Dit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:07 schreef Lienekien het volgende:
Ga wandelen. Als je kunt opbouwen tot vijf keer per week een half uur ga je al geweldige vooruitgang merken.
Ik heb wat advies gevraagd en op advies wil ik starten met thuis sporten. Ik dacht zelf om een home fiets apparaat en een roeitrainer te halen. Eventueel ook nog dumbbells of kettlebells erbij. Totale kosten zullen denk ik wel 330 zijn. Rond de 50-90 voor de fietsapparaat, 150-200 voor de roeitrainer en 30-40 voor de dumbbells/kettlebells. Weet niet of 150-200 duur is voor een roeitrainer..quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:46 schreef mstx het volgende:
Gezien jouw situatie zou ik niet zomaar wat aanmodderen met goedbedoelde adviezen van een forum, maar professionele begeleiding zoeken.
Voor die prijzen koop je enkel rommel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:17 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Ik heb wat advies gevraagd en op advies wil ik starten met thuis sporten. Ik dacht zelf om een home fiets apparaat en een roeitrainer te halen. Eventueel ook nog dumbbells of kettlebells erbij. Totale kosten zullen denk ik wel 330 zijn. Rond de 50-90 voor de fietsapparaat, 150-200 voor de roeitrainer en 30-40 voor de dumbbells/kettlebells. Weet niet of 150-200 duur is voor een roeitrainer..
Ik had ergens in de schuur nog een fitnessbal liggen dus dan ben ik nog wel zoet denk ik..?
Je kunt beter of een hometrainer of een roeimachine kopen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:17 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Ik heb wat advies gevraagd en op advies wil ik starten met thuis sporten. Ik dacht zelf om een home fiets apparaat en een roeitrainer te halen. Eventueel ook nog dumbbells of kettlebells erbij. Totale kosten zullen denk ik wel 330 zijn. Rond de 50-90 voor de fietsapparaat, 150-200 voor de roeitrainer en 30-40 voor de dumbbells/kettlebells. Weet niet of 150-200 duur is voor een roeitrainer..
Ik had ergens in de schuur nog een fitnessbal liggen dus dan ben ik nog wel zoet denk ik..?
Zeker weten? Ik denk namelijk dat de hometrainer voor de benen is en de roeitrainer voor de buik, armen en schouders.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt beter of een hometrainer of een roeimachine kopen.
En wandelen. Serieus.
Ik hoef geen geavanceerde tablet of speciale timer op zo'n machine. Kan net zo goed mijn smartphone gebruikenquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Voor die prijzen koop je enkel rommel.
Ik zou je aanraden om vooral je algehele conditie op te gaan bouwen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:27 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik denk namelijk dat de hometrainer voor de benen is en de roeitrainer voor de buik, armen en schouders.
Wandelen doe ik al. Zeker 15-20 min per dag. Maar dat is naar werkquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt beter of een hometrainer of een roeimachine kopen.
En wandelen. Serieus.
Maak er een half uur van. Stevige pas, zwaaien met die armen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:29 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Wandelen doe ik al. Zeker 15-20 min per dag. Maar dat is naar werk
Ja dat klopt... ik begin van 0. Nog een hele weg te gaan voor een goede conditie en een leuke lichaam.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden om vooral je algehele conditie op te gaan bouwen.
Dan kun je later nog wel eens kijken of je ook nog apart met spiergroepen aan de gang wilt.
Je begint op 0, hè. Vergeet dat niet.
Daar gaat het niet om. Het gaat gewoon kraken, piepen en in onbalans zijn. Niet comfortabel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:28 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Ik hoef geen geavanceerde tablet of speciale timer op zo'n machine. Kan net zo goed mijn smartphone gebruiken
Cassey Ho?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:40 schreef Elvi het volgende:
Zoek op Youtube naar Blogilatus. Dat is een vrouw die pilatus oefeningen voordoet. Lijkt mij beter om daar mee te beginnen om je spieren aan te laten sterken en dan pas met gewichten stoeien.
Voor een fysiotherapeut moet je in principe behandelbare lichamelijke klachten hebben. Dus dit lijkt me niet echt een indicatie voor fysiotherapie.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:34 schreef Wespensteek het volgende:
Kun je niet beter een afspraak maken bij een fysiotherapeut, dan kun je daar beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |