SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2016 17:36:46 ]
weenie lijkt me btje omslachtige manier van oprapen :squote:
Ik heb het toch gekocht hehehequote:Op donderdag 29 september 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie lijkt me btje omslachtige manier van oprapen :s
aan wie vraag je dit?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
heb je ooit de regen zien neerkomen op een zonnige dag?
Ja heel vaak gezien dat mooie dagen afgesloten werden met regen en onweer.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
heb je ooit de regen zien neerkomen op een zonnige dag?
bemoei je met je eigen zakenquote:
maakt niet uit in de goot voel ik me thuisquote:Op donderdag 29 september 2016 17:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, zal je ook niet meer oprapen
echt eh domme kuthippiesquote:Op donderdag 29 september 2016 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heel vaak gezien dat mooie dagen afgesloten werden met regen en onweer.
Ik houd van regen, behalve als ik moet fietsenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:36 schreef Mortaxx het volgende:
Zit al twee uur te wachten tot het stopt met regenen
ik heb nog wel een plekje naast me hoor in bed.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
maakt niet uit in de goot voel ik me thuis
Tegen wie moeten ze eigenlijk vanavond?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
VANAF NU GAAT HET OVER AJAX
:$quote:Op donderdag 29 september 2016 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb nog wel een plekje naast me hoor in bed.
rtquote:Op donderdag 29 september 2016 17:42 schreef Drug het volgende:
als vampiers bestonden zou ik me bij hen aansluiten
Dat moet ik zo dus even doen, maar heb al een regenjas gepakt.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik houd van regen, behalve als ik moet fietsen
Vind het maar een rot schoonmaakmiddelquote:Op donderdag 29 september 2016 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
VANAF NU GAAT HET OVER AJAX
Die brandblussers daarentegenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het maar een rot schoonmaakmiddel
Wat ben jij voor een nepzeemanquote:Op donderdag 29 september 2016 17:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat moet ik zo dus even doen, maar heb al een regenjas gepakt.
Klaag Draculaquote:Op donderdag 29 september 2016 17:42 schreef Drug het volgende:
als vampiers bestonden zou ik me bij hen aansluiten
moet jij doenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:46 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus wat een knappe gasten keep them coming
Frass probeert Rozevla na te doen, maar faalt jammerlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 17:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
nee he, toch niet voetbal he?
Nee he?
Klopt, ik post pure kwaliteitquote:Op donderdag 29 september 2016 17:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Frass probeert Rozevla na te doen, maar faalt jammerlijk
het ging toch over ajaxquote:
Frass post vanalles maar geen Cruijffquote:Op donderdag 29 september 2016 17:47 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte Ajacied, never forget
zou toch wel eens een limp biscuit met jou willen doen hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 17:49 schreef Drug het volgende:
sportliefhebberij is voor losers
alles met een competitief element is kut
ewaaquote:
jammer dit. Wanneer ga je weer weg?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:49 schreef Drug het volgende:
sportliefhebberij is voor losers
alles met een competitief element is kut
gedaanquote:Op donderdag 29 september 2016 17:50 schreef Oberkullie het volgende:
HALLO HET HELE JAAR IS HET DROOG EN IK HEB MIJN AUTO VERPATST EN KIJK EENS NAAR BUITEN
is geen plantquote:Op donderdag 29 september 2016 17:50 schreef zeer het volgende:
[..]
zou toch wel eens een limp biscuit met jou willen doen hoor
mja dan is de verliezer tevens de winnaar![]()
Echt he, allemaal van die mannetjes die niemand kent en nooit wat hebben gepresteerd.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Frass post vanalles maar geen Cruijff
niet gelezenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:50 schreef Oberkullie het volgende:
HALLO HET HELE JAAR IS HET DROOG EN IK HEB MIJN AUTO VERPATST EN KIJK EENS NAAR BUITEN
fuck jouquote:Op donderdag 29 september 2016 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
jammer dit. Wanneer ga je weer weg?
Vind ik ook; heb nooit een hekel aan afwassen gehad.. je moet wel handschoenen dragen natuurlijk anders krijg je huidverschraling en zo.quote:
Eerste band waar ik ooit naar luisterdequote:Op donderdag 29 september 2016 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
jee, ik kom er nu pas achter waarom die band Limp Bizkit heet... Dat is eigenlijk best smerig zeg...
Ok als er maar veel eten isquote:Op donderdag 29 september 2016 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zullen we gezellig uit eten gaan?
Waar zit jij dan? hartstikke droog in HELMONDquote:Op donderdag 29 september 2016 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bon diaaaa
Wat een hondenweer. Ben gelijk depri.
Ik was op de woensdagavond af in een restaurant en doe dat gewoon met blote handen. Nergens last van.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind ik ook; heb nooit een hekel aan afwassen gehad.. je moet wel handschoenen dragen natuurlijk anders krijg je huidverschraling en zo.
Harderwijk. Donker en regenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? hartstikke droog in HELMOND
Precies, vaak wanneer je met twee man een kast naar boven probeert te tillen, is het goed om op de trap even de handel van achteren een ferme douw te geven. Dat werkt echt.quote:
Doe eens normaal zegquote:Op donderdag 29 september 2016 17:53 schreef deadprez het volgende:
hoe kan je praten met lood in je hoofd
fack ajax en wie niet springt is een jood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |