Denswil is beter in ploppen dan in voetballen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Denswil ook al
In eigen doel dan wel.
Nee.quote:
Verschuil je eens niet zo achter Knut, pussyquote:Op woensdag 28 september 2016 07:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee.
(Knut is nog steeds ziek)
Donder op.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verschuil je eens niet zo achter Knut, pussy
Eigenlijk zou ik heel depressief moeten zijn want ik ben op weg naar school voor 10 uur grenzeloos jolijt.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:59 schreef onlogisch het volgende:
Wat een vrolijkheid alom deze vroege morgen
Wat een amateur. 9 van de 10 diabetes hebben dat toch geregeld via een pompje these days?quote:Op woensdag 28 september 2016 08:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand spuit nu insuline in de bus.
Ik vond Real wel heel erg laf opereren na de 0-1. Dortmund viel me vooral defensief tegen.quote:
En de bake offquote:Op woensdag 28 september 2016 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond atleti bayernnn.
Even kwartiertje uit de lucht brb
jolijt..quote:Op woensdag 28 september 2016 08:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik heel depressief moeten zijn want ik ben op weg naar school voor 10 uur grenzeloos jolijt.
Je hebt gelijk. Ik zou ook graag zien dat je gewoon weg bleef.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verschuil je eens niet zo achter Knut, pussy
Voor de 0-1 toch ook al.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Real wel heel erg laf opereren na de 0-1. Dortmund viel me vooral defensief tegen.
Ik heb overall genoten.
Zal waarschijnlijk zijn omdat zonder Casemiro het wel heel erg dom is om zelf het heft in handen te nemen.quote:
Erg stevige, onnodige reactie van Typisch inderdaad.quote:
Tja. Zo rolt Typisch. Kan moker hard uit de hoek komen die gozer. Hopelijk kan Stijn hiermee omgaan.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg stevige, onnodige reactie van Typisch inderdaad.
In al zijn uitspraken sijpelt door dat Cocu gaat voor een punt. Nu begreep ik dat Rostov met 11 man op de eigen helft speelt, dus ik denk dat het een hele saaie wedstrijd gaat worden.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Zo rolt Typisch. Kan moker hard uit de hoek komen die gozer. Hopelijk kan Stijn hiermee omgaan.
Overigens Lans, een beetje vertrouwen voor vanavond?
Leuk dat je mij nu al in Oost Aziatische sferen wilt brengen, maar dit is helaas een Japanner en geen Koreaan.quote:
Passief agressieve reactie opperkleurder. Geen probleem verder. Kan er mee omgaan.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk dat je mij nu al in Oost Aziatische sferen wilt brengen, maar dit is helaas een Japanner en geen Koreaan.
Opbouwend, aangezien ik het waardeer dat je mij door de laatste uurtjes van het werk wilt slepen met deze vrolijke muziek. Jammer dat mijn post zo verkeerd kan worden opgevat.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Passief agressieve reactie opperkleurder. Geen probleem verder. Kan er mee omgaan.
Trouwens:
Sms Kore Aan naar 2020. Ha ha ha.
Ik zal zaterdag in Brussel aan je denken als je aan de soju zitquote:Op woensdag 28 september 2016 09:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Opbouwend, aangezien ik het waardeer dat je mij door de laatste uurtjes van het werk wilt slepen met deze vrolijke muziek. Jammer dat mijn post zo verkeerd kan worden opgevat.
gay.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag in Brussel aan je denken als je aan de soju zit
Dat zou zo maar kunnen met een tijdsverschil van 7 uur. Als jij de eerste Cantillon inschenkt is het etenstijd in Seoul. Heb nog nooit soju op eigenlijk.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag in Brussel aan je denken als je aan de soju zit
Dat vermoeden heb ik ook. Derhalve ga ik ook voor Atletico-Bayern.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In al zijn uitspraken sijpelt door dat Cocu gaat voor een punt. Nu begreep ik dat Rostov met 11 man op de eigen helft speelt, dus ik denk dat het een hele saaie wedstrijd gaat worden.
Soju is niet superquote:Op woensdag 28 september 2016 09:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen met een tijdsverschil van 7 uur. Als jij de eerste Cantillon inschenkt is het etenstijd in Seoul. Heb nog nooit soju op eigenlijk.
Gemiste kans overigens dat er geen Zwanze is in Korea.
Ja, is meer een soort wodka ja.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Soju is niet superZe pleuren het vooral in bier om extra naar de kenker te gaan.
Wel anders, maar 20% ofzo en er zit een hele chemische smaak aanquote:Op woensdag 28 september 2016 09:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, is meer een soort wodka ja.
Zit je al in Korea?quote:Op woensdag 28 september 2016 09:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, is meer een soort wodka ja.
Ik las dat het op kan lopen tot 30-40%. Zal ook wel betere soju zijn neem ik aan. Met wodka heb je ook goedkope troep en heel goed spul.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel anders, maar 20% ofzo en er zit een hele chemische smaak aan
Mwoah het kan maar in de praktijk zie je alleen die 20% . En het is absoluut niet gemaakt voor goedquote:Op woensdag 28 september 2016 09:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik las dat het op kan lopen tot 30-40%. Zal ook wel betere soju zijn neem ik aan. Met wodka heb je ook goedkope troep en heel goed spul.
En anders maar aan het bier. In de straat bij ons hotel zitten 2 craftbierbarretjes. Brew 3.14 en Brew 3.15quote:Op woensdag 28 september 2016 09:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah het kan maar in de praktijk zie je alleen die 20% . En het is absoluut niet gemaakt voor goedEr zijn maar een paar merken waarvan er 1 populair is en dat is echt alles dat je tegenkomt.
Leukquote:Op woensdag 28 september 2016 09:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En anders maar aan het bier. In de straat bij ons hotel zitten 2 craftbierbarretjes. Brew 3.14 en Brew 3.15
https://untappd.com/v/brew-314/1102945
https://untappd.com/v/brew-315/3755734
Zijn die beesten Koreaans? Heb ze in laos wel gezienquote:Op woensdag 28 september 2016 09:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
https://untappd.com/user/whiskytengo/checkin/365112557
Zo'n glas is wel tof.
Ze komen er ook voor ja.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn die beesten Koreaans? Heb ze in laos wel gezien
quote:Op woensdag 28 september 2016 09:32 schreef opperkleurder het volgende:
Nu nog maar even wat productief zijn. Moet nog wat afmaken.
Iets meer hop dan normaal. Die 2,4% alfazuur in m'n hallertau is echt wack laag dus ik moet er moeilijk veel inknallen. Wordt dus wat meer citrus dan normaalquote:Op woensdag 28 september 2016 09:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een klassieke Weizen neem ik aan.
Ik schrijf dit even op.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Pearl heeft de zorgverdubbelaar.
Weinig. Ik schrijf bijna nooit meer wat op. Alles gaat digitaal hé.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer opgeschreven?
Waarom?quote:Op woensdag 28 september 2016 11:37 schreef JanCees het volgende:
Mensen die bellen via oortjes moeten dood
quote:Op woensdag 28 september 2016 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat JC niet gelijk doorheeft dat ze niet tegen hem praten.
Ik heb alleen een headset op aan het werk voor telcons. Verder nooit, ik vind die dingen irritant.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het handig, bel eigenlijk nooit meer langdurig zonder headset op.
En met koptelefoons op fietsen. Je bent gvd in het verkeer dus wees bewust van je omgeving.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:37 schreef JanCees het volgende:
Mensen die bellen via oortjes moeten dood
Je hebt ze ook er tussen zitten die in het donker zonder licht en met koptelefoon opfietsen. Die hebben helemaal een doodswens.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
En met koptelefoons op fietsen. Je bent gvd in het verkeer dus wees bewust van je omgeving.
Licht op je fietsquote:Op woensdag 28 september 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt ze ook er tussen zitten die in het donker zonder licht en met koptelefoon opfietsen. Die hebben helemaal een doodswens.
in de auto hoor je toch ook geen flikkerquote:Op woensdag 28 september 2016 12:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
En met koptelefoons op fietsen. Je bent gvd in het verkeer dus wees bewust van je omgeving.
Tuurlijk wel tenzij je je muziek op 300 hebt staan. Maar dan ben je gewoon een tokkie.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
in de auto hoor je toch ook geen flikker
quote:Op woensdag 28 september 2016 12:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tuurlijk wel tenzij je je muziek op 300 hebt staan. Maar dan ben je gewoon een tokkie.
Eens.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tuurlijk wel tenzij je je muziek op 300 hebt staan. Maar dan ben je gewoon een tokkie.
Lijkt me leuk als ze een kannibaal ertussen zetten. En dan filmen a la big brother.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:34 schreef Typisch het volgende:
Knut?!
https://www.theguardian.c(...)k-spacex-mars-colony
Dit al gezien?
Elon Muskgod.
Jij denkt weer gelijk aan eten he, dikzak.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als ze een kannibaal ertussen zetten. En dan filmen a la big brother.
quote:Op woensdag 28 september 2016 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij denkt weer gelijk aan eten he, dikzak.
Alles goed Donnieboy? Hoe bevalt je nieuwe project?quote:Op woensdag 28 september 2016 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij denkt weer gelijk aan eten he, dikzak.
Goed, erg druk. Moet er wel aan wennen dat ik niet 'even' op en neer naar huis kan.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles goed Donnieboy? Hoe bevalt je nieuwe project?
Lijkt me ook wel klote zeg. In de weekenden ga je wel op en neer?quote:Op woensdag 28 september 2016 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed, erg druk. Moet er wel aan wennen dat ik niet 'even' op en neer naar huis kan.
Ik vetrek op maandagochtend richting Parijs en keer op donderdagavond terug.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel klote zeg. In de weekenden ga je wel op en neer?
Dat is wel lekker vroeg.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vetrek op maandagochtend richting Parijs en keer op donderdagavond terug.
Yep, ik heb de Thalys om 7:13 in Brussel. Of als ik met de auto ben zoals deze week, vertrek ik om 4:00 uur van huis.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel lekker vroeg.
Aardig vroeg.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ik heb de Thalys om 7:13 in Brussel. Of als ik met de auto ben zoals deze week, vertrek ik om 4:00 uur van huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |