is geen plantquote:Op donderdag 29 september 2016 17:50 schreef zeer het volgende:
[..]
zou toch wel eens een limp biscuit met jou willen doen hoor
mja dan is de verliezer tevens de winnaar![]()
Echt he, allemaal van die mannetjes die niemand kent en nooit wat hebben gepresteerd.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Frass post vanalles maar geen Cruijff
niet gelezenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:50 schreef Oberkullie het volgende:
HALLO HET HELE JAAR IS HET DROOG EN IK HEB MIJN AUTO VERPATST EN KIJK EENS NAAR BUITEN
fuck jouquote:Op donderdag 29 september 2016 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
jammer dit. Wanneer ga je weer weg?
Vind ik ook; heb nooit een hekel aan afwassen gehad.. je moet wel handschoenen dragen natuurlijk anders krijg je huidverschraling en zo.quote:
Eerste band waar ik ooit naar luisterdequote:Op donderdag 29 september 2016 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
jee, ik kom er nu pas achter waarom die band Limp Bizkit heet... Dat is eigenlijk best smerig zeg...
Ok als er maar veel eten isquote:Op donderdag 29 september 2016 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zullen we gezellig uit eten gaan?
Waar zit jij dan? hartstikke droog in HELMONDquote:Op donderdag 29 september 2016 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bon diaaaa
Wat een hondenweer. Ben gelijk depri.
Ik was op de woensdagavond af in een restaurant en doe dat gewoon met blote handen. Nergens last van.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind ik ook; heb nooit een hekel aan afwassen gehad.. je moet wel handschoenen dragen natuurlijk anders krijg je huidverschraling en zo.
Harderwijk. Donker en regenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? hartstikke droog in HELMOND
Precies, vaak wanneer je met twee man een kast naar boven probeert te tillen, is het goed om op de trap even de handel van achteren een ferme douw te geven. Dat werkt echt.quote:
Doe eens normaal zegquote:Op donderdag 29 september 2016 17:53 schreef deadprez het volgende:
hoe kan je praten met lood in je hoofd
fack ajax en wie niet springt is een jood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |