Waaropquote:
Gewoon een herbruikbaar exemplaar kopen of fabricerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
4 euro per stuk? Ik pis wel in de douche als die er nog is. Of de vuilniszak
Joh een boterham zakje is ook okquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een herbruikbaar exemplaar kopen of fabriceren
quote:
Hoe dan? wat is jou probleem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waardeloos mens, beetje normaal doen lukt je blijkbaar niet.
Oh dat is kut jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had een andere TT waarschijnlijk.
Nu hier pas een regenbui Het is een paar honderd meterquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:36 schreef chufi het volgende:
Er knalde hier net 1 op nog geen 100m flits-kaboem
En nu schijnt de zon weerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu hier pas een regenbui Het is een paar honderd meter
Nee het ging sneller dan ik wildequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar geen tijd om de TT ff aan te passen...
Je kunt natuurlijk je voorstel in de FB posten mogelijk kijkt Sas of Lean meequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het ging sneller dan ik wilde
Ik heb ook altijd een briljante TT zoals je weet![]()
Dat vind ik zo stom. Daar doe ik echt niet aan. Ok dit is niet een cos maar kom op zeg. Je knippert met je ogen en er is een nieuwequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk je voorstel in de FB posten mogelijk kijkt Sas of Lean mee
Het moet worden: Soury is een LaPo hunter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Haai kijk... Sas Soury wilt dr briljant TT graag aanpassen
Sas heeft genoeg aan haar hoofd dan ee TTquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Haai kijk... Sas Soury wilt dr briljant TT graag aanpassen
Ja kan maar dit was echt een foutje. We kunnen er een ding van makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het moet worden: Soury is een LaPo hunter.
Daar heb ik geen idee van..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Sas heeft genoeg aan haar hoofd dan ee TT
Ahhhhquote:
zit er iets aan mijn hoofd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Sas heeft genoeg aan haar hoofd dan ee TT
Ja een vuilniszakquote:
de rest post ik alleen in KPD met een kloonquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... Volgende keer iets anders of eerst de rest zien
Ik meende al bekend vlees langs te hebben zien komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
de rest post ik alleen in KPD met een kloon
Zoveel vlees heb jij niet gezien ..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik meende al bekend vlees langs te hebben zien komen
Ik neem aan dat het een grapje was van Moquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Alsof dat iets helpt![]()
één troost Mo, de meeste hebben de geniepigheidjes niet eens door
Ik denk het niet....quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een grapje was van Mo
Wat een sneu persoon is het dan, ik geloof dat nietquote:
Ja snap ik dat geniepig is ook best sneuquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:34 schreef FANN het volgende:
Nou Mo mag het zelf zeggen ik zeg liever niks meer eigenlijk.
Ik snap het ook niet zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:37 schreef chufi het volgende:
Wat een drukte om niks...
Gewoon doorposten dan is er straks weer een kans
Have fun toeter de toeterquote:
quote:
tong heeft nog steeds een streep anders was ie nu voor je in de bres gesprongen .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
tong heeft nog steeds een streep anders was ie nu voor je in de bres gesprongen .Niemand hoeft in de bres te springen hoor, volgens mij is er niet zo veel aan de hand ook eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ook niet, maar kun je nagaan hoe sommige anderen dat dan gaan zien.. en helemaal doordraaien... Maar goed we gaan rustig verder..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand hoeft in de bres te springen hoor, volgens mij is er niet zo veel aan de hand ook eigenlijk...
En ik stond verdomme al in de startblokken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand hoeft in de bres te springen hoor, volgens mij is er niet zo veel aan de hand ook eigenlijk...
kom op MO nou niet slap gaan lullen en het mijn probleem maken..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik stond verdomme al in de startblokken.
Mo in de startblokken.. laat me niet lachen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kom op MO nou niet slap gaan lullen en het mijn probleem maken..
ik heb een storing nummer voor jequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goedenavond allen.
Iemand nog Netflix tips?
Lijkt me enig,quote:
werkt het weer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lijkt me enig,
maar ik bedoel eigenlijk iets om te kijken.
1 ding weet ik zeker, ik ren harder, fiets harder, ik spring verder en hoger dan jij, maar alleen als het moet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo in de startblokken.. laat me niet lachen...
een moet is een deuk in het papierquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1 ding weet ik zeker, ik ren harder, fiets harder, ik spring verder en hoger dan jij, maar alleen als het moet.
Yep.quote:
Ook springen op een fiets hoger en verder?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1 ding weet ik zeker, ik ren harder, fiets harder, ik spring verder en hoger dan jij, maar alleen als het moet.
Waarom zou ik hard willen rennen of fietsen of springen ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is toch al een deuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
een moet is een deuk in het papier![]()
#datjehetweet
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom zou ik hard willen rennen of fietsen of springen ...
Even epibreren, dan gaat het over.quote:
soms is het dapperder om dat niet te doen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
mooi woord hčquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even epibreren, dan gaat het over.
Het is me wel eens van pas gekomen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
soms is het dapperder om dat niet te doen...
quote:
dat geloof ik graag....quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is me wel eens van pas gekomen.
Ik ken het, mijn vader was er gek op.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb een hele stapel boekjes van dinges....
als het winter wordt en ik écht niet meer buiten kan zijn ga ik weer tv kijken, tot die tijd kan ik je niet van tips voorzienquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ben nu Scorpion aan het kijken.De laatste aflevering.
Geeft toch niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:08 schreef sacha het volgende:
[..]
als het winter wordt en ik écht niet meer buiten kan zijn ga ik weer tv kijken, tot die tijd kan ik je niet van tips voorzien
jij betaalt bedoel je?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel aardig
Maar ik kijk ook zonder code Netflix
Stopt ie er binnenkort mee?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:13 schreef sacha het volgende:
en de code van Theo voor het NRC![]()
#splinterwinter
Muziekje opzetten,drankje erbij.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
,,Wat moet ik nu gaan doen? Genieten van mijn weekend?''
alle dagen zijn eenderquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
,,Wat moet ik nu gaan doen? Genieten van mijn weekend?''
Ik citeerde alleen een reactie van een balende Netflixer.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Muziekje opzetten,drankje erbij.
Jij bent van de muziek.
Ik zag niet dat het een citaat was.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik citeerde alleen een reactie van een balende Netflixer.
Mijn weekend is prima.
Dat had ik ook niet duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zag niet dat het een citaat was.
Ik loop alleen maar rondjes.quote:
Omdat we eignlijk alles al gezien hadden, die Griek download alles en dan kijken we eenquote:
wat is dat?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:20 schreef Gutmensch het volgende:
http://content10c2c.omroe(...)uin_FerryDeGroot.mp3
Voor de Dikvoormekaar fans
De diehards hebben het al gehoord natuurlijk
Wat is er met Ferry?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:20 schreef Gutmensch het volgende:
Hmm ik probeer om 9 uur al op te zijnquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:20 schreef FANN het volgende:
[..]
11.00 uur, eerder kom ik mijn nest niet uit morgen
dat was natuurlijk allemaal fantastisch maar radio bergeijk vond ik leukerquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:20 schreef Gutmensch het volgende:
film publieke werken moet je ook kijken als je dat al niet gedaan hebtquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat we eignlijk alles al gezien hadden, die Griek download alles en dan kijken we een
hele serie of een seizoen achter elkaar...
Deze was trouwens écht wel de moeite![]()
https://www.biosagenda.nl/film_publieke-werken_29334.html
Je kent dat souvenirwinkeltje toch wel bij het Victoria Hotel?![]()
Dit gaat over het verhaal erachter, best tragisch ook trouwens...
http://onh.nl/nl-NL/verha(...)oria-hotel-amsterdam
Ken je Borat toevallig ook?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat was natuurlijk allemaal fantastisch maar radio bergeijk vond ik leuker
http://www.vpro.nl/programmas/radio-bergeijk.html
VPRO. Met Herman Koch etc.quote:
nee er ringt geen belletje heb je een link?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
VPRO. Met Herman Koch etc.
Voorlopers van Jiskefet.
http://drabkikker.wordpress.com/category/borat/quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee er ringt geen belletje heb je een link?
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
http://drabkikker.wordpress.com/category/borat/
Ik was al aan het zoeken...
sta je serieus om 9 uur op speciaal om naar Max te kijken?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:20 schreef chufi het volgende:
Goeiemorgen.. Zo maar eens aan de koffie beginnen
owquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:15 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk kijk ik alleen naar de pitspoezen
Nee... ik was even bij de buren op bezoek....quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:12 schreef chufi het volgende:
Juist dat bedoel ik... Maar iedereen is nu echt definitief vertrokken?
Ja daar zag ik je ook al...quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... ik was even bij de buren op bezoek....
Moeten we komen helpen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hebt hebt zwaar daar in dat andere topic geloof ik![]()
ik lees wel mee ....
het armoede topic of het verplichte anticonceptie topic? beiden een hoogstandjequote:Op zondag 2 oktober 2016 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hebt hebt zwaar daar in dat andere topic geloof ik![]()
ik lees wel mee ....
oh... je had alleen een link hier neergezet van het armoede topic dus dat andere ken ik nog niet eensquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:32 schreef sacha het volgende:
[..]
het armoede topic of het verplichte anticonceptie topic? beiden een hoogstandje
Nou ga maar beginnen te lezen... ik heb het andere topic gevondenquote:
Daar begin ik niet aanquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ga maar beginnen te lezen... ik heb het andere topic gevonden![]()
NWS / verplichte anticonceptie incompetente ouders
nee johquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:12 schreef chufi het volgende:
Juist dat bedoel ik... Maar iedereen is nu echt definitief vertrokken?
Onderwerp is al zo oud ...quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Is mij ook teveel bijlezen hoor, geen zin in
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja alle perfecte ouders tegen de niet perfecte ouders ofzoiets...
Begin vandaag nog Mo... je kan het...quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Nah, kan ook nog even wachten, het is alweer oktober, dus bijna oud en nieuw.quote:
Dat is eigenlijk geen slecht idee met dit weerquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:50 schreef chufi het volgende:
Ik ga een soepie maken voor de verandering
Jij was toch niet zo van de soep zei je afgelopen week nog. .quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:50 schreef chufi het volgende:
Ik ga een soepie maken voor de verandering
Die kreeg je in militaire dienst op vrijdag.quote:
Ja klopt dus ik dacht: Laat ik eens een poging wagen.. Ik heb nog wat groenten liggen dus daar valt vast wel wat van te brouwenquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij was toch niet zo van de soep zei je afgelopen week nog. .
Soep is altijd oke, je kunt hem zo dik en dun maken als je wil, vlees, groenten whatever, zoveel mogelijkheden met soep.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt dus ik dacht: Laat ik eens een poging wagen.. Ik heb nog wat groenten liggen dus daar valt vast wel wat van te brouwen
Ja ik weet het... Vuur op een laag pitje nu en even bedenken wat ik er nog meer door wil..quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soep is altijd oke, je kunt hem zo dik en dun maken als je wil, vlees, groenten whatever, zoveel mogelijkheden met soep.
Op gaartijden van hetgeen je erin doet letten, niet alles tegelijk dus want dan hou je prut over.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het... Vuur op een laag pitje nu en even bedenken wat ik er nog meer door wil..
Groentecreme soep met ballenquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op gaartijden van hetgeen je erin doet letten, niet alles tegelijk dus want dan hou je prut over.
ik maak meestal een gepureerde soep, het wordt nu weer pompoensoeptijdquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op gaartijden van hetgeen je erin doet letten, niet alles tegelijk dus want dan hou je prut over.
De 'R' zit weer in de maand.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik maak meestal een gepureerde soep, het wordt nu weer pompoensoeptijd
Daar heb ik nog een kant-en-klare biologische van in de kast staan volgens mijquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik maak meestal een gepureerde soep, het wordt nu weer pompoensoeptijd
Bij mij valt het dus mee, af en toe een klein buitje.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:26 schreef chufi het volgende:
http://www.weerplaza.nl/regenradar
Ziet er kleurig uit komende uren
Het maakt mij nu verder ook niet meer uit aangezien ik toch geen plannen meer heb om de deur uit te gaaanquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij valt het dus mee, af en toe een klein buitje.
Ja zoiets...quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Onder een dekentje op de bank met suffe tv ofzo
Ik heb dan wel zo'n platte, maar daar heeft een muis geen problemen mee, maar het is niet de bedoeling dat het zover komtquote:
Reed Max vandaag niet?quote:Op zondag 2 oktober 2016 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zondag? Nee dan kijk ik meestal wat anders
Tweede plek.quote:Op zondag 2 oktober 2016 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat was al voordat jij een toetsenbord aanraakte
Heel holland baktquote:
Veel plezierquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel holland bakt [ afbeelding ] Vanavond
Dank jequote:
Gadverdammequote:Op zondag 2 oktober 2016 19:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik bakte vandaag wit brood met raz el hanout, gegrillde uitjes, knoflook en gegrilde tomaat. Als bijgerecht voor zoete-aardappel, paprika, wortel en ui soep met ricotta.
Klinkt lekker hoor was een grapjequote:
Die knipoog zag je ook nietquote:Op zondag 2 oktober 2016 19:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Sja sorry, gezien jouw reactiehistorie kan ik jouw opmerkingen niet op waarde schatten.
Wat is Hanout dan?quote:
Dus wel kruiden...quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Nee Hanout is de winkel, El Raz is het beste. Raz el hanout is een combi van de beste kruiden van de markt.
Dat dus,quote:
U is een blauwvinger?quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:11 schreef chufi het volgende:
Ik heb iets van de Appie of Jonnie Boer dat ook daar vandaan komt
Ik wil daar nog steeds een keer gaan eten.Of bij Ron Blaauw.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en dat moest ik Googlen Ja ik wist dat JB daar huist
Soury is nu aan het bakken...quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:17 schreef chufi het volgende:
volgens mij wees Soury me ooit eens een keer op die kruiden
Ron Blaauw waar zit die dan? R'dam ergen squote:Op zondag 2 oktober 2016 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik wil daar nog steeds een keer gaan eten.Of bij Ron Blaauw.
Twijfelde je daar dan aan?quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:16 schreef chufi het volgende:
En Ras el Hanout heten die kruiden dus ik had gewoon gelijk ..
Klopt, maar toch heftig, de man deed niets verkeerd.quote:
Da's wel pech.quote:Volgens Nieuwsuur-reporter Jan Eikelboom droeg Oerlemans een kogelwerend vest, maar zou de kogel hem langs de zijkant in het hart hebben geraakt.
ga die dooddoener even in het desbetreffende topic plaatsen Piet, naast al die andere lutsers met het brein van een microbequote:
Waar gehakt wordt, vallen spaanders.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ga die dooddoener even in het desbetreffende topic plaatsen Piet, naast al die andere lutsers met het brein van een microbe
de één zijn dood is de ander zijn broodquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Zn broer of zn oudste neefjequote:Op zondag 2 oktober 2016 20:32 schreef mrspoeZ het volgende:
Wie is Jeroen Oerlemans? ik ken alleen Arnie.
Jeroen Oerlemans droeg een scherven vest, die andere een bodywarmerquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:32 schreef mrspoeZ het volgende:
Wie is Jeroen Oerlemans? ik ken alleen Arnie.
Ja wordt een dure uitvaart.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
de één zijn dood is de ander zijn brood
Mazzel dat de Canadezen daar anders over dachten in 1945quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:39 schreef mrspoeZ het volgende:
Niemand wil iets weten over oorlog, als je toch naar zo;n gebied gaat is dat je eigen keuze punt.
neh... alleen een beetje pech als je Joods, homo of gehadicapt was geweest, dat dan weer wel...quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:55 schreef mrspoeZ het volgende:
Mwha, dan was ik nu duits geweest, vast niet veel anders dan nu.
Het is 2016 die discussie is achterhaald.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... alleen een beetje pech als je Joods, homo of gehadicapt was geweest, dat dan weer wel...
ow... ik dacht dat de discussie net was begonnen...quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is 2016 die discussie is achterhaald.
Dan was ik niet meer geweest.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... alleen een beetje pech als je Joods, homo of gehadicapt was geweest, dat dan weer wel...
Doe normaalquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik dacht dat de discussie net was begonnen...
excuses hoor
nederig enzo
Hoezo?quote:
Ok het is grappigquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben met Miss Poes in gespek, hou je er effe buiten ...
oh, nah dan hou ik toch op, jij zei dat je er dan niet meer was geweest dus ik vroeg me af waarom niet...quote:
Nou dawastquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
oh, nah dan hou ik toch op, jij zei dat je er dan niet meer was geweest dus ik vroeg me af waarom niet...
dawast
eh...nee la maar...quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik was er niet meer geweest als ik Jood, homo of zigeuner was toen. Dat bedoelde je toch? En dat had mijn levensdrift moeten aanspreken. Toch?
Vermaak je, ik ga niet luisteren.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bekijk het maar met dat gelul, ga kut muziek draaien.
Nou gewoon wat ik vroeg...quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:10 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nah dit is flauw. Wat bedoelde je dan?
Ik ben 1/8 zigeuner.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik was er niet meer geweest als ik Jood, homo of zigeuner was toen. Dat bedoelde je toch? En dat had mijn levensdrift moeten aanspreken. Toch?
Ik zou ook geen antwoord geven met al die spaties.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou gewoon wat ik vroeg...
maar je snapte mijn vraag niet en ik snap je antwoord dan niet...
Jij zei...............
dan was ik er niet meer geweest......
dus mijn vraag was eigenljk
waarom was jij er dan niet meer geweest....
maar ik heb er al geen zin meer in![]()
of je moet effe kort en bondig antwoord kunnen geven.
Graag je mening,...quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:15 schreef chufi het volgende:
We zijn er allemaal niog wat voor bloed we ook hebben dat is een feit
Da's die gast van The Frames, daar heb ik een album van.quote:
Heet hij googelquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
die Griek gaat me nu even haarfijn iets uitleggen over de Duitsers, dus dat kan effe duren....
Heb je tips?quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's die gast van The Frames, daar heb ik een album van.
Dit is me te zoetsappig.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik vind het leuk om te zien hoe er hier gewoon over vragen wordt heen gestampt.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:10 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nah dit is flauw. Wat bedoelde je dan?
Je kan ook antwoord geven. Dat komt het vanzelfquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou ik heb net geschiedenisles gehad in elk geval, wie stamp over wie zijn vraag heen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou dat was een prima lesquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik heb net geschiedenisles gehad in elk geval, wie stamp over wie zijn vraag heen?
Ik had iets gevraagd geloof ik, maar dat mocht niet, dus dan vraag ik niks meer...
Wat heb je geleerdquote:
Het lijkt de meneer cactusshow wel.quote:
Uhh neequote:Op zondag 2 oktober 2016 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Kreta parachutisten en Goering
ga maar googelen....
Meer een kippenhok.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het lijkt de meneer cactusshow wel.
Dat is het ookquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het lijkt de meneer cactusshow wel.
Griekse kippen, Joodse kippen. Kippen die het met elkaar doenquote:
Ik zou niet durven Een TRquote:
Anthony Quinn lannde daar ook met de filmcrewquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Kreta parachutisten en Goering
ga maar googelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |