Dat is het debiele eraan ja, als ze de titel misgelopen waren kon ik me er nog wel iets van voorstellen.quote:Op maandag 26 september 2016 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje. En ze zijn nog kampioen geworden ook.
Best bijzonder.
Hij gaf trouwens weer een penal cadeauquote:Op maandag 26 september 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het debiele eraan ja, als ze de titel misgelopen waren kon ik me er nog wel iets van voorstellen.
Dat was gewoon een terechte penalty.quote:Op maandag 26 september 2016 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij gaf trouwens weer een penal cadeau
Het is allemaal wat.quote:Op maandag 26 september 2016 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij gaf trouwens weer een penal cadeau
Piep piep halloooquote:Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt op hé, ik zeg er verder niks mee
Mja, PSV heeft uiteindelijk gewonnen en over 34 wedstrijden boeit het niemand meer.quote:Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt op hé, ik zeg er verder niks mee
Zeg ik iets anders dan?quote:Op maandag 26 september 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, PSV heeft uiteindelijk gewonnen en over 34 wedstrijden boeit het niemand meer.
Ook nog schitterende filmpjes. Wat een man.quote:Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd heeft weer genoeg foto's opgezocht voor zijn programma
GROOT, STERK, maar kon er niets van.quote:Op maandag 26 september 2016 20:09 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
ken je hem nog stijntje
Go Ahead Eagles zit vol met dat soort brede figuren.quote:Op maandag 26 september 2016 20:09 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
ken je hem nog stijntje
Moet ook, elke dag staat een voetballer van GAE bij de lokale Auto wasstraat.quote:Op maandag 26 september 2016 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Go Ahead Eagles zit vol met dat soort brede figuren.
Die verbazing bij Swansea over de rode kaart was ronduit schitterend.quote:Op maandag 26 september 2016 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Hoorn vond dat De Bruyne makkelijk ging liggen
Gele kaart* Maar dat was inderdaad vrij bizarquote:Op maandag 26 september 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verbazing bij Swansea over de rode kaart was ronduit schitterend.
Oh ja.quote:Op maandag 26 september 2016 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gele kaart* Maar dat was inderdaad vrij bizar
Ik kijk 3 op reis. Genotsprogramma.quote:Op maandag 26 september 2016 20:14 schreef Doublepain het volgende:
Toch triest hoe aso mensen zijn tegen hulpdiensten (RTL7)
Met Chris Zegers?quote:Op maandag 26 september 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk 3 op reis. Genotsprogramma.
Van der Hoorn is echt de ultieme pechvogel. Hij loopt er ook gewoon altijd zo zielig bij alsof hij niks kan doen aan zijn klunzige acties.quote:Op maandag 26 september 2016 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Hoorn vond dat De Bruyne makkelijk ging liggen
wat een jodenstreekquote:Op maandag 26 september 2016 20:14 schreef Caland het volgende:
Eibar draait blijkbaar ook het deuntje van I will survive bij een kool.
Voetbalflitsen vind het ook allemaal ZEER zwaar gestraftquote:
Foutje moet kunnenquote:Op maandag 26 september 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hoorn is echt de ultieme pechvogel. Hij loopt er ook gewoon altijd zo zielig bij alsof hij niks kan doen aan zijn klunzige acties.
quote:Op maandag 26 september 2016 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)treding-op-de-bruyne
[..]
Voetbalflitsen vind het ook allemaal ZEER zwaar gestraft
Zonder Zegers geen topshow dusquote:Op maandag 26 september 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neen, nieuwe seizoen wel, op zondag.
Dat programma heeft zichzelf om zeep geholpen met het in dienst nemen van die hersenloze Geraldinequote:Op maandag 26 september 2016 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder Zegers geen topshow dus
Ik vind het prima tijdsvermaak.quote:Op maandag 26 september 2016 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder Zegers geen topshow dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |