was mooi maar het team geeft gewoon drie seconden cadeau aan Ric.quote:
Nee ook voor Max, uitrijden op die hard zou niet verstandig zijn nu je die kans om te pitten kreeg.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Voor het team, boeiend, f1 draait om de coureurs voor ons fans, constructeurs is alleen voor de constructeurs leuk
Ricciardo moest zo stoppen dus die verliest niets. Max hoefde niet meer en had beste perspectief.
Vertel me eens hoe Ricciardo ooit voor Max was geëindigd zoals het er voor stond voor uitval Hamilton?
Nee. Team gaat voor. Je wil niet dat Rosberg roet in het eten gooit.quote:
RIC had versequote:Op zondag 2 oktober 2016 10:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Max heeft toch zo goed als nieuwe banden gekregen? Voordeel dus
ja maar dan is max tog benadeeld?quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Team gaat voor. Je wil niet dat Rosberg roet in het eten gooit.
had ie hem maar moet inhalen dan ging hij als eerste de pit inquote:
Team ging net ook niet voor toen Verstappen er langs wilde en op een andere strategie zat. Het is in mijn ogen dus duidelijk dat Ric de voorkeur heeft.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Team gaat voor. Je wil niet dat Rosberg roet in het eten gooit.
Dat zou ultiem genot zijn, maar gaat niet meer gebeuren.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:23 schreef S95Sedan het volgende:
Ric speelt zelf hard,moet je ook incasseren als Max hem ernaast zet straks en ervoorbij gaat.
Jawel. Ga je niet naar binnen kun je niet doorrijden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehm... dat maakt geen donder uit als je allebei naar binnen gaat.
Als hij daarbij hun beider plek in gevaar brengt zou ik als ik Max was toch wel even nadenken. Dus alleen als het veilig kan ajbquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:22 schreef Justevo het volgende:
Je weet dat Max dit niet zo gaat laten, er gaat iets gebeuren.
Ben benieuwd, Max hele weekend de betere.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat zou ultiem genot zijn, maar gaat niet meer gebeuren.
Max moet geen 2e rijder worden, moet ie niet pikken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Team ging net ook niet voor toen Verstappen er langs wilde en op een andere strategie zat. Het is in mijn ogen dus duidelijk dat Ric de voorkeur heeft.
Je spreekt voor jezelf?quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Voor het team, boeiend, f1 draait om de coureurs voor ons fans, constructeurs is alleen voor de constructeurs leuk
Ricciardo moest zo stoppen dus die verliest niets. Max hoefde niet meer en had beste perspectief.
Vertel me eens hoe Ricciardo ooit voor Max was geëindigd zoals het er voor stond voor uitval Hamilton?
Nogmaalsquote:
Nope.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Meer mensen problemen met Horizon?
Iedereen is nu aan het inschakelen waarschijnlijk
Ricardo kwam als eerste over de finish lijn in de eerste ronde, hij krijgt dus de beste strategie.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Team ging net ook niet voor toen Verstappen er langs wilde en op een andere strategie zat. Het is in mijn ogen dus duidelijk dat Ric de voorkeur heeft.
Als ie genoeg bij elkaar kan schrapen om binnen DRS te komen wordt het nog leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max is niet snel genoeg denk ik om nog echt gevaarlijk te worden
Nee, de hele race doet die het al goed. Nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Werkt uitstekend (net ingeschakeld op pc)quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij had toch niet naar binnen hoeven gaan?quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:26 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nogmaals
Ik weet zeker dat Max zuur is hierover, en terecht
Sky heeft het over 'formation driving' oftewel gewoon uitrijden voor p1 en p2.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ie genoeg bij elkaar kan schrapen om binnen DRS te komen wordt het nog leuk.
Max volgt gewoon.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:27 schreef Greys het volgende:
Gaatje tussen Ric en Max blijft toch vrij constant? Denk niet dat er nog een duel komt.
Dat wil het team, maar wil Max dat ook?quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sky heeft het over 'formation driving' oftewel gewoon uitrijden voor p1 en p2.
Ja. Maar niet door het team, maar door de VSC.quote:
Eh neequote:Op zondag 2 oktober 2016 10:28 schreef Sjemmert het volgende:
Ik trek het niet meer jongens Max is duidelijk sneller
Nee het was dik 2 secondesquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:27 schreef Greys het volgende:
Gaatje tussen Ric en Max blijft toch vrij constant? Denk niet dat er nog een duel komt.
Goed punt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja. Maar niet door het team, maar door de VSC.
Dat is de vraag inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wil het team, maar wil Max dat ook?
Hoezo niet verstandig. Banden kunnen zo lang mee, wear is niet te groot. Dus als Ricciardo dan gestopt had lag Max twintig seconden voor Ricciardo. Ook op nieuwe softs had Ricciardo dat niet dichtgeredenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ook voor Max, uitrijden op die hard zou niet verstandig zijn nu je die kans om te pitten kreeg.
Dan had Ric het gat met betere banden snel dicht gereden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:27 schreef danos het volgende:
[..]
Hij had toch niet naar binnen hoeven gaan?
Klopt. Die heeft hij gehad. Verstappen zat op de mindere strategie en had er voor gezeten als hij niet naar binnen had gegaan. Ergo: Verstappen heeft van een mindere strategie meer gemaakt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Ricardo kwam als eerste over de finish lijn in de eerste ronde, hij krijgt dus de beste strategie.
Anders was Max alsnog 2e of 3e geworden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja. Maar niet door het team, maar door de VSC.
Dat denk ik ook, ros en rai hebben al 10 sec goed gemaakt op de red bull in een paar rondjesquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:28 schreef Gezicht het volgende:
Max neemt volgens mij ook geen risico, anders had 'ie wel al wat meer doorgetrapt toch
Hoezo nee? Het is van 2.4 naar 1.3 gegaan en niet omdat RIC zich inhoudt.quote:
gediskwalificeerd allebeiquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:29 schreef RAVW het volgende:
wat gebeurd er als Ric en Max alle twee tegelijk over de eindstreep komen ( zelfde tijd )
fotofinsh.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:29 schreef RAVW het volgende:
wat gebeurd er als Ric en Max alle twee tegelijk over de eindstreep komen ( zelfde tijd )
Als als als, maar het is niet zo, dus deal with it.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoezo niet verstandig. Banden kunnen zo lang mee, wear is niet te groot. Dus als Ricciardo dan gestopt had lag Max twintig seconden voor Ricciardo. Ook op nieuwe softs had Ricciardo dat niet dichtgereden
En ook al zou ie er naar toe rijden, zou ie er niet voorbij komen.
Max heeft een snellere race gereden dan Ricciardo na tijdverlies door vettel en wordt niet beloond.
verlenging en penaltiesquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:29 schreef RAVW het volgende:
gewoon vd baan knallen die RICquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben benieuwd of Max nog een aanval kan doen
Remmen voor bocht = Afstand korter tussen elkaar.quote:
Onzin.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Remmen voor bocht = Afstand korter tussen elkaar.
A gaat bocht uit = A bouwt voorsprong op op B.
Dat gebeurd steeds bij achterliggers inhalenquote:
Olav moet kijkers binden he.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:31 schreef Abed het volgende:
Olav probeert het nog spannend te houden, iedereen weet dat Max 2e wordt en Ric de race voor de safety gewonnen heeft door Max niet er voorbij te laten.
rebelquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:32 schreef heywoodu het volgende:
Gestemd voor Alonso als DOTD, wat een toprace
Hier lijken ze er ook nog in te geloven.quote:
Ik was even niet op de situatie op de baan aan het letten, maar puur op de achterstand. Vandaar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat gebeurd steeds bij achterliggers inhalen
Zonder die start van Vettel was Rosberg niet aangetikt geweest.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:32 schreef marcodej het volgende:
De start van Vettel kost hem dus de overwinning uiteindelijk.
Neuh, vrij algemene mening als ik het zo leesquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
iemand een live link of radio?
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Zonder die start van Vettel was Rosberg niet aangetikt geweest.
KutVettel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:34 schreef VacaLoca het volgende:
In clean air is Max hele race sterker geweest, kwali ook. Kutzooi
gelul over constructeurs.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:34 schreef VacaLoca het volgende:
In clean air is Max hele race sterker geweest, kwali ook. Kutzooi
Dat was het allang.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
VES verliest nu zo te zien. Dit is gespeeld. RIC wint.
niet ten koste van zn teamgenoot. sneu als je zo moet winnenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ricciardo verdient een overwinning, zeker na Monaco.
Hij kwam even bijna in DRS range hoor.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef niggeplease het volgende:
[..]
niet ten koste van zn teamgenoot. sneu als je zo moet winnen
Klinkt als Spanje.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Ja, maar gezien dat Max dit weekend continu de betere is geweest had dit eigenlijk Max feestje moeten zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ricciardo verdient een overwinning, zeker na Monaco.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Onzin. Echt onzin.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Ja, dat zit in z'n hoofd.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef Zorro het volgende:
Olav
Massa "zit in zijn hoofd"
Starten uit de pits, lekke band, nee het zit in zijn hoofd.
Spanje? was totaal anders.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt als Spanje.
Gedraag je eens niet zo als een fanboy.
ik hoop dat hij in de interviews vooral het teambelang benadrukt en dat het een faire strijd met Ricciardo wasquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop dat Max niet de hard huilie huilie gaat doen over het niet voorbij laten door Ricciardo.
Ik hoop het wel. Een echte racer geeft niet om teamorders.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop dat Max niet de hard huilie huilie gaat doen over het niet voorbij laten door Ricciardo.
ditquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef Abdus18 het volgende:
Was die inhaalactie op hard maar gelukt....
Ga jankuhquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef niggeplease het volgende:
[..]
na spanje ghehequote:Op zondag 2 oktober 2016 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leukste race van het seizoen. Maleisie is een topbaan.
Nah, dat is nog altijd Spanje.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leukste race van het seizoen. Maleisie is een topbaan.
Hoop ik ook.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Yep dat was hem. Zo close.quote:
You win some, you lose some. Barcelona zat het mee, vandaag zat het eigenlijk ook mee, maar net niet genoeg.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, maar gezien dat Max dit weekend continu de betere is geweest had dit eigenlijk Max feestje moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |