En kerel, weer een beetje tot bezinning gekomen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En kerel, weer een beetje tot bezinning gekomen.![]()
Føgel!quote:
Ik vraag me ook ernstig af waar de zon ineens gebleven isquote:
hier in ede is ook geen zon.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vraag me ook ernstig af waar de zon ineens gebleven is
ik vraag hem wel aan dan heb ik ff tijd om naar de wc te gaanquote:Op donderdag 29 september 2016 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig denkt ineens aan "Waar is de zon?" van Willeke Alberti, maar vraagt dit nummer nadrukkelijk niet aan.
Ik was ook niet van plan om die te gaan draaien. Mocht ik hem hebben. En mocht dat zo zijn, zou ik me gaan schamenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig denkt ineens aan "Waar is de zon?" van Willeke Alberti, maar vraagt dit nummer nadrukkelijk niet aan.
Dienaait!quote:Op donderdag 29 september 2016 16:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik vraag hem wel aan dan heb ik ff tijd om naar de wc te gaan
Dan ga ik ook maar naar de wc (terwijl ik niet eens hoef)quote:Op donderdag 29 september 2016 16:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik vraag hem wel aan dan heb ik ff tijd om naar de wc te gaan
best iets wat je kan verzinnen in die tijdquote:Op donderdag 29 september 2016 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar naar de wc (terwijl ik niet eens hoef)
seamlessmixquote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
Zou trouwens wel een stunt zijn: van Metallica naar Willeke Alberti
Koffie makenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
best iets wat je kan verzinnen in die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |