De natuur laat zich niet foppen!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan mag ik de komende week er niet meer in.
[..]
Huh? Nee, ze raden aan om je lichaam te foppen en zo makkelijk af te vallen. Natuurlijk vergeten ze voor het gemak het jojo-effect dan.
Jazeker kan dat, wat meer doen en wat minder erover praten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:43 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik herken het. Ben al een maand te laat
Maar denk erom om een af en toe een plonsje te wagen in het zwembad
Of kan ik beter iets anders doen om een wat beter afgetraind lichaam te krijgen?
Nog zo'n raar figuur die denkt dat hij professioneel fijnproever is.quote:
Volgens mij zijn dat idd van die troll fake accounts jaquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jazeker kan dat, wat meer doen en wat minder erover praten.
Geen wooooorden, maar daahaaadeeen! Leeve....quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jazeker kan dat, wat meer doen en wat minder erover praten.
Ik trap wel eens in natuurquote:
Ik dacht dit ook al. Hoewel zulke mensen heus wel zullen bestaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat idd van die troll fake accounts ja
Oh, echt wel hoor. Je bloedsuikerspiegel vliegt alle kanten op door zoetstoffen, injecties met hormonen zorgen ervoor dat je lichaam denkt dat je ziek bent en meer bloed aan gaat maken, dat soort neprijst kan nog steeds een vol gevoel geven, etc. Maar uiteindelijk is het op de lange termijn niet goed voor, omdat je ooit terug naar een normale situatie zal moeten gaan.quote:
Je kan ook nu kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wanneer het bad open is
De website van de ACLO is nou niet echt duidelijk erover
Ze zijn allemaal zuur in CUL zodra je zegt dat je lunch gewoon een boterham met kaas is inplaats van een broodje met een zeldzaam ei van een uitstervend vogelras en bekleed met zeewier enkel te vinden op een eiland ergens in de Atlantische Oceaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die Piet is trouwens ook wel echt de zuurste user van heel Fok.
Ohai!quote:
quote:
Hier staan alle cursussen. Maar er staat niet bij of het zwembad ook buiten die uren open isquote:
Beetje als Bram dus maar dan 100x zo ergquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zuur in CUL zodra je zegt dat je lunch gewoon een boterham met kaas is inplaats van een broodje met een zeldzaam ei van een uitstervend vogelras en bekleed met zeewier enkel te vinden op een eiland ergens in de Atlantische Oceaan.
En wat zegt PETA van dat laatste?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zuur in CUL zodra je zegt dat je lunch gewoon een boterham met kaas is inplaats van een broodje met een zeldzaam ei van een uitstervend vogelras en bekleed met zeewier enkel te vinden op een eiland ergens in de Atlantische Oceaan.
Bovendien is CUL schuldig aan ons mislukte diner met in bier gestoofd vlees. Hun tips waren incorrect.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oei!! Ik zou het niet pikken!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bovendien is CUL schuldig aan ons mislukte diner met in bier gestoofd vlees. Hun tips waren incorrect.
hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Beetje als Bram dus maar dan 100x zo erg
Waar is Bram eigenlijk?
Het is inmiddels in de ochtenden alweer zo koud op m'n kamer als ik de verwarming niet aandoe dat de warme douche echt gewoon het meest goddelijke moment van de dag is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:12 schreef Paxcon het volgende:
Gezien de temperaturen is het tijdperk 'warm water' weer aangebroken
Wel veilig thuiskomen he Peter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:14 schreef Peter het volgende:
Kan iemand die orkaan wat oostelijker sturen? Ik lees dat we in een evacuatiezone zitten bij forse orkanen..
Ach ka, das ook weer een ervaring.
Hier was het ook heel koud vanmorgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is inmiddels in de ochtenden alweer zo koud op m'n kamer als ik de verwarming niet aandoe dat de warme douche echt gewoon het meest goddelijke moment van de dag is.
Dubbele pyjama aan en gaaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier was het ook heel koud vanmorgen
Gelukkig is het nu lekker warm gestookt
Balotelliquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dubbele pyjama aan en gaaan.
Had je trouwens meegekregen dat Balotelli met z'n clubje bovenaan staat in Frankrijk en dat hij daar plotseling gemiddeld weer eens per 50 minuten een doelpunt scoort? Dat wordt eindelijk weer Balotelligenot op een WK.
Balotelli disagrees.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Balotelli
Dat kan toch nooit lang goed gaan zou je denken
quote:Volgens Super Mario is het na die verloren jaren bij Liverpool en Milan nog niet te laat om de Gouden Bal te winnen. 'Ik had gedacht dat ik hem nu al zou hebben gewonnen, maar ik zou hem door hard te werken binnen twee of drie jaar alsnog kunnen winnen.'
Deja-vu. Ik ben ooit zo uit Miami weggegaan met Katrina op m'n hielenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:27 schreef Peter het volgende:
[..]
vast wel
Zo ff informeren bij de receptie
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Heb een orkaan meegemaakt toen ik in Hongkong woonde, vond het nog knap spannend.
Daar geven ze het alleen niet echt een naam behalve dan "daar issie weer". Overigens lopen duiven over m'n schoenen op het moment van typen dankzij m'n goddelijke croissants.
Snap hem niet, maar lijkt als iets dat met die Pokemon-hype van een tijdje terug te maken heeft.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:55 schreef wonderer het volgende:
Toen ik nog in de VS woonde hadden we een keer een flinke hurricane warning, dus we zaten heel gespannen op de bank te wachten. De stroom was inmiddels uitgevallen dus we hadden geen nieuws, maar afgezien van een flinke wind was er weinig te merken. Na een poosje toch maar via de backup accu (die bewaarden we voor noodgevallen) even op internet kijken wanneer de storm zou komen. Was ie al geweest
Kopjes theequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:12 schreef Paxcon het volgende:
Gezien de temperaturen is het tijdperk 'warm water' weer aangebroken
Duiven... Heb ik ooit een aanrijding mee gehad. Kwam rechts uit een steeg gevlogen, recht tegen mij en mijn fiets aan....quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Heb een orkaan meegemaakt toen ik in Hongkong woonde, vond het nog knap spannend.
Daar geven ze het alleen niet echt een naam behalve dan "daar issie weer". Overigens lopen duiven over m'n schoenen op het moment van typen dankzij m'n goddelijke croissants.
we zijn hier net en blijven tot de 14equote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deja-vu. Ik ben ooit zo uit Miami weggegaan met Katrina op m'n hielen
Die hype is nog steeds volop aan de gang hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Snap hem niet, maar lijkt als iets dat met die Pokemon-hype van een tijdje terug te maken heeft.
Heb je wat aan als de stroom uitvalt en je hotel dichtgetimmerd isquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:09 schreef Peter het volgende:
[..]
we zijn hier net en blijven tot de 14e
Moet na de orkaan vast een paar dagen prima weer zijn.
En ik heb studie boeken mee
Studeren bij kaarslicht, heel romantisch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je wat aan als de stroom uitvalt en je hotel dichtgetimmerd is
Nope. Te veel een gimmick ding.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:43 schreef Gellarboy het volgende:
Zijn hier mensen die de PS VR gaan kopen?
(hoiiiii.)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:04 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik ben en blijf echte fan van thee
Past goed bij groene eieren.quote:
Dat vind ik ook wel knap, in je eentje sporten. Ik ben bang dat als ik dat zou doen, dat ik dan net als Twister wel elke keer het voornemen heb om te gaan sporten, maar toch lekker op de bank blijf zitten. Het is fijn om vaste trainingstijden te hebben, daarnaast rekent mijn team ook op me dat ik aanwezig ben bij trainingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat team sporten als volleyball, voetbal, basketball etc.
Vind ik echt geen ruk aan en omdat ik er niet goed in ben, vind ik t teamverband irritant
Angel flying solo!
Smakelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:49 schreef Rezania het volgende:
Geen zin om te koken, haal gewoon pizza vanavond denk ik. Vooral omdat ik hier pas om half 8 weg ben.
Denk pizza shoarma, want shoarma. Lekker veel knoflook erop.quote:
Toiletontheffing nodig op je pasje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:45 schreef Rezania het volgende:
Vroeger klaar dan verwacht.Maar ik kon niet eens meer naar de wc, want niet juiste rechten op pasje. Kutgebouw.
!
Smakelijk eten, klinkt nu al als een lekkere pizzaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk pizza shoarma, want shoarma. Lekker veel knoflook erop.
Ha, dat F&F klinkt als het perfecte forum om te trollen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:50 schreef BillDauterive het volgende:
CUL is een heel apart subforum, al is het kliekje in F&F nog erger. Die zijn in staat om de politie te bellen als je vertelt dat je per ongeluk een lieveheersbeestje hebt vertrapt.
Een keer opende een vrouw een topic over haar nieuwe vriend. Hij was allergisch voor katten.. Die vrouw vroeg raad en werd afgezeken omdat ze niet wist wat ze moest doen. De kattenvrouwtjes in F&F vonden het schandalig dat ze overwoog haar katten af wilde staan voor een man.![]()
![]()
[..]
Dat vind ik ook wel knap, in je eentje sporten. Ik ben bang dat als ik dat zou doen, dat ik dan net als Twister wel elke keer het voornemen heb om te gaan sporten, maar toch lekker op de bank blijf zitten. Het is fijn om vaste trainingstijden te hebben, daarnaast rekent mijn team ook op me dat ik aanwezig ben bij trainingen.
Calorietjes Rez.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk pizza shoarma, want shoarma. Lekker veel knoflook erop.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Calorietjes Rez.Was dit ook niet jouw sportavond? :S
Netto moet ik negatief uitkomen. Voor de rest boeie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Calorietjes Rez.Was dit ook niet jouw sportavond? :S
Alle deuren vallen om zes uur automatisch in het slot en blijkbaar hoort de WC-deur niet bij mijn toegangsrechten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Toiletontheffing nodig op je pasje?
WTF denken ze dat je daar gaat doen?
[..]
Smakelijk eten, klinkt nu al als een lekkere pizza
Waarom zou je met een leeg kopje op de bank gaan zitten?quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle deuren vallen om zes uur automatisch in het slot en blijkbaar hoort de WC-deur niet bij mijn toegangsrechten.
Met zo'n topic zou het ook terecht zijn dat ze boos op je wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:48 schreef Kaas- het volgende:
F&F / Beste manier om katten uit de tuin te houden
Hihihihihihi
Eens zien of wat Bill over F&F zegt klopt![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met zo'n topic zou het ook terecht zijn dat ze boos op je wordenIk hoop dat deze persoon ook reageert: F&F / Nachtelijk krijsende kat drijft ons tot wanhoop
Yes!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb net het voorlopig koopcontact getekend![]()
Discipline, that's all.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:50 schreef BillDauterive het volgende:
CUL is een heel apart subforum, al is het kliekje in F&F nog erger. Die zijn in staat om de politie te bellen als je vertelt dat je per ongeluk een lieveheersbeestje hebt vertrapt.
Een keer opende een vrouw een topic over haar nieuwe vriend. Hij was allergisch voor katten.. Die vrouw vroeg raad en werd afgezeken omdat ze niet wist wat ze moest doen. De kattenvrouwtjes in F&F vonden het schandalig dat ze overwoog haar katten af wilde staan voor een man.![]()
![]()
[..]
Dat vind ik ook wel knap, in je eentje sporten. Ik ben bang dat als ik dat zou doen, dat ik dan net als Twister wel elke keer het voornemen heb om te gaan sporten, maar toch lekker op de bank blijf zitten. Het is fijn om vaste trainingstijden te hebben, daarnaast rekent mijn team ook op me dat ik aanwezig ben bij trainingen.
Ja fack. Ik kom net thuis en wil nu hardlopen en moet dan ook wel zo vertrekken omdat ik erna nog avondeten moet, maar de bank zit ineens ook wel comfortabel.quote:
Warm water zonder thee(zakje)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zou je met een leeg kopje op de bank gaan zitten?
Lekker toch in de winterquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Krijg je het lekker warm van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |