abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165596732
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:11 schreef Mani89 het volgende:
Trump heeft verloren in de zin dat hij een kans heeft laten liggen om Clinton echt het vuur aan de schenen te leggen. Hij liet zich weer te snel uit de tent lokken en verloor na een half uur zijn focus. Clinton was gewoon Clinton inclusief de meest enge ingestuurde glimlach die ik ooit heb gezien.
Dat noem je voorbereiding. Je kon gewoon voorspellen wat meneer Trump zou gaan roepen. Je kon de man aan zien komen. Hij was voorspelbaar en verloor snel zijn scherpte. Dus ze hing achterover en wachtte tot Trump implodeerde.

Er was regelmatig geen touw vast te knopen aan het geraaskal van meneer Trump. Dus dat mevrouw Clinton geamuseerd toekeek is niet bijzonder onlogisch.
  dinsdag 27 september 2016 @ 10:23:58 #227
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165596782
Denk dat Clinton in het laatste debat Trump de finale K.O. geeft door vol in de aanval te gaan. Om het nu te doen is het wat te vroeg en kan ook tegen je werken. Dat lijdzaam ondergaan van allerlei incoherente shit die Trump roeptoetert is denk ik ook niet heel rampzalig. Als je meteen fel er op in hakt, word je gezien als een kutbitch en dat imago is wel het laatste wat ze wil hebben. Beter laat je Trump nog wat bullshit brallen om op het laatst orde op zaken te stellen en hem finaal onderuit te laten gaan.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_165596791
Denk niet dat dit debat hem op gaat breken hoor. Zo slecht was het niet. Denk niet dat veel mensen veel meer hadden verwacht. Maar we wachten de polls de komende week af.
pi_165596793
Wow, als Trump voorleest komt er nog wel een redelijk samenhangend verhaal uit, maar als hij gewoon iets uit zijn hoofd moet vertellen dan wordt het echt één vage rare brei van onsamenhangende halve zinnen, niet relevante bijzinnen, aftakkingen en inhoudsloos gemompel.
pi_165596848
Het had zo gemakkelijk kunnen zijn voor de democraten en dan maken ze zich het zo moeilijk met Clinton als kandidaat.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_165596853
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:23 schreef Falco het volgende:
Denk dat Clinton in het laatste debat Trump de finale K.O. geeft door vol in de aanval te gaan. Om het nu te doen is het wat te vroeg en kan ook tegen je werken. Dat lijdzaam ondergaan van allerlei incoherente shit die Trump roeptoetert is denk ik ook niet heel rampzalig. Als je meteen fel er op in hakt, word je gezien als een kutbitch en dat imago is wel het laatste wat ze wil hebben. Beter laat je Trump nog wat bullshit brallen om op het laatst orde op zaken te stellen en hem finaal onderuit te laten gaan.
Ik denk dat je haar strategie wel aardig samenvat. Trump heeft zich vannacht nog ongeloofwaardiger gemaakt, dus wat hij ook gooit, men prikt er zo doorheen.
  dinsdag 27 september 2016 @ 10:28:29 #232
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165596858
Predictwise heeft Clinton nu op 73% staan. Gisteren voor het debat schommelde het tussen 69% en 72%. Imo is Predictwise een betere indicator dan fivethirtyeight, omdat bij laatstgenoemde site de winstkansen van Clinton in de afgelopen maanden varieerde van onder de 50% tot tegen de 90%. Volgens mij kijken die meer naar de waan van de dag en Predictwise meer naar de uiteindelijke uitkomst begin november.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_165596868
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:24 schreef Nielsch het volgende:
Wow, als Trump voorleest komt er nog wel een redelijk samenhangend verhaal uit, maar als hij gewoon iets uit zijn hoofd moet vertellen dan wordt het echt één vage rare brei van onsamenhangende halve zinnen, niet relevante bijzinnen, aftakkingen en inhoudsloos gemompel.
Vooral die aftakkingen en de manier waarop hij soms iets aan zichzelf leek uit te leggen, waren hilarisch.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165596871
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:27 schreef truthortruth het volgende:
Het had zo gemakkelijk kunnen zijn voor de democraten en dan maken ze zich het zo moeilijk met Clinton als kandidaat.
Leg eens uit.
  dinsdag 27 september 2016 @ 10:31:41 #235
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165596913
Let me tell you this. And I want to be clear, really clear on this topic. I really know what is going on in this country. I've spoken thousands, literally thousands of people and they're saying me this: "Donald, we can do be better". And I agree to them. I see them suffering, suffering after 8 year Democrats and it really hurts me to see them suffering. I think we can really do better, and that's what I'm saying to you, and make America great again.

Wie volgt :D?
pi_165596921
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

Leg eens uit.
Dit ziet toch iedereen? Hou je niet van de domme. Trump zou tegen zowat iedere andere kandidaat geen kans maken maar als er iemand in de buurt komt van de unfavourability ratings van Trump is het Hillary wel.
pi_165596960
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:31 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Dit ziet toch iedereen? Hou je niet van de domme. Trump zou tegen zowat iedere andere kandidaat geen kans maken maar als er iemand in de buurt komt van de unfavourability ratings van Trump is het Hillary wel.
Dan hadden de GOP kiezers iemand anders moeten kiezen. Dat is niet de fout van Clinton.
pi_165596966
Haha, elke keer dat Hillary Donald aanvalt op zijn eerdere opmerkingen en hij enkel kan zeggen 'that's not true'. Jammer Donald, ze zijn simpel terug te zoeken.
pi_165597035
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:31 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Het heeft weinig zin om Hillary fans hier van te overtuigen.

Maar het feit dat ze tijdens een union meeting roept 'why am I not 50 points ahead?!?!' geeft aan dat ze het zelf ook niet door heeft dat ze een slechte kandidaat is.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165597117
Ik reageer gewoon op wat ik zag. Clinton had het soms moeilijk, maar verloor de controle nooit. Trump lulde zichzelf regelmatig vast.
pi_165597122
Denken dat Amerikaanse presidentsverkiezingen om de inhoud gaan. :') Ik heb het idee dat een hoop mensen hier voor het eerst van hun leven een presidentsdebat zien.
pi_165597143
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan hadden de GOP kiezers iemand anders moeten kiezen. Dat is niet de fout van Clinton.
Dat zegt hij toch ook niet?

Is ook een beetje het gevolg van hoe de Amerikaanse verkiezingen zijn georganiseerd, met eerst de primaries waarbij niet per se rekening gehouden wordt wie de meeste kans op het presidentschap maakt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_165597202
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:23 schreef Falco het volgende:
Je kon verwachten dat Trump met zijn uitspraken binnen het eerste debat om de oren werd geslagen. Ik vond dat Trump daar juist rustig op reageerde. Voor zijn doen iets te rustig.

Het was Hillary die overduidelijk binnen het eerste debat met vuil moest gaan gooien nadat haar economische beleid en het beleid van het aanpakken van racisme door Trump inhoudelijk werd neergesabeld.

Maar eerlijk is eerlijk. Ik vond Hillary binnen het eerste debat als betere eruit komen. Ze had zich duidelijk goed voorbereid, ze liet zich niet kwaad maken en dat sprak in haar voordeel. Haar mimiek was goed georkestreerd en Trump was duidelijk minder voorbereid en minder ervaren voor dit soort debatten.

Maar goed, er komen nog twee debatten. Zodra Hillary haar pantser laat vallen kan het een hele andere kant opgaan, want inhoudelijk (banen scheppen, veiligheid creëren) vond ik de argumenten van Trump beter. Qua buitenland beleid vond ik Clintons argumenten beter naar voren komen. Maar vooralsnog 1-0 voor Clinton.
pi_165597237
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Denken dat Amerikaanse presidentsverkiezingen om de inhoud gaan. :') Ik heb het idee dat een hoop mensen hier voor het eerst van hun leven een presidentsdebat zien.
Qua vorm vond ik *snif* Trump *snif* ook niet zo sterk. Ronduit zwak. Hij keek boos en onvriendelijk, hij had geen constructieve houding.
pi_165597333
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Qua vorm vond ik *snif* Trump *snif* ook niet zo sterk. Ronduit zwak. Hij keek boos en onvriendelijk, hij had geen constructieve houding.
Zo te zien ben je niet echt bekend met de eerdere debatten, als dit je schets van hem is. Klinkt namelijk als vintage Trump.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165597377
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:47 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je kon verwachten dat Trump met zijn uitspraken binnen het eerste debat om de oren werd geslagen. Ik vond dat Trump daar juist rustig op reageerde. Voor zijn doen iets te rustig.

Het was Hillary die overduidelijk binnen het eerste debat met vuil moest gaan gooien nadat haar economische beleid en het beleid van het aanpakken van racisme door Trump inhoudelijk werd neergesabeld.

Maar eerlijk is eerlijk. Ik vond Hillary binnen het eerste debat als betere eruit komen. Ze had zich duidelijk goed voorbereid, ze liet zich niet kwaad maken en dat sprak in haar voordeel. Haar mimiek was goed georkestreerd en Trump was duidelijk minder voorbereid en minder ervaren voor dit soort debatten.

Maar goed, er komen nog twee debatten. Zodra Hillary haar pantser laat vallen kan het een hele andere kant opgaan, want inhoudelijk (banen scheppen, veiligheid creëren) vond ik de argumenten van Trump beter. Qua buitenland beleid vond ik Clintons argumenten beter naar voren komen. Maar vooralsnog 1-0 voor Clinton.
Jij vond de argumenten van Trump sterker?

Haha, welke dan precies? Trickle down als banenmotor? Preventief fouilleren als magische oplossing tegen wapengeweld?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165597436
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:28 schreef Falco het volgende:
Predictwise heeft Clinton nu op 73% staan. Gisteren voor het debat schommelde het tussen 69% en 72%. Imo is Predictwise een betere indicator dan fivethirtyeight, omdat bij laatstgenoemde site de winstkansen van Clinton in de afgelopen maanden varieerde van onder de 50% tot tegen de 90%. Volgens mij kijken die meer naar de waan van de dag en Predictwise meer naar de uiteindelijke uitkomst begin november.
Je kan natuurlijk ook net zo lang een website blijven zoeken die wel weergeeft wat je wilt horen.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 september 2016 @ 11:00:27 #248
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165597452
Beetje fact checken door de Guardian, best interessant:
https://www.theguardian.c(...)-live-quotes-hofstra
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_165597460
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Kijk de debatten van W. Bush nog maar eens terug. Trump is een soort Cicero, een Martin Luther King vergeleken met Bush. Als Bush kan winnen dan kan Trump het ook. Ik denk dat Clinton na vandaag wel iets stijgt in de peilingen maar ze is nog steeds kansloos.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 september 2016 @ 11:01:53 #250
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165597478
De bookmakers geven Clinton na gisteren overigens een iets grotere kans, nu zo'n 65%.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')