Alleen gay mannen zijn lichtblond.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben vrij lichtblond dus denk het niet. #ariergod
In hun anus? Met wat voor mensen ga jij om?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net zo ergelijk als mensen die roepen dat ze weer eens garnaalkroketten in hun anus stoppen.
Die is ook oprecht grappig ja.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kutkind dat aan het hoesten is op iemands schouder is het leukst
Je moeder denkt daar heel anders over.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen gay mannen zijn lichtblond.
Maten van mij lieten dat vroeger gewoon bezorgen bij een sixpackje bier van de shoarmatent.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:27 schreef Caland het volgende:
Ik moet van de bank komen om sigaretten te halen maar ben er simpelweg te lui voor.
Het is wel vrij metro ja.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen gay mannen zijn lichtblond.
Matige comeback 3/10quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In hun anus? Met wat voor mensen ga jij om?
Ik was serieus, je post kwam nogal warrig over.quote:
Zo, die zit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moeder denkt daar heel anders over.
lolquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je licht blond bent hoef je je schaamhaar wel minder vaak bij te werken naar het schijnt. Lange_Lans walgt hiervan
Het wordt met de jaren wel steeds een tikje donkerder.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je licht blond bent hoef je je schaamhaar wel minder vaak bij te werken naar het schijnt. Lange_Lans walgt hiervan
quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt met de jaren wel steeds een tikje donkerder.
En rond de zomer weer lekker blond.
M'n haar dan.
Dat mag nooit geen excuus zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat doe ik sowieso wel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht toch 's winters een zonnebankje pakken dan bij voorkeur volledig naakt.
Mijn schoonouders hebben een professionele zonnebank.quote:
Ik dacht serieus dat het zonnebank spektakel wel achter de rug was maar ik hoor steeds vaker dat mensen ernaar toe gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben een professionele zonnebank.
Ik ga er nooit onder.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het zonnebank spektakel wel achter de rug was maar ik hoor steeds vaker dat mensen ernaar toe gaan.
Hier in de buurt zit er eentje die subway heet, ik denk elke keer dat het die vreettent isquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het zonnebank spektakel wel achter de rug was maar ik hoor steeds vaker dat mensen ernaar toe gaan.
Wordt eerder populairder heb ik het idee.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |