Ok bedankt voor de uitleg amice.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
• Hoe dikker de pijltjes, hoe meer deze passingscombinatie gebruikt wordt.
• Hoe groter het stipje, hoe vaker deze passes verstuurt.
• De posities zijn gemiddelde passingsposities.
We zien vooral een gezellige U-passing wat betekent dat je lekker risicoloos rondom het blok van Heerenveen speelt zonder iets uit te richten. Kijk maar hoe weinig links er naar het middenveld zijn. Alleen het streepje van Schwaab naar Pröpper is enigszins, maar eigenlijk veel te mager.
Hoe meer U-passing, hoe slechter. Dan beweegt je tegenstander gewoon mee met de bal zonder dat je gevaarlijk kan worden. Hoe meer verticale links, dus bijvoorbeeld meer van een Moreno naar een Guardado of De Jong of van Schwaab naar Pröpper/Pereiro etc. Hoe meer je de linies van tegenstanders doorbreekt en je tegenstanders daadwerkelijk kapotspeelt.
Alleen horen we hier weinig over van de media want die schuiven het liever af op fysiek en ervaring.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior zal niet blij zijn met de AR BI TRAGE
Er zitten wel meer mensen daar te lachen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kerel die 'm zo uit zit te lachen
Terecht ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten wel meer mensen daar te lachen.
mooi gifje die moet in de OPquote:
Oh ja, nu ben ik nog vergeten dat het ook wel handig is om te vergelijken hoe het plot eruit ziet in vergelijking met de daadwerkelijke opstelling. Dat het middenveld bijvoorbeeld niet op een kluitje staat maar gewoon daadwerkelijk een driehoek met de punt naar achteren vormt oid.quote:
Maar switchen van posities verkracht plots of niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, nu ben ik nog vergeten dat het ook wel handig is om te vergelijken hoe het plot eruit ziet in vergelijking met de daadwerkelijke opstelling. Dat het middenveld bijvoorbeeld niet op een kluitje staat maar gewoon daadwerkelijk een driehoek met de punt naar achteren vormt oid.
Connie Palmen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd leefde Jorien van den Herik nog.
Volgens Teletekst speelde NEC ook dramatisch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Immerdebestebob. Het leuke is dat je hier weinig U-passing ziet, Duits trainergenot.
Ja, klopt. De expected goals (kansenkwaliteit) lag bizar laag. Ook hier, hoe groter het stipje hoe beter de kans.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens Teletekst speelde NEC ook dramatisch.
Dit zijn plaatjes die normaal in een SM-kelder getoond worden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor gare plaatjes joh.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Passingsplots zijn leuk maar ik ben totaal geen fan van xG-plaatjes
Wetenschappelijk onderbouwde analyses.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor gare plaatjes joh.
Wat zijn dit voor plaatjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was Feyenoord - ADO. Over een ploeg kapotspelen gesproken.
Bedoel je niet een andere kale Rotterdammer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd leefde Jorien van den Herik nog.
Dat is niet aan mij besteed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderbouwde analyses.
Bas van Toor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bedoel je niet een andere kale Rotterdammer?
Moet ik het voor je duiden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:30 schreef Pascalus het volgende:
Ik snap geen ene kut van die plaatjes van Stijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |