quote:
Sir Lawrence Adema-...quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:04 schreef derLudolf het volgende:
Van welke schilder werd deze week een expositie geopend in het Fries Museum
Excuus voor de late reactie.quote:
nou ik was ook even van de radarquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Excuus voor de late reactie.
Stand AKQ #3284:
1 BeamofLight
3 FireFox1
10 derLudolf
2 Burnett
4 pipster
5 Mark
2 Berkery
2 lamers
1 Stompzinnig
2 Ruse
1 MadMaster
1 slaveloos
1 Hawaii_Tim
Ach vond dit al goed genoegquote:Op zondag 2 oktober 2016 17:02 schreef Ruse het volgende:
[..]
nou ik was ook even van de radarzal een nieuwe vraag bedenken
het had eigenlijk Alma-Tadema moeten zijn toch?
quote:is gefilterd rundvet.
is beter bestand tegen verbranden en oxidatie, het is goedkoper dan frituurvet en geeft meer smaak.
Tu 144quote:
Stand AKQ #3284:quote:
Henry Padovani was de vierde...quote:
In het middenquote:Op maandag 3 oktober 2016 17:21 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, was even fysio'en...
Waar in het lichaam bevindt zich de vastus medialus?
Geef de zo exact mogelijke locatie aan...
Allebei goed, maar het been heeft vele spieren...quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:41 schreef derLudolf het volgende:
Been?
Het woord fydio had ik niet gezien, dus ik denk een spier?
Ja zo exact mogelijk zeg je. Dan is been goed toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allebei goed, maar het been heeft vele spieren...
Er zitten tig spieren in een been en dan is dat het meest exacte antwoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja zo exact mogelijk zeg je. Dan is been goed toch?
Nja vooruit, bovenbeen?
Je gaf niet aan hoe exact...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zitten tig spieren in een been en dan is dat het meest exacte antwoord?
Medialis staat voor binnenzijde midden...
[ afbeelding ]
Maar ik heb geen zin meer in wachten, dus...
Stand AKQ #3284:
1 BeamofLight
3 FireFox1
12 derLudolf
3 Burnett
4 pipster
8 Mark
2 Berkery
4 lamers
1 Stompzinnig
2 Ruse
2 MadMaster
1 slaveloos
1 Hawaii_Tim
Koude houtlijmquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:16 schreef derLudolf het volgende:
Waar wordt 'warme houtlijm' van gemaakt?
Botten toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je gaf niet aan hoe exact...
Waar wordt 'warme houtlijm' van gemaakt?
Beendermeelquote:
Dat van St. Maarten...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:12 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
Op welk vliegveld (naam + locatie) gaat deze vliegtuig landen?
Hint, overleden royalty...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er tig keer een tussenlanding gemaakt, maar geen idee...
Ik vind het goed. Princes Juliana International Airportquote:
Stand AKQ #3284:quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:24 schreef derLudolf het volgende:
Dat zal Greet hofmans zijn als het een vervolgvraag is
Ja inmiddels is het overal wel al in het nieuws geweestquote:
Zeg dan niksquote:
Ook niet. In 1954 fuseerde het met Stork en in 1972 produceerde het haar laatste treinstel voor de NSquote:
Wat is dit hedendaagse middel?quote:is een neurotoxisch gif, dat door de bacterie Clostridium
wordt geproduceerd. Andere bacteriën die
kunnen produceren zijn C.butyricum, C.baratii en C.argentinense. Het is een eiwit dat op zenuwcellen werkt. Voedsel dat besmet is met deze bacterie kan, door de aanwezigheid van
, de ziekte
veroorzaken.
Hmm een dejavuquote:
Werkspoor?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:59 schreef derLudolf het volgende:
was een Nederlandse machinefabriek, bekend door onder meer (scheeps)stoommachines, motoren en rollend materieel. Het bedrijf is in 1828 opgericht door Paul van Vlissingen en Abraham Dudok van Heel met steun van koning Willem I.
Streken/steden in Amerika?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:13 schreef BeamofLight het volgende:
Howard
Independence
Garfield
Kent
Sussex
Dixie
New Castle
dit zijn natuurlijk geen steden.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graafschappen in het VK?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:13 schreef BeamofLight het volgende:
Howard
Independence
Garfield
Kent
Sussex
Dixie
New Castle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |