nee, ben net thuis.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je niet genoten van Ajax?
En Kuipers speelt ook al bij Excelsior. Jullie worden wel hard genaaid door de KNVB.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ben je net naar Groningen geweest?
na heerenveen-ado jaquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt genoeg aids gezien, zei je net.
Dat is alsnog een verbetering.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
Cocu zal zo wel een 3e centrale verdediger inbrengen voor Pereiro.
En daarna Hendrix voor Ramselaar om de boel extra op slot te gooien.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is alsnog een verbetering.
En een corner ook he, wat een macht.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schot van 40 meter = Excelsior wordt sterker.
Kieft 2 hequote:Op zaterdag 24 september 2016 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dolberg lijkt wel permanent stoned :';)
Tv wereldje he, heftig hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die begon pas na zijn carriere.
Volgens mij al bij Ajax toen ze hem meenamen naar de nachtclubsquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOX is sowieso al walgelijk volk op Hansie naquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij Fox zijn ze fan van Leipzig
Maradona 2 danquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook wel bewezen in het buitenland eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:08 schreef PSVCL het volgende:
toptrainer die gaag
Vorig seizoen ook goed gedaan bij FCE
net goed als dat gebeurd,vragen ze zelf omquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:04 schreef Doublepain het volgende:
Als PSV niet snel scoort kan het zomaar 2-2 worden
Kijk jij de Eretribune?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
waar?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook wel bewezen in het buitenland eigenlijk.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
tot de 55e minuut was het goedquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met dit voetbal krijg je het zelfs tegen Rostov lastig.
En niet eens Roter Bullequote:Op zaterdag 24 september 2016 22:10 schreef Pascalus het volgende:
Jezelf "Rasenballsport" noemen omdat Red Bull niet mocht![]()
![]()
Nee ook een energieke buitenspeler maar dan een betere versie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook een moeilijk jongetje met een IQ van 10 ?
We gaan het zienquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nee ook een energieke buitenspeler maar dan een betere versie.
doet ie toch niks meequote:Op zaterdag 24 september 2016 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Luuk heeft ook al geen bal gekregen in de 2de helft.
Laat Makkelie nou de scheids zijnquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:13 schreef Anoonumos het volgende:
Excelsior gaat echt niet scoren zonder penalty
Die moest er staan ipv Narsingh.twitter:GalatasarayNL twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 19:50:48WAT EEN GOAL VAN BRUMA https://t.co/Idt9lVUSnj reageer retweet
Gelukkig geeft deze scheids nog wel eens pingels om niksquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:13 schreef Anoonumos het volgende:
Excelsior gaat echt niet scoren zonder penalty
Is ook nog een extreem goor drankje dat Red Bull.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat zullen ze vast wel geprobeerd hebben
Bruma is toch een verdedigerquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die moest er staan ipv Narsingh.twitter:GalatasarayNL twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 19:50:48WAT EEN GOAL VAN BRUMA https://t.co/Idt9lVUSnj reageer retweet
als zijnde hahaquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:14 schreef Dos37 het volgende:
Lijkt mij handig om er nog 1 te maken als psv zijnde
Daar hadden we echt belachelijk veel geld voor moeten betalen uiteindelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sinds wanneer is Bruna zwart?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gaan echt niet scoren, geloof me.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet wateren. Maar ik ben bang dat als ik dat ga doen, Excelsior een doelpunt maakt.
PSV scoort zo nog 1-3 en 1-4.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet wateren. Maar ik ben bang dat als ik dat ga doen, Excelsior een doelpunt maakt.
Ja, leukquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV scoort zo nog 1-3 en 1-4.
robgeus.mp4quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:25 schreef Buitendam het volgende:
Man man man man man man man man man man man
Nee ook een keer bij Oranje meen ik.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor het eerst dat De Jong en De Jong samen op het veld staan?
Blij dat hij goed in zag dat hij niks ging toevoegen aan Ajax inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echte Ajacied trouwens, die Siem
'Titelkandidaat'quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ gaat punten verspelen tegen Go A-fucking-Head.
Go Ahead moet erin blijven.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar sta je dan met Derrick fucking Luckassen. Ik had wel verwacht dat AZ dit zakelijk uit ging spelen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Net zo zakelijk als tegen Dundalkquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar sta je dan met Derrick fucking Luckassen. Ik had wel verwacht dat AZ dit zakelijk uit ging spelen.
Ik zou echt niet weten wie er samen met Roda JC een duidelijk degradatieoffensief houdt. Bij PEC komt het nog wel goed, denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Go Ahead moet erin blijven.
2-0 voor, dan verwacht je toch meer dan met een 1-0 voor.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Net zo zakelijk als tegen Dundalk
Niemand geeft een neukquote:Op zondag 25 september 2016 12:13 schreef Zipportal het volgende:
Youri Mulder
Pierre van Hooijdonk
John van den Brom
Ozcan Akyol
Hopelijk laat Willem II nog wat zien, want NEC is echt treurnis.quote:
Ik ga even studeren want dat wordt plots leuk met dit soort affichesquote:
Ik ben aan het lachen om Valencia. Pure comedy.quote:Op zondag 25 september 2016 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga even studeren want dat wordt plots leuk met dit soort affiches
Misschien is die Fred Friday toch niet zo goed.quote:Op zondag 25 september 2016 12:32 schreef hafcfan het volgende:
Die Weghorst doet het toch wel weer aardig hoorFred Friday al uit de basis gespeeld en hij blijft maar scoren.
Zelfs met Rob Maas?quote:Op zondag 25 september 2016 12:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Weg ermee. Nog liever Cambuur in de Eredivisie.
Ik vind hem wel vermakelijk, zolang hij maar nooit meer in Arnhem komtquote:Op zondag 25 september 2016 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs met Rob Maas?
Dat vind ik namelijk ook geen god.
Het lijkt mij een leuke coach voor Feyenoord.quote:Op zondag 25 september 2016 13:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vermakelijk, zolang hij maar nooit meer in Arnhem komt
Je bed uit komenquote:Op zondag 25 september 2016 13:16 schreef Tchock het volgende:
Ik heb spijt dat ik mijn bed uit ben gekomen voor NEC - Willem II
Ja, dat was eens en nooit meer.quote:Op zondag 25 september 2016 13:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bed uit komen
Het is wel zondag he
Alsof jij niet in de kerk zat vanmorgen.quote:Op zondag 25 september 2016 13:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bed uit komen
Het is wel zondag he
Ik zat niet in de kerk vanmorgen.quote:Op zondag 25 september 2016 13:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof jij niet in de kerk zat vanmorgen.
Henk de actquote:Op zondag 25 september 2016 13:22 schreef Tagliano het volgende:
Het heeft ze kunnen bekoren
FOX, flikker op
Het lijken me ook niet echt bij elkaar passende types inderdaadquote:Op zondag 25 september 2016 13:27 schreef Tchock het volgende:
Ik zat laatst in het stadion vlak achter Pascal Kamperman en Gertjan Verbeek en die zeiden echt de hele wedstrijd geen woord tegen elkaar. Volgens mij kunnen ze elkaar niet uitstaan.
Ik zit te kijken naar het #Valenciaeffect.quote:Op zondag 25 september 2016 13:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, als ik dit helemaal kijk dan kan Twente - Vitesse alleen maar meevallen.
Excelsior - Roda JC wil ik niemand aan doen.quote:Op zondag 25 september 2016 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de meest walgelijke mogelijke affiche in deze competitie denk ik.
Misschien is Excelsior - NEC of Roda JC - NEC nog iets erger.
Er waren nog eens tijden dat jij daar Real Madrid-Barcelona voor liet schieten.quote:Op zondag 25 september 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior - Roda JC wil ik niemand aan doen.
Dit is niet waar, gewoon niet waar.quote:Op zondag 25 september 2016 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren nog eens tijden dat jij daar Real Madrid-Barcelona voor liet schieten.
Ik kan me genoeg momenten herinneren in elk geval, dat je een leuke buitenlandse pot liet schieten voor een Eredivisie degradatieduel.quote:Op zondag 25 september 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet waar, gewoon niet waar.
Degradatieduels kunnen ook best leuk zijnquote:Op zondag 25 september 2016 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me genoeg momenten herinneren in elk geval, dat je een leuke buitenlandse pot liet schieten voor een Eredivisie degradatieduel.
Omdat ik ook het beeld er niet voor had. Ziggo Sport is de redding geweest.quote:Op zondag 25 september 2016 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me genoeg momenten herinneren in elk geval, dat je een leuke buitenlandse pot liet schieten voor een Eredivisie degradatieduel.
Houden jouw ouders eigenlijk van voetbal? Of moet je altijd verplicht boven zitten te kijkenquote:Op zondag 25 september 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik ook het beeld er niet voor had. Ziggo Sport is de redding geweest.
Als het aan het einde van het seizoen is en beide ploegen echt moeten winnen, maar in de eerste seizoenshelft oid vind ik er vaak geen reet aan.quote:Op zondag 25 september 2016 13:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Degradatieduels kunnen ook best leuk zijn
De vader van Stijn kijkt alleen dartsquote:Op zondag 25 september 2016 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Houden jouw ouders eigenlijk van voetbal? Of moet je altijd verplicht boven zitten te kijken
Ik zet daarom dit soort potjes ook maar op de achtergrond op. Anders had ik gisteren echt wel ARSCHE boven die troep die ik keek verkozenquote:Op zondag 25 september 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik ook het beeld er niet voor had. Ziggo Sport is de redding geweest.
Ze kijken het.quote:Op zondag 25 september 2016 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Houden jouw ouders eigenlijk van voetbal? Of moet je altijd verplicht boven zitten te kijken
Voor een tientje per maand heb je alle zenders van Ziggo Sport.quote:Op zondag 25 september 2016 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zet daarom dit soort potjes ook maar op de achtergrond op. Anders had ik gisteren echt wel ARSCHE boven die troep die ik keek verkozen
Dat moet wel als je in de opvoeding van je kinderen de dartpijl een belangrijke rol laat spelen.quote:Op zondag 25 september 2016 13:42 schreef Sked het volgende:
[..]
De vader van Stijn kijkt alleen darts
Ik snap zijn antipathie vrij goed, al begrijp ik het vaak als de ene partij veel zwakker is dan de ander.quote:Op zondag 25 september 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kijken het.
Mijn vader slaat wel door met zijn antipathie jegens defensieve clubs. Dan vindt hij dat er regels moeten komen zodat de verdedigende ploeg ook moet aanvallen bla bla.
Da's best goedkoop.quote:Op zondag 25 september 2016 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een tientje per maand heb je alle zenders van Ziggo Sport.
Ik vind de hetze tegen defensief voetbal een beetje vermoeiend worden.quote:Op zondag 25 september 2016 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap zijn antipathie vrij goed, al begrijp ik het vaak als de ene partij veel zwakker is dan de ander.
Maar van clubs als Chelsea met al het geld van de wereld kan ik het slecht hebben.
Beetje het hetzelfde als tegen voetballers met ervaring en kracht zijn. Naďef.quote:Op zondag 25 september 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de hetze tegen defensief voetbal een beetje vermoeiend worden.
quote:Op zondag 25 september 2016 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje het hetzelfde als tegen voetballers met ervaring en kracht zijn. Naďef.
Dan is het straks dus de kampioenswedstrijd.quote:Op zondag 25 september 2016 13:49 schreef Tchock het volgende:
Feyenoord kan straks de zevende wedstrijd van het seizoen winnen. Het is vier keer eerder gebeurd dat Feyenoord de eerste zeven won, alle vier die seizoenen werd Ajax kampioen.
Gewoon een andere mening Stijn.quote:Op zondag 25 september 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de hetze tegen defensief voetbal een beetje vermoeiend worden.
Dan ga ik alvast op de parkeerplaats staan te JUICHENquote:Op zondag 25 september 2016 13:49 schreef Tchock het volgende:
Feyenoord kan straks de zevende wedstrijd van het seizoen winnen. Het is vier keer eerder gebeurd dat Feyenoord de eerste zeven won, alle vier die seizoenen werd Ajax kampioen.
quote:Op zondag 25 september 2016 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag. Alleen schuilt de kunst van het defensieve voetbal achter meer dan ervaring en kracht. Overigens ben ik puur tegen de ervaring- en krachtsdoctrine omdat het Nederland momenteel gewoon niets verder zou helpen.quote:Op zondag 25 september 2016 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Willem II stond op mijn lijstje van de hoop, van NEC en Roda verwachtte ik niet anders.quote:Op zondag 25 september 2016 14:05 schreef hafcfan het volgende:
NEC, Roda en W2 zijn de meest walgelijke teams dit jaar.
Stelling: beide ploegen zouden nul punten moeten krijgen hiervoorquote:Op zondag 25 september 2016 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: In deze wedstrijd wordt geen doelpunt meer gemaakt.
Ze zouden standaard beide clubs geen punten moeten geven als het 0-0 blijft.quote:Op zondag 25 september 2016 14:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Stelling: beide ploegen zouden nul punten moeten krijgen hiervoor
En vorige week konden we ook al genieten van Willem II - Excelsior.quote:Op zondag 25 september 2016 14:18 schreef Tchock het volgende:
Zaterdag 1 oktober Roda - NECDat is nog eens klantenbinding.
Vrijdag PEC - ADO , daar blijf je voor wakker.quote:Op zondag 25 september 2016 14:18 schreef Tchock het volgende:
Zaterdag 1 oktober Roda - NECDat is nog eens klantenbinding.
Kan nog wel komen hoop ik. In theorie is het team wel aardig. Alleen op heel veel plekken nieuwe spelers. Ik verwacht dat het punten sprokkelen wordt waar het kan tot de winterstop en dat het daarna wel gaat lopen.quote:Op zondag 25 september 2016 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willem II stond op mijn lijstje van de hoop, van NEC en Roda verwachtte ik niet anders.
thesisquote:Op zondag 25 september 2016 14:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
Thesis Powerpoint maken... of Twente kijken....
Powerpoint weggooien en LaTeX lerenquote:Op zondag 25 september 2016 14:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
Thesis Powerpoint maken... of Twente kijken....
Die hele presentatie telt maar voor maximaal 0.2 punt mee. Cijfer staat toch al vast als je mag presenteren, dan ik niet nog meer moeite doenquote:Op zondag 25 september 2016 14:28 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Powerpoint weggooien en LaTeX leren
Is LaTeX fijn voor presentaties ja? Ik maak er al mijn verslagen mee, maar voor presentaties lijkt het mij toch niet echt fijn.quote:Op zondag 25 september 2016 14:28 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Powerpoint weggooien en LaTeX leren
Niet iedereen hoeft van zijn moeder om acht uur naar bed op vrijdag, Coco.quote:Op zondag 25 september 2016 14:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vrijdag PEC - ADO , daar blijf je voor wakker.
Heb jij hem in de manager? Ik had niet genoeg geld voor hemquote:
Sure.quote:Op zondag 25 september 2016 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij hem in de manager? Ik had niet genoeg geld voor hemSoon.
7 puntjes omdat Dellegod de 0 heeft gehouden.quote:Op zondag 25 september 2016 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij hem in de manager? Ik had niet genoeg geld voor hemSoon.
Sowquote:Op zondag 25 september 2016 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft van zijn moeder om acht uur naar bed op vrijdag, Coco.
Hoezo Riedewald 5? 4 toch?quote:Op zondag 25 september 2016 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
7 puntjes omdat Dellegod de 0 heeft gehouden.
Riedewald 5, Sanchez 14, Ziyech 14, Delle 7 = Al 40 punten, wat hemels.
Oh ja klopt.quote:Op zondag 25 september 2016 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo Riedewald 5? 4 toch?
Ik hoop in ieder geval op randement van Brogno. Spierings haal ik er snel uit.quote:Op zondag 25 september 2016 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Sparta met 6-4 wint is het ook prima.
Ik heb ook zoiets met 6 spelersquote:
Jaquote:Op zondag 25 september 2016 14:36 schreef Coco98 het volgende:
Was die goal sneller dan bij Ajax - Pec?
Brogno en Sanusi staan allebei op de schopstoel bij mij.quote:Op zondag 25 september 2016 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval op randement van Brogno. Spierings haal ik er snel uit.
Brands, Spierings, Delle en Klich wil ik snel vervangen. Doe ik maar eerst de keeper.quote:Op zondag 25 september 2016 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brogno en Sanusi staan allebei op de schopstoel bij mij.
Je kan net zo goed de beide strafschopgebieden met een hek sluiten. Alles gebeurt op het middenveld.quote:
Welke positie is dat ook alweer minimaal?quote:Op zondag 25 september 2016 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Twente gaat Europees voetbal 'halen'
quote:
Als ze het halen is het maar de vraag of ze het dit keer wel kunnen betalen.quote:Op zondag 25 september 2016 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Twente gaat Europees voetbal 'halen'
8e voor de playoffs.quote:Op zondag 25 september 2016 14:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Welke positie is dat ook alweer minimaal?
4, 5 als de beker wordt gewonnen door de top 2. En dan nog 4 PO plaatsen.quote:Op zondag 25 september 2016 14:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Welke positie is dat ook alweer minimaal?
Ze mogen het niet eens spelen dit jaar en volgend jaarquote:Op zondag 25 september 2016 14:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als ze het halen is het maar de vraag of ze het dit keer wel kunnen betalen.
Ik gun het ze in ieder geval niet de komende jaren.
Lees jij het nieuws wel eens?quote:Op zondag 25 september 2016 14:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als ze het halen is het maar de vraag of ze het dit keer wel kunnen betalen.
Ik gun het ze in ieder geval niet de komende jaren.
Klopt. Zijn uitgesloten.quote:Op zondag 25 september 2016 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4, 5 als de beker wordt gewonnen door de top 2. En dan nog 4 PO plaatsen.
Maar Twente mag niet aan de PO's meedoen lijkt mij.
Niet over Twente, nee.quote:
Wat diep. Je moet iets schrijven voor de FP.quote:Op zondag 25 september 2016 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Twente leuk spelen sinds Ziyech weg is.
Zoals iets luidt: snijd de grote bloem weg zodat de andere plantjes ook zonlicht krijgen.
Fout.quote:Op zondag 25 september 2016 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4, 5 als de beker wordt gewonnen door de top 2.
Dat is ook niet zo lastig.quote:Op zondag 25 september 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:
Stelling: ondanks afgelopen jaar is Twente nog steeds een sympathiekere club dan Vitesse.
quote:
Oke.quote:Op zondag 25 september 2016 14:50 schreef Sked het volgende:
[..]
1e plek CL
2e plek vCL
3e plek vEL
4-7 PO
EL schuift door als bekerwinnaar CL haalt
Over een paar jaar kijken we met weemoed terug op die ene CL-plek.quote:Op zondag 25 september 2016 14:50 schreef Sked het volgende:
[..]
1e plek CL
2e plek vCL
3e plek vEL
4-7 PO
Was toch altijd 5-8 voor playoffs?quote:Op zondag 25 september 2016 14:50 schreef Sked het volgende:
[..]
1e plek CL
2e plek vCL
3e plek vEL
4-7 PO
Ja, totdat we twee jaar geleden oid al een plek verlorenquote:Op zondag 25 september 2016 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was toch altijd 5-8 voor playoffs?
Ik vraag me af of er überhaupt een regel is die Twente uitsluit van het meedoen aan die PO'squote:Op zondag 25 september 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke.
Nou, dat is wel iets te ambitieus, 3e of 4e. Ze gaan wel een PO plek halen denk ik.
Precies.quote:Op zondag 25 september 2016 14:50 schreef Sked het volgende:
[..]
1e plek CL
2e plek vCL
3e plek vEL
4-7 PO
Oh.quote:Op zondag 25 september 2016 14:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, totdat we twee jaar geleden oid al een plek verloren
Wellicht, ik zie er het nut iig niet van in om mee te doen als je toch Europa niet in mag gaan.quote:Op zondag 25 september 2016 14:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er überhaupt een regel is die Twente uitsluit van het meedoen aan die PO's
Jup.quote:Op zondag 25 september 2016 14:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er überhaupt een regel is die Twente uitsluit van het meedoen aan die PO's
Volgend jaar dus het laatste jaar van uitzondering?quote:Op zondag 25 september 2016 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup.
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)me-aan-playoffs-.htm
Geweldig, je kan tellenquote:Op zondag 25 september 2016 14:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Volgend jaar dus het laatste jaar van uitzondering?
okquote:Op zondag 25 september 2016 14:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een zin eindig je met een punt.
Jij bent nog altijd degene hier met een Pokémon GO Trainer v/d Maand tag, dus volgens mij moet je niet al te veel grappen maken over de basisschoolquote:Op zondag 25 september 2016 15:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen de mensen hier op FOK! je helpen om door je basisschool periode te komen.
soowquote:Op zondag 25 september 2016 15:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent degene hier met een Pokémon GO Trainer v/d Maand tag, dus volgens mij moet je niet al te veel grappen maken over de basisschool
Dat is een mooi spreekwoord.quote:Op zondag 25 september 2016 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Twente leuk spelen sinds Ziyech weg is.
Zoals iets luidt: snijd de grote bloem weg zodat de andere plantjes ook zonlicht krijgen.
Critical hit!quote:Op zondag 25 september 2016 15:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent nog altijd degene hier met een Pokémon GO Trainer v/d Maand tag, dus volgens mij moet je niet al te veel grappen maken over de basisschool
Die grap heb je nu al drie maal gemaakt. Als je gewoon niets beters hebt, zeg dan gewoon niks. Is een teken van onmacht.quote:Op zondag 25 september 2016 15:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent degene hier met een Pokémon GO Trainer v/d Maand tag, dus volgens mij moet je niet al te veel grappen maken over de basisschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |