SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:43 schreef Unihipili het volgende:
Wat is dragen toch handig, ik heb m'n handen weer vrij.
MnohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Volgens mij hetzelfde.. Wompat en Rose & Rebellion hebben kleuterdragersquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:13 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, is de tula preschool carrier nog groter dan de tula toddler, of is het gewoon een ander woord voor hetzelfde?
Mijn man zoekt een drager waarin kuiken nog een tijdje gedragen kan worden (hij zit nu in maat 98/104).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Wat is het voor doek?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef Budabuddumbam het volgende:
fluffymail!!
[ afbeelding ]
het voelt echt luxer dan luxe dat seaweed![]()
Oh bud,quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef Budabuddumbam het volgende:
fluffymail!!
[ afbeelding ]
het voelt echt luxer dan luxe dat seaweed![]()
Jij nog aanraders qua merken/types die goed maar ook betaalbaar zijn als "beginners doek"? Ik zie zoveel verschillende merken en prijzen...quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:51 schreef Budabuddumbam het volgende:
als de tricot slen je ding niet is dan echt een geweven doek proberen.
Het maakt echt heeel erg veel verschil.
(suffe is ook dat er ook tussen geweven doeken veel verschil zit in kwaliteit en comfort)
Wat is volgens jou betaalbaar?quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Jij nog aanraders qua merken/types die goed maar ook betaalbaar zijn als "beginners doek"? Ik zie zoveel verschillende merken en prijzen...
Ah 'luchtige kleding'. That helpsquote:Op woensdag 2 november 2016 14:47 schreef Burdie het volgende:
In de OP staat daarvoor een handig overzicht, nectarientje.
De eerder genoemde trial and error inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2016 15:03 schreef Burdie het volgende:
Je kunt ook steeds even in haar nekje voelen of ze warm of koud aanvoelt en evt op basis daarvan iets aanpassen.
ik had vandaag G met 10+ kilo in de baby love. Ging primaquote:Op woensdag 2 november 2016 12:02 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Wat is volgens jou betaalbaar?
Lennylamb heeft hele fijne doeken en is redelijk betaalbaal imho
Yaro heeft ook wel doeken er tussen zitten die fijn zijn maar de laatste tijd veel kwaliteit issues.
Nona ken ik alleen de dikke begin doeken van en die zou ik iig niet aanraden voor een kleine baby.
Pure baby love heeft fijn doeken maar is al snel heel zwaar dus na een kilo of 6 a 7 niet meer fijn.
Ik droeg S thuis in 1 laagje; langemouwenromper, broekje en sokken.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:44 schreef nectarientje het volgende:
Wij willen wat vaker gaan dragen in huis met onze uk van 3 weken. Wat doen jullie qua kleding? Ik heb het idee dat ze het in haar reguliere outfit te warm heeft bij het binnen dragen maar vind het ook best spannend om minder aan te trekken (terwijl trial and error wel de manier is natuurlijk)
We zijn toch sowieso buddy's?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:13 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb net deze week een toddler besteldZijn we toddler-buddy's
Absolutely!quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
We zijn toch sowieso buddy's?
Ja graag! Mijn plakzoon wil alleen maar op mijn heup gedragen worden momenteel. Ik krijg er zulke lamme armen van.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft er iemand interesse in een paars gestreepte ellaroo ringsling? Mag tegen verzendkosten want zo heb ik 'm ook 'gekocht' via fok. Bij interesse maak ik foto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Heb je een foto? Is moeilijk te zeggen zoquote:Op maandag 7 november 2016 21:47 schreef Nouk84 het volgende:
Wanneer is een draagzak te klein voor een baby?
Ik zag vanmiddag dat het rugpad van mijn kokadi flip tot de schouderbladen van m'n dochter komt. Dat is niet goed zeker?
Ik deed een normale sjaal bij mezelf omquote:Op dinsdag 8 november 2016 06:55 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand ervaring met draagjassen btw? Heb er één bij bonprix besteld, even kijken of dat wat is, vind anderen zo duur![]()
Een groot vest deed het tot nu toe prima, maar merk dat het nu vrij koud wordt op m'n borstkas/hals. Ik wandel namelijk vooral op een recreatieterrein met veul wind..
Oh dat is handig zeg, die inzet, goeie tip! Maar wat balen dat het precies nu zo koud is bij jullie..quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik deed altijd een sjaal om idd, die ik als een 8 om ons beiden heen sloeg.
Ik heb deze besteld, voor onder mijn gewone jas met draaginzet. Ben erg benieuwd of het wat is, voor die prijs. Ik heb een draaginzet van Kumja voor in mijn Fjällreven jas. Ben ik echt heel blij mee. Klein ding, je kunt adapters kopen voor je eigen rits en dus je eigen jas. Alleen wel jammer dat het nu wat ijzig is hier buiten, en ik dus niet durf te dragenHeb je eindelijk weer een draagbeeb, komt de winter
Dat eBay ding ziet er leuk uit zeg! Ben idd benieuwd hoe het irl eruit ziet ja. Doe je tzt een update?quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik deed altijd een sjaal om idd, die ik als een 8 om ons beiden heen sloeg.
Ik heb deze besteld, voor onder mijn gewone jas met draaginzet. Ben erg benieuwd of het wat is, voor die prijs. Ik heb een draaginzet van Kumja voor in mijn Fjällreven jas. Ben ik echt heel blij mee. Klein ding, je kunt adapters kopen voor je eigen rits en dus je eigen jas. Alleen wel jammer dat het nu wat ijzig is hier buiten, en ik dus niet durf te dragenHeb je eindelijk weer een draagbeeb, komt de winter
Ik kende deze nog niet. Nu wil ik het ook hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2016 10:19 schreef SaskiaR het volgende:
Liliputi is idd 200 euro, maar ik ben wel van plan deze jas de komende 10 jaar te gebruiken van oktober tot maart
Ja die had ik gezien, die zijn super mooi!quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:19 schreef SaskiaR het volgende:
Liliputi is idd 200 euro, maar ik ben wel van plan deze jas de komende 10 jaar te gebruiken van oktober tot maart
Ik zal wel even foto's maken, hij is niet fel paars maar ik weet niet wat jij té vindt natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:07 schreef Goudreinette het volgende:
Ikke wel, als ie niet te fel paars is
Tof! Dankjewel!quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik zal wel even foto's maken, hij is niet fel paars maar ik weet niet wat jij té vindt natuurlijk
Sjakie in de toddler ja? J past nog in de Tula toddler (maat 104). En F nog makkelijk in de baby. En ze zijn toch ongeveer even groot? Of heeft Sjaak superlange benen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik moet toch eens gaan kijken naar een peuter-drager, dat hoorde ik van mijn privé draagconsulent (*kuch Bloesem *kuch). Dus ik ga me vast oriënteren in wat eventueel te koop is hier, of misschien dat ik wacht op Black Friday.
Ik ben op zoek naar een Tula of een R&R, beiden Toddler. Heeft er iemand eentje te koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is net geen knie tot knie meer en het rugpand begint ook laag te worden. Sjaak is zo'n 81cm nu. Hij vindt de buggy nu helquote:Op woensdag 9 november 2016 19:38 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Sjakie in de toddler ja? J past nog in de Tula toddler (maat 104). En F nog makkelijk in de baby. En ze zijn toch ongeveer even groot? Of heeft Sjaak superlange benen?
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:21 schreef Unihipili het volgende:
Aan wat voor hobby ben ik begonnen? Doekje #5 komt naar me toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jelly
Heb je de jas al kunnen proberen?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb deze draagjas net binnengekregen. http://www.bonprix.nl/product/zwangerschapsjas-zwart-924417/
Ziet er zo op het eerste gezicht goed uit! Waterafstotend, winddicht denk ik. Kan eventueel een vest onder voor warmte en zit goed. Hopelijk ook met Emma in de draagzak, van t weekend maar even proberen.
Wij gaan voor een draagcover. We dragen allebei maar mijn man past mijn jas niet dus dan is een cover fijner.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:44 schreef Miezziej het volgende:
Ik twijfel tussen een draagcover of een jas, wat vinden jullie makkelijker?
Dat is zo fijnquote:Op zondag 13 november 2016 17:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat je mini al de hele dag moeite heeft met in slaap vallen (3x sabbelen-slapen-wakker...x1000), en dat je dan de doek om doet en dat ie dan binnen een minuut in diepe slaap is. 😍
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit 'ie goed?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:30 schreef Quoi het volgende:
Sproetjes, ik ben benieuwd naar je draagvest! Ik moet ook nog op zoek naar een oplossing nu het kouder wordt.
Ik ben inmiddels op zoek geweest naar een alternatief voor de Hop Tye, waarvan ik last kreeg van mijn heupen. Geknoopt met draagdoek en dat ging prima. Toen in een impulsieve bui een Tula gekocht en .... schot in de roosGeeft een hoop ondersteuning en ik heb geen last na het dragen. Max vindt het lekker erin en ik vind eerlijk gezegd dat klik-klak wel erg fijn.
Hij is alleen *denk ik* nog geen 7 kg, maar zit tussen de 6 en 7. Eerst een soort geïmproviseerde baby-insert gebruikt (handdoekje onder zijn billen), maar hij kwam er toch te ver boven uit. Dat dus weggelaten en het zit prima wat mij betreft. Wel een opgerolde slabber achter zijn nekje ter ondersteuning, want zijn hoofdje wiebelt anders nog teveel.
Ploatje bij proatje:Ik persoonlijk vind hem iets te laag zitten. Ik had deze onder de billen en daarmee kwam hij mooier hoger te zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit 'ie goed?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Waar zie je dat aan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij zijn z'n beentjes nog wat aan de korte kant voor een Tula, Quoi.
hij mist juist de juiste ophogingquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:36 schreef Quoi het volgende:
Misschien idd iets dat wat minder ophoogt dan een handdoekje
Voor de lengte ook echt? Wowquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:44 schreef Quoi het volgende:
Thanks BudaSamengevat? Wat ga ik nu doen? Op de foto is er trouwens geen ophoging in de zak gestopt. Als ik het goed begrijp: de buikband strakker en een ander "ophoginkje" gebruiken.
SQ, hij heeft (nog maar net) broekmaat 68!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja man, lange benen! (krijg je met twee van die langpootmuggen als ouders)quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor de lengte ook echt? Wow
Kijk, dit bedoel ik met die beentjes:
[ afbeelding ]
Jup, daarom verkopen ze de insert ook:quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja man, lange benen! (krijg je met twee van die langpootmuggen als ouders)
Ik zie het. Misschien is het met wat hoger in de zak zitten ook al beter.
quote:Infants or newborns more than 15 lbs (7 kg) must continue using the Tula Infant Insert (sold separately) with the Tula Ergonomic Carrier until the baby can hold his/her head up consistently for extended periods of time and is tall enough to be placed in a fully seated position with knees dangling freely at a right angle. Baby Tula Ring Slings are also a great option for small babies.
Mijn 3e zat pas goed met een maand of 9. ookal zat hij rond een maand of 3 al goed in 68quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:02 schreef Quoi het volgende:
Duidelijk! Nu is een investering voor een goede houding altijd nuttig, maar vraag ik me wel af hoelang het duurt voordat zo'n insert niet meer nodig is. Als hij zijn nekje dus langer stabiel kan houden, als ik het goed begrijp. Lastig te voorspellen natuurlijk. Als dat bijv een maand is, dan wacht ik liever even met dragen met de Tula.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |