Yup, gaat echt hard. Vorige week zaterdag op mn mage 110 geworden, zondag 825 geared, nu 835 en heb nog niet eens m'n class campaign af..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:35 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Het is nog nooit zo makkelijk gearen voor heroic/mythic en raids geweest. Paar Wq doen en je bent er, je pakt gewoon de quests eruit die gear geven, doet die dingen die onderin je map staan en viola.
En dan scaled het ook nog eens met je gear mee.
Is er een reden dat je de dungeons hebt vermeden dan ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:19 schreef icemotion het volgende:
Ik ben op het punt gekomen net dat ik toch echt eens dungeons moet gaan doen anders dan de 4 normals die ik tot dusver heb gedaan.. Arcway en Court of stars zijn unlocked.. dus ja ik wil verder met de quests die daarvoor gegeven zijn..
Plus de andere dungeon quests die ik nog open heb staan etc..
twitter:MMOChampion twitterde op vrijdag 14-10-2016 om 21:12:04Patch 7.1 will be released on October 25th! - https://t.co/OMSHWW4qSu reageer retweet
Dan mag ik wel opschieten met alle shit afmaken die ik nog steeds moet doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:29 schreef Evertjan het volgende:
twitter:MMOChampion twitterde op vrijdag 14-10-2016 om 21:12:04Patch 7.1 will be released on October 25th! - https://t.co/OMSHWW4qSu reageer retweet
Mag hopen dat die binnenkort als een loot-piņata terugkomt; zijn we daarna eindelijk van haar af.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:07 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand wat de status is van Jaina Proudmoore. Ze is boos weggegaan uit Dalaran maar waar is ze nu?
Nice! Gzquote:
Nee, iedereen heeft ongeveer dezelfde stats. Je hebt nu wel PvP-talents en sommige spreuken doen meer/minder schade tegen spelers.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:34 schreef Questular het volgende:
Ik heb sinds lvl 85 niet meer gespeeld dus ik weet niet veel meer, maar is pvp-en nog steeds met pvp gear die je moet farmen?
Als het goed is, moet je alleen afwachten tot je het krijgt uit je Wither training chests of de Suramar world quest box.quote:
Oeh, nice! Had gelezen dat de kans op een legendary ook steeds hoger wordt naarmate je gaandeweg meer boxen geopend hebt. Iemand enig idee of dit juist is?quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:33 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik had geluk vandaag. Ik kreeg een legendary ketting uit de Kirin Tor box. ik hoop dat de quest voor de fox mount ook snel zal komen.
dayummmmquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:22 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Als het goed is, moet je alleen afwachten tot je het krijgt uit je Wither training chests of de Suramar world quest box.
Fixed.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Flesh and bone to earth and stone! - SQWAAAAAKKKKKKKK!
Andere quotes die je hoofd niet meer verlaten:quote:
"I'm ready to play!"quote:Op maandag 17 oktober 2016 07:27 schreef Mystikvm het volgende:
Andere quotes die je hoofd niet meer verlaten:
"An illusion! What are you hiding?"
"I am God King Skoooooooooooooovald, I too am worthy"
Komen schijnbaar nog nieuwe followers. Misschien ook dat je er meer kan activeren.quote:Op maandag 17 oktober 2016 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Dus...na het behalen van ilvl 850 voor al mijn champions en het krijgen van de bijbehorende achievement zijn nu al mijn class hall missions....indestructable of heavy armor setsVoor verhogen van ilvl wat niet hoger kan. Handig, Blizzard.
I soiled... myself.quote:Op maandag 17 oktober 2016 07:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Andere quotes die je hoofd niet meer verlaten:
"An illusion! What are you hiding?"
"I am God King Skoooooooooooooovald, I too am worthy"
Alles maar in de bank stoppen of zoquote:Op maandag 17 oktober 2016 08:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Komen schijnbaar nog nieuwe followers. Misschien ook dat je er meer kan activeren.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles maar in de bank stoppen of zo
SPOILER: 7.1 FollowerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Vorige expansion konden de followers toch ook ineens een hoger itemlevel krijgen, toen BRF uit kwam?quote:Op maandag 17 oktober 2016 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles maar in de bank stoppen of zo
je kunt pvp gear krijgen vanuit het kistje dat je krijgt bij je eerste 2vs2, 3vs3 of RBG win van de week.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:34 schreef Questular het volgende:
Ik heb sinds lvl 85 niet meer gespeeld dus ik weet niet veel meer, maar is pvp-en nog steeds met pvp gear die je moet farmen?
Mijn guild is totaal niet geïnteresseerd in pvp en dat vind ik toch erg jammerquote:Op maandag 17 oktober 2016 08:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
je kunt pvp gear krijgen vanuit het kistje dat je krijgt bij je eerste 2vs2, 3vs3 of RBG win van de week.
Ik ben voor het eerst met een guild groepje RBG aan het doen wekelijks 1 avond en ik moet eerlijk toegeven het is erg leuk nu de verschillen in gear een stuk minder zijn geworden.
Nee, dit klopt. Is al sinds het begin zo. Na af en aan Horde en Alliance te hebben gespeeld op verschillende servers: met Horde heb je 80% winkans ofzo, met allies 20% in om het even welke BG.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, de laatste keren dat ik echt met pvp bezig ben geweest kwam ik erachter dat Alliance toch echt héél slecht is in pvpDaarvoor was ik horde en die zijn veel beter georganiseerd. Of mensen zijn over het algemeen slechter geworden of zo.
Voornamelijk een gebrek aan tijd de afgelopen periode. (Iets met getrouwd en op huwelijksreis naar Ierland geweest en momenteel nog druk met de koop van een huis)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Is er een reden dat je de dungeons hebt vermeden dan ?
Nope, geen legendary op 2 chars. Andere vrienden waar ik veel mee samen speel, hebben er ook nog geen gezien op bij elkaar 6 chars.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:20 schreef Stranger het volgende:
Heeft iedereen hier intussen al een legendary?
Begin het intussen wat vervelend te vinden dat het geluk nog steeds niet aan mijn zijde is geweest.
Veel mythic+ runs doen met 2 of 3 chests, dat verhoogt je kans aanzienlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:20 schreef Stranger het volgende:
Begin het intussen wat vervelend te vinden dat het geluk nog steeds niet aan mijn zijde is geweest.
Nope en zal er ook nooit eentje krijgen, ik doe geen dungeons/raidsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:20 schreef Stranger het volgende:
Je krijgt ze ook niet alleen uit dungeons of raids voor zover ik weet. Je kan ze ook krijgen uit dat kistje dat je krijgt voor je world quest rewardsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope en zal er ook nooit eentje krijgen, ik doe geen dungeons/raids
Ow die doe ik wel maar niet supervaak. Nou ja als ik geen dungeons en zo doe heb ik die legendary ook helemaal niet nodig natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:25 schreef Stranger het volgende:
Je kan ze ook krijgen uit dat kistje dat je krijgt voor je world quest rewards
Ik heb beide legendaries uit die boxjes gekregen dus die 4 quests per dag zijn het zeker wel waard.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow die doe ik wel maar niet supervaak. Nou ja als ik geen dungeons en zo doe heb ik die legendary ook helemaal niet nodig natuurlijk
Kans ik dus redelijk hoog of je had heel veel mazzel. Ik hoef er niet per se eentje hoor, als ik er toevallig een krijg prima, anders pech gehad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik heb beide legendaries uit die boxjes gekregen dus die 4 quests per dag zijn het zeker wel waard.
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Kans ik dus redelijk hoog of je had heel veel mazzel. Ik hoef er niet per se eentje hoor, als ik er toevallig een krijg prima, anders pech gehad.
Het gemiddelde van 1 wordt door mensen als ik en Isa wel hoog gehouden. Tegen de tijd dat ik een legendary heb zitten we in de volgende xpacquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Hoorde dat er in een Q&A ook werd gezegd dat de meerderheid van de spelers nu 0 of 1 legendary zou moeten hebben, dat het systeem daarop ontworpen is en dat er altijd outliers zullen zijn die er 2 of meer hebben.
Ik heb ook nog niks hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het gemiddelde van 1 wordt door mensen als ik en Isa wel hoog gehouden. Tegen de tijd dat ik een legendary heb zitten we in de volgende xpacDan kunnen jullie er met een gerust hart wel 2 krijgen.
Wat doe je dan de hele tijd dat je online bent?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope en zal er ook nooit eentje krijgen, ik doe geen dungeons/raids
Ik ben nog niet klaar met alle quests dus die en de worldquests af en toe. Ik game ook het meest in het weekend dan samen met een ander, doen we de quests en zo. Door de week doe ik meestal alleen de quests die ik alleen heb (van professions bijvoorbeeld of op een andere char).quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:08 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele tijd dat je online bent?
Je kan met 109 al die dungeon doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:49 schreef icemotion het volgende:
Oh is Hallows end alweer begonnen? Ik dacht dat dat morgen pas zou zijn.. xD vanavond dan ook nog maar ff doen.. en mn vrouw aansporen toch 110 te worden zodat ze meekan xD
Hmm is dat nieuw? Wel goed om te weten, want 109 is ze al wel.. Vanavond dan maar gewoon ff queuen lijkt mequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:10 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je kan met 109 al die dungeon doen
+15 days played lvl 110 en 0 legendaries.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:20 schreef Stranger het volgende:
Ik doe tot mythic +8quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:19 schreef Fluppert het volgende:
Veel mythic+ runs doen met 2 of 3 chests, dat verhoogt je kans aanzienlijk
Jup, ik zit ook op 15 dagen alhoewel dat wel verdeeld is over 5 dagen op één karakter dat nu in de diepvries staat en 10 op mijn veel leukere MW Monkquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
+15 days played lvl 110 en 0 legendaries.
Om me heen lijkt iedereen die net zo veel speelt en net zoveel mogelijkheden benut om er één te krijgen er al één te hebben incl op een alt.
Ugh.. heb je met die withered army training ook kans?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe tot mythic +8
Verhogen zal wel, krijgen nee.
En ik raid, normal en heroic en als ik zin heb LFR. En ik doe daily heroic. En ik doe withered training (niets meer te halen, maar ja, chest) en ik doe daily worldquests. Is er meer wat ik kan doen?
Dat hoorde ik. Kreeg advies het met de minste aantal withered te doen en eigenlijk direct af te kappen en dan kreeg je ook 1 chest,quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:00 schreef Stranger het volgende:Dat hoorde ik!
Ugh.. heb je met die withered army training ook kans?
*naar suramar sjokt*
Waar pak je dat op eigenlijk? Ik heb het 1x gedaan omdat ik een quest kreeg daarvoor. Maar geen idee hoe ik het nog een keer kan doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ugh.. heb je met die withered army training ook kans?
*naar suramar sjokt*
Het is een worldquest 1x in de 4 dagen geloof ik. Je krijgt het vanzelf weer te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:21 schreef Karina het volgende:
Waar pak je dat op eigenlijk? Ik heb het 1x gedaan omdat ik een quest kreeg daarvoor. Maar geen idee hoe ik het nog een keer kan doenDe NPC's in die grot al allemaal aangeklikt maar ik kan het niet vinden.
Ah OK tx. Ga erop letten. Al vond ik het maar irritantquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een worldquest 1x in de 4 dagen geloof ik. Je krijgt het vanzelf weer te zien.
Ik liep de allereerste keer de verkeerde kant op. Met alle withered bij die spinnen naar beneden gestort ipv rechtdoor het gebouw inquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:38 schreef Karina het volgende:
Ah OK tx. Ga erop letten. Al vond ik het maar irritant
Ik rende gewoon als een malle, had in eerste instantie geen idee wat de bedoeling wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik liep de allereerste keer de verkeerde kant op. Met alle withered bij die spinnen naar beneden gestort ipv rechtdoor het gebouw in
Rustig lopen, rustig dingen op je pad afmaken, kisten waarbij je 5 of 10 withered moet meezenden zo laat mogelijk in je run wegsturen. En zoveel mogelijk withered aan het begin meenemen! Liefst voor 2000 mana. En ik gebruikte beserkknop nooit, want dan renden ze massaal weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik rende gewoon als een malle, had in eerste instantie geen idee wat de bedoeling wasOp een gegeven moment was ik ze blijkbaar kwijt en kreeg ik een kistje.
Oh er is een taktiekquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rustig lopen, rustig dingen op je pad afmaken, kisten waarbij je 5 of 10 withered moet meezenden zo laat mogelijk in je run wegsturen. En zoveel mogelijk withered aan het begin meenemen! Liefst voor 2000 mana. En ik gebruikte beserkknop nooit, want dan renden ze massaal weg.
En iedereen kan het. Ik riep als healer in het begin: dit kan ik nooooit! Ik ben geen tank! Ik kan Dro nooit aan!
Piece of cake in the end.
Je moet juist de berserkknop gebruiken als je agro hebt van mobs. Dan vallen ze die gelijk aan met 75% extra damage. Zodra die dood zijn de-activeer je die weer en kan je verder lopen. Zo gaat je run veel sneller en je withered ook minder snel dood omdat de mobs sneller dood gaan. Ze lopen van je weg als ze niks in de buurt te killen hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rustig lopen, rustig dingen op je pad afmaken, kisten waarbij je 5 of 10 withered moet meezenden zo laat mogelijk in je run wegsturen. En zoveel mogelijk withered aan het begin meenemen! Liefst voor 2000 mana. En ik gebruikte beserkknop nooit, want dan renden ze massaal weg.
En iedereen kan het. Ik riep als healer in het begin: dit kan ik nooooit! Ik ben geen tank! Ik kan Dro nooit aan!
Piece of cake in the end.
Krijg alles toch gecleared hoor en heb alle chests al, dus zo nodig is die knop niet. Het werd bij mij alleen maar chaosquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:54 schreef Najieto het volgende:
Je moet juist de berserkknop gebruiken als je agro hebt van mobs. Dan vallen ze die gelijk aan met 75% extra damage. Zodra die dood zijn de-activeer je die weer en kan je verder lopen. Zo gaat je run veel sneller en je withered ook minder snel dood omdat de mobs sneller dood gaan. Ze lopen van je weg als ze niks in de buurt te killen hebben.
Maar is je dps dan zo laag of pull je er dan meer of zo? Ik gebruik gewoon cd's op de wat moeilijkere mobs en ik ben een healer en mijn dps is dus per definitie niet zo hoog. En mij lukt het ook. Inmiddels met gemak, maar dat komt omdat ik alle chests al geloot heb en dan krijg je extra's zoals hogere dps van je withered en meer health en zo. Vanavond even zo roekeloos mogelijk er doorheen geraced met maar een paar withered en toen zelfs Dro dood gekregenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:09 schreef Omega het volgende:
Bij mij gaan ze al bij die witte mob dood, die doet volgens mij aoe en dan sterven er al een aantal. Lukt me nooit om ze heel ver te krijgen.
in m'n 4/7 mythic raid team zijn er wel meerdere spelers zonder legendary....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup, ik zit ook op 15 dagen alhoewel dat wel verdeeld is over 5 dagen op één karakter dat nu in de diepvries staat en 10 op mijn veel leukere MW MonkDus ik weet niet of de genoemde 'bad luck protection' dat meeneemt. Toen ik afgelopen zondag in mijn raid keek was er nog één andere speler zonder legendary..
Mythic+ is ook niet bedoeld voor even ontspannen gamen.. Het is bedoeld om je uit te dagenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:29 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nu een paar keer M+ gedaan maar ik vind daar echt geen reet aan. Het is alles op overdrive en maar rushen en ik heb het idee dat veel mechanics er op gericht zijn om het moeilijker te maken voor de healer (that's me) en niet per sé voor de rest van de groep.
Ben ik de enige die M+ niet trekt? Niet mijn idee van "even ontspannen en wat gamen".
Ik heb het idee dat de uitdaging onevenredig is want als healer is het enige wat je aan het doen ben je Flash Heal spammen en je manabar koortsachtig in de gaten houden en hopen dat je de boel niet teveel vertraagt als je even moet drinken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:42 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Mythic+ is ook niet bedoeld voor even ontspannen gamen.. Het is bedoeld om je uit te dagen
De uitdaging is om foutloos te spelen, zeker op hogere levels. Als je dan eens in een plasje met zooi blijft staan ben je gewoon instant dood. En als je een goede tank hebt die weet wat ie doet en goed gegeared is (lees: niet alleen ilvl, maar stat prios) heb je al wat minder te healen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de uitdaging onevenredig is want als healer is het enige wat je aan het doen ben je Flash Heal spammen en je manabar koortsachtig in de gaten houden en hopen dat je de boel niet teveel vertraagt als je even moet drinken.
Niks mis met een uitdaging, maar ik zoek die liever in nieuwe mechanics, niet in een timer. Daarnaast voelt het voor mij heel erg alsof M+ dingen alleen maar moeilijker maakt door dingen harder te laten raken waardoor je als healer veel harder moet werken dan de rest.
Misschien moet ik van main wisselen ofzo
Het ligt er aan met wie je speelt. Maar ja, de eerste die het zwaar krijgen bij extra damage zijn altijd de tank en healers. DPS is altijd al veel vergevender geweest. Met random groepen en op lagere Mythic+ levels, kun je ook beter geen hoogvliegers verwachten. DPS zal niks doen om het voor de healer makkelijker te maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de uitdaging onevenredig is want als healer is het enige wat je aan het doen ben je Flash Heal spammen en je manabar koortsachtig in de gaten houden en hopen dat je de boel niet teveel vertraagt als je even moet drinken.
Niks mis met een uitdaging, maar ik zoek die liever in nieuwe mechanics, niet in een timer. Daarnaast voelt het voor mij heel erg alsof M+ dingen alleen maar moeilijker maakt door dingen harder te laten raken waardoor je als healer veel harder moet werken dan de rest.
Misschien moet ik van main wisselen ofzo
Ik heal al tien jaar, ik weet wat het inhoudt. Maar healen is meer dan Flash Heal spammen. Alleen in M+ komt het wel daar op neer, en dat komt omdat het snel moet en omdat 1 tick in de goo staan de helft van je health kost als DPS en de enige manier om dat snel te fixen is om je snelste heal te spammen om weer aandacht aan de tank te kunnen schenken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:57 schreef Fluppert het volgende:
[..]
De uitdaging is om foutloos te spelen, zeker op hogere levels. Als je dan eens in een plasje met zooi blijft staan ben je gewoon instant dood. En als je een goede tank hebt die weet wat ie doet en goed gegeared is (lees: niet alleen ilvl, maar stat prios) heb je al wat minder te healen.
En als je geen zin hebt om heals te spammen, ga dan gewoon niet healen
Meer dan anders. Waar ik in andere expansions nog het zelfvertrouwen had dat ik elke fout wel kon herstellen en waar een wipe bijna altijd wel te voorkomen was als healer in een 5-man, ga ik nu soms met knikkende knieën een PUG in, hopend dat de tank een beetje nadenkt en de DPS op meer dan alleen de DPS-meter let.quote:when you heal, every PUG is set to random difficulty.
Die vond ik ook heel vet in Diablo. Maar ja, dan ben je niet afhankelijk van anderenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:13 schreef Lhyanna het volgende:
Maar misschien komt het ook wel, doordat ik Greater Rifts in Diablo zo vet vond, dat ik daarom Mythic+ ook zal blijven verdedigen. Ik vind het echt een geweldige toevoeging aan het spel
Ik denk dat de titel van dit topic al genoeg zegt, maar deze xpac is het wel héél erg ja. Niet zo vreemd, omdat Blizzard iedereen bij Legion een free 100 boost gegeven heeft, en mensen die voor t eerst spelen dus 0 dungeon ervaring hebben omdat ze niet hoeven te levelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heal al tien jaar, ik weet wat het inhoudt. Maar healen is meer dan Flash Heal spammen. Alleen in M+ komt het wel daar op neer, en dat komt omdat het snel moet en omdat 1 tick in de goo staan de helft van je health kost als DPS en de enige manier om dat snel te fixen is om je snelste heal te spammen om weer aandacht aan de tank te kunnen schenken.
M+ vind ik gewoon niet leuk, denk ik. Of ik heb gewoon echt klote tanks gehad, dat kan natuurlijk ook.
Wat ik op reddit las is wel waar:
[..]
Meer dan anders. Waar ik in andere expansions nog het zelfvertrouwen had dat ik elke fout wel kon herstellen en waar een wipe bijna altijd wel te voorkomen was als healer in een 5-man, ga ik nu soms met knikkende knieën een PUG in, hopend dat de tank een beetje nadenkt en de DPS op meer dan alleen de DPS-meter let.
Belt en shouldere zijn twee bis toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:25 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
in m'n 4/7 mythic raid team zijn er wel meerdere spelers zonder legendary....
Ze haten me dan allemaal ook intens, dat ik met de twee bis legendaries voor shadow rondloop sinds afgelopen vrijdag
Ik denk dat het deels ook komt, omdat de nieuwe content eigenlijk te toegankelijk is voor random groepen, maar ook voor veel spelers te moeilijk is, of niet in te schatten wat hun eigen bijdrage is aan de content. Ik merk wel dat ik deze expansion veel meer goede dan slechte PuGs heb.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:18 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Ik denk dat de titel van dit topic al genoeg zegt, maar deze xpac is het wel héél erg ja. Niet zo vreemd, omdat Blizzard iedereen bij Legion een free 100 boost gegeven heeft, en mensen die voor t eerst spelen dus 0 dungeon ervaring hebben omdat ze niet hoeven te levelen.
Je kan denk 't beste met een guild groep gaan, of iig mensen die je een beetje kent en waar je mee kan communiceren.
Yupquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Belt en shouldere zijn twee bis toch?
Ga eigenlijk alleen met guild/friend groups. Maar daar heal ik eigenlijk de tanks nauwelijks en voornamelijk melee dps die iets eten wat ze niet horen te doenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heal al tien jaar, ik weet wat het inhoudt. Maar healen is meer dan Flash Heal spammen. Alleen in M+ komt het wel daar op neer, en dat komt omdat het snel moet en omdat 1 tick in de goo staan de helft van je health kost als DPS en de enige manier om dat snel te fixen is om je snelste heal te spammen om weer aandacht aan de tank te kunnen schenken.
M+ vind ik gewoon niet leuk, denk ik. Of ik heb gewoon echt klote tanks gehad, dat kan natuurlijk ook.
Ja, ik zal eens vaker bij guild groups proberen aan te sluiten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:59 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Ga eigenlijk alleen met guild/friend groups. Maar daar heal ik eigenlijk de tanks nauwelijks en voornamelijk melee dps die iets eten wat ze niet horen te doen![]()
Zelfs op M+10 neemt de tank niet heel veel damage. Dat zijn meestal dan wel warriors :p
Arcway M+11 met een demon hunter tank was interesant *kuch*
Crit heal je voor 1,5 mil, om vervolgens binnen een halve seconde de tank weer een hit te zien nemen voor 1,8 mil. Die laatste baas sloeg echt mega hard.... x)
Haal je Dps off spec artifact en ga half afk LFR in en klaarquote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:17 schreef Fluppert het volgende:
Vraagje, ik moet voor die suramar questline (7k revered) wat dingen in EN doen, maar ik heb geen tijd om te raiden met m'n guild. Ik wil best puggen, maar die vereisen allemaal een achievement. Kan wel wachten tot LFR maar daar ben ik een beetje huiverig voor.
Ben tank trouwens, dus als t mis gaat gaan ze me wss nog flamen ook
Wat moet ik nu doen?
Wat hij zegt. Dps offspec, half met je ogen dicht raid in , hopen op drops en warforged etc. Klaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Haal je Dps off spec artifact en ga half afk LFR in en klaar
Lucky junge. Kheb zelf belt en ring. Die ring is wel lekker voor 5 mans en af en toe in raids wel chill om snel wat adds te dotten. Mirrors en corrupters bij dragons en die extra beer bij ursoc.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Haal je Dps off spec artifact en ga half afk LFR in en klaar
Mocht van mn guild vandaag mee, main tank was ziek. Dus nu EN 7/7 geclearedquote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:15 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Dps offspec, half met je ogen dicht raid in , hopen op drops en warforged etc. Klaar.
Goede vraag over mijn dps, maar denk het niet. Ben Balance Druid. Hij gaat ook best snel dood, maar toch liggen er dan van die withered dood op de grond. Zal vandaag weer eens proberen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar is je dps dan zo laag of pull je er dan meer of zo? Ik gebruik gewoon cd's op de wat moeilijkere mobs en ik ben een healer en mijn dps is dus per definitie niet zo hoog. En mij lukt het ook. Inmiddels met gemak, maar dat komt omdat ik alle chests al geloot heb en dan krijg je extra's zoals hogere dps van je withered en meer health en zo. Vanavond even zo roekeloos mogelijk er doorheen geraced met maar een paar withered en toen zelfs Dro dood gekregenMaar einde niet gehaald, liep vast op de constant spawnende spinnen waar ik langs probeerde te rennen.
Met 2000 mana openen zodat je al die chests uiteindelijk kan krijgen, boss focussen en een stun erop gooien. Scheelt je weer 5 seconden. Als je eenmaal al die chests hebt hebben je withereded meer hp, meer damage en bettere accuracy dus dan gaat t allemaal sneller. Begin is ff doorbijten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:32 schreef Omega het volgende:
[..]
Goede vraag over mijn dps, maar denk het niet. Ben Balance Druid. Hij gaat ook best snel dood, maar toch liggen er dan van die withered dood op de grond. Zal vandaag weer eens proberen.
Zelfs dat is geen garantie, ging er van de week 1 doen en de persoon had de run gestart voor de tank binnen was.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:33 schreef Persefoneia het volgende:
Wat een maf systeem met die keystones. Gister een enorme druif van een rogue mee (pug), pullde tot 2 keer toe een groep mobs, en vertrok vervolgens uit de groep. En tijdens een keystone kan je niemand vervangen, dus wel hebben hem nog wel voltooid, maar uiteraard niet binnen de tijd.
Volgende keer de keystone maar gebruiken met een groep van guildies/vrienden waarvan je weet dat alle neuzen dezelfde kant op staan.
Mijn DK is nu ilvl 851, gister in mijn chest een relic 865, dus ik ben tevreden.
Dat is gewoon domquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zelfs dat is geen garantie, ging er van de week 1 doen en de persoon had de run gestart voor de tank binnen was.
Ja nog steeds enthousiast afquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:28 schreef Tim_G het volgende:
Zijn nu een paar weken verder en het nieuwe is er vanaf. Is iedereen nog steeds enthousiast? Ik twijfel nog enorm, heb minder tijd dan vroeger maar krijg wel het idee dat je met minder tijd toch ook nog leuk aan de gang kan.
Mooi! Ook wanneer je minder zou kunnen spelen? ( heb bij jouw soms het idee dat je privé en game tijd met elkaar verweven zijn, excuses als ik het verkeerd heb )quote:
Ik ben nog enthousiast. Ben een paar weekjes later begonnen dan de rest, maar heb nog niet alles af en 7.1 komt er al aan met genoeg content om mij weer zeker twee maanden zoet te houden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:28 schreef Tim_G het volgende:
Zijn nu een paar weken verder en het nieuwe is er vanaf. Is iedereen nog steeds enthousiast? Ik twijfel nog enorm, heb minder tijd dan vroeger maar krijg wel het idee dat je met minder tijd toch ook nog leuk aan de gang kan.
Klinkt veel belovend!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben nog enthousiast. Ben een paar weekjes later begonnen dan de rest, maar heb nog niet alles af en 7.1 komt er al aan met genoeg content om mij weer zeker twee maanden zoet te houden.
EDIT: Speel overigens meestal maar een uurtje per dag, soms twee, in het weekend een raid. Heb het idee dat ik daardoor in de sweet spot zit wat betreft progression.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:32 schreef Tim_G het volgende:
Mooi! Ook wanneer je minder zou kunnen spelen? ( heb bij jouw soms het idee dat je privé en game tijd met elkaar verweven zijn, excuses als ik het verkeerd heb )
Oh ok, dus vroeger was het meer een ratrace dan nu. Ergens jammer maar wanneer je minder tijd hebt wel fijn \ praktischquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]natuurlijk is dat verweven, want ik kan niet spelen in mijn baas' tijd
Maar ik doe ook wel andere dingen, mocht je dat bedoelen
Ik speel dinsdag pas weer en hoef het weekend niet te werken.
Ik werk ook best veel, dus sommige dagen zoals vandaag heb ik een half uurtje tijd voor wow en heb alleen de wq's snel gedaan en that's it. Dus in zoverre klopt je idee dat je met weinig tijd ook nog best wat kan doen.
Bij MoP had ik het na anderhalve maand gezien, bij WoD binnen een maand. Nu heb ik nog 9 dagen gametime op mijn tweede maand en denk ik dat ik toch nog een maand ga verlengen. Het loopt allemaal wel lekker en met mythic + krijg ik toch nog moeilijke content te zien ook al heb ik niet zoveel ingame vrienden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:28 schreef Tim_G het volgende:
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Bij MoP had ik het na anderhalve maand gezien, bij WoD binnen een maand. Nu heb ik nog 9 dagen gametime op mijn tweede maand en denk ik dat ik toch nog een maand ga verlengen. Het loopt allemaal wel lekker en met mythic + krijg ik toch nog moeilijke content te zien ook al heb ik niet zoveel ingame vrienden.
Gisteren even geprobeerd. Nou waren we met een groepje met gemiddeld 855-860 maar het was niet te doen. tig bommen met allemaal 1m health. fun fun funquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:33 schreef Isabeau het volgende:
http://www.wowhead.com/npc=113621/endgineer-omegaplugg#comments`
funnot
Dat staat onderin die beschrijving volgens mij, als eerste commentquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gisteren even geprobeerd. Nou waren we met een groepje met gemiddeld 855-860 maar het was niet te doen. tig bommen met allemaal 1m health. fun fun fun
en de gegeven beschrijving op wowhead klopt niet. je moet eerst de boss killen voor de buttom zichtbaar wordt om de extra boss te activeren kwamen we achter.
Het meeste stoor ik me aan het feit dat de artifact wapens op 1 char niet een gezamenlijk de AP delen. Ik zou graag wat meer mythic dungeon doen als protection, maar ik wil eigenlijk ook geen AP weghouden van mijn main. En door die AP grind worden alts al helemaal erg. Een gezamelijke AP poel per char zou veel van deze (persoonlijke) ellende oplossen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:28 schreef Tim_G het volgende:
Volgens dit schema kan je je main en off spec bijna tegelijk levelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het meeste stoor ik me aan het feit dat de artifact wapens op 1 char niet een gezamenlijk de AP delen. Ik zou graag wat meer mythic dungeon doen als protection, maar ik wil eigenlijk ook geen AP weghouden van mijn main. En door die AP grind worden alts al helemaal erg. Een gezamelijke AP poel per char zou veel van deze (persoonlijke) ellende oplossen.
Voor de rest is legion goed te doen
Hoeveel uren moet je dan spelen per datg, want voor mijn gevoel blijft mijn protection wapen ver achter. Om over mijn holy wapen maar niet te sprekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens dit schema kan je je main en off spec bijna tegelijk levelen.
http://m.imgur.com/ZUUThTR
Sowiesow komt er volgende week alweer een grote patch uit, met aardig wat nieuwe contentquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:28 schreef Tim_G het volgende:
Lekker veel te doen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:13 schreef Mystikvm het volgende:
https://worldofwarcraft.c(...)-in-the-broken-isles
Preview van de solo content in 7.1. Meer dan genoeg te doen naast alleen Karazhan en Trial of Valor.
Je kunt ook gewoon veel spelen en er een ratrace van maken, overigens. Voor beide groepen is er in theorie genoeg verschillends te doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:42 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Oh ok, dus vroeger was het meer een ratrace dan nu. Ergens jammer maar wanneer je minder tijd hebt wel fijn \ praktischDat mogen ze weer wijzigen wanneer ik over 30 jaar met pensioen ben!
![]()
Doel ook meer nog op een splitsing van privé tijd ( gezin, vrienden etc ) en privé tijd voor jezelf ( als gamen en\of andere hobby's )
Drie tegelijk wordt wel een stuk lastiger ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeveel uren moet je dan spelen per datg, want voor mijn gevoel blijft mijn protection wapen ver achter. Om over mijn holy wapen maar niet te spreken
Klopt, aan t eind van een mythic+ kan je ook géén gear krijgen maar 2 van die AP tokens, die geven me nu iets van 3500AP (en dan * 2 = 7000), en dat voor een simpele dungeon. Op hogere mythic+ wordt het aantal AP dat je krijg een stuk hoger.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Drie tegelijk wordt wel een stuk lastiger ja.
Zeker als je veel Mythic dungeons doet gaat het snel heb ik gemerkt.
Ik merk dat ik zwaar achter loop op vrienden die er veel doen.
Je hebt niet echt veel traits nodig om prima te spelen in je spec toch? Relics zijn belangrijker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeveel uren moet je dan spelen per datg, want voor mijn gevoel blijft mijn protection wapen ver achter. Om over mijn holy wapen maar niet te spreken
Bij prot warrior geven de traits wel veel meer survivability, maar zonder traits en met alleen goede relics kom je ook een heel eind. Moet je alleen iets rustiger aan doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je hebt niet echt veel traits nodig om prima te spelen in je spec toch? Relics zijn belangrijker.
Gratz!quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:44 schreef Maureentje het volgende:
Na 5d10h16m played op 110 dan eindelijk mijn eerste legendary![]()
http://www.wowhead.com/item=133971/zenkaram-iridis-anadem
Zodra je betere gloves krijgt, krijg je binnen enkele uren weer gloves die ongeveer even goed zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:09 schreef Questular het volgende:
Hoe frustrerend kan dit spel soms zijnNa lvl 110 te zijn geworden ben ik begonnen met heroics, worldquest etc om mn gear wat beter te krijgen. Alles is in de range van 820-855 behalve mn gloves die zitten nog altijd op 763
Je kan altijd nog crafted gloves kopen op het ah, en die upgraden tot 7/7quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:09 schreef Questular het volgende:
Hoe frustrerend kan dit spel soms zijnNa lvl 110 te zijn geworden ben ik begonnen met heroics, worldquest etc om mn gear wat beter te krijgen. Alles is in de range van 820-855 behalve mn gloves die zitten nog altijd op 763
Als je honored bent met de Nightfallen, kun je 820 gloves kopen voor 500g. Misschien een optie?quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:09 schreef Questular het volgende:
Of je class hall gear gebruiken, die gaan ook tot 840 met upgrades.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je kan altijd nog crafted gloves kopen op het ah, en die upgraden tot 7/7
860+ ? Nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:34 schreef Fluppert het volgende:
Ben ik de enige die alleen maar offspec zooi krijgt van world quests?
Ilvls zijn soms prima (860+), maar de stats echt om te huilen (2 slechtste stats altijd, nooit de beste).
Ik bedoel dat je dan 840+ van de wq krijgt, maar die dan upgrade.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
860+ ? Nog nooit meegemaakt![]()
Verder wel veel resto gear, terwijl mn main enhancement is.
Voorlopig 895, net als alle andere items. Dacht dat het altijd mee ging scalen, maar weet niet zeker. De kans op een item level van zo hoog is wel veel kleiner met WQ's dan met Mythic raiden, maar das logisch, denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ik dacht dat WQ's op een bepaald ilvl ophielden met upgrades geven, maar dat gaat dus gewoon eindeloos door?
Ik moet ophouden met het lezen van dit topicquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik was heel blij met m'n twee legendaries krijgt iemand in de guild gister z'n 5e... En vrijwel allemaal goeie,
5e??? Hoe danquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik was heel blij met m'n twee legendaries krijgt iemand in de guild gister z'n 5e... En vrijwel allemaal goeie,
Dat vraag ik me ook af. Ik heb er 1, maar dat is de meest crappy one voor mijn spec en is eigenlijk alleen een ilevel boost. Hij doet verder niets voor mijn dps. Ik wil ook graag 5 stuksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |