Waaropquote:
Gewoon een herbruikbaar exemplaar kopen of fabricerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
4 euro per stuk? Ik pis wel in de douche als die er nog is. Of de vuilniszak
Joh een boterham zakje is ook okquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een herbruikbaar exemplaar kopen of fabriceren
quote:
Hoe dan? wat is jou probleem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waardeloos mens, beetje normaal doen lukt je blijkbaar niet.
Oh dat is kut jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had een andere TT waarschijnlijk.
Nu hier pas een regenbui Het is een paar honderd meterquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:36 schreef chufi het volgende:
Er knalde hier net 1 op nog geen 100m flits-kaboem
En nu schijnt de zon weerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu hier pas een regenbui Het is een paar honderd meter
Nee het ging sneller dan ik wildequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar geen tijd om de TT ff aan te passen...
Je kunt natuurlijk je voorstel in de FB posten mogelijk kijkt Sas of Lean meequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het ging sneller dan ik wilde
Ik heb ook altijd een briljante TT zoals je weet![]()
Dat vind ik zo stom. Daar doe ik echt niet aan. Ok dit is niet een cos maar kom op zeg. Je knippert met je ogen en er is een nieuwequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk je voorstel in de FB posten mogelijk kijkt Sas of Lean mee
Het moet worden: Soury is een LaPo hunter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Haai kijk... Sas Soury wilt dr briljant TT graag aanpassen
Sas heeft genoeg aan haar hoofd dan ee TTquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Haai kijk... Sas Soury wilt dr briljant TT graag aanpassen
Ja kan maar dit was echt een foutje. We kunnen er een ding van makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het moet worden: Soury is een LaPo hunter.
Daar heb ik geen idee van..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Sas heeft genoeg aan haar hoofd dan ee TT
Ahhhhquote:
zit er iets aan mijn hoofd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Sas heeft genoeg aan haar hoofd dan ee TT
Ja een vuilniszakquote:
de rest post ik alleen in KPD met een kloonquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... Volgende keer iets anders of eerst de rest zien
Ik meende al bekend vlees langs te hebben zien komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
de rest post ik alleen in KPD met een kloon
Zoveel vlees heb jij niet gezien ..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik meende al bekend vlees langs te hebben zien komen
Ik neem aan dat het een grapje was van Moquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Alsof dat iets helpt![]()
één troost Mo, de meeste hebben de geniepigheidjes niet eens door
Ik denk het niet....quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een grapje was van Mo
Wat een sneu persoon is het dan, ik geloof dat nietquote:
Ja snap ik dat geniepig is ook best sneuquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:34 schreef FANN het volgende:
Nou Mo mag het zelf zeggen ik zeg liever niks meer eigenlijk.
Ik snap het ook niet zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:37 schreef chufi het volgende:
Wat een drukte om niks...
Gewoon doorposten dan is er straks weer een kans
Have fun toeter de toeterquote:
quote:
tong heeft nog steeds een streep anders was ie nu voor je in de bres gesprongen .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
tong heeft nog steeds een streep anders was ie nu voor je in de bres gesprongen .Niemand hoeft in de bres te springen hoor, volgens mij is er niet zo veel aan de hand ook eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ook niet, maar kun je nagaan hoe sommige anderen dat dan gaan zien.. en helemaal doordraaien... Maar goed we gaan rustig verder..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand hoeft in de bres te springen hoor, volgens mij is er niet zo veel aan de hand ook eigenlijk...
En ik stond verdomme al in de startblokken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand hoeft in de bres te springen hoor, volgens mij is er niet zo veel aan de hand ook eigenlijk...
kom op MO nou niet slap gaan lullen en het mijn probleem maken..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik stond verdomme al in de startblokken.
Mo in de startblokken.. laat me niet lachen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kom op MO nou niet slap gaan lullen en het mijn probleem maken..
ik heb een storing nummer voor jequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goedenavond allen.
Iemand nog Netflix tips?
Lijkt me enig,quote:
werkt het weer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lijkt me enig,
maar ik bedoel eigenlijk iets om te kijken.
1 ding weet ik zeker, ik ren harder, fiets harder, ik spring verder en hoger dan jij, maar alleen als het moet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo in de startblokken.. laat me niet lachen...
een moet is een deuk in het papierquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1 ding weet ik zeker, ik ren harder, fiets harder, ik spring verder en hoger dan jij, maar alleen als het moet.
Yep.quote:
Ook springen op een fiets hoger en verder?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1 ding weet ik zeker, ik ren harder, fiets harder, ik spring verder en hoger dan jij, maar alleen als het moet.
Waarom zou ik hard willen rennen of fietsen of springen ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is toch al een deuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
een moet is een deuk in het papier![]()
#datjehetweet
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom zou ik hard willen rennen of fietsen of springen ...
Even epibreren, dan gaat het over.quote:
soms is het dapperder om dat niet te doen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
mooi woord hèquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even epibreren, dan gaat het over.
Het is me wel eens van pas gekomen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
soms is het dapperder om dat niet te doen...
quote:
dat geloof ik graag....quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is me wel eens van pas gekomen.
Ik ken het, mijn vader was er gek op.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb een hele stapel boekjes van dinges....
als het winter wordt en ik écht niet meer buiten kan zijn ga ik weer tv kijken, tot die tijd kan ik je niet van tips voorzienquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ben nu Scorpion aan het kijken.De laatste aflevering.
Geeft toch niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:08 schreef sacha het volgende:
[..]
als het winter wordt en ik écht niet meer buiten kan zijn ga ik weer tv kijken, tot die tijd kan ik je niet van tips voorzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |