Vergeet niet dat we nu leven in een hightech periode met sociale media, dus nieuwszenders kunnen niet om de Amerikaanse verkiezingen heen. In de jaren van Reagan of Bush senior was dat heel anders. Nieuws moest toen gehaald worden, en nieuws werd gebracht via dure vliegpost. Echt live verslagen waren er toen nog niet. Dat zat allemaal nog in de kinderschoenen. Immers in die tijd was er nog geen kabeltelevisie voor iedereen laat staan uiterst moderne satellieten waar alles digitaal gaat. Ze hadden nog maar net de kleuren TV en alles ging via de analoge antennequote:Op dinsdag 27 september 2016 23:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Een zwarte president en een vrouwelijke kandidaat vallen nu eenmaal op, dus meer aandacht. Heeft niks met cultuur-marxisisme te maken.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit + de VS is het machtigste land ter wereld, dan is meer aandacht ook logischer.
Kennen de kandidaten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:47 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij zijn de Amerikaanse verkiezingen de enige verkiezingen die we begrijpen. We kennen de democratische en de Republikeinse partijen en zelfs de presidentskandidaten . Zelfs met onze buurlanden heb ik dat geeneens. Als je mij vraagt wat de Duitse, de Belgische of de Franse partijen of kandidaten zijn. Dan heb ik geen flauw benul. Verder heeft het te maken met; of de kijker het interesseert. De Amerikaanse verkiezingen interesseren ons denk ik het meeste, ook omdat de uitslag grote gevolgen heeft voor de wereldpolitiek en voor ons als wereldburger.
Verder heb je niet echt verkiezingen met de andere wereld machten China of Rusland. Het is dan ook niet zo interessant om hierover te berichten gezien we de uitkomst al weten.
Sinds wanneer staat de schuld gelijk aan vermogen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De VS is het ARMSTE land ter wereld:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_external_debt
Zo uit de hoofd ken ik niet alle presidentskandidaten; Jill stein geloof ik en dan heb je nog Gary Johnson? . Tja over de partijen ik weet dat zowel de democratische als de republikeinse partij in onze ogen erg rechts zijn. De democratische partij is hier vooral progressief terwijl de republikeinse partij erg conservatief is. Amerika is erg gelovig en de Republikeinen leggen daar vaak nog een extra stapje bovenop. Volgens mij is de republikeinse zeer streng gelovig. Verder weet ik dat de republikeinse partij de partij is voor de countrymen de rednecks en de hillbillies en de democraten zijn erg sterk binnen de grote steden. En ja dan heb je nog de wapenlobby, anti abortus, low tax dat zijn echte republikeinse standpunten, terwijl de democraten meer voor de gelijke kansen zijn voor iedereen als je maar hard genoeg werkt. Verder moet Amerika niks van links hebben, in hun ogen zijn dat de communisten en daarmee aartsvijanden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 04:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kennen de kandidaten?
Kun jij naast Clinton en Trump de andere 2 kandidaten opnoemen? (of zelfs maar waar die partijen voor staan) Volgens mij weet meer de helft van de Nederlanders niet dat er 4 kandidaten zijn in deze verkiezingen. En van de kiesmannen weet ook amper iemand hier hoe dat nu echt weet.
Het is een circus, het is een groot en machtig land, maar begrijpen.. Nee, ik geloof niet dat de Nederlander dit doet.
Stromanquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 04:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat de schuld gelijk aan vermogen?
Veel Nederlanders hebben een lening van 2,5 ton, en tevens een huis van 2,5 ton (of wat meer of minder) en een auto van 20K, 50K op de bank, pensioenaanspraken e.d is die Nederlander dan arm omdat hij 2,5Ton schuld heeft? Welnee.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:21 schreef Nober het volgende:
[..]
China is de machtigste, dit niet weten.
Stroman....quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
StromanWe hebben het over de VS niet over Nederlanders. Dat is niet vergelijkbaar.
Staatsschulden zijn uitgestelde armoede. En regeringsleiders schuiven het probleem graag door naar de volgende generatie. Maar vroeg of laat moet er worden betaald.
Die van de Liberal en de Green party doen dan ook voor spek en bonen mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 04:57 schreef hottentot het volgende:
Kun jij naast Clinton en Trump de andere 2 kandidaten opnoemen? (of zelfs maar waar die partijen voor staan) Volgens mij weet meer de helft van de Nederlanders niet dat er 4 kandidaten zijn in deze verkiezingen.
Klopt, maar het verbaasd mij altijd hoeveel mensen altijd zeggen dat er geen keus is. Volgens mij stemt de helft op Trump omdat ze Clinton niet willen, en andersom. Samen zouden die groepen dan groot genoeg zijn om beiden te wippenquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:40 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Die van de Liberal en de Green party doen dan ook voor spek en bonen mee.
Ik denk dat zelfs het merendeel van de inwoners van de VS ze niet kent.
Er doen in totaal meer dan 4 kandidaten mee, maar er kunnen er maar 2 winnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 04:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kennen de kandidaten?
Kun jij naast Clinton en Trump de andere 2 kandidaten opnoemen? (of zelfs maar waar die partijen voor staan) Volgens mij weet meer de helft van de Nederlanders niet dat er 4 kandidaten zijn in deze verkiezingen. En van de kiesmannen weet ook amper iemand hier hoe dat nu echt weet.
Het is een circus, het is een groot en machtig land, maar begrijpen.. Nee, ik geloof niet dat de Nederlander dit doet.
Er deden meer dan 4 kandidaten mee, nu zijn het er nog 4, ze kunnen alle 4 nog winnen hoewel in de praktijk de steun voor de Green party en de Libertarians te gering is om ze als serieuze kandidaat te beschouwen. Maar ze doen gewoon mee met de general elections.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:46 schreef L3gend het volgende:
[..]
Er doen in totaal meer dan 4 kandidaten mee, maar er kunnen er maar 2 winnen
Het beleid van Duitsland of Frankrijk veel meer, het staat niet on verhouding.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:11 schreef Hexagon het volgende:
Omdat het beleid van de VS ook invloed op ons land heeft
Nee er zijn er meer dan 4 kandidaten nu, McMullin is er een van, en die zelfs een groter procentuele kans om te winnen dan Johnson of Stein. Verder heb je nog de Constitution Party, Reform Party, Socalist Party en nog wat ander rotzooi.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er deden meer dan 4 kandidaten mee, nu zijn het er nog 4, ze kunnen alle 4 nog winnen hoewel in de praktijk de steun voor de Green party en de Libertarians te gering is om ze als serieuze kandidaat te beschouwen. Maar ze doen gewoon mee met de general elections.
Je hebt nog gelijk ook, ik dacht dat al die independents het al opgegeven hadden. (ook geen idee wat hen bezield om hier nog geld en tijd in te steken)quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:15 schreef L3gend het volgende:
[..]
Nee er zijn er meer dan 4 kandidaten nu, McMullin is er een van, en die zelfs een groter procentuele kans om te winnen dan Johnson of Stein. Verder heb je nog de Constitution Party, Reform Party, Socalist Party en nog wat ander rotzooi.
Mensen denken dat er maar 2 kandidaten zijn, en hier denkt men dat er maar 4 zijn, maar in werkelijkheid zijn het er meer. Hebben ze kans? Nee, net zo klein als de andere zogenaamde 3th parties (Libertarian & Green)
Nederland heeft 4x zoveel schuld als Amerika, per inwoner...quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De VS is het ARMSTE land ter wereld:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_external_debt
En de spaar tegoeden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:05 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nederland heeft 4x zoveel schuld als Amerika, per inwoner...
twitter:JamesOKeefeIII twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 22:41:59Anything happens to me, there's a deadman's switch on Part III, which will be released Monday. @HillaryClinton and @donnabrazile implicated. reageer retweet
twitter:Rambobiggs twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 22:45:06If anything happens to @JamesOKeefeIII before next videos are released, myself and Alex have the Deadman Switch to get that footage out! reageer retweet
twitter:Rambobiggs twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 22:39:26@JamesOKeefeIII and his team have legitimate threats so we are doing what we can to help out and ensure his work gets to the people reageer retweet
Klopt, en dat is best zorgwekkendquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:05 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nederland heeft 4x zoveel schuld als Amerika, per inwoner...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |