Dat vind ik ook wel knap, in je eentje sporten. Ik ben bang dat als ik dat zou doen, dat ik dan net als Twister wel elke keer het voornemen heb om te gaan sporten, maar toch lekker op de bank blijf zitten. Het is fijn om vaste trainingstijden te hebben, daarnaast rekent mijn team ook op me dat ik aanwezig ben bij trainingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat team sporten als volleyball, voetbal, basketball etc.
Vind ik echt geen ruk aan en omdat ik er niet goed in ben, vind ik t teamverband irritant
Angel flying solo!
Smakelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:49 schreef Rezania het volgende:
Geen zin om te koken, haal gewoon pizza vanavond denk ik. Vooral omdat ik hier pas om half 8 weg ben.
Denk pizza shoarma, want shoarma. Lekker veel knoflook erop.quote:
Toiletontheffing nodig op je pasje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:45 schreef Rezania het volgende:
Vroeger klaar dan verwacht.Maar ik kon niet eens meer naar de wc, want niet juiste rechten op pasje. Kutgebouw.
!
Smakelijk eten, klinkt nu al als een lekkere pizzaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk pizza shoarma, want shoarma. Lekker veel knoflook erop.
Ha, dat F&F klinkt als het perfecte forum om te trollen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:50 schreef BillDauterive het volgende:
CUL is een heel apart subforum, al is het kliekje in F&F nog erger. Die zijn in staat om de politie te bellen als je vertelt dat je per ongeluk een lieveheersbeestje hebt vertrapt.
Een keer opende een vrouw een topic over haar nieuwe vriend. Hij was allergisch voor katten.. Die vrouw vroeg raad en werd afgezeken omdat ze niet wist wat ze moest doen. De kattenvrouwtjes in F&F vonden het schandalig dat ze overwoog haar katten af wilde staan voor een man.![]()
![]()
[..]
Dat vind ik ook wel knap, in je eentje sporten. Ik ben bang dat als ik dat zou doen, dat ik dan net als Twister wel elke keer het voornemen heb om te gaan sporten, maar toch lekker op de bank blijf zitten. Het is fijn om vaste trainingstijden te hebben, daarnaast rekent mijn team ook op me dat ik aanwezig ben bij trainingen.
Calorietjes Rez.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk pizza shoarma, want shoarma. Lekker veel knoflook erop.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Calorietjes Rez.Was dit ook niet jouw sportavond? :S
Netto moet ik negatief uitkomen. Voor de rest boeie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Calorietjes Rez.Was dit ook niet jouw sportavond? :S
Alle deuren vallen om zes uur automatisch in het slot en blijkbaar hoort de WC-deur niet bij mijn toegangsrechten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Toiletontheffing nodig op je pasje?
WTF denken ze dat je daar gaat doen?
[..]
Smakelijk eten, klinkt nu al als een lekkere pizza
Waarom zou je met een leeg kopje op de bank gaan zitten?quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle deuren vallen om zes uur automatisch in het slot en blijkbaar hoort de WC-deur niet bij mijn toegangsrechten.
Met zo'n topic zou het ook terecht zijn dat ze boos op je wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:48 schreef Kaas- het volgende:
F&F / Beste manier om katten uit de tuin te houden
Hihihihihihi
Eens zien of wat Bill over F&F zegt klopt![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met zo'n topic zou het ook terecht zijn dat ze boos op je wordenIk hoop dat deze persoon ook reageert: F&F / Nachtelijk krijsende kat drijft ons tot wanhoop
Yes!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb net het voorlopig koopcontact getekend![]()
Discipline, that's all.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:50 schreef BillDauterive het volgende:
CUL is een heel apart subforum, al is het kliekje in F&F nog erger. Die zijn in staat om de politie te bellen als je vertelt dat je per ongeluk een lieveheersbeestje hebt vertrapt.
Een keer opende een vrouw een topic over haar nieuwe vriend. Hij was allergisch voor katten.. Die vrouw vroeg raad en werd afgezeken omdat ze niet wist wat ze moest doen. De kattenvrouwtjes in F&F vonden het schandalig dat ze overwoog haar katten af wilde staan voor een man.![]()
![]()
[..]
Dat vind ik ook wel knap, in je eentje sporten. Ik ben bang dat als ik dat zou doen, dat ik dan net als Twister wel elke keer het voornemen heb om te gaan sporten, maar toch lekker op de bank blijf zitten. Het is fijn om vaste trainingstijden te hebben, daarnaast rekent mijn team ook op me dat ik aanwezig ben bij trainingen.
Ja fack. Ik kom net thuis en wil nu hardlopen en moet dan ook wel zo vertrekken omdat ik erna nog avondeten moet, maar de bank zit ineens ook wel comfortabel.quote:
Warm water zonder thee(zakje)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zou je met een leeg kopje op de bank gaan zitten?
Lekker toch in de winterquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Krijg je het lekker warm van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |