Mensen vinden Ronaldo een renpaard, ik vind(t toch rene?) het meer een koppigaard.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel toffe tattoo's en een baard dat is ook wat waard (Dit rijmt)
Sporting op minstens drie goals voorspeld, nu hopen dat Monaco nog even zijn best doet tegen Leverkusen.quote:
Ik had ook sporting to score 3 or more gebetquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Sporting op minstens drie goals voorspeld,
Legia is we leen doorslaand succes in Europa zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had ook sporting to score 3 or more gebet
Er is geen team dat mij zoveel geld heeft opgeleverd als Legia in europa.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Legia is we leen doorslaand succes in Europa zoals gewoonlijk
Zeer zeker. Vond Monaco ook wel het overwegen waard. Leverkusen stelt teleur in de Bundesliga.quote:
Bij mij Ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is geen team dat mij zoveel geld heeft opgeleverd als Legia in europa.
En Denswil ook alquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Bryan Ruiz en Bas Dost gescoord voor Sporting. Wat een kweekvijver is de eredivisie toch!
Bij mij is dat VVVquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is geen team dat mij zoveel geld heeft opgeleverd als Legia in europa.
Op naar de honderdquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk 2 maar haters gaan haten
Denswil is beter in ploppen dan in voetballen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Denswil ook al
In eigen doel dan wel.
Nee.quote:
Verschuil je eens niet zo achter Knut, pussyquote:Op woensdag 28 september 2016 07:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee.
(Knut is nog steeds ziek)
Donder op.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verschuil je eens niet zo achter Knut, pussy
Eigenlijk zou ik heel depressief moeten zijn want ik ben op weg naar school voor 10 uur grenzeloos jolijt.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:59 schreef onlogisch het volgende:
Wat een vrolijkheid alom deze vroege morgen
Wat een amateur. 9 van de 10 diabetes hebben dat toch geregeld via een pompje these days?quote:Op woensdag 28 september 2016 08:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand spuit nu insuline in de bus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |