heb je wel wifi daar dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:28 schreef just me het volgende:
er komt geen geluid uit deze school pc en ik heb nog steeds geen boxjes gekocht bij de kringloop
Moog Cookbookquote:
kun je altijd nog luisteren, ten minste... Als je een online radiospeler hebt geïnstalleerd op je foon. En die mee hebt. Anders wordt het wel lastigerquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
kun je altijd nog luisteren, ten minste... Als je een online radiospeler hebt geïnstalleerd op je foon. En die mee hebt. Anders wordt het wel lastiger
mmmmmmmmmmmm okquote:I toasted the laundry through the cruel days.
en ik dacht nog... laat ik die nou niet meteen gaan draaienquote:Op donderdag 29 september 2016 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
Het eerste wat ik hoor, is VNV Nation. Wel een beetje rolbevestigend
Ik begrijp het volledig hoor. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik neem me ook weleens voor om een Pet Shop Boys-loze show te maken. Lukt me ook nietquote:Op donderdag 29 september 2016 15:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
en ik dacht nog... laat ik die nou niet meteen gaan draaien
Ja, aan één gekke Muis bij Radio 49 hebben we genoeg.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:05 schreef knokkels het volgende:
Ik denk dat ik toch maar weer over ga op een normale muis...
Dus we zijn straks overgeleverd aan de auto-DJ?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:08 schreef knokkels het volgende:
Mijn draadloosnetwerkmuisdinges trekt mijn accu best snel leeg. Zelfs wanneer ie wordt opgeladen lol
In dit nummer gebeurt iets waar ik een hele show omheen aan het maken ben....quote:Op donderdag 29 september 2016 15:09 schreef knokkels het volgende:
Marginaal toepasselijk nummer coming up
Wattan ?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In dit nummer gebeurt iets waar ik een hele show omheen aan het maken ben....
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vertel ik lekker nietBinnenkort komt er een show over en dan valt het kwartje wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |