ik begreep dat de vlucht vertraging had ?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach verbinding is er weer eens uit geknald, en weer zeggen ze dat het waarschijnlijk aan de coax kabel of de splitter ligt, dus moet ik weer nieuwe proberen.
Ze willen weer opnieuw een monteur sturen als dat weer niet helpt.
Mja het werkt nu weer even en ik heb nu wel andere dingen aan m'n hoofd, dus laat maar ff zo.
en, heeft ze het vliegtuig gehaald?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach verbinding is er weer eens uit geknald, en weer zeggen ze dat het waarschijnlijk aan de coax kabel of de splitter ligt, dus moet ik weer nieuwe proberen.
Ze willen weer opnieuw een monteur sturen als dat weer niet helpt.
Mja het werkt nu weer even en ik heb nu wel andere dingen aan m'n hoofd, dus laat maar ff zo.
Dat, én onverwacht 50 euro aan travel tax!quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik begreep dat de vlucht vertraging had ?
Ze is op tijd op het vliegveld aangekomen, maar wegens een typhoon vertrekt het vliegtuig vele uren later. Ze zei dat het 5 uur later was, maar dat klopt niet; het zou 16.45 local time vertrekken, maar nu is het 1.05 local time.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en, heeft ze het vliegtuig gehaald?
Echt wel, maar zondereen typhoon had ik haar nooit leren kennen!quote:
er is in ieder geval contactquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel, maar zondereen typhoon had ik haar nooit leren kennen!
Een medewerker van Unicef heeft haar een laptop gegeven, en de regering heeft daar voor internet gezorgd!
zit je nu te wachten tot het vliegtuig gaat vertrekken?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat, én onverwacht 50 euro aan travel tax!![]()
![]()
[..]
Ze is op tijd op het vliegveld aangekomen, maar wegens een typhoon vertrekt het vliegtuig vele uren later. Ze zei dat het 5 uur later was, maar dat klopt niet; het zou 16.45 local time vertrekken, maar nu is het 1.05 local time.
quote:
Yupyup, maar er zijn weer genoeg problemen daar op het vliegtuig, en dit is de eerste keer dat zij het land verlaat. Ze heeft alleen 1x eerder een lokale vlucht in d'r eentje gemaakt, dus voor haar is dit vreselijk stressen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zit je nu te wachten tot het vliegtuig gaat vertrekken?
Ja vooral die 50 euro belastingen was ff goed kut, aangezien ze maar 40 euro had. Het was ook totaal niet duidelijk dat ze dat moest betalen!quote:
dus ToT heeft met spoed geld overgemaakt ?quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vooral die 50 euro belastingen was ff goed kut, aangezien ze maar 40 euro had. Het was ook totaal niet duidelijk dat ze dat moest betalen!
Wilde ik doen, maar dat accepteerde ze niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:26 schreef just me het volgende:
[..]
dus ToT heeft met spoed geld overgemaakt ?
er zijn dus nog goede mensenquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilde ik doen, maar dat accepteerde ze niet.
Kun je nagaan hoe ze zich toen gevoeld moet hebben.....
Gelukkig was er een Nederlandse toerist die haar dat tientje cadeau heeft gegeven!
Ze vroeg mij eerst of ze wat geld van een Nederlander kon lenen en ik zei dat ze hem mijn telefoonnummer moest geven en ik het geld, eventueel met 50% rente, direct over zou maken.
Maar dat was dus niet nodig!![]()
Blijkbaar!quote:
laten we dan maar hopen op eind goed, al goedquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar!Echt fijn!
Anders was er GEEN oplossing geweest; zij had geen geld meer, en ik kon geen geld op tijd bij haar krijgen. Ja ze konden de ticket nog wel omboeken naar een andere datum, maar dan moet je weer een schofterig dure taxi nemen naar een hotel die ook weer betaald moet worden enz.
We hebben echt al ZO ongelooflijk veel tegenslagen en onverwachte problemen gehad, dat die inmiddels wel op zouden moeten zijn, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
laten we dan maar hopen op eind goed, al goed
dan gaan ze jou toch bellen of je borg kunt staan? En dan zeg jij... wie ? Nee nooit van gehoordquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben echt al ZO ongelooflijk veel tegenslagen en onverwachte problemen gehad, dat die inmiddels wel op zouden moeten zijn, lijkt me zo.
Hoewel ze bij de douane misschien nog wel moeilijk kunnen gaan doen als ze zonder geld aan komt. Dat gebeurt vaker met buitenlandse toeristen, ook al is al het papierwerk geregeld en betaald.
Dat klinkt als het einde van een slechte filmquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
dan gaan ze jou toch bellen of je borg kunt staan? En dan zeg jij... wie ? Nee nooit van gehoord
just drama queenquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat klinkt als het einde van een slechte film
quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
dan gaan ze jou toch bellen of je borg kunt staan? En dan zeg jij... wie ? Nee nooit van gehoord
Veel plezier!quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:47 schreef just me het volgende:
Ik ben al weg
even boodschappen doen dus
en ToT ik denk dat ik namens veel mensen spreek, we zijn gewoon ongerust dat het weer mis gaat en dat jij dan bedrogen uitkomt.
dan kan ik met een gerust hart even wegquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
En I know @ de zorgen!Ik hou mijn hart ook steeds vast hoor!
En ik blijf opletten.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:51 schreef just me het volgende:
[..]
dan kan ik met een gerust hart even weg
nou dat dus. Ik ben inmiddels een lasagne aan het maken, terwijl Symph bij zijn moeder probeert een slot te reparerenquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:47 schreef just me het volgende:
Ik ben al weg
even boodschappen doen dus
en ToT ik denk dat ik namens veel mensen spreek, we zijn gewoon ongerust dat het weer mis gaat en dat jij dan bedrogen uitkomt.
Wat is er met het slot gebeurd dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou dat dus. Ik ben inmiddels een lasagne aan het maken, terwijl Symph bij zijn moeder probeert een slot te repareren
waar ?quote:
Kijk, dat zijn de eckten. Genoeg DJ's op Radio 49 - ik noem geen namen - die juist hun slotje vergeten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou dat dus. Ik ben inmiddels een lasagne aan het maken, terwijl Symph bij zijn moeder probeert een slot te repareren
quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de eckten. Genoeg DJ's op Radio 49 - ik noem geen namen - die juist hun slotje vergeten.
Het is handiger om de deur eerst open te maken ipv door de deur zelf heen te willen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat draait niet meer. Best onhandig als je door die deur naar binnen wilt
Ja dat klopt, het is avondquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat klopt, het is avond
maar nog steeds heerlijk weer, tuindeuren staan open
pompoensoep is lekker
![]()
Weet je zeker dat het pompoensoep is en niet bijdehandjes?quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
pompoensoep is lekker
![]()
Ik heb nog soep over voor over-morgen ik zal ze er eens bijgooien, wie weetquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:23 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het pompoensoep is en niet bijdehandjes?
Want morgen eet je geen soep?quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog soep over voor over-morgen ik zal ze er eens bijgooien, wie weet
Omdat ik morgen niet thuis benquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
pompoensoep is lekker
![]()
Jij hebt wel bijdehandjes gegeten zekerquote:
na na na na naquote:
ws tweedehandjes.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
Jij hebt wel bijdehandjes gegeten zeker
Ik moet nog eten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
Jij hebt wel bijdehandjes gegeten zeker
Ik heb nog wel wat pompoensoep voor je, een aanraderquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:35 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Ik moet nog eten.Veel te druk hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |