Wat is er met het slot gebeurd dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou dat dus. Ik ben inmiddels een lasagne aan het maken, terwijl Symph bij zijn moeder probeert een slot te repareren
waar ?quote:
Kijk, dat zijn de eckten. Genoeg DJ's op Radio 49 - ik noem geen namen - die juist hun slotje vergeten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou dat dus. Ik ben inmiddels een lasagne aan het maken, terwijl Symph bij zijn moeder probeert een slot te repareren
quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de eckten. Genoeg DJ's op Radio 49 - ik noem geen namen - die juist hun slotje vergeten.
Het is handiger om de deur eerst open te maken ipv door de deur zelf heen te willen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat draait niet meer. Best onhandig als je door die deur naar binnen wilt
Ja dat klopt, het is avondquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat klopt, het is avond
maar nog steeds heerlijk weer, tuindeuren staan open
pompoensoep is lekker
![]()
Weet je zeker dat het pompoensoep is en niet bijdehandjes?quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
pompoensoep is lekker
![]()
Ik heb nog soep over voor over-morgen ik zal ze er eens bijgooien, wie weetquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:23 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het pompoensoep is en niet bijdehandjes?
Want morgen eet je geen soep?quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog soep over voor over-morgen ik zal ze er eens bijgooien, wie weet
Omdat ik morgen niet thuis benquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
pompoensoep is lekker
![]()
Jij hebt wel bijdehandjes gegeten zekerquote:
na na na na naquote:
ws tweedehandjes.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
Jij hebt wel bijdehandjes gegeten zeker
Ik moet nog eten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
Jij hebt wel bijdehandjes gegeten zeker
Ik heb nog wel wat pompoensoep voor je, een aanraderquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:35 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Ik moet nog eten.Veel te druk hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |