Ik ben weer een paar honderd euro meer waard bij mijn dood...quote:Op donderdag 29 september 2016 19:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow! Dus daar wordt het goud bewaard
que?quote:
ja was niet te drinkenquote:
Ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Andere koffie kan soms wat tegenvallen, ja...
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Misschien dat je in de overgang zit.
ik las gestreakt....quote:Op donderdag 29 september 2016 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Dit live mogen horen/aanschouwen in het Bellagio hotel in Las Vegas waar mw. MM en ik een besloten feest binnen gesneakt waren...
Succes met je trui...quote:Op donderdag 29 september 2016 21:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
morgen weer om half vijf op, ik denk dat ik er maar eindje aan ga breien.
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
morgen weer om half vijf op, ik denk dat ik er maar eindje aan ga breien.
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doen anderen wel in Las Vegas...
[ afbeelding ]
gewoon weer wat van het lijstje, alles wat ik nu kan regelen is maar achter de rug. Het was geen heilig moeten vandaag, maar dit was gewoon goed. Beste vriendin moest bij de jurk ervoor al bijna huilen, die stond ook heel mooi, maar deze zat echt zoveel lekkerder en past ook heel erg bij mij. Helaas bij thuiskomst vanmiddag weer papieren gezeik, dat was een beetje een domper op vandaag.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helleu!
Jurk gekocht las ik? Je bent er rap bij.
Vanaf nu geen chocola meer dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |