nee die hebben meestal wel een goeie rendement, alleen is bij de meeste de mentaliteit niet helemaal okquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beetje als de gemiddelde Marokkaan in Nederland
goeie rendementquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nee die hebben meestal wel een goeie rendement, alleen is bij de meeste de mentaliteit niet helemaal ok
Jij gedraagt je best volwassen voor een kleuter. Oh wachtquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
Hij ziet er best blank uit voor een mor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke vraagquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk dat je reageert op mijn vraag
quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Belgen hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
mafkeesquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was ook beetje gekkigheid, ik weet dat je de FC haat
zaterdagavond geloof ik
lolquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gedraagt je best volwassen voor een kleuter. Oh wacht
(lol)
Mooi die woedequote:Op dinsdag 27 september 2016 22:23 schreef Brammess het volgende:
Haha Ronaldo, wat een matige kut speler.
1-3 counterquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Het is wachten op de meer dan terechte 2-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |