abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 november 2016 @ 06:55:11 #151
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_166493315
Iemand ervaring met draagjassen btw? Heb er één bij bonprix besteld, even kijken of dat wat is, vind anderen zo duur ;(

Een groot vest deed het tot nu toe prima, maar merk dat het nu vrij koud wordt op m'n borstkas/hals. Ik wandel namelijk vooral op een recreatieterrein met veul wind..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_166493341
Ik gooi een grote vierkante sjaal om m'n nek, die valt dan over baby's hoofd heen en vangt zo de wind. Soms nog extra een kolsjaaltje eronder.
pi_166493349
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2016 06:55 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand ervaring met draagjassen btw? Heb er één bij bonprix besteld, even kijken of dat wat is, vind anderen zo duur ;(

Een groot vest deed het tot nu toe prima, maar merk dat het nu vrij koud wordt op m'n borstkas/hals. Ik wandel namelijk vooral op een recreatieterrein met veul wind..
Ik deed een normale sjaal bij mezelf om :)
pi_166494029
Ik deed altijd een sjaal om idd, die ik als een 8 om ons beiden heen sloeg.
Ik heb deze besteld, voor onder mijn gewone jas met draaginzet. Ben erg benieuwd of het wat is, voor die prijs. Ik heb een draaginzet van Kumja voor in mijn Fjällreven jas. Ben ik echt heel blij mee. Klein ding, je kunt adapters kopen voor je eigen rits en dus je eigen jas. Alleen wel jammer dat het nu wat ijzig is hier buiten, en ik dus niet durf te dragen :'( Heb je eindelijk weer een draagbeeb, komt de winter :'(
pi_166494483
Ik had vorige winter een draagjas, vond ik ideaal met een kleine beeb. Hem niet zo warm aankleden en gewoon onder mijn jas. Als je dan ergens een winkel binnenkomt waar het warm is gewoon jas openritsen en klaar.

Nu mini geen mni meer is heb ik m'n draagjas weer verkocht. Tot nu toe draag ik hem gewoon met mijn jas open, en dat gaat goed. Voor mini midi heb ik een lekker wollen pak, daar blijft hij fijn warm in. Het is hier nu een graad of 3, en ik draag m'n winterjas nog niet dus heb ook nog wat speling voor als het kouder wordt. Dan ben ik wel van plan om een bodywarmer ofzo te kopen, waar ik midi dan overheen draag...
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:36:09 #156
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_166494512
Ik heb een Liliputi, beste koop ooit *O* ik ben zelf een koukleum, dus mijn jas open vind ik te koud. En de Liliputi is ook mooi als gewone jas, zonder baby.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_166494626
Liliputi vind ik ook best leuke jassen inderdaad! Wel duur :{
En omg wat een leuke draagsloffen hebben ze!
pi_166494636
Ik vind de draagjassen van mamalila erg mooi, mantels van wol. Maar goed, die zijn ook heel erg duur...
pi_166494738
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 08:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik deed altijd een sjaal om idd, die ik als een 8 om ons beiden heen sloeg.
Ik heb deze besteld, voor onder mijn gewone jas met draaginzet. Ben erg benieuwd of het wat is, voor die prijs. Ik heb een draaginzet van Kumja voor in mijn Fjällreven jas. Ben ik echt heel blij mee. Klein ding, je kunt adapters kopen voor je eigen rits en dus je eigen jas. Alleen wel jammer dat het nu wat ijzig is hier buiten, en ik dus niet durf te dragen :'( Heb je eindelijk weer een draagbeeb, komt de winter :'(
Oh dat is handig zeg, die inzet, goeie tip! Maar wat balen dat het precies nu zo koud is bij jullie..

Ik ben ook weer zoekende, heb een draagcover van little frog maar vind het nu voor mezelf te koud met open jas. Had een draagjas van angel wings besteld (een wollen, in geel O+), maar verzuip erin helaas. Dus zo'n inzet is misschien nog wel wat voor m'n eigen jas idd :)
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:19:43 #160
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_166495150
Liliputi is idd 200 euro, maar ik ben wel van plan deze jas de komende 10 jaar te gebruiken van oktober tot maart :P
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_166495352
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 08:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik deed altijd een sjaal om idd, die ik als een 8 om ons beiden heen sloeg.
Ik heb deze besteld, voor onder mijn gewone jas met draaginzet. Ben erg benieuwd of het wat is, voor die prijs. Ik heb een draaginzet van Kumja voor in mijn Fjällreven jas. Ben ik echt heel blij mee. Klein ding, je kunt adapters kopen voor je eigen rits en dus je eigen jas. Alleen wel jammer dat het nu wat ijzig is hier buiten, en ik dus niet durf te dragen :'( Heb je eindelijk weer een draagbeeb, komt de winter :'(
Dat eBay ding ziet er leuk uit zeg! Ben idd benieuwd hoe het irl eruit ziet ja. Doe je tzt een update?
pi_166495632
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:19 schreef SaskiaR het volgende:
Liliputi is idd 200 euro, maar ik ben wel van plan deze jas de komende 10 jaar te gebruiken van oktober tot maart :P
Ik kende deze nog niet. Nu wil ik het ook hebben ;(
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:53:51 #163
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_166495760
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:19 schreef SaskiaR het volgende:
Liliputi is idd 200 euro, maar ik ben wel van plan deze jas de komende 10 jaar te gebruiken van oktober tot maart :P
Ja die had ik gezien, die zijn super mooi!

Ben ook benieuwd naar de review van dat eBay vest!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_166495855
Ga ik doen!
  dinsdag 8 november 2016 @ 12:31:13 #165
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_166497409
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:07 schreef Goudreinette het volgende:
Ikke wel, als ie niet te fel paars is :@
Ik zal wel even foto's maken, hij is niet fel paars maar ik weet niet wat jij té vindt natuurlijk ;)
pi_166498063
Toen ik N. nog als mini op mijn buik droeg pasten we allebei in mijn positiejas en deed ik er een sjaal bij om, ideaal. Ik heb ook een draagvest, maar die heb ik echt 3 keer gebruikt of zo. Hij is eigenlijk alleen voor lekkere herfstdagen en niet geschikt voor de winter. Met de nieuwe baby kijk ik wel even hoe ik het doe, misschien wel combinatie vest + winterjas oid.
pi_166498144
Ik wil idd ook wel een draagjas of insert. Want inderdaad als ik van buiten ergens naar binnen ga is mini te warm aangekleed.
pi_166499331
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:31 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik zal wel even foto's maken, hij is niet fel paars maar ik weet niet wat jij té vindt natuurlijk ;)
Tof! Dankjewel!
  woensdag 9 november 2016 @ 17:34:07 #169
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166540060
ik heb een MaM draagponcho *O* ook heel fijn.
  woensdag 9 november 2016 @ 19:38:55 #170
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_166543634
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 17:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik moet toch eens gaan kijken naar een peuter-drager, dat hoorde ik van mijn privé draagconsulent (*kuch Bloesem *kuch). Dus ik ga me vast oriënteren in wat eventueel te koop is hier, of misschien dat ik wacht op Black Friday.
Ik ben op zoek naar een Tula of een R&R, beiden Toddler. Heeft er iemand eentje te koop?
Sjakie in de toddler ja? J past nog in de Tula toddler (maat 104). En F nog makkelijk in de baby. En ze zijn toch ongeveer even groot? Of heeft Sjaak superlange benen?
  woensdag 9 november 2016 @ 19:47:55 #171
409579 LuDann
All the way
pi_166543887
Ik heb ook een Liliputi draagjas, maar ik ben niet bepaald te spreken over de kwaliteit voor dat geld, eerlijk gezegd. Hij is lekker warm, maar na 2 weken viel het eerste drukknoopje eraf, na 4 weken scheurde de eerste binnenzak en nu een jaar later heb ik de diverse binnenzakken al 4 keer zelf weer dichtgestikt en het drukknoopje er voor de 2e keer op laten zetten.
pi_166547393
Aan wat voor hobby ben ik begonnen? Doekje #5 komt naar me toe :o.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166551404
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:38 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Sjakie in de toddler ja? J past nog in de Tula toddler (maat 104). En F nog makkelijk in de baby. En ze zijn toch ongeveer even groot? Of heeft Sjaak superlange benen?
Er is net geen knie tot knie meer en het rugpand begint ook laag te worden. Sjaak is zo'n 81cm nu. Hij vindt de buggy nu hel O+ en wil alleen maar gedragen worden O+ O+
pi_166554262
Ik ben bang dat de todler nog te groot is voor sjaak hoor :) de tula hoeft niet volledig knie tot knie ondersteund te zijn en het rugpand kan wat laag lijken maar nog wel goed zitten. Budabuddumbam heeft er een mooi plaatje van. G scheelt een kleine 2 cm met sjaak maar die past over 8 cm ook nog niet in de toddler gok ik. En hij wordt ook net niet van knie tot knie ondersteund. Ik geloof dat de ondersteuning van het bovenbeen 2/3 moet zijn.
  donderdag 10 november 2016 @ 07:26:28 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_166554273
Mauw past net aan in de toddler nu en die is 91 centimeter. Maar misschien heeft sjaak wel hele lange benen!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')