Jeetje dat is toch helemaal niet romantischquote:Op dinsdag 27 september 2016 00:23 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Kan ie haar net zo goed ophalen
Nou de ticket sowieso, en een aantal dingen daaromheen ook. Zij heeft gewoon geen inkomen, maar na haar bezoek hier gaat ze wel een baan zoeken en geld verdienen tot aan haar immigratie!quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het jou geen geld gekost heeft om alles goed te laten verlopen
lijkt me een prima planquote:Op dinsdag 27 september 2016 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou de ticket sowieso, en een aantal dingen daaromheen ook. Zij heeft gewoon geen inkomen, maar na haar bezoek hier gaat ze wel een baan zoeken en geld verdienen tot aan haar immigratie!
1 bedrijf heeft haar na een sollicitatie meerdere keren gebeld om alsjeblieft te komen werken, maar dan zat ze aan een halfjaar contract vast die je niet kan opzeggen. Schijnt een boete op te zitten daar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
lijkt me een prima planmaar werk zoeken zal niet zo makkelijk zijn denk ik...
andere landen, andere normen, andere regels ?quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
1 bedrijf heeft haar na een sollicitatie meerdere keren gebeld om alsjeblieft te komen werken, maar dan zat ze aan een halfjaar contract vast die je niet kan opzeggen. Schijnt een boete op te zitten daar.
Oh dat is sowieso wel heel erg duidelijk hoor!quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:28 schreef just me het volgende:
[..]
andere landen, andere normen, andere regels ?
dat begreep ik ook van je vriendinquote:Op dinsdag 27 september 2016 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dat is sowieso wel heel erg duidelijk hoor!
quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:34 schreef just me het volgende:
[..]
dat begreep ik ook van je vriendin
jij bent niet de enige waar ze mee praat op FBquote:
Nee dat weet ik wel!quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:37 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent niet de enige waar ze mee praat op FB
* GodmotherR49 is watching over youquote:
Hehehe slaap lekker!quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:44 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
* GodmotherR49 is watching over you
en zegt ook welterusten, slaap lekker
Ja maar kan eng zijn, soms verdwijnen ze even van de radar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe misschien deels, indien mogelijk.Oh ja, daar is zo'n website voor he?
dat had ze inderdaad, vergeten geluid weer aan te zetten van de mobiel.quote:
goed gepland dusquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
dat had ze inderdaad, vergeten geluid weer aan te zetten van de mobiel.
gelukkig hebben mijn collega's studiedag en zijn er geen ouders en kinderen
zover het te plannen viel wel jaquote:
Mensen die vrij zijnquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
dat had ze inderdaad, vergeten geluid weer aan te zetten van de mobiel.
gelukkig hebben mijn collega's studiedag en zijn er geen ouders en kinderen
ouders die verplicht vrij moesten nemen vandaagquote:
Ach, een maatschappij waarin beide ouders "verplicht" moeten werken omdat alles zo duur isquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
ouders die verplicht vrij moesten nemen vandaag
ik ben gewoon aan het werk
moet iedereen lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:35 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Ach, een maatschappij waarin beide ouders "verplicht" moeten werken omdat alles zo duur is
Precies. Dat is toch veel leuker?quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
moet iedereen lekker zelf weten
Vergeet niet dat vroeger meer mensen overdag thuis waren, ik had het geluk niet te hoeven werken en een aantal vriendinnen waren ook niet aan het werk, dus konden wij leuke dingen met de kinderen doen.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:45 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Precies. Dat is toch veel leuker?
* DJ-Vinyl zou best huisman willen zijn hoor.
lekker hoor als je het zelf zo kunt indelen!quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms doe ik ook nog wel iets nuttigs wanneer ik er zin in heb.
* DJ-Vinyl moet nog even wachten, maar wie weet kan hij straks ook zijn dagen zelf indelen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:54 schreef just me het volgende:
[..]![]()
[..]
lekker hoor als je het zelf zo kunt indelen!
Heb je een rijke vrouw gevondenquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:09 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
* DJ-Vinyl moet nog even wachten, maar wie weet kan hij straks ook zijn dagen zelf indelen.
quote:
zullen we voor je op zoek gaan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:54 schreef just me het volgende:
[..]![]()
als ik een rijke man tegenkom wil ik best stoppen met werken![]()
nah... ik vind het wel prima zo eigenlijk, hoef met niemand rekening te houden en niemand verantwoording af te leggenquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zullen we voor je op zoek gaan?
ik hou m'n ogen wel voor je openquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:33 schreef just me het volgende:
[..]
nah... ik vind het wel prima zo eigenlijk, hoef met niemand rekening te houden en niemand verantwoording af te leggen![]()
maar mocht je iets tegenkomen....
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hou m'n ogen wel voor je open
Ik heb het 20 jaar gedaan, en heb er geen spijt van.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:45 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Precies. Dat is toch veel leuker?
* DJ-Vinyl zou best huisman willen zijn hoor.
Snap ikquote:Op dinsdag 27 september 2016 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het 20 jaar gedaan, en heb er geen spijt van.
Ach verbinding is er weer eens uit geknald, en weer zeggen ze dat het waarschijnlijk aan de coax kabel of de splitter ligt, dus moet ik weer nieuwe proberen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |