SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2016 17:36:46 ]
weenie lijkt me btje omslachtige manier van oprapen :squote:
Ik heb het toch gekocht hehehequote:Op donderdag 29 september 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie lijkt me btje omslachtige manier van oprapen :s
aan wie vraag je dit?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
heb je ooit de regen zien neerkomen op een zonnige dag?
Ja heel vaak gezien dat mooie dagen afgesloten werden met regen en onweer.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
heb je ooit de regen zien neerkomen op een zonnige dag?
bemoei je met je eigen zakenquote:
maakt niet uit in de goot voel ik me thuisquote:Op donderdag 29 september 2016 17:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, zal je ook niet meer oprapen
echt eh domme kuthippiesquote:Op donderdag 29 september 2016 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heel vaak gezien dat mooie dagen afgesloten werden met regen en onweer.
Ik houd van regen, behalve als ik moet fietsenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:36 schreef Mortaxx het volgende:
Zit al twee uur te wachten tot het stopt met regenen
ik heb nog wel een plekje naast me hoor in bed.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
maakt niet uit in de goot voel ik me thuis
Tegen wie moeten ze eigenlijk vanavond?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
VANAF NU GAAT HET OVER AJAX
:$quote:Op donderdag 29 september 2016 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb nog wel een plekje naast me hoor in bed.
rtquote:Op donderdag 29 september 2016 17:42 schreef Drug het volgende:
als vampiers bestonden zou ik me bij hen aansluiten
Dat moet ik zo dus even doen, maar heb al een regenjas gepakt.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik houd van regen, behalve als ik moet fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |