Kijk eens!quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:14 schreef Vermon het volgende:
Kickasstorrents is foetsie en ik vind zo'n proxy of hoe je het noemt gewoon kut. Dus kortom, waar downloaden jullie je torrents?
Beetje een betrouwbare, up-to-date website?
automatisch..hoe?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:30 schreef Toryu het volgende:
Hier ook een paar private trackers. Vooral om het aanbod, kwaliteit en veiligheid, de snelheid maakt me eigenlijk niet uit. Het meeste wordt toch automatisch gedownload zodra het uit komt, en dat is vaak 's nachts
Rss feeds. Praktisch elke tracker biedt er 1 aan. Zie oa http://help.utorrent.com/customer/portal/articles/163700quote:
Ik gebruik nu een cloud download service Seedrquote:Op zondag 25 september 2016 04:02 schreef CrashO het volgende:
Anno 2016 nog torrent gebruiken. Lekker je IP delen of via een trage pauper VPN downloaden![]()
Usenet
Je beantwoordt je eigen vraag al door het woord 'nog'.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Is zo'n VPN nou echt nodig? Downloaders worden toch nog steeds niet aangepakt?
Torrents is ook uploaden. Al fout dus toen er nog geen downloadverbod was.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Is zo'n VPN nou echt nodig? Downloaders worden toch nog steeds niet aangepakt?
en daar worden voorlopig alleen de grote vissen gepakt.. een incidentele downloader (en dus uploader) merkt er vooralsnog niks van..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:10 schreef vaduz het volgende:
[..]
Torrents is ook uploaden. Al fout dus toen er nog geen downloadverbod was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |