Het wordt zo nog 2-1quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Uitdoelpunten tellen dubbel
Als Dortmund zo de 2-1 maakt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Uitdoelpunten tellen dubbel
quote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Dortmund zo de 2-1 maakt.
Ik blijf het mooi vinden hoe Mortaxx denkt dat je hem een kusje wil geven en hij zijn lippen al bijna tuit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi max.
Oh wacht dit keer is het opper, lul.
Deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dat is me serieus nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf het mooi vinden hoe Mortaxx denkt dat je hem een kusje wil geven en hij zijn lippen al bijna tuit.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf het mooi vinden hoe Mortaxx denkt dat je hem een kusje wil geven en hij zijn lippen al bijna tuit.
Ik las dat het oorspronkelijk in Schotland was ontstaan ben even vergeten bij welke club het was.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat deed eigenlijk letterlijk elke club ooit voordat Ijsland het deed.
Volgensmij dacht ie dat je wat wilde zeggen tegen hem.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is me serieus nog nooit opgevallenHad hij wel een klap gekregen denk ik.
Denken dat jij Mortaxx kent of kan doorgrondenquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij dacht ie dat je wat wilde zeggen tegen hem.
maar ok
Ik denk soms teveelquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denken dat jij Mortaxx kent of kan doorgronden![]()
Paxcon zou Mortaxx wel willen doorgrondenquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denken dat jij Mortaxx kent of kan doorgronden![]()
He bahquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Paxcon zou Mortaxx wel willen doorgronden
Dit gaat te ver en aangezien ik toch geen voetbal kijk ben ik snel weg hierquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
vieze nichtenquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zie ik als compimentquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:09 schreef Slobeend het volgende:
Altijd als Ties in een topic zit weet je zeker dat het he-le-maal nergens over gaat.
Ja he, he. Heb je zijn youtubekanaal ooit gezienquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:09 schreef Slobeend het volgende:
Altijd als Ties in een topic zit weet je zeker dat het he-le-maal nergens over gaat.
Heeft hij die al weer terug dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja he, he. Heb je zijn youtubekanaal ooit gezien
Goedemorgenquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een romantische sig heb jij eigenlijk.
Komt je vader je zo instoppen? Dan is dat een stuk spannender.quote:
nee jo. ik kijk niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks mis met vanuit bed naar voetbal kijken
Dat doe ik nu ookquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij zal wel kutouders hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet met natte haartjes in de pyjama de wedstrijd af mogen kijken
Handjes boven de lakens hequote:Op dinsdag 27 september 2016 22:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook![]()
Ging er vanuit dat hij geen tv bij zn bed had.
wat?quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:14 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Nou...over mazzel gesproken.
Daar ben ik ook groot fan vanquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is dat ik het op deze plek ook niet heb anders zou ik het ook zeker doenquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook![]()
Ging er vanuit dat hij geen tv bij zn bed had.
Uhhh oke?quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:14 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Nou...over mazzel gesproken en op de goeie plek staan.
Momenteel is dat goed te merken in dit topic.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is de spirit. Lekker meeposten zonder te kijken
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar ben ik ook groot fan van
Al zit ik nu op de bank
Is wel gezellig zo in bed kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is dat ik het op deze plek ook niet heb anders zou ik het ook zeker doen
Is er voetbal vanavond?quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel is dat goed te merken in dit topic.
sowquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook
Nouja, ik lig half met de beentjes omhoog eigenlijk
Eredivisie Live heet dat toch? Of is het alweer veranderd?quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb FOXie aangeschaft, goed he
Nee. Want ik ga inkmaster kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:17 schreef luckass het volgende:
Gaan we straks rellen in het Pauw-topic?
Beetje als de gemiddelde Marokkaan in Nederlandquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dreigend spelertje,maar weinig rendement verder.
Helene Live.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eredivisie Live heet dat toch? Of is het alweer veranderd?
It must be love love lovequote:Op dinsdag 27 september 2016 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eredivisie Live heet dat toch? Of is het alweer veranderd?
bij spuiten en slikken gaan ze die stoere drug 4-FMP proberen.quote:
Doe je dat toch joh. Op je telefoon of zo. En anders volg je het gewoon in dit topicquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:17 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Ik wil het anders best wel afkijken hoor.
Laten we komend weekend bij jou FC Groningen kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb FOXie aangeschaft, goed he
Boef gebruikt 'of zo' ook best vaakquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe je dat toch joh. Op je telefoon of zo. En anders volg je het gewoon in dit topic
Ik wil zelf HER-TWE zienquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we komend weekend bij jou FC Groningen kijken
Wat valt daar nou aan te proberenquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij spuiten en slikken gaan ze die stoere drug 4-FMP proberen.
Ow nou misschien ben ik ook wel een boefjequote:Op dinsdag 27 september 2016 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Boef gebruikt 'of zo' ook best vaak
/feitje
Was ook beetje gekkigheid, ik weet dat je de FC haatquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wil zelf HER-TWE zien
wanneer is Grunn?
ja weet niet man, je kent dat programma toch?quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat valt daar nou aan te proberen
nee die hebben meestal wel een goeie rendement, alleen is bij de meeste de mentaliteit niet helemaal okquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beetje als de gemiddelde Marokkaan in Nederland
goeie rendementquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nee die hebben meestal wel een goeie rendement, alleen is bij de meeste de mentaliteit niet helemaal ok
Jij gedraagt je best volwassen voor een kleuter. Oh wachtquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
Hij ziet er best blank uit voor een mor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke vraagquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk dat je reageert op mijn vraag
quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Belgen hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
mafkeesquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was ook beetje gekkigheid, ik weet dat je de FC haat
zaterdagavond geloof ik
lolquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gedraagt je best volwassen voor een kleuter. Oh wacht
(lol)
Mooi die woedequote:Op dinsdag 27 september 2016 22:23 schreef Brammess het volgende:
Haha Ronaldo, wat een matige kut speler.
1-3 counterquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Het is wachten op de meer dan terechte 2-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |