ik denk het ja. Hadden ze Max buiten gelaten dan had Max wel kunnen winnenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:17 schreef marcodej het volgende:
Gewoon een keuze om de winst aan RIC te geven dit.
Dit ja.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
VES had 1 kans, die heeft ie niet gepakt. Jammer.
23 seconden voor dan? Ok laat het 18 zijn vanwege VSC. Dan heb je meer dan een seconde per ronden te verliezen. Sorry hoor, maar doorrijden was echt beter geweest. Verstappen was hier beter, klaar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:17 schreef Ener-G het volgende:
Max moest wel pitten, anders had RIC sowieso de undercut.
Dat was voor de overwinning inderdaad. Mooi en fair gedaan door beiden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
VES had 1 kans, die heeft ie niet gepakt. Jammer.
Worden nog 13 mooie ronden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:18 schreef Gezicht het volgende:
RIC op nieuwe softs, Max op vrijwel nieuwe softs
Dat denk ik ook. Ivm Monaco en Max heeft al een overwinningquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:17 schreef marcodej het volgende:
Gewoon een keuze om de winst aan RIC te geven dit.
Uiteindelijk heeft RIC gelijk gekregen om niet uit de weg te gaan.quote:
ja maar max stond er beter voor. had em uit kunnen rijdenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:18 schreef Refragmental het volgende:
Ik gun RIC wel de overwinning trouwens.
Max 2 is prima.
Sorry maar is niks mis mee.quote:
Als ik max was dikke vinger. Je rijdt voor de winst en zeker nu ze zo een domme zet doen zal hij gebrand zijn te winnen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:18 schreef Ener-G het volgende:
Nu gewoon netjes uitrijden, geen gekke dingen doen en allebei aan de champagne op het podium.
Dit is gewoon safe..quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:18 schreef VacaLoca het volgende:
Niet positief voor Max dit. Die kon met 1 stopper sws winnen. Bah. Derde gestart, met twee Mercedessen voor 'm weg is alles behalve winst een verlies.
Max kon echt 'm uitrijden, andere coureurs lieten zien dat harde band zo lang meekon
Had ie sws Ricciardo te pakken als je al bijna voorbij was met stop minder
Het is gewoon zo. Hij had niet hoeven stoppen.quote:
Nou met deze time penal...quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:19 schreef Beach het volgende:
Prachtig Rosberg toch gewoon op het podium.
Ik denk het nietquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:19 schreef Beach het volgende:
+10 seconden hahaquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:19 schreef Beach het volgende:
Op harde compound op hun einde vs verse softs, ik durf het niet te zeggen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
23 seconden voor dan? Ok laat het 18 zijn vanwege VSC. Dan heb je meer dan een seconde per ronden te verliezen. Sorry hoor, maar doorrijden was echt beter geweest. Verstappen was hier beter, klaar.
Hij ging dus niet meer als een trein.quote:
had ie hem maar moete inhalenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:19 schreef niggeplease het volgende:
[..]
ja maar max stond er beter voor. had em uit kunnen rijden
Nee hoor, anders was Hamilton kampioen geworden door Rosberg er twee keer vanaf te beuken, door teamorders en door de stewards die met twee maten meten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:14 schreef sasquatsch het volgende:
Zo wordt Rosberg wel kampioen ja. Doir pech van Hamilton.
Maar dan had hij een kans gehad het zelf te doen. Nu is hij benadeeld door het team omdat hij in de pits moest wachten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:19 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Op harde compound op hun einde vs verse softs, ik durf het niet te zeggen.
U said?quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Ric had ook nog verse softs. Niet gunstig.
Nee. Het is omdat Verstappen moest wachten in de pits.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:21 schreef Szura het volgende:
Als RIC wint is het wel dankzij die geweldige counter.
Gun het RIC ook wel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:21 schreef Szura het volgende:
Als RIC wint is het wel dankzij die geweldige counter.
Jammer van die 10 sec penalty.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:19 schreef Beach het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |