Ok bedankt voor de uitleg amice.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
• Hoe dikker de pijltjes, hoe meer deze passingscombinatie gebruikt wordt.
• Hoe groter het stipje, hoe vaker deze passes verstuurt.
• De posities zijn gemiddelde passingsposities.
We zien vooral een gezellige U-passing wat betekent dat je lekker risicoloos rondom het blok van Heerenveen speelt zonder iets uit te richten. Kijk maar hoe weinig links er naar het middenveld zijn. Alleen het streepje van Schwaab naar Pröpper is enigszins, maar eigenlijk veel te mager.
Hoe meer U-passing, hoe slechter. Dan beweegt je tegenstander gewoon mee met de bal zonder dat je gevaarlijk kan worden. Hoe meer verticale links, dus bijvoorbeeld meer van een Moreno naar een Guardado of De Jong of van Schwaab naar Pröpper/Pereiro etc. Hoe meer je de linies van tegenstanders doorbreekt en je tegenstanders daadwerkelijk kapotspeelt.
Alleen horen we hier weinig over van de media want die schuiven het liever af op fysiek en ervaring.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior zal niet blij zijn met de AR BI TRAGE
Er zitten wel meer mensen daar te lachen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kerel die 'm zo uit zit te lachen
Terecht ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten wel meer mensen daar te lachen.
mooi gifje die moet in de OPquote:
Oh ja, nu ben ik nog vergeten dat het ook wel handig is om te vergelijken hoe het plot eruit ziet in vergelijking met de daadwerkelijke opstelling. Dat het middenveld bijvoorbeeld niet op een kluitje staat maar gewoon daadwerkelijk een driehoek met de punt naar achteren vormt oid.quote:
Maar switchen van posities verkracht plots of niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, nu ben ik nog vergeten dat het ook wel handig is om te vergelijken hoe het plot eruit ziet in vergelijking met de daadwerkelijke opstelling. Dat het middenveld bijvoorbeeld niet op een kluitje staat maar gewoon daadwerkelijk een driehoek met de punt naar achteren vormt oid.
Connie Palmen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd leefde Jorien van den Herik nog.
Volgens Teletekst speelde NEC ook dramatisch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Immerdebestebob. Het leuke is dat je hier weinig U-passing ziet, Duits trainergenot.
Ja, klopt. De expected goals (kansenkwaliteit) lag bizar laag. Ook hier, hoe groter het stipje hoe beter de kans.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens Teletekst speelde NEC ook dramatisch.
Dit zijn plaatjes die normaal in een SM-kelder getoond worden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor gare plaatjes joh.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Passingsplots zijn leuk maar ik ben totaal geen fan van xG-plaatjes
Wetenschappelijk onderbouwde analyses.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor gare plaatjes joh.
Wat zijn dit voor plaatjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was Feyenoord - ADO. Over een ploeg kapotspelen gesproken.
Bedoel je niet een andere kale Rotterdammer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd leefde Jorien van den Herik nog.
Dat is niet aan mij besteed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderbouwde analyses.
Bas van Toor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bedoel je niet een andere kale Rotterdammer?
Moet ik het voor je duiden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:30 schreef Pascalus het volgende:
Ik snap geen ene kut van die plaatjes van Stijn.
Die rijdt nog dagelijks achteruit over de snelweg met zijn broer op het imperiaal.quote:
Wie bepaald de kwaliteit van de kans dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Registraties van schoten en de kwaliteit van de kans.
Bepaalt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie bepaald de kwaliteit van de kans dan?
Dat bepaalt schotlocatie, lichaamshouding en nog meer aspecten. Er zijn meerdere mensen die het meten en allemaal op hun eigen wijze.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie bepaald de kwaliteit van de kans dan?
Ik ga zo chips pakken, ouwe dibbes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Nou ik vind dit allemaal veel te inhoudelijk.
Iemand chips?
Dit gaat me wel wat te ver.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bepaalt schotlocatie, lichaamshouding en nog meer aspecten. Er zijn meerdere mensen die het meten en allemaal op hun eigen wijze.
Het enige wat nog mist zijn Spaanse posts die niemand begrijpt van Koffieplanter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Iemand chips?
Ik vind het een prima statistiek, amice. Wil je weten waarom of moet dat voor later bewaard worden?quote:
Laten we dan ook niet ontkennen dat wat Jumbo nu doet bizar is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Sommige mensen zijn nog lang niet tevreden met de Jumbo over hun Sint&Piet-keuze.
[ afbeelding ]
We hebben het zwaar, maar niemand ziet het.
Dan kan je altijd nog genieten van PSVCL die weer madpanda isquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Iemand chips?
Wat JR zegt; wie bepaalt de kwaliteit en daarnaast kijk ik liever naar het spel en totstandkoming van de kansen.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:35 schreef Brammess het volgende:
Ik heb alleen de goals van Hee-PSV gezien dus ik ga nu naar NPO1.
Ik hoef niet perse alle statistieken te weten hoor, het is geen wetenschap dat hele voetbal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een prima statistiek, amice. Wil je weten waarom of moet dat voor later bewaard worden?
Ik blokkeer altijd automatisch elke allochtoonse FOK! user.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog genieten van PSVCL die weer madpanda is
Altijd een vaste waarde voor users die niet zo van inhoud houden
De kansenkwaliteit wordt niet lukraak vastgesteld door een zwakbegaafde zus van Bonnie St. Claire maar best op wat redelijke aspecten. Waar het mij om gaat is dat je, buiten het feit dat gevaarlijke counters waar geen schot uit komt niet mee kan rekenen, sneller uit de wereld kan helpen of iemand terecht of onterecht gewonnen heeft en hoe langer een ploeg een hoog xG vasthoudt, hoe groter de kans is dat ze bij mindere resultaten alsnog terugslaan. En natuurlijk kan je voor een topploeg prima meten of ze hun tegenstanders teveel mogelijkheden bieden, dus niet van die laffe kutschotjes maar echt daadwerkelijk goede kansen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat JR zegt; wie bepaalt de kwaliteit en daarnaast kijk ik liever naar het spel en totstandkoming van de kansen.
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik blokkeer altijd automatisch elke allochtoonse FOK! user.
Dat staat je vrij om te doen, maar je hoeft er ook niet op in te gaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse alle statistieken te weten hoor, het is geen wetenschap dat hele voetbal.
Ik wilde het wel weten, maar dat statistiekje gaat me net wat te ver.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat staat je vrij om te doen, maar je hoeft er ook niet op in te gaan.
Make Fok! Great Againquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik blokkeer altijd automatisch elke allochtoonse FOK! user.
Niks mis mee, ouwe reus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde het wel weten, maar dat statistiekje gaat me net wat te ver.
Die passingplotjes vind ik wel interessant.
Wat heeft statistiek met SM te maken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zijn plaatjes die normaal in een SM-kelder getoond worden.
Ik roep ook maar wat zeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft statistiek met SM te maken?
Oke, als ik mijn niet-parametrische collegemateriaal bekijk snap ik de vergelijking wel..
Ik vind het eigenlijk meer weg hebben van een anale vernedering.quote:
matchday!!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:59 schreef hafcfan het volgende:
Roda is echt kansloos slecht. Ik kijk nu al uit naar de paniek aankopen in de winter.
Twente gaat winnen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Succes Ties. Ik denk een gelijkspel.
Dit is een speciale wedstrijd.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beide ploegen spelen vreselijk kut, maar Twente heeft drie goden voorin.
Ze missen 5 basis spelers met blessures en toch pakken ze bij Groningen een punt. Er zijn echt wel 3 mindere ploegen. Roda NEC en W2 kunnen er echt niks van.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baart dit Heracles je echt niet heel veel zorgen?
Natuurlijk zijn er nog veel slechtere ploegen, maar op deze manier wordt het een vreselijk grauw seizoen en dat is toch niet wat je wil? Het is momenteel een vreselijk grijs elftal.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze missen 5 basis spelers met blessures en toch pakken ze bij Groningen een punt. Er zijn echt wel 3 mindere ploegen. Roda NEC en W2 kunnen er echt niks van.
Agja meer zit er niet in dit jaar. Tevens ben ik er niet heel erg mee bezig. Zit in een belangrijk jaartje. Met Kuwas, Armenteros, Darri en Duarte hebben ze echt wel leuke spelers alleen Stegeman doet daar nog ff over of Navratil neukt zijn dochter.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er nog veel slechtere ploegen, maar op deze manier wordt het een vreselijk grauw seizoen en dat is toch niet wat je wil? Het is momenteel een vreselijk grijs elftal.
Bij Darri vind ik er niet meer zoveel snee op zitten. Duarte en Armenteros moeten nog een tijdje bijsterken en Kuwas heeft voor mijn gevoel een vrij laag rendement.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Agja meer zit er niet in dit jaar. Tevens ben ik er niet heel erg mee bezig. Zit in een belangrijk jaartje. Met Kuwas, Armenteros, Darri en Duarte hebben ze echt wel leuke spelers alleen Stegeman doet daar nog ff over of Navratil neukt zijn dochter.
Klopt Kuwas choked altijd maar wel leuke speler. En ze hebben idd tijd nodig agja. Grijze middenmoot vind ik prima. Volgend jaar maar knallen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Darri vind ik er niet meer zoveel snee op zitten. Duarte en Armenteros moeten nog een tijdje bijsterken en Kuwas heeft voor mijn gevoel een vrij laag rendement.
Gewoon in de Jupiler League of bij transfervrije spelers onderin kijken neem ik aan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt Kuwas choked altijd maar wel leuke speler. En ze hebben idd tijd nodig agja. Grijze middenmoot vind ik prima. Volgend jaar maar knallen.
JL wordt ook wel minder. Alleen VVV heeft een paar echt leuke spelers. Cambuur en de graafschap zijn te sneu. NAC huurt alleen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon in de Jupiler League of bij transfervrije spelers onderin kijken neem ik aan.
Ja, langzaam maar zeker worden het steeds grauwere spelers op het middenveld die niet echt van technisch vernuft barsten, die spontane buitenspelers. Dat maakte het allemaal zo leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JL wordt ook wel minder. Alleen VVV heeft een paar echt leuke spelers. Cambuur en de graafschap zijn te sneu. NAC huurt alleen.
Ga eens weg.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:26 schreef Paul het volgende:
Sterkte Ajax, de punten gaan weer naar Utregggggggggggg
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar hadden die joden vroeger nooit last van.
Gooi dat dak dan ook gewoon open.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toepasselijk dat er weer rook in het stadion blijft hangen.
Je verwacht het niet inderdaad...quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toepasselijk dat er weer rook in het stadion blijft hangen.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:31 schreef Caland het volgende:
Oh die debiel met megafoon is er ook weer.
Vergassen die vent.
Jullie zijn in vorm jongens.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze zijn zichzelf aan het uitroken?
Dat gaat goedkomen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn in vorm jongens.
Ik hoop straks ook op wat vuurwerk van jullie bij Heracles - Twente.
Veel hobbels op het veld.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:33 schreef Brammess het volgende:
Klaassen al met 2 inspeelpasses met een belachelijk grote stuit
Op vuurwerk hopen bij een wedstrijd van Twente, ok.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn in vorm jongens.
Ik hoop straks ook op wat vuurwerk van jullie bij Heracles - Twente.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
Op vuurwerk hopen bij een wedstrijd van Twente, ok.
Mja sorry, had zo'n vermoeden. Mijn beperkte 2,5 uur slaap heeft zn weerslag op mijn scherptequote:
Jij denkt dat ADO slechter is dan Excelsior, Willem II en NEC?quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Blijven erin via de nacompetitie.
Haags drinkt accuzuur bij het ontbijt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat ADO slechter is dan Excelsior, Willem II en NEC?
Hahahaha.
Doe eens lief tegen Haags.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haags drinkt accuzuur bij het ontbijt.
Het is Utrecht maarquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is er geen apart Ajax - Utrecht topic?
Dat doen we alleen als er 2 topclubs spelen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is er geen apart Ajax - Utrecht topic?
Wilde instemmend knikken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doen we alleen als er 2 topclubs spelen.
Tot deze sick burnquote:Nu spelen er 0
En eens een keer niet binnen tien minuten op achterstandquote:
Sorry, ik kon het niet laten tegen Mani. Die post sloeg namelijk nergens op en dat weet die jongen zelf ook.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Wilde instemmend knikken.
[..]
Tot deze sick burn
Vind dat Utrecht af en toe, zeker via de flanken wel teveel ruimte krijgt..quote:
Nee, maar ik vond het meer een stomme vraag van Hafc. Ado gaat zelfs boven Heracles eindigen maar wil die jongen niet in een depressie lullen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat ADO slechter is dan Excelsior, Willem II en NEC?
Hahahaha.
Riedegod moet dan ook op 6.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:41 schreef Bugno het volgende:
[..]
Vind dat Utrecht af en toe, zeker via de flanken wel teveel ruimte krijgt..
SOWWWWquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het meer een stomme vraag van Hafc. Ado gaat zelfs boven Heracles eindigen maar wil die jongen niet in een depressie lullen.
Van in totaal hoeveel?quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:43 schreef Dven het volgende:
In EL en competitie heeft Ajax 6 goals in het eerste kwartier tegen gehadWaarvan het grootste gedeelte in de eerste 10 minuten.
De KNVB heeft Ajax gevraagd dit niet te doen om de competitie nog enigszins spannend te houden.quote:
Je bent zelf depresief hier 24 uur te fokken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het meer een stomme vraag van Hafc. Ado gaat zelfs boven Heracles eindigen maar wil die jongen niet in een depressie lullen.
Ik krijg flashbacks naar die penalty van Havenaar. Doet nog steeds pijn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SOWWWW
Wel mee eens trouwens. Heracles heeft een inspiratieloos elftal. Als Bruns je meest denderende speler is mag je niks zeggen.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent zelf depresief hier 24 uur te fokken.
Van de 14. Is dus bijna de helft in de eerste vijftien minuten. Laat je de vernedering tegen Rostov weg is het 6 op 10quote:
Hahahahahahquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Bruns je meest denderende speler is mag je niks zeggen.
Word jij vrolijk van Navratil en Darri?quote:
graag.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Van de 14. Is dus bijna de helft in de eerste vijftien minuten. Laat je de vernedering tegen Rostov weg is het 6 op 10
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit het uitvak nu trouwens gevuld met Utrecht publiek, of mocht dat niet?
Doet nog steeds een beetje zeer ja.quote:
Ja precies. Gelukkig staat het nu met Sanchez en Ziyech wel beter nu dan toen.quote:
Nee Bruns kan er wat van. En vorig jaar riep je nog dat Darri geweldig was man wat ook onzin was. Maar dit is zowaar nog meer onzin.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Word jij vrolijk van Navratil en Darri?
Ga je naar Heracles - Twente of zit je al weer in Rome?quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee Bruns kan er wat van. En vorig jaar riep je nog dat Darri geweldig was man wat ook onzin was. Maar dit is zowaar nog meer onzin.
Ik heb nooit gezegd dat Darri goed is, ik zei dat hij een wedstrijd kan beslissen. En dat is toch gewoon waar?quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee Bruns kan er wat van. En vorig jaar riep je nog dat Darri geweldig was man wat ook onzin was. Maar dit is zowaar nog meer onzin.
Ik ga sowieso niet. Zit in NL maar wegens prive omstandigheden. Ga Woensdag weer back.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je naar Heracles - Twente of zit je al weer in Rome?
OkOkquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet. Zit in NL maar wegens prive omstandigheden. Ga Woensdag weer back.
Ajax is het natuurlijk verplicht aan zichzelf om te winnen. Toch heb ik zo'n gevoel dat Utrecht daar wat tegen doet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Gewoon 2-0.
Troll jij nu gewoon of wat? Als iemand oogkleppen heeft is hij het wel. Altijd kansloos schieten. Dom balverlies. Meest debiele was in Arouca met 5 tegen 3.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Bruns heeft geen oogkleppen en een goed schot.
Mexicanobakker staat bekend aan zijn gebrek in kennis over voetbal.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Troll jij nu gewoon of wat? Als iemand oogkleppen heeft is hij het wel. Altijd kansloos schieten. Dom balverlies. Meest debiele was in Arouca met 5 tegen 3.
Utrecht doet vooralsnog niets bijzonders.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ajax is het natuurlijk verplicht aan zichzelf om te winnen. Toch heb ik zo'n gevoel dat Utrecht daar wat tegen doet.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ajax is het natuurlijk verplicht aan zichzelf om te winnen. Toch heb ik zo'n gevoel dat Utrecht daar wat tegen doet.
Ok volgende keer manquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:55 schreef skysherrif het volgende:
wrm niet op goal dave dat kan je goed
Omdat ik het overzicht kwijt wasquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:55 schreef skysherrif het volgende:
wrm niet op goal dave dat kan je goed
Hallo klootzak.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Jammer dat Stijn me nog niet begroet heeft
[..]
Hallo makker.![]()
0-1quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht doet vooralsnog niets bijzonders.
quote:
Begint wel beter te spelen die gekkie.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden.
Gefeliciteerd Paultjuh!quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:58 schreef Paul het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PSV hype is gisteren beëindigd, vandaag het einde van de ajax hype?quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:57 schreef tompsv18 het volgende:
Het wordt Feyenoord wel erg makkelijk gemaakt om kampioen te worden.
Jep. Prachtige pass en kopbal wel. Niets op aan te merken verder.quote:
FORZA UTREG FORZA UTREGquote:
Zeker.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep. Prachtige pass en kopbal wel. Niets op aan te merken verder.
Goeie gol iddquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Fraai ingekopt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Stond gewoond prima. Alleen die backs.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:00 schreef Monopoly het volgende:
Achterin is het bij Ajax niet echt je-van-het deze pot
Idd, één van de mooiere van de eredivisiequote:Op zondag 2 oktober 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet zeggen dat ik dit tenue van Utrecht wel mooi vind.
Moet zeggen dat Ajax heel erg slordig is deze pot.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet zeggen dat ik dit tenue van Utrecht wel mooi vind.
Ben jij nu in Nederland ofzo?quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Ajax heel erg slordig is deze pot.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij nu in Nederland ofzo?
Wat een verrassingquote:Op zondag 25 september 2016 18:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heerenveen - PSV en Ajax - Utrecht
We kunnen alweer puntverlies opschrijven
Eens.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:03 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Sanchez is de beste verdediger van de Eredivisie
Vlaar doet het ook heel goed. Ligt dicht bij elkaar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:03 schreef GGMM het volgende:
Eensquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:03 schreef GGMM het volgende:
Dit veruitquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:03 schreef GGMM het volgende:
Dat is niet mogelijk tegen Willem IIquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psv laat punten liggen, ajax misschien ook. Dan zal Feyenoord ook wel punten laten liggen.
Feyenoord kan dat anders best goed... Falen, wanneer ze kunnen profiterenquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk tegen Willem II
Willem 2 gaat Feyenoord slopen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ahahahahahaha ja dat dacht ajax eerder ookquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft iig veel potentie.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:03 schreef GGMM het volgende:
Als dat de man is die steeds wordt vrijgespeeld gaat er iets niet goed..quote:
madquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit is niet eens een overtreding. Nijhuis mafkees.
Iets meer kracht & die ajax speler liep topless rondquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit is niet eens een overtreding. Nijhuis mafkees.
Beetje zoals PSV gister ja.quote:
Feyenoord kampioenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |