Rutte komt altijd met Neelie Kroes op.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Altijd hun gezin erbij halen
Zouden wij niet moeten doen, dan staat Rutte daar in z'n eentje
Ze heeft ook goed naar Bernie Sanders en Martin O'Malley geluisterd. Ze zegt nu letterlijk dingen die deze kandidaten eerder zeiden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Hillary is gewoon een robot, de programmeur bepaalt wat ze zegt.
Zijn die kandidaten eerder?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze heeft ook goed naar Bernie Sanders en Martin O'Malley geluisterd. Ze zegt nu letterlijk dingen die deze kandidaten eerder zijn.
LEKKER LOS LEKKER FEMINISTISCH VRIJGEVOCHTEN VROUWquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:13 schreef marcodej het volgende:
Er zit geen idee achter het kapsel van Margriet.
Het moet de mannen afschrikken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:13 schreef marcodej het volgende:
Er zit geen idee achter het kapsel van Margriet.
Z'n gebrabbel - en ik heb ook alle Republikeinse debatten gezien - is compleet onsamenhangend. De man kan nauwelijks één goedlopende zin produceren. En wat mij ook opvalt: hij praat ontzettend veel over zichzelf.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Trump is sterker met oneliners, korte bursts. Daarom blonk hij uit toen hij met 6-7 Republikeinen op het podium stond. Zodra hij langer dan een minuut praat, gaat hij van de hak op de tak, herhaalt hij zich en ga je je achter de oren krabben.
ferry mengele goet buitenlandsquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:15 schreef 2dope het volgende:
Damnnn Pechtold vertaalt het gewoon even. Spreekt hij buitenlands?
En dit inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Laat ik vooropstellen dat ik liever Clinton heb dan Trump, al is het beide niks. Maar ik word zo moe dat alle Nederlandse media zo pro Clinton zijn. Zit er veel te dik bovenop. Beetje objectiviteit mag ook wel. Hoe belachelijk Trump ook is.
Goed met powerpoint ookquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ferry mengele goet buitenlands
je vergeet Wordartquote:
quote:"They had nothing to do with work," Clinton added. "I didn't see any reason to keep them ... no one wants their personal emails made public, and I think most people understand that and respect that privacy."
Clinton said her team "went through a thorough process" to identify work-related emails, and she said he had "absolute confidence that everything that could be in any way connected to work is now in the possession of the State Department."
However, after a year-long investigation, the FBI recovered more than 17,000 emails that had been deleted or otherwise not turned over to the State Department, and many of them were work-related, the FBI has said.
Het lijkt me juist van objectiviteit getuigen om vast te stellen dat Trump een belachelijke kandidaat is. Zelfs Republikeinse kopstukken weigeren hem te steunen. Vorige week kwam nog in het nieuws dat oud-president George H.W. Bush (Bush-senior) zelfs op Clinton gaat stemmen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Laat ik vooropstellen dat ik liever Clinton heb dan Trump, al is het beide niks. Maar ik word zo moe dat alle Nederlandse media zo pro Clinton zijn. Zit er veel te dik bovenop. Beetje objectiviteit mag ook wel. Hoe belachelijk Trump ook is.
Ja das beter verwoord wat ik wilde zeggen. Hij blijft een zakenman die prima zijn product weet te verkopen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Dat deed hij ook. Hij begon over zijn hotel naast het witte huisquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja das beter verwoord wat ik wilde zeggen. Hij blijft een zakenman die prima zijn product weet te verkopen.
Bush wordt verstandig op zijn oude dag. Hoop dat George jr. en Jeb zijn goede voorbeeld volgen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt me juist van objectiviteit getuigen om vast te stellen dat Trump een belachelijke kandidaat is. Zelfs Republikeinse kopstukken weigeren hem te steunen. Vorige week kwam nog in het nieuws dat oud-president George H.W. Bush (Bush-senior) zelfs op Clinton gaat stemmen.
Je zag aan haar dat hij iets gaf waarop ze een counter attack op had bedachtquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:18 schreef Doublepain het volgende:
Gemaakte lach van Hilary
Alles is nep aan haar
Of dat haar lijfarts niet weet wat gangbare medische onderzoeken zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Jammer dat Trump niet begon over Benghazi.
Jammer dat Clinton niet begon over Trump z'n plan om de FDA en EPA af te schaffen.
Het is geen grap eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:18 schreef donald_dick het volgende:
ha, die grap was ook nog niet gemaakt de afgelopen maanden
Het debat was beperkt tot drie thema's.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Jammer dat Trump niet begon over Benghazi.
Jammer dat Clinton niet begon over Trump z'n plan om de FDA en EPA af te schaffen.
VARA doet ook aan graaien. Hup naar rechts.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De VARA moet wel links blijven he
Het enige wat ze kan is Trump zwart maken, ze brengt niks anders inquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je zag aan haar dat hij iets gaf waarop ze een counter attack op had bedacht
Begrijp ik. Hopelijk komt het nog langs in de komende debatten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het debat was beperkt tot drie thema's.
Daar wil grachtengordel-Matthijs het niet over hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VARA doet ook aan graaien. Hup naar rechts.
Trump zou iig beide doenquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dochter Clinton, dochter Trump.
Wie zou je doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwoah, hij zegt dat hij het indrukwekkend vind dat Trump z'n stront weet te verkopenquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Wow, ook nog iets positiefs over Trump.
Eén puntje in dit diarree-achtige betoog.
Chelseaquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wie zou je doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Komt plastic over jaquote:
Dit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:22 schreef Martinello het volgende:
Toch wel erg jammer dat Bernie Sanders niet heeft gewonnen van Hillary. Dan had die imbeciel echt geen schijn van kans gehad.
Klopt. Het heeft een hoog nepgehalte. Maar haar plannen zijn een stuk beter voor het land dan de plannen van Trump. En daar komt nog bij dat Trump niks anders doet dan mensen schofferen en beledigen.quote:
Daar gaat Zipportal juist enorm hard op.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Het heeft een hoog nepgehalte. Maar haar plannen zijn een stuk beter voor het land dan de plannen van Trump. En daar komt nog bij dat Trump niks anders doet dan mensen schofferen en beledigen.
trump is verbouwd, cheq dr oude fotos of andere dochter.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wie zou je doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet nog achteraf blijken of haar plannen zo goed zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Het heeft een hoog nepgehalte. Maar haar plannen zijn een stuk beter voor het land dan de plannen van Trump. En daar komt nog bij dat Trump niks anders doet dan mensen schofferen en beledigen.
Tuurlijk wel. De Democratische en Republikeinse kandidaat hebben allebei altijd kans. Een keuze voor Bernie had gematigde Democraten naar Trump kunnen duwen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:22 schreef Martinello het volgende:
Toch wel erg jammer dat Bernie Sanders niet heeft gewonnen van Hillary. Dan had die imbeciel echt geen schijn van kans gehad.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Daar gaat Zipportal juist enorm hard op.
Gevorderde plannen zijn leuk maar het probleem is dat Clinton Putin haat.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
'Plannen', ze praat alleen maar in het voordeel van grote bedrijven die haar steunen. Dat laten ze nu ook niet zien maar Trump wil een strenger wapenbeleid en wie wil dit niet? Preciesquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verkiezingstijd komt eraanquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze sneer van Pechtold richting Rutte
Drumpf weet niet wat zij doen, dus dat is primaquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Klu klux Klan erbij halen...
Zeker, maar op basis van de inschattingen die vooraf zijn te maken, is er geen twijfel over welke plannen beter zijn en welke een desastreuze uitwerking zullen hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat moet nog achteraf blijken of haar plannen zo goed zijn.
Hoe dan ook het wordt er niet beter opquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Als je anti-Trump bent dan heeft Clinton gewonnen.
Als je anti-Clinton bent dan heeft Trump gewonnen.
Amerika heeft verloren.
Op basis van inschattingen is er geen twijfel over.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker, maar op basis van de inschattingen die vooraf zijn te maken, is er geen twijfel over welke plannen beter zijn en welke een desastreuze uitwerking zullen hebben.
Iedere politicus is een populist. Als je dat niet bent, kun je niet slagen in de politiek. Je moet mensen aan je kunnen binden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:25 schreef Ashqelon het volgende:
populist als dezeClinton is net zo goed populist.
Het maakt dan ook bar weinig uit: beide kandidaten vormen een regelrechte ramp.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Als je anti-Trump bent dan heeft Clinton gewonnen.
Als je anti-Clinton bent dan heeft Trump gewonnen.
Amerika heeft verloren.
Net als in Nederland worden plannen doorgerekend. De realiteit kan altijd wat anders uitpakken, door economische ontwikkelingen of onvoorziene omstandigheden (denk 9//11), maar gisteren kwam duidelijk naar voren dat Clintons plannen veel banen opleveren en die van Trump juist banen kosten en de schuld veel verder laten oplopen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op basis van inschattingen is er geen twijfel over.
Jaja.
Zullen de banen dan nu wel komen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Net als in Nederland worden plannen doorgerekend. De realiteit kan altijd wat anders uitpakken, door economische ontwikkelingen of onvoorziene omstandigheden (denk 9//11), maar gisteren kwam duidelijk naar voren dat Clintons plannen veel banen opleveren en die van Trump juist banen kosten en de schuld veel verder laten oplopen.
Ja, dat is de verstandelijke gedachte. Maar ik word bepaald niet enthousiast van Hillary, wel van Bernie. Maar goed, het is niet anders.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De Democratische en Republikeinse kandidaat hebben allebei altijd kans. Een keuze voor Bernie had gematigde Democraten naar Trump kunnen duwen.
de leugens van drumpf gelovenquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Clinton is gewoon een heethoofd.
Ik zie Trump het nog beter doen ook. TTIP komt er dan niet. Amerika gaat e.e.a. rechtzetten qua handelsverdragen en niet meer politie-agent van de wereld spelen.
Ook een deal, outside the box, met Poetin kan nog wel eens positief uitpakken.
Oja, en de Mexicanen gaan hem betalenquote:
Trump durft ten minste de waarheid te zeggen. Geloof de leugens van de msm niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de leugens van drumpf geloven
drumpfquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de leugens van drumpf geloven
Kunnen wij dat ook bij België proberen? Vanwege de derdewereld-kwaliteit van hun snelwegen.quote:
Niet weten wat zijn familienaam isquote:
Wat een autist, een president moet ook een beetje gezellig zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jammer dat ze geen filmpjes van Trey Gowdy vs Clinton laten zien.
Een van de weinige goede politici ter wereld, geeft weinig om politiek of partij genot, de wet is alles voor hem.
Tsja, belastingen omlaag gooien voor multinationals of massaal investeren in duurzame energie. Wat gaat er werken?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zullen de banen dan nu wel komen?
Dat weet ik idd nietquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Niet weten wat zijn familienaam is_!
Ik werd (en word nog steeds) enthousiast van Martin O'Malley. Had veruit de beste plannen en is bovendien een stuk jonger dan Clinton en Sanders. Grappig is wel dat Clinton nu letterlijk dingen zegt die O'Malley eerder in de campagne verkondigde. Hopelijk zien we hem in 2020 of 2024 terug.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja, dat is de verstandelijke gedachte. Maar ik word bepaald niet enthousiast van Hillary, wel van Bernie. Maar goed, het is niet anders.
Je gelooft dat allemaal echt?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Clinton is gewoon een heethoofd.
Ik zie Trump het nog beter doen ook. TTIP komt er dan niet. Amerika gaat e.e.a. rechtzetten qua handelsverdragen en niet meer politie-agent van de wereld spelen.
Ook een deal, outside the box, met Poetin kan nog wel eens positief uitpakken.
Koning asperge maar wel scherp, met een enorme feitenkennis en rechtvaardig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een autist, een president moet ook een beetje gezellig zijn.
wie is er nou 12quote:
Dat is de hele grap ja.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:34 schreef Tagliano het volgende:
Dit is dus het aanstormende talent op gebied van cabaret?
Simpele banale platitudes zijn gewoon waardeloos als je een spraakgebrek hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Humor is net zoiets als muziek. Je hebt er allerlei soorten / genres van. Ik vind niet alles even leuk, maar het is ook weer wat te makkelijk om alles meteen slecht te noemen.
Vrouw?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Er zit een hele vreemde vrouw achter Gijp
Geld.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom schrijf je dan een boek
Ik twijfelde ookquote:
FAK ZIGGOquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
V-I HOO-LI-GANS
110% anti RTL XL. Fuck off Studio Voetbal
Contextquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Ik zie paarden. Tijd voor een gifje.
[ afbeelding ]
Hmm, had op meer gehoopt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aids bewoner uit Cleveland die een kampioenschap viert.
WTF....quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
In je eigen huis mag je doen en laten wat je wil.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:48 schreef Tagliano het volgende:
Wat is er raar aan om 4:00 met het broekje uit door het kamertje te lopen dan?
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In je eigen huis mag je doen en laten wat je wil.
Die andere dikke zoon met Sjonnie de Mol was ook zo'n downer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik had een klein jochie verwacht. Die neem je toch niet mee naar Blijdorp!
Dat moet deze geweest zijn, 3 jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die andere dikke zoon met Sjonnie de Mol was ook zo'n downer.
Hij is net wakkerquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Gijp zit er niet zo lekker bij, ik hoop geen inzinkinkje!
Dokter ik wil dood!quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:52 schreef Joezi het volgende:
VI kijken tijdens je euthanasie shotje
Sport aan Tafel!!quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Er gaan ook mensen met Feyenoord-sjaals de kist in, niks raars aan, VI Hooligan till I die.
Daar wil je niet mee dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Er gaan ook mensen met Feyenoord-sjaals de kist in, niks raars aan, VI Hooligan till I die.
quote:
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Niks. Maar Gijp vindt het weer normaal dat hij achter de bank kruipt als Marcootje voor de deur staan met een zak kibbeling.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:48 schreef Tagliano het volgende:
Wat is er raar aan om 4:00 met het broekje uit door het kamertje te lopen dan?
je bent zelf een lieve manquote:Op woensdag 28 september 2016 00:07 schreef Heufd het volgende:
Mooi gesprek van Pauw met Gijp. Lieve man.
Motie van afkeuring.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat willen ze doen dan tegen Rusland ?
Boos aankijken.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
We stonden 75 jaar geleden aan de verkeerde kant.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Trieste Russen. Leugenaars. Untermenschen.
Economisch de oorlog verklaren. Net zoals de VS deed met Japan in 1941.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om 100 miljard Russen tegen ons in het harnas te jagen.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Economisch de oorlog verklaren. Net zoals de VS deed met Japan in 1941.
Rusland is gewoon fout!!1 onderste steen boven!!!quote:Op woensdag 28 september 2016 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"nieuwe leugen"
Kijk dat kan je niet meteen stellen, Akkermans en dat weet je zelf ook.
Overigens verwarring zaaien en conflicterende berichten, daar doet de V.S. ook altijd aan, denk aan Benghazi.
Oke dan, muur erom heen (Rusland betaalt).quote:Op woensdag 28 september 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om 100 miljard Russen tegen ons in het harnas te jagen.
Rusland is inderdaad afhankelijk van Nederlandquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Economisch de oorlog verklaren. Net zoals de VS deed met Japan in 1941.
Vergeet hun piemels niet.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om 100 miljard Russen tegen ons in het harnas te jagen.
Een zaadbank die er een zooitje van heeft gemaakt en iemand heeft nu 200 broers en zussen.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn nou verder de onderwerpen:? Staat niet meer op de site
22.55-23.55 uur,quote:Op woensdag 28 september 2016 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn nou verder de onderwerpen:? Staat niet meer op de site
quote:Op woensdag 28 september 2016 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een zaadbank die er een zooitje van heeft gemaakt en iemand heeft nu 200 broers en zussen.
Ugh.. nog wel een half uur MH boeiendquote:Op woensdag 28 september 2016 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
22.55-23.55 uur,
00.15-01.15 uur (HH) PAUW
Live vanuit Amsterdam,presentatie:
Jeroen Pauw.Te gast:
* Donorkind Toine heeft misschien wel
200 broers en zussen.Dat ontdekte hij
na een uitzending van 'Spoorloos'
over Medisch Centrum Bijdorp.
* Correspondent Jeroen Akkermans en
nabestaanden Robbert van Heijningen
en Evert van Zijtveld over onderzoek
naar MH17-ramp.
De bevolking daar heeft voor Rusland gestemd.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
En ga eens weg uit de Krim rotrussen.
Inderdaad, gaat hij ontkennen dat het Italiaans is..quote:Op woensdag 28 september 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Snobs.
Napoli, is gewoon een onderdeel van Italië.
Daarbij hebben ze weer lekker aan het subsidie-infuus gezeten maar een baggerproduct afgeleverd.
En wat voor eenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Hey psst, Lucio, je hebt een wijnvlek.
Zijn ouders hebben Napolitaanse wijn over de eicellen gemorst.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Die wijnvlek loopt zelfs door tot zijn rechterhand
Ze heeft wel een snuifkopquote:Op woensdag 28 september 2016 23:26 schreef Abed het volgende:
Leuk dat Kieft nog even aangeschoven is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |