Iets gemeen, maar geen link, okee!quote:Op maandag 26 september 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De nummers hebben onderling geen enkele link. Ze hebben iets gemeen.
Leuk bedachtquote:Op maandag 26 september 2016 20:57 schreef Sfeermaker het volgende:
het zijn twee chille nummers tot dusver
evil nummers wel ?quote:Op maandag 26 september 2016 20:59 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
* DJ-Vinyl houdt niet van gemene nummers
quote:Op maandag 26 september 2016 21:02 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Mja, vooral vrolijke liedjes op dit moment![]()
sleutels liggen waar ?quote:
Thx voor de tip!quote:Op maandag 26 september 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
In dit laatste nummer is de aanwijzing puur tekstueel
In het eerste nummer zat de link in een gitaarpartij...quote:Op maandag 26 september 2016 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx voor de tip!
Dus met deze is de link puur tekstueel, bij het eerste nummer was het minder duidelijk en kwam het vooral aan het eind, en bij de 2e was het vrij duidelijk?
ik ben knokkels nietquote:
ik heb het al in de school app gegooid en ik rij zo nog even naar Concordia toe.quote:Op maandag 26 september 2016 21:06 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Op de plek waar je het laatste zoekt
Een beetje rauw of zo?quote:Op maandag 26 september 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Niemand enig idee? Over ongeveer 1 minuut geef ik het goede antwoord
geen flauw idee en mijn echtgenoot ook nietquote:Op maandag 26 september 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Niemand enig idee? Over ongeveer 1 minuut geef ik het goede antwoord
En die weet meestal wel het antwoord bij soortgelijke opdrachten!quote:Op maandag 26 september 2016 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen flauw idee en mijn echtgenoot ook niet
DDM weet het ook vaakquote:Op maandag 26 september 2016 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
En die weet meestal wel het antwoord bij soortgelijke opdrachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |