Ik sloop jouquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Mijn deck qua CP's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lapras = Water/Icequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:39 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Tuurlijk niet en het scheelt opzoeken welke type een pokemon precies is.
2 laprassen en een snorlaxquote:
Waren er zelfs drie geweest als ik nog de moeite had genomen om gisteren naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
2 laprassen en een snorlax.
En je hebt een Porygon![]()
Ik zoek hier al hééél lang naar...
Wat knap dat je dat van 150 pokemon uit je hoofd weet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lapras = Water/Ice
Vapereon = Water
Hypno = Psychic
Snorlax = Normal
Tada.
Wat betekenen al die cijfers en letters?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:47 schreef Molurus het volgende:
Ff patsen.
[ afbeelding ]
Helaas nog geen snorlax of lapras. (Ja, een lapras met cp232 en beroerde moves en IV.)
Veel meer dan dat heb ik nog niet in gyms gezien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:49 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat van 150 pokemon uit je hoofd weet.
Op de website die ik net link kun je dat per categorie of type beestje zien. Ik weet niet wat je precies zoekt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:49 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat van 150 pokemon uit je hoofd weet.
Geheugensteuntje.. zo codeer ik move sets en stats.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat betekenen al die cijfers en letters?
Wat? Hoe haal je dat daar uit?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Geheugensteuntje.. zo codeer ik move sets en stats.
21CEA betekent bijvoorbeeld: second best fast move, best charge move, att: 13, def: 11, hp: 15.
Ook geen Dragonite, Arcanine, Slowbro, Exeggutor, Gyarados?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel meer dan dat heb ik nog niet in gyms gezien.
Gewoon... beste is 1, tweede is 2, 3e is 3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Dragon/Flying, Fire, Psychic/Water, Grass/Psychic, Water/Flyingquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:52 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ook geen Dragonite, Arcanine, Slowbro, Exeggutor, Gyarados?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Gewoon... beste is 1, tweede is 2, 3e is 3.
Letters alijd op volgorde att/def/hp. A=15, B=14, C=13, D=12, etc.
Lekker compact, want je kunt weinig kwijt in de naam.Aha. Ik probeerde het andersom te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Die dragonitequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:47 schreef Molurus het volgende:
Ff patsen.
[ afbeelding ]
Helaas nog geen snorlax of lapras. (Ja, een lapras met cp232 en beroerde moves en IV.)
quote:
Bijna 27.quote:
Welk park?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik zie nu een Lapras spawn in dat park.
Ik ga douchen etc. en vertrek
Nou ja, neem nou mijn exeggutor... Heeft een heel sterke aanval, dus prima om gyms met niet al te sterke beestjes erin te slopen.. maar hij heeft defense stat 2. Dat betekent dat hij slecht klappen kan vangen en daardoor toch weer minder handig is als defender.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van weten wat alle aparte IV-waarden zijn?
Maar dan moet je ook constant dodgen als aanvaller.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou ja, neem nou mijn exeggutor... Heeft een heel sterke aanval, dus prima om gyms met niet al te sterke beestjes erin te slopen.. maar hij heeft defense stat 2. Dat betekent dat hij slecht klappen kan vangen en daardoor toch weer minder handig is als defender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |