oh damnquote:Op zondag 25 september 2016 12:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat. Van Barbara van erp en femke sterken. Die vinden het leven met kinderen heul zwaar, gieten er veel alcohol in om daarmee te copen en willen vooral graag door met hun leveb zoals dat was pre-kind dus kind is wat lastig.
(Is dat overdreven ja natuurlijk id dat overdreven, daar zijn het stereotypes voor)
I knowquote:Op zondag 25 september 2016 12:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ken jou langer dan vandaag, en jij mij; je weet best dat ik jou nie in een hokje zou durven plakken
Dit is echt de meest toepasselijke benaming die er te vinden is. Idd me-to-wequote:Op zondag 25 september 2016 12:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
De me-to-we trend![]()
(Waarbij alle categorieën natuurlijk lekker dik zijn aangezet voor het beeld eh)
Ikzelf neig overigens meer naar die laatste categorie en kan er geen seconde van wakker liggen wat een ander daar wel of niet van vindt. En ik vind dus ook niks van hoe een ander het doet, snamelijkniemijnkindnie.
Das z&gquote:Op zondag 25 september 2016 14:00 schreef kwakz0r het volgende:
Rly Mignonne? Nu? Me to we?
Voor mijn gevoel buitelen momenteel voornamelijk de hoogevoelige unieke sneeuwvlokjes hier over elkaar om, met hun knuistjes vol barnsteen en wollen mutsjes op, placenta van de baby in een tasjegemaakt van colostrum, te roepen dat elke zorgverlener het slechtste met je voor heeft en dat mensen je in je cocon moeten laten.
Maar goed, ik loop misschien een trendje achter.
Wat fijn! Ook goed voor je vertrouwen denk ik.quote:Op zondag 25 september 2016 13:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat is de beste methode Miezziej!Oma vindt haar eigen weg wel. Mijn ervaring met F. is dat ze zich aanpast naar waar ze is. Slapen op het kdv was nooit een probleem en thuis dikke drama
![]()
Ik heb gisteren een La Leche League scholingsdag overleefd met MIk vond het dood en doodeng om te gaan ivm krampen en huilen, maar ik ging toch! Wel 3 van de 4 sessies geskipt (niet dat er nu ook maar iets blijft hangen hoor
), maar ik was er. Stiekem best een beetje trots, M. deed het hartstikke goed en lieve meiden daar voor de mental support. En net kroelde ik hem heerlijk in slaap terwijl vriend en F. naar de speeltuin waren
quote:Op zondag 25 september 2016 11:42 schreef Aerenia het volgende:
Zo mooi is dat! Gelukkig gaat het een beetje!
Ik was gisteren druk met poetsen en keek af en toe naar het scherm van de babyfoon en zag A lekker slapen. Op een gegeven moment toen ik weer keek was het hele scherm gevuld met 2 grote nieuwsgierige ogen en toen een neusje en toen een open mondje met 6 tanden![]()
Bleek mevrouw opeens door te hebben hoe ze moest gaan staan en probeerde ze de babyfoon-camera op te eten (die zat vast aan het hoofdeinde van haar ledikant).
quote:Op zondag 25 september 2016 16:12 schreef Budabuddumbam het volgende:
3 weken post-partum was het schommelschip niet heel slim. Mijn darmen zitten bij mijn oren en mijn baarmoedermond bij mijn tenen.
Huge babyquote:Op zondag 25 september 2016 22:25 schreef Budabuddumbam het volgende:
we waren naar drievliet![]()
[ afbeelding ]
Hij is 3 wekenen past niet lang meer
nadeel van een 63cm baby
Oh.. wat een knapperd wel! Onze 13 maander past nog in de bak kwamen we in Wildlands vanmiddag achter nadat hij bij de bavianen bij papa op de arm in slaap gevallen was.. Best handig..quote:Op zondag 25 september 2016 22:25 schreef Budabuddumbam het volgende:
we waren naar drievliet![]()
[ afbeelding ]
Hij is 3 wekenen past niet lang meer
nadeel van een 63cm baby
Hoi nieuwe aanwasquote:Op maandag 26 september 2016 01:16 schreef Soof-87 het volgende:
Hoi! (Nieuwe aanwas hier)
Afgelopen dinsdag bevallen van een zoontje M.Heerlijk kereltje en we genieten volop. Ook al komt dat gepaard met vlagen van onzekerheid, damn.
Las net een stukje terug over de kraamvisites. Nou ik had gedacht dat erg leuk te vinden van te voren, maar niet dusIk moet daar enige rust in zien te vinden geloof ik. En het idee dat overmorgen de kraamhulp weg gaat benauwd me enorm.
Ja, dat zou handiger zijn. Alleen tot nu toe wil hij die niet echt. Ik zal het weer eens proberen.quote:Op maandag 26 september 2016 11:05 schreef Arja het volgende:
Madivi dat is zeker een grote beslissing. Buiten het praktische: waar zie je jezelf en je kinderen graag wonen/wat zegt je gevoel?
Q geen fopspeen?
Kruidvat eigen merk gaan hier het bestequote:Op maandag 26 september 2016 11:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, dat zou handiger zijn. Alleen tot nu toe wil hij die niet echt. Ik zal het weer eens proberen.
Misschien een ander merk proberen. De mijne wil geen bibi, maar wel difrax. Bij andere kinderen weer precies andersomquote:Op maandag 26 september 2016 11:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, dat zou handiger zijn. Alleen tot nu toe wil hij die niet echt. Ik zal het weer eens proberen.
Ik vind die glow in the dark ook ideaal van difraxquote:Op maandag 26 september 2016 11:17 schreef Quoi het volgende:
Ah, dan ga ik vanmiddag eens even een nieuwe halen.
Tas wilde al vanaf twee maanden alleen de Avent 12-18 maanden speen. Dus ook een grotere speen aanbieden kan soms helpen. Die kleine speentjes flupten zo weer uit z'n mond.quote:Op maandag 26 september 2016 11:12 schreef Arja het volgende:
[..]
Misschien een ander merk proberen. De mijne wil geen bibi, maar wel difrax. Bij andere kinderen weer precies andersom
Ik zal proberen meer met de dag te leven inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2016 13:14 schreef Quoi het volgende:
Mies![]()
Elke dag is er één (tip: kijk gewoon niet verder) en je zult zien: elke dag merk je verbetering bij jezelf, echt.
Maar je bent al met doek naar buiten geweestEn wat doet de kleine het goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |