Moet voor Max geen probleem zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat is wel heel erg vroeg bij Hamilton, dan zou je zeggen dat het voor Max ook lastig wordt.
hij krijgt last van Ricciardo voor hem. Ik zeg, volgende ronde staat Ricciardo binnenquote:
neequote:Op zondag 2 oktober 2016 10:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Gaat Ricciardo nu aan de kant voor VES. Max heeft er nog 1 tegoed
Jemig, nu al? Hopen dat MAX beter zn rubber kan sparen...quote:
28 seconden op Max nu?quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
RAI komt nu snel dichterbij op VES omdat RIC niet doorrijdt
ROS dus ookquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
RAI komt nu snel dichterbij op VES omdat RIC niet doorrijdt
Ric gaat niet dwars liggenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:07 schreef Refragmental het volgende:
19,5 sec tussen LEW en VES. Probeert dat gaat groter te krijgen, maar gaat em niet lukken. Tenzij RIC echt dwars gaat liggen.
Voor Vettel is het al NA de racequote:Op zondag 2 oktober 2016 10:07 schreef Zorro het volgende:
Olav
Die under investigation van Vettel is NA DE RACE.
"Ik heb niks meer gehoord" zegt ie
Maar als ie stopt en achter max komt heeft ie 'm op nieuwe softs zo ingehaald. Zelfs max kan dat niet afhoudenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:07 schreef Refragmental het volgende:
19,5 sec tussen LEW en VES. Probeert dat gaat groter te krijgen, maar gaat em niet lukken. Tenzij RIC echt dwars gaat liggen.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor Vettel is het al NA de race
Dan hebben ze gelijk. Ze gaan niet uitrijden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:08 schreef Greys het volgende:
De Duitsers blijven overtuigd dat Ham en Ric nog naar binnen gaan en Max uitrijdt.
Op het randje.quote:
blijkbaar wel. Mooie move.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar was toch eigenlijk geen ruimte voor Rosberg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |