SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The colour of her eyes were the colour of insanity
quote:Op maandag 26 september 2016 16:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dan zal ik me ook eens hier melden![]()
Ik ben een paar weken geleden begonnen met wielrennen en ik vind het echt heerlijk!
Heb al een paar langere tochtjes gemaakt, van +/- 60, 70 en 90 km.
Sinds kort lees ik hier ook een beetje mee, maar ik kan over verschillende dingen nog niet meepraten merkte ik haha.
Voor degenen die het interessant vinden, hier mijn StravaJe zit redelijk in de buurt zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baal dat net nu ik begin met fietsen het seizoen zowat voorbij is.
Gaan jullie in het donker fietsen met een goede lamp?
Ik fiets het hele seizoen door met goede lampen, niet alleen in de winter.
'Ik voel me energieker door de combinatie van bewegen en bewust eten.'quote:Op maandag 26 september 2016 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
http://ohmyguts.nl/over-my-guts-2/
Over voeding gesproken.....
In Australie leven mensen gezond? Nog nooit zo veel BBQ's gezien als daarEn niet met superhealthy groente erop, nee, zo veel mogelijk vlees
Artikel niet gelezen, maar klinkt logisch?quote:Op maandag 26 september 2016 20:49 schreef Z het volgende:
[..]
'Ik voel me energieker door de combinatie van bewegen en bewust eten.'
[ link | afbeelding ]
quote:Suikervrij
Wij gebruiken bij het maken van onze maaltijden geen geraffineerde suikers. Onze maaltijden worden uitsluitend gekookt met natuurlijke suikers zoals: fruitsuikers, agave, kokosbloesemsuiker en honing.
Auto 5minuten laten ronken op het oprit, tanden poetsen/ scheren en in warme auto richtingquote:Op maandag 26 september 2016 21:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Artikel niet gelezen, maar klinkt logisch?
Maar stoere jongens, nu het in de ochtend goed koud is, wat hebben we nu aan?
Morgenochtend lang lang? Met twee shirtjes? Of al een jasje aan?
Gr. Gr.
Ik rij nu met een thermoshirtje, armstukken,kniestukken en windbreker.quote:Op maandag 26 september 2016 21:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gr. Gr.
Armstukken, beenstukken en windstopper.quote:Op maandag 26 september 2016 21:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gr. Gr.
Late reactie maar inderdaad klapper gemaakt nu bijna alweer 2 maanden terug. Band van voorganger aangetikt terwijl ik vol in een sprint zat en klaar was om erover heen te klappen. Over the bar vol met hoofd op het asfalt. Breuken zijn gelukkig weer hersteld.quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:26 schreef Z het volgende:
Oei. Klapper op de fiets? Ik ben nog nooit gevallen, dus geen ervaringen.
Dat ga ik nu ook niet weer doen, al zegt mijn arts dat het goed is, ben alleen heel snel moe.quote:Op vrijdag 23 september 2016 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Seizoen is toch al voorbij. Kan je beter goed herstellen dan straks nog een keer in de penarie zitten.
Ongelukkige woordkeuze.quote:Op vrijdag 23 september 2016 17:59 schreef dop het volgende:
[..]
zwaar hersenletsel?
tik fout of weet je niet wat dat is ?
Slapen begint hier gelukkig steeds iets af te nemen. Maand geleden moest ik nog om de 1,5uur slapen. Dat scherp kunnen kijken irriteer ik me nu kapot aan, lijkt wel of ik een waas voor de ogen heb. Heb ooit een zwaar ongeluk gehad waarbij ik alles in het onderbeen heb gebroken, moest 1 jaar revalideren (opnieuw leren lopen), hierdoor ben ik ook deels afgekeurd. Maar een hersenschudding heeft bij mij een behoorlijke indruk achter gelaten, kan wellicht ook door de leeftijd komen. Dit hoop ik echt nooit weer mee te maken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik was na een week of wat weer de oude. flink slapen, duizelig, niet scherp kunnen kijken, etc. Na 2 weken nam dat langzaam af en heb nu nergens last meer van.
Ik ging ook niet zo teringhard als pyouyttr. Ik had de pech dat mn hoofd als eerste de stoep raakte. Verder geen schade.
Kom maar op met de tips voor leuke rondjes danquote:Op maandag 26 september 2016 16:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoi, ik woon ook in Leiden en heb een fiets!
Ha, bedankt. En ja ik heb Stravaquote:Op maandag 26 september 2016 19:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het leukste is via de duinen
Mijn meest gereden rondjes zijn Katwijk - Wassenaarse Slag vanuit Leiden-Zuid (en weer terug).
Heb ik meer tijd in het weekend, dan rij ik Katwijk-Scheveningen Zuid boulevard door de duinen, of maak een ronde via Noordwijk en Sassenheim.
Wil je alleen strak in het vlakke knallen, dan is de route Leiden-Zouterwoude Dorp- Stompwijk- Zoetermeer-Stompwijk en dan terug via de Vlietlanden ook leuk..
Als je strava hebt, kan ik je wel een link sturen, kan je mijn gereden routes bekijken
Op marktplaats staan genoeg mooie 29ers voor tussen de 500-750¤. Hier kun je jaren op fietsen. Jij kwam toch uit de omgeving van Enschede? Wellicht had ik dan eerder een crosser gekocht, het stikt bij jullie nou niet van de leuke routes. Kunnen dan wellicht wel een keer leuke rit maken op de heuvelrug in de winter met een paar van hier.quote:Op maandag 26 september 2016 17:49 schreef Fretwork het volgende:
Nu aan het voorbereiden voor de winter. Zit te overwegen een hardtail MTB of veldrijdfiets te kopen voor de wat ellendige winterdagen. Wat zouden jullie aanraden?
Adrenaline is een raar iets inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2016 22:01 schreef ddx het volgende:
Blijft maf dat je nog zoveel kan doen net na de val en je paar uur later vergaat van de pijn bij elke beweging.
Voorlopig even niet fietsen dus...
Pff, wat een ellende zeg. Heel veel sterkte en beterschap en dat het vooral allemaal maar weer mooi mag helen zodat je alles weer kunt doen!quote:
Het is natuurlijk een hel voor je geweest maar ik vind het ergens wel grappig dat het een uur duurde voordat je je been kon strekkenquote:Op maandag 26 september 2016 22:01 schreef ddx het volgende:
Met hulp en veel moeite op de tafel gekomen maar toen moest ik mijn been strekken, die stond nog in houding van rolstoel.
Niet dat ging echt niet lukken, dus krat eronder als ondersteuning en overgeschoven naar bed en terug voor pijnstiller.
Heel langzaam milimeter voor milimeter been laten zakken, tot krat schuin kon en dat laag genoeg was voor de foto.
Met krat en al overgeschoven naar rontgentafel en foto's gemaakt.
Toen weer wachten en ondertussen mijn been verder laten zakken tot ik hem plat op bed had liggen. (volgens mij heeft dat hele zakken half uur tot uur geduurd)
"Is goed meneer, heeft u een uurtje?"quote:Daarna kwam een dokter(of assistent) die mij aangaf dat ik wel weer terug mocht in rolstoel.
Dan hoop ik dat het ongekende herstelvermogen van DDX ook voor zijn botten geldt en dat zijn jeugdigheid tov jou pa een voordeel isquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:55 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn pa brak zijn heup vorig jaar. Gecompliceerde breuk en ook liesbreuk erbij. Het heeft 10 maanden geduurt nu is hij afgelopen weekend op fietsweekend geweest met zijn clubje. Voor het eerst weer 100 80 en 50 km gereden. En met de toerfiets want racer dat gaat nog niet.
Uiteindelijk komt het wel weer goed maar denk niet dat ddx dit jaar nog op de racer zit, misschien als het meevalt wel. En hij zal moeten revalideren en dat kost ook tijd. Papakaas zat in een revalidatiecentrum omdat hij nog niet naar huis kon. Heeft 3 weken geduurd ongeveer. Al met al was hij 2 maanden na de val op de ijsbaan pas weer thuis. Mja wat Pjotr met zijn kop heeft is ook niet mis, ken wel jongens die in coma lagen na hoofdletsel en nooit meer de oude geworden zijn. Dan heb je wel pech.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het ongekende herstelvermogen van DDX ook voor zijn botten geldt en dat zijn jeugdigheid tov jou pa een voordeel is![]()
Echt klote voor je pa ook.
Dudequote:Op dinsdag 27 september 2016 14:06 schreef ddx het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts op foto (links in echt) gaat morgen plaatje over die ze vastzetten met ijzerdraad.
https://www.fysiocentrumzaanland.nl/over-ons/ons-team/quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:41 schreef ddx het volgende:
Er lopen genoeg leuke zusters rond, maar om daar nou voor te gaan vallen zou ik je niet aanraden.
Afgelopen uur wel komen en gaan van mensen, hartfilmpje, bloedafname, zaalarts met foto, standaard (iedere paar uur) bloeddruk en hartslag meting en net 2 man van de fysio die mij geholpen hebben bed uit te komen en in stoel te gaan zitten.
Opzich lag ik wel lekker in het bed, maar even andere houding is wel zo prettig.
En de 2 mannen die hier net langs kwamen waren denk net iets te oud om jouw vriend te zijn.
Ansel Bruinenberg en Ad van Oostveen.
Zo, heup kop naar de maan, heup hals gebroken en het bekkenbeen staat ook niet geheel recht, tov links.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:06 schreef ddx het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts op foto (links in echt) gaat morgen plaatje over die ze vastzetten met ijzerdraad.
DDX rijd minimaal altijd 80.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo, heup kop naar de maan, heup hals gebroken en het bekkenbeen staat ook niet geheel recht, tov links.
Moet een beste klap geweest zijn, je reed 50 toen je over dat drempeltje viel?
Mijn tip, kom er vanzelf achter wat je nodig hebt en prettig vind. De ene vind een col (ding om je nek) lekker, de andere niet. Ik draag er vaak wel 1 als het koud is, want je kan ze ook over je kan en oren trekken.quote:Op maandag 26 september 2016 21:49 schreef Keroppi het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals bedankt voor de route Kano
[..]
Kom maar op met de tips voor leuke rondjes dan
[..]
Ha, bedankt. En ja ik heb Strava
Aanhakend op de kledingdiscussie. Aangezien ik pas in april ben gestart, heb ik nog een zeer beperkte garderobe. Maar ik vind het fietsen te leuk om weer te gaan wachten tot het voorjaar wordt. Wat zijn nou echt de essentials die je nodig hebt om ook met kouder (maar niet ijskoud) weer te fietsen? Vandaag heb ik uit armoede maar een roei-thermo met lange mouwen onder mijn korte shirt aangetrokken. Werkte overigens best prima.
Ik heb al beenstukken en heb al bedacht dat armstukken ook aan de collectie toegevoegd worden. Ik heb een simpele softshell. Is er nog iets wat echt handig is? Zo'n ding om je nek is dat fijn/handig? Moet je op een gegeven moment ook een muts onder je helm? #zoveelvragen
quote:Op maandag 26 september 2016 16:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dan zal ik me ook eens hier melden![]()
Ik ben een paar weken geleden begonnen met wielrennen en ik vind het echt heerlijk!
Heb al een paar langere tochtjes gemaakt, van +/- 60, 70 en 90 km.
Sinds kort lees ik hier ook een beetje mee, maar ik kan over verschillende dingen nog niet meepraten merkte ik haha.
Voor degenen die het interessant vinden, hier mijn Stravahttps://www.mantel.com/le(...)72&mc_eid=87fd6ba9eaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baal dat net nu ik begin met fietsen het seizoen zowat voorbij is.
Gaan jullie in het donker fietsen met een goede lamp?
Voor iedereen die nog een lamp zoekt, deze zou ik zelf zo kopen. Wel snel bij zijn...Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Sterkte kerel, hopelijk verloopt het herstel spoedig en zit je snel weer pijnvrij op de fiets!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |