Maar er kwam überhaupt al extreem weinig in de duinen op de Pidgey en rattata enz na. Het was vaak een probleem als je op de boulevard liep en er dan 1 spawnde op het strand. Dan rende die hersenloze aso's dwars door de duinen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, als ze uit de lures komen en niet in de duinen is dat juist goed denk ik.
Nah. Sowieso zijn er weinig single evolution Pokemon waar je iets aan hebt. Denk dat Lapras de enige uitzondering is. De rest is er voor de verzamelaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:26 schreef DJKoster het volgende:
Heb ik iets aan Scythers? Die beesten spawnen nu continu in mijn achtertuin maar zijn lastig te vangen.
Zonde van mijn ballen als ik er toch niets aan heb.
Ik vind het stiekem wel fijn als de eerste van een in potentie sterke pokemon die ik tegenkom geen heel hoge CP heeft... maakt de vluchtkans kleinerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meteen zo sterk ookMijn Snorlax is iets van 870 ofzo. Net als dat mijn MrMime maar 135 is, mijn Electabuzz 400, Magmar 600, Onix 180 en Scyther 250.
Als ik ooit een Lapras vind is die ook vast maar 300 ofzo
Ja, maar heb hem gepower-upped.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meteen zo sterk ookMijn Snorlax is iets van 870 ofzo. Net als dat mijn MrMime maar 135 is, mijn Electabuzz 400, Magmar 600, Onix 180 en Scyther 250.
Als ik ooit een Lapras vind is die ook vast maar 300 ofzo
Hmm, das ook wel weer waar. En ik doe eigenlijk ook niets met gyms. Maar toch. Mijn sterkste Pokemon is nu een Slowbro die helemaal gemaxt op 1700 zit. Ik wil die 2k aantikkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel fijn als de eerste van een in potentie sterke pokemon die ik tegenkom geen heel hoge CP heeft... maakt de vluchtkans kleiner.
Mijn sterkste is ook een Slowbro, maar dan van 1597 en met goede stats. Vorige week in het wild gevangen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, das ook wel weer waar. En ik doe eigenlijk ook niets met gyms. Maar toch. Mijn sterkste Pokemon is nu een Slowbro die helemaal gemaxt op 1700 zit. Ik wil die 2k aantikken
Hoe krijg je dit voor elkaar? Als in...wáár vind je al deze goede pokemon?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn snorlax. Eindelijk.
Level 26.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:57 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit voor elkaar? Als in...wáár vind je al deze goede pokemon?.
Kom ik aan met mijn 1100 Hypno bij level 22.
Hoeveel stardust kost het uiteindelijk om van 1700+ naar 2100+ te gaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Level 26.
Snorlax kwam (eindelijk) uit mijn 10 km ei als 1700+ CP. Gepower-upped tot 2100+ CP.
Dragonite gewoon gevangen in Brussel.
Heb er drie gevangen, 49 CP, 49 CP en dan plots de 2400+ CP.
Ik zit in het weekend vaak in een bepaald park met 4-8 lures op en af en toe spawnen zeldzame in de buurt. Gisteren was dat de Golem. Vandaag zag ik een Porygon, maar wegens regen nog niet gepasseerd.
Nice!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:03 schreef Piperidine het volgende:
Ik was afgelopen maandag naar Kijkduin. Jezus, het is wel ziek hoor.
De Magnemites en Voltorbs springen letterlijk je telefoon in.
Uiteindelijk in 1,5 uur zo'n 120 pokemon gevangen denk ik, waaronder 9 nieuwe (Pikachu, Magneton, Cubone, Doduo (2), Electrode, Exeggcute, Mankey, Omanyte, Persian) en veel evoluties kunnen doen.
Ja, dit moet je dus vaker doen danquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:03 schreef Piperidine het volgende:
Ik was afgelopen maandag naar Kijkduin. Jezus, het is wel ziek hoor.
De Magnemites en Voltorbs springen letterlijk je telefoon in.
Uiteindelijk in 1,5 uur zo'n 120 pokemon gevangen denk ik, waaronder 9 nieuwe (Pikachu, Magneton, Cubone, Doduo (2), Electrode, Exeggcute, Mankey, Omanyte, Persian) en veel evoluties kunnen doen.
En het is nog best gezellig daar. Goede sfeer, herken weinig in de berichten in de media over overlast. Maar misschien is het in de late uurtjes anders dan vroeg in de avond.quote:
Ja, klopt. Liep gisteravond ook even door het centrum in mijn woonplaats. Veel andere pokemon gevangen dan ik normaal gesproken vang op de weg van huis naar treinstation. Daar zitten toch steeds dezelfde nesten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:07 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, dit moet je dus vaker doen dan.
Ik heb gewoon het geluk dat er een 'druk' park op 20 min met de trein van bij mij.
Van zodra je een goede pokémon hebt... zou ik het sowieso gebruiken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:04 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Hoeveel stardust kost het uiteindelijk om van 1700+ naar 2100+ te gaan?
Ik heb nu rond de 134000 stardust, maar weet niet wat een goed moment is om het te gebruiken.
Dat is precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:35 schreef Piperidine het volgende:
Bestaat er ook een handige site met counters voor elk type pokemon?
Dus niet die chart met "Flying, Ground, Grass", etc, maar gewoon specifiek elke pokemon.
Ik sloop jouquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Mijn deck qua CP's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lapras = Water/Icequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:39 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Tuurlijk niet en het scheelt opzoeken welke type een pokemon precies is.
2 laprassen en een snorlaxquote:
Waren er zelfs drie geweest als ik nog de moeite had genomen om gisteren naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
2 laprassen en een snorlax.
En je hebt een Porygon![]()
Ik zoek hier al hééél lang naar...
Wat knap dat je dat van 150 pokemon uit je hoofd weet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lapras = Water/Ice
Vapereon = Water
Hypno = Psychic
Snorlax = Normal
Tada.
Wat betekenen al die cijfers en letters?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:47 schreef Molurus het volgende:
Ff patsen.
[ afbeelding ]
Helaas nog geen snorlax of lapras. (Ja, een lapras met cp232 en beroerde moves en IV.)
Veel meer dan dat heb ik nog niet in gyms gezien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:49 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat van 150 pokemon uit je hoofd weet.
Op de website die ik net link kun je dat per categorie of type beestje zien. Ik weet niet wat je precies zoekt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:49 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat van 150 pokemon uit je hoofd weet.
Geheugensteuntje.. zo codeer ik move sets en stats.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat betekenen al die cijfers en letters?
Wat? Hoe haal je dat daar uit?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Geheugensteuntje.. zo codeer ik move sets en stats.
21CEA betekent bijvoorbeeld: second best fast move, best charge move, att: 13, def: 11, hp: 15.
Ook geen Dragonite, Arcanine, Slowbro, Exeggutor, Gyarados?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel meer dan dat heb ik nog niet in gyms gezien.
Gewoon... beste is 1, tweede is 2, 3e is 3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Dragon/Flying, Fire, Psychic/Water, Grass/Psychic, Water/Flyingquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:52 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ook geen Dragonite, Arcanine, Slowbro, Exeggutor, Gyarados?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Gewoon... beste is 1, tweede is 2, 3e is 3.
Letters alijd op volgorde att/def/hp. A=15, B=14, C=13, D=12, etc.
Lekker compact, want je kunt weinig kwijt in de naam.Aha. Ik probeerde het andersom te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Die dragonitequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:47 schreef Molurus het volgende:
Ff patsen.
[ afbeelding ]
Helaas nog geen snorlax of lapras. (Ja, een lapras met cp232 en beroerde moves en IV.)
quote:
Bijna 27.quote:
Welk park?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik zie nu een Lapras spawn in dat park.
Ik ga douchen etc. en vertrek
Nou ja, neem nou mijn exeggutor... Heeft een heel sterke aanval, dus prima om gyms met niet al te sterke beestjes erin te slopen.. maar hij heeft defense stat 2. Dat betekent dat hij slecht klappen kan vangen en daardoor toch weer minder handig is als defender.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van weten wat alle aparte IV-waarden zijn?
Maar dan moet je ook constant dodgen als aanvaller.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou ja, neem nou mijn exeggutor... Heeft een heel sterke aanval, dus prima om gyms met niet al te sterke beestjes erin te slopen.. maar hij heeft defense stat 2. Dat betekent dat hij slecht klappen kan vangen en daardoor toch weer minder handig is als defender.
Klopt. Of er gewoon vrede mee hebben dat hij snel dood is. Als je doel is om alle beestjes in een vijandelijke gym zo snel mogelijk te verslaan en het geen probleem vindt om hem daarna te reviven en healen is ie prima.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook constant dodgen als aanvaller.
Warande, Brussel.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:01 schreef Nightquest777 het volgende:
Zojuist een Chansey gevangen hier in het dorpVolgens mij is die wel een beetje zeldzaam of niet?
Minder tijd om klappen uit de delen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Klopt. Of er gewoon vrede mee hebben dat hij snel dood is. Als je doel is om alle beestjes in een vijandelijke gym zo snel mogelijk te verslaan en het geen probleem vindt om hem daarna te reviven en healen is ie prima.
De totale damage die je doet is wellicht hetzelfde, maar het 1 gaat heeeeeeel veel sneller dan het ander.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder tijd om klappen uit de delen.
Stel dat 0/15 = 100 voor aanval en hp, dan deel je in totaal uit:
115 * 100 met A=15 en D=0
100 * 115 met A=0 en D=15.
Ze zijn even belangrijk
Goed punt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
De totale damage die je doet is wellicht hetzelfde, maar het 1 gaat heeeeeeel veel sneller dan het ander.
Leuk dat je met een beestje met veel defense en weinig attack net zoveel damage kunt doen, maar je moet er wel veel langer op wachten.
Stamina heeft directe invloed op je max health als je het mij vraagt. Wat anders is dan defense: die bepaalt hoe snel je health eraf gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Stamnia heb ik alleen nooit begrepen...
Fraaie verzameling. Doe mij die lapras en blastoise maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:05 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Mijn top pokemon:
[ afbeelding ]
Level 30quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
Fraaie verzameling. Doe mij die lapras en blastoise maar.
Welk level ben je?
Gewoon precies hetzelfde dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Stamina heeft directe invloed op je max health als je het mij vraagt. Wat anders is dan defense: die bepaalt hoe snel je health eraf gaat.
Het heeft allebei invloed op hoe lang je blijft leven, dat klopt.quote:
Gewoon bij elkaar optellen dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het heeft allebei invloed op hoe lang je blijft leven, dat klopt.
Ik denk dat je ze beter kunt vermenigvuldigen.quote:
IV-waarden worden sowieso al bij de standaardwaarde opgeteld. Dus vermenigvuldigen is het zeker niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:16 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze beter kunt vermenigvuldigen.
Althans, ik verwacht dat je met def: 7 en hp: 8 langer blijft leven dan met def: 1 en hp: 15. Lastig te testen wel.
Goed punt ja. En sowieso werken de IV stats weer als een factor op die standaardwaarde. De maximale spreiding tov de standaardwaarden is maar iets van 10% ofzo. Dat wil zeggen: het verschil tussen de slechtste en de beste stats is orde grootte 10%.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
IV-waarden worden sowieso al bij de standaardwaarde opgeteld. Dus vermenigvuldigen is het zeker niet.
Ja dat is waardeloos, heb er nu ook wel genoeg gezien hoor. Maar alles beter dan een Spearow of Ratata spawn. En altijd leuk voor een 2nd Generation evolutie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:29 schreef Molurus het volgende:
Ik kan geen Onix meer zien. Heb er 4 uit 10km eieren gehaald.
Hier zitten twee spawnsquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:29 schreef Molurus het volgende:
Drie keer is voor mij de max bij dat soort ongedierte, dan loop ik gewoon weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ondertussen is er net een Rattata na drie ontsnappingen gevlucht, klotebeesten
Dan heb ik er al drie verspild, dan is het zonde om weg te lopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:41 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Drie keer is voor mij de max bij dat soort ongedierte, dan loop ik gewoon weg.
Evolves doe ik gewoon hoor, daar ga ik niet op wachten tot ik genoeg heb voor een lucky egg. Dan vang ik wel 4 weedles extra.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik kan 8 nieuwe Pokémon toevoegen aan de Pokédex als ik ga evolven.. maar ik heb vrijwel geen ratten/vogels/rupsen en geen Lucky Egg. Verdorie.
Geen last van in mijn achtertuin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik kan 8 nieuwe Pokémon toevoegen aan de Pokédex als ik ga evolven.. maar ik heb vrijwel geen ratten/vogels/rupsen en geen Lucky Egg. Verdorie.
Geweldig datquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:09 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Geen last van in mijn achtertuin.![]()
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, dit waren teveel om te wachtenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Evolves doe ik gewoon hoor, daar ga ik niet op wachten tot ik genoeg heb voor een lucky egg. Dan vang ik wel 4 weedles extra.
Sjonge wat een dag heb jij meegemaakt zeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de fiets naar Souburg geweest om boodschappen te doen. In totaal 28 stops (aantal twee keer) geďnd en mijn 5km ei kwam uit, zat er een Drowzee in.Ook nog een vrije plek in een gym opgevuld en daarna zag ik nog een andere gym met een plekje vrij. Ik daarheen lopen zie ik dat de gym aangevallen wordt. Toen ik bijna bij de gym was, zag ik een meid op de fiets op de stoep staan. Ik ben er langsgelopen en de twee stops een stukje verderop geďnd en op de terugweg, was zij intussen klaar met veroveren van de gym, ze had er een Jynx ingezet, heb ik die gym aangevallen en veroverd. Toen had ik twee gyms in hadden en heb ik de coins geďnd. Vervolgens doorgelopen naar de winkel, waar ik eigenlijk voor kwam. Ondertussen zag ik dat de gym die ik als eerste veroverd had, intussen door haar was veroverd. Na de boodschappen nog wat stops geďnd en naar huis gefietst. Squirtle had ook nog een candy gevonden, maar heb er nog heel wat nodig, voor een Blastoise.
Ik vind ze echt verschrikkelijk...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:29 schreef Molurus het volgende:
Jij woont op een kinderboerderij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:09 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Geen last van in mijn achtertuin.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:10 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Sjonge wat een dag heb jij meegemaakt zeg.
Level 124?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:35 schreef Vleuver het volgende:
Een chansey in de tuin!
Lvl 124, pokedex 130/130
Cool! Die is bij mij al 2x ontsnaptquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:35 schreef Vleuver het volgende:
Een chansey in de tuin!
Lvl 124, pokedex 130/130
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |