Jij googled de torrent altijd?quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Gewoon waar de shit staat die ik zoek piratebay is vaak voldoende
Welke link gebruik je?quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Piratenbaai is altijd voldoende.
kickass.cd werkt inderdaad, hebben ze toch maar mooi bereikt dat het geen .to meer is!quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:19 schreef Jordy-B het volgende:
kickass zit tegenwoordig toch op .cd?
Heldquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:19 schreef Jordy-B het volgende:
Is gewoon piratebay met een kickass skinquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:19 schreef Jordy-B het volgende:
The fuck! Ik kwam hier om te zeggen dat ik sinds kickass down is rar.bg gebruik wat oké is maar lang niet alles heeft. En piratebay. Maar kickass bestaat gewoon nog! Held!quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:19 schreef Jordy-B het volgende:
Jammer! Waarom bestaat kickass niet gewoon zelf als torrent? Dat is bij pb toch ook?quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:00 schreef redboyke het volgende:
[..]
Is gewoon piratebay met een kickass skin
Moet je maar eens meer torrentfreak lezen
True. Al zuigt spotnet wel. Weet jij een alternatief?quote:Op zondag 25 september 2016 04:02 schreef CrashO het volgende:
Anno 2016 nog torrent gebruiken. Lekker je IP delen of via een trage pauper VPN downloaden![]()
Usenet
Ja vet pauper man, 200Mbit via een VPNquote:Op zondag 25 september 2016 04:02 schreef CrashO het volgende:
Anno 2016 nog torrent gebruiken. Lekker je IP delen of via een trage pauper VPN downloaden![]()
Usenet
LOL, usenet is veel te traag man.quote:Op zondag 25 september 2016 04:02 schreef CrashO het volgende:
Usenet
Die website is sinds 2006 niet meer vernieuwd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Eerst zoh ik altijd via torrentz of op kickass. Nu pak ik inderdaad piratebay, maar het gaat lang niet zo makkelijk als vroegah
https://www.tribler.org/quote:Op zondag 25 september 2016 04:02 schreef CrashO het volgende:
Usenet
ik haal makkelijk >600Mbit met bepaalde private trackers.quote:Op zondag 25 september 2016 18:51 schreef julius123 het volgende:
Private trackers icm een vpn.
Trek gewoon met de volle 150mbit alles binnen.
Doe eens een link naar die VPN.quote:Op zondag 25 september 2016 11:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja vet pauper man, 200Mbit via een VPN.
Usenet is niet meer de gouden en immer betere oplossing dan Torrents, vervuiling, onjuiste beschrijvingen etc, neemt de laatste jaren hard toe in mijn beleving.quote:Op zondag 25 september 2016 04:02 schreef CrashO het volgende:
Usenet
quote:Op zondag 25 september 2016 18:51 schreef julius123 het volgende:
Private trackers icm een vpn.
Trek gewoon met de volle 150 500mbit alles binnen.
https://nld.privateinternetaccess.com/quote:
Oh en dit... tja dan gebruik je gewoon een bagger provider.quote:
Noem een usenet provider die mij de volledige 1 gbit laat voltrekken.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Oh en dit... tja dan gebruik je gewoon een bagger provider.
Giganewsquote:Op donderdag 29 september 2016 02:36 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Noem een usenet provider die mij de volledige 1 gbit laat voltrekken.
Dank voor de tip, toch een mooi boek gevonden wat TPB niet had!quote:Op zondag 25 september 2016 11:13 schreef Abed het volgende:
Mensen die niet Zooqle.com gebruiken als alternatief
kickass is dood. Er is alleen een reskinde tpbquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:06 schreef KingOfMystery het volgende:
rarbg.to
Ik merk dat veel torrents die op piratebay en kickass geen seeds/leechers meer hebben op deze site nog wel actief zijn.
kickass.cdquote:Op zondag 2 oktober 2016 17:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
kickass is dood. Er is alleen een reskinde tpb
Kijk eens!quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:14 schreef Vermon het volgende:
Kickasstorrents is foetsie en ik vind zo'n proxy of hoe je het noemt gewoon kut. Dus kortom, waar downloaden jullie je torrents?
Beetje een betrouwbare, up-to-date website?
automatisch..hoe?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:30 schreef Toryu het volgende:
Hier ook een paar private trackers. Vooral om het aanbod, kwaliteit en veiligheid, de snelheid maakt me eigenlijk niet uit. Het meeste wordt toch automatisch gedownload zodra het uit komt, en dat is vaak 's nachts
Rss feeds. Praktisch elke tracker biedt er 1 aan. Zie oa http://help.utorrent.com/customer/portal/articles/163700quote:
Ik gebruik nu een cloud download service Seedrquote:Op zondag 25 september 2016 04:02 schreef CrashO het volgende:
Usenet
Je beantwoordt je eigen vraag al door het woord 'nog'.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Is zo'n VPN nou echt nodig? Downloaders worden toch nog steeds niet aangepakt?
Torrents is ook uploaden. Al fout dus toen er nog geen downloadverbod was.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Is zo'n VPN nou echt nodig? Downloaders worden toch nog steeds niet aangepakt?
en daar worden voorlopig alleen de grote vissen gepakt.. een incidentele downloader (en dus uploader) merkt er vooralsnog niks van..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:10 schreef vaduz het volgende:
[..]
Torrents is ook uploaden. Al fout dus toen er nog geen downloadverbod was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |