dat laatste hoorde ik wel, maar het deed geen lampje brandenquote:Op maandag 26 september 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Alle vier nummers bevatten verwijzingen naar eerdere nummers van dezelfde artiest.
In Coffee & TV zit een gitaarloopje uit Girls & Boys.
In Future Love Paradise zit een stuk tekst (en zang) uit Killer
In Deeper And Deeper zit een stukje tekst / zang uit Vogue
In Revolution zingt Sophie Ellis-Bextor letterlijk de woorden: Murder On The Dancefloor
Die laatste hoorde ik wel, maar in de andere nummers niet op geletquote:Op maandag 26 september 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Alle vier nummers bevatten verwijzingen naar eerdere nummers van dezelfde artiest.
In Revolution zingt Sophie Ellis-Bextor letterlijk de woorden: Murder On The Dancefloor
quote:Op maandag 26 september 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2016 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had vooraf gewaarschuwd dat het een lastige opgave zou zijn, dus ik aanvaard geen aansprakelijkheid en dergelijkeNieuwe track van de Nederlandse band WOOT. Het soort muziek dat 3FM niet draait, omdat deze band geen Kensington heet.
quote:Op maandag 26 september 2016 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had vooraf gewaarschuwd dat het een lastige opgave zou zijn, dus ik aanvaard geen aansprakelijkheid en dergelijkeNieuwe track van de Nederlandse band WOOT. Het soort muziek dat 3FM niet draait, omdat deze band geen Kensington heet.
quote:Op maandag 26 september 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]Ik herkende Vogue er inderdaad in ja!
![]()
Bij de laatste zat ik een beetje aan PSB te denken.
Die link met Killer had ik niet zo gauw gelegd eigenlijk.
Zit aan het einde van Killer.quote:Don't you know that racism has a minimum future kids
Can only lead to no good
to no good
Besides your sons and daughters
already know how that feels
Ahhhh ja dat stukje is idd wel opvallend, ja!quote:Op maandag 26 september 2016 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Zit aan het einde van Killer.
* just me gaat even rustig richitng de club toeren, je weet maar nooitquote:Op maandag 26 september 2016 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan even op de rustige toer...
quote:Op maandag 26 september 2016 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat even rustig richitng de club toeren, je weet maar nooittot later
en Elf, alvast bedankt voor de nummers die ik gehoord heb!
Klinkt wel erg Killers-achtigquote:Op maandag 26 september 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
De nieuwe single van - echt waar - Keane
Graag gedaan. Fijne avond verderquote:Op maandag 26 september 2016 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat even rustig richitng de club toeren, je weet maar nooittot later
en Elf, alvast bedankt voor de nummers die ik gehoord heb!
Hij kwam vooral nogal uit de lucht vallen, aangezien Tom Chaplin (de zanger) net de eerste single van zijn solo-album uit heeft. Dat album verschijnt komende maand. Niks wees op nieuw werk van Keane.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna gaan we grofweg 50 jaar terug in de tijd....
Bruggetje naar het volgende nummer (titelsong van de show), want die band heeft hier weer een cover gemaakt. Een erg fraaie cover, trouwens. Draai ik zeker nog een keer.quote:
A-ha dusquote:Op maandag 26 september 2016 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bruggetje naar het volgende nummer (titelsong van de show), want die band heeft hier weer een cover gemaakt. Een erg fraaie cover, trouwens. Draai ik zeker nog een keer.
U vraagt, wij draaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |