Ik heb het niet gezien en jij ook nietquote:Op maandag 26 september 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)&utm_medium=Facebook
lol
Op twitter werd steen en been geklaagd.quote:Op maandag 26 september 2016 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik werd gisteren agressief van de incompetentie bij Studio Voetbal
Wat een calimerovolk zeg. Ik weet nog dat Ajax kampioen werd maar het alleen ging over de tweede plek van Feyenoord, en toen hoorde je ze niet.quote:Op maandag 26 september 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)&utm_medium=Facebook
lol
Dat klopt.quote:Op maandag 26 september 2016 19:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien en jij ook niet
Dat van Feyenoord vond ik niet zo erg, het was erger toen PSV kampioen werd en dat PSV 2 minuten besproken werdquote:Op maandag 26 september 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op twitter werd steen en been geklaagd.
Ik heb het dit seizoen nog geen een keer gekeken moet ik zeggen.quote:Op maandag 26 september 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een calimerovolk zeg. Ik weet nog dat Ajax kampioen werd maar het alleen ging over de tweede plek van Feyenoord, en toen hoorde je ze niet.
Snap verder ook niet dat mensen nog naar dat flutprogramma kijken.
Ik 1x omdat ik me verveelde, nou dat doe ik dus ook niet meer. Wat dodelijk saai zeg, allemaal mensen die zichzelf te serieus nemen.quote:Op maandag 26 september 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het dit seizoen nog geen een keer gekeken moet ik zeggen.
''Makkelie is de hoer van Amsterdam''.quote:Op maandag 26 september 2016 20:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb zaterdag echt helemaal niks van het voetbal meegekregen maar blijkbaar werd Makkelie nog steeds toegezongen om die penalty van vorig seizoen?
Calimerodeluxe.
Ik ben erg benieuwd naar het interview van El Sierd met Voetbal Inside dat Will Moerer wilde blokkeren.quote:Op maandag 26 september 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, Sierd is weer terug dus zo de BODEGA.
Ja dat lukt wel, maar mijn vingers zitten wel klem met die dingen. Piepers schillen met een snelschilmesje lukt me niet.quote:Op maandag 26 september 2016 19:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan jij knippen met een normale (rechtshandige) schaar?
ik niet
Vanavond wel even VI kijken.quote:Op maandag 26 september 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik 1x omdat ik me verveelde, nou dat doe ik dus ook niet meer. Wat dodelijk saai zeg, allemaal mensen die zichzelf te serieus nemen.
Jeetje. En ze zijn nog kampioen geworden ook.quote:Op maandag 26 september 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Makkelie is de hoer van Amsterdam''.
Als zoveel mensen dat massaal zingen dan moet dat wel waar zijn.quote:Op maandag 26 september 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Makkelie is de hoer van Amsterdam''.
Het is watquote:Op maandag 26 september 2016 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje. En ze zijn nog kampioen geworden ook.
Best bijzonder.
Moet jij weten.quote:Op maandag 26 september 2016 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn beeld over PSV'ers maar weer eens bevestigd.
quote:Vanaf 1 november 2016 zal facebook kosten in rekening gaan brengen. Facebook wil dit onaangekondigd doorvoeren en de kosten zullen middels automatische incasso van je rekening worden afgeschreven. Om dit te voorkomen, dien je naakt met een deegroller in je reet op de keukentafel te gaan staan, de Horlepiep te dansen en tegelijkertijd keihard ‘I will Survive’ te zingen. Vervolgens zullen Geer en Goor bij jou thuis aanbellen en jou een code geven waardoor je Facebookaccount kostenloos blijft. Plak dit bericht vervolgens op je eigen prikbord zodat je vrienden dit ook weer kunnen delen. En de hartjes, in GODSNAAM, vergeet die klote hartjes niet… ❤❤❤
Terwijl ik ondertussen Football Manager speel. Heerlijk man.quote:Op maandag 26 september 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond wel even VI kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |