Morgen hebben we een huwelijksfeest.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon weer wat van het lijstje, alles wat ik nu kan regelen is maar achter de rug. Het was geen heilig moeten vandaag, maar dit was gewoon goed. Beste vriendin moest bij de jurk ervoor al bijna huilen, die stond ook heel mooi, maar deze zat echt zoveel lekkerder en past ook heel erg bij mij. Helaas bij thuiskomst vanmiddag weer papieren gezeik, dat was een beetje een domper op vandaag.
hier geen vrijgezellenfeesten, logee van het weekend was helemaal teleurgesteld, die zag haar enige kans op zo'n suf gedoe met servies beschilderen aan haar neus voorbij gaaan. Nah, ik ben daar niet van en mijn vriendinnen ook niet, ik ken gelukkig niemand die vrijgezellenfeestjes doet. Hell, ik ken niemand die trouwt, laatste trouwerij waar ik was was van mijn achternichtje zo'n 20 jaar geledenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen hebben we een huwelijksfeest.
Dat heeft wat voeten in de aarde gehad allemaal, de vrijgezellenavond was leuk...
ik dacht dat er een scheiding wasquote:
Ik hoor hier nog steeds niks.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht dat er een scheiding was
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hoor ik nu, ik weet niet wat ze aan het doen zijn, louder en louderquote:Op donderdag 29 september 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor hier nog steeds niks.
Ik tast in het duister qua geluid...
ik hoor niets meerquote:Op donderdag 29 september 2016 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Alles deed het wel, maar ik had geen geluid meer op mijn koptelefoon...
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoor niets meer
Unable to open item for playback (Could not connect to host):
"http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192"
Misschien even reconnecten?quote:Wordt nu afgespeeld : Marillion - Lavender
Ik dacht even mijn versterker opgeblazen te hebben...quote:Op donderdag 29 september 2016 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je mist een prachtig nummer
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je mist een prachtig nummer
poef, rookwolkjequote:Op donderdag 29 september 2016 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht even mijn versterker opgeblazen te hebben...
LOLquote:Op donderdag 29 september 2016 20:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waarom word mijn eten nu wel een kwartier te vroeg bezorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |