Zo heet de rivier die hij oversteektquote:
50% gokkansquote:Op donderdag 29 september 2016 15:28 schreef Mark het volgende:
Ineens viel de obool?
Stand AKQ #3284:
1 BeamofLight
2 FireFox1
4 derLudolf
1 Burnett
2 pipster
3 Mark
1 Berkery
2 lamers
1 Stompzinnig
1 Ruse
Maar Cees is verleden tijdquote:
Ik dacht dat het er maar een wasquote:
Cees Veermanquote:Op donderdag 29 september 2016 15:46 schreef Mark het volgende:
Zal vast doorgaan,
Dit is?
[ afbeelding ]
Wil echt net Hanover zeggenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:59 schreef derLudolf het volgende:
Het licht aan de oostzeekust en er vertrekken veel veerboten vandaag de haven
Stand AKQ #3284:quote:
Moet je maar niet zoveel ouwehoerenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wil echt net Hanover zeggen
maar da gaat dan niet he
Kiel trek aan me Piel
quote:is een bordspel voor twee, vier of zes personen.
is, net als mens-erger-je-niet afgeleid van het Indiase bordspel Pachisi, maar wordt met kaarten in plaats van een dobbelsteen gespeeld.
wordt meestal gespeeld met twee of drie teams van twee personen (in totaal dus vier of zes personen).
quote:Gemaaluit 1849 is een van de drie gemalen waarmee de Haarlemmermeer tussen 1849 en 1852 is drooggepompt. Bovendien is het de grootste stoommachine ter wereld. Het gemaal is daarna nooit gemoderniseerd en in 1933 buiten werking gesteld. Het behoort tot de Top 100 der Nederlandse rijksmonumenten. Het is genoemd naar de Nederlandse waterbouwkundige Nicolaus Samuelis
.
De Cruquius natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 16:23 schreef Mark het volgende:
Ah, dat is bij Hoofddorp? Ben er wel eens langsgekomen, opvallende naam
Het is nu een prachtig museum, echt een aanraderquote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef derLudolf het volgende:
Gaaf ding, jammer dat ie niet meer functioneel is zoals het woudagemaal
FDR voor intimi.quote:
Bok um d'r op!quote:
Bokkumquote:
Belgiëquote:Op donderdag 29 september 2016 21:35 schreef derLudolf het volgende:
Waar staat brouwerij de Halve Maan
Tjah dat moet ik gewoon goed rekenen, hoewel ik dat antwoord niet verwachtequote:
Jah jonguhhhquote:Op donderdag 29 september 2016 23:43 schreef Mark het volgende:
Of als je uit Maaskantje komt broodje bakpao
quote:The word "fuck" and its numerous conjugations are said between 506 and 569 times, making this the film with the most uses of the word in a mainstream, non-documentary film.
Dat was hetquote:Op vrijdag 30 september 2016 08:25 schreef Berkery het volgende:
Haar enthousiasme voor het kandidaatschap van Amsterdam voor de Olympische Spelen van 1992. En vooral het saboteren ervan.
quote:introduceerde in 1974 het strakke, aerodynamische schaatspak in de schaatswereld. Er werd aanvankelijk om gelachen, totdat men ontdekte dat het dragen van een aangepast schaatspak de snelheid wel degelijk wist te verhogen. De rest van het deelnemersveld volgde al gauw, nog voor de Winterspelen van 1976 schaatste vrijwel iedereen in zo'n schaatspak. Ook aan de schaatsen zelf bracht hij verbeteringen aan.
Wel iets medisch?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik zie nu dat hij eigenlijk drie uitvindingen deed. Maar de pacemaker is geen daarvan.
Ik bedoel Zwolle.quote:
Genoeg lelijke gemeentehuizen. Wilde gok: Kampenquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:14 schreef derLudolf het volgende:
Ook niet. Het is het lelijkste gemeentehuis van NL.
Hardenberg dan?quote:
Slagharenquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aanstaande zondag worden de laatste ritjes verreden voor de eerste achtbaan van Nederland met een verticale looping. In welk pretpark staat die achtbaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |