abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165513848
Hallo allemaal,

Dit is voor het eerst dat ik een topic start hier op FOK!. Ik las weleens mee maar nog nooit een topic gestart. De reden dat ik dat nu wel doe is omdat ik met iets zit en er met mijn vriendinnen niet echt over kan praten. Zij kunnen geen eerlijke mening geven aangezien ze mijn vriend helemaal geweldig vinden en ze niet kunnen voorstellen dat ik problemen heb met de volgende situatie.

Die is al volgt:

Ik ben inmiddels bijna 14 jaar samen met mijn vriend. Na 11 jaar een huis gekocht, wonen nu 3 jaar samen. We kunnen enorm goed praten, hebben de grootste lol, denken over veel dingen hetzelfde. Ik ben echt heel erg gek op hem, en altijd al geweest. De eerste jaren van onze relatie, laten we zeggen tot ongeveer 8 jaar van onze relatie, was de sex perfect. Hij kon niet van mij afblijven en deden het regelmatig (3-4 keer per week). Echter was ik altijd wel diegene die initiatief toonde en wilde experimenteren. Mijn vriend wilde het het liefst alleen in bed doen terwijl ik het liefst op de spannendste plekken wilde vrijen. Ook wilde ik bijvoorbeeld anaal vrijen maar dit zijn dingen die mijn vriend te ver gaat en dat is dus nog nooit gebeurd. Het gaat ook nooit gebeuren en daar nam/ neem ik inmiddels genoegen mee. Verder hadden we namelijk perfecte sex. Na 8 a 9 jaar veranderde er iets. We woonde toen nog niet samen (toendertijd had hij de leeftijd van 25-26 , ik was 22-23) dus als we vreeën was het vaak bij hem thuis. De gedachte dat zijn ouders ons konden horen begon hij vervelend te worden waardoor de frequentie afnam. Als we het dan deden was het niet meer zo wild als de eerste jaren om maar zo zachtjes mogelijk te zijn. Onze relatie was verder helemaal perfect dus schonk ik er niet zo veel aandacht aan. Toen we twee jaar later een huis besloten te kopen dacht ik gelijk 'YES! Eindelijk weer volop sexen'! Ik kon werkelijk niet wachten. Helaas bleek dit een gevalletje van; zware teleurstelling. De frequentie werd eigenlijk alleen maar minder en alles werd saaier en standaard. Totdat er 1,5 jaar geleden iets gebeurde: hij werd slap toen hij in mij zat. Ik wist niet wat me overkwam! Natuurlijk heb ik niks van onzekerheid/ frustratie laten merken omdat ik zag dat het voor hem ook verschrikkelijk was. Maar goed, zoiets kan altijd gebeuren denk je dan.Maar helaas bleef dit niet bij iedere keer en gebeurde het die keren daarop elke keer. Zelfs nu ik hem pijp wordt hij slap in mijn mond. Natuurlijk voel ik me er erg onzeker door maar ik weet dat het niet aan mij ligt, hij vind mij prachtig en als hij mij naakt ziet raakt hij wel direct opgewonden en wordt hij hard. Inmiddels wonen we 2,5 jaar samen en ben ik doodongelukkig qua sexleven. Ik geef mijn sexleven echt een 2 want het enige wat er nu gebeurd is een beetje beffen en pijpen. Hij is er al paar keer voor bij de huisarts geweest en die zijn eerst wat lichamelijke dingen gaan uitzoeken (soms kan het bijv, aan een te trage schildklier liggen). Gelukkig is hier niets uitgekomen en is hij doorgestuurd naar een sexuoloog. Dit vond hij een hele stap en hij wilde het eerst nog aankijken/ samen proberen met mij. Nu zijn wij net terug van 2,5 week vakantie in een prachtig land. Ik had hele hoge verwachtingen bij deze vakantie (dit natuurlijk niet uitgesproken om geen druk op hem te leggen). Helaas hebben we twee keer 'sex' gehad maar beide keren zijn slecht geëindigd. Nu beseft hij ook dat er echt stappen ondernomen moeten worden en hij gaat een afspraak maken bij een sexuoloog.

En goed, je zult het altijd zien, juist in deze periode kom ik iemand tegen die me helemaal adoreert. Hij vind me geweldig en ik wind hem op. Er is verder niets ernstigs gebeurd maar als ik uitga en ik kom hem tegen dans ik intiem met hem en merk ik dat de sexuele spanning tussen ons heel hoog is. Momenteel appen we wel maar niet over sex, meer over alledaagse dingen. Maar toch, ik voel me er schuldig over. Doordat ik zo ongelukkig ben qua sexleven laat ik die andere jongen sneller toe terwijl ik het liefst verder met mijn vriend verder wil en gelukkig wil zijn maar voor mij kan dat alleen als ik een goed sexleven heb,

Maar nu, wat is mijn vraag? Hebben jullie weleens eerder zulke situaties meegemaakt? Mijn vraag is wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Moet ik hem nog de tijd gunnen om in therapie te gaan of is het eigenlijk al te laat (het duurt nu al met al zo'n 4 jaar).

Alvast bedankt voor jullie reacties.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:13:04 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165513963
Je vriend gaat nu dus een afspraak met de seksuoloog maken? Gun hem dan die tijd om, samen met jou daadwerkelijk aan zijn probleem te werken, zonder dat jij in al je hunkerende kwetsbaarheid achter zijn rug een tweede probleem veroorzaakt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:23:28 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165514203
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:13 schreef Copycat het volgende:
Je vriend gaat nu dus een afspraak met de seksuoloog maken? Gun hem dan die tijd om, samen met jou daadwerkelijk aan zijn probleem te werken, zonder dat jij in al je hunkerende kwetsbaarheid achter zijn rug een tweede probleem veroorzaakt.
Dit.
En koop een dildo. :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:24:17 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_165514220
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:13 schreef Copycat het volgende:
Dit dus. Houdt je achter-de-handje voorlopig even op afstand. Niet heel eerlijk voor je vriend. En koop anders wat speeltjes voor jullie beide.
pi_165514262
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit.
en laat deze hanteren door je vent :)

daarnaast,zal wel ten overvloede zijn, maar oververmoeidheid en stress kunnen ook deze problemen veroorzaken.
daarnaast als er stress is en tijdens de sex lukt het niet = meer stress = meer falen

laat hem niet alleen hulp zoeken, ga samen.
pi_165514311
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit.
haha die heb ik al :P maar het gaat niet alleen om het pure klaarkomen, ik wil de liefde voelen! (jaajaa zoetsappig ;)
pi_165514324
Ik vind het maar een rare opstelling van jou. Je bent dolgelukkig met hem zeg je en dat blijkt ook wel uit de tijd die jullie nu een relatie hebben. Dan is er een probleem, wat voor hem nog veel vervelender is dan voor jou, waar hij aan wil werken. Vervolgens stel je de vraag of wij het soort van willen goedkeuren er een einde aan te maken omdat alleen de seks niet meer is zoals het vroeger is geweest. Om nog maar helemaal te zwijgen over lopen sjansen met een ander achter zijn rug om in de hoop daar wel je seks te krijgen die je graag wilt van je vriend.
pi_165514326
Hoe oud zijn jullie? Heeft je vriend een stressvolle drukke baan?
Erectieproblemen hebben heel erg vaak met stress te maken.
Daarnaast: eis je misschien teveel?
Sex moet ontspanning zijn en geen prestatie. Speelt dat mee?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_165514332
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:28 schreef Sigaartje het volgende:
Jij hebt de OP duidelijk niet gelezen..
pi_165514335
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:24 schreef NoXia het volgende:

[..]

Dit dus. Houdt je achter-de-handje voorlopig even op afstand. Niet heel eerlijk voor je vriend. En koop anders wat speeltjes voor jullie beide.
Een speeltje heb ik al en ook aangestuurd dat we die erbij gebruiken maar ook dat wordt afgeketst.

Klopt, daar heb je gelijk in maar wel heel moeilijk als iemand zoveel moeite voor je doet en diegene die je elke dag kan krijgen dat niet doet.
pi_165514368
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:29 schreef Elon het volgende:

[..]

Een speeltje heb ik al en ook aangestuurd dat we die erbij gebruiken maar ook dat wordt afgeketst.

Klopt, daar heb je gelijk in maar wel heel moeilijk als iemand zoveel moeite voor je doet en diegene die je elke dag kan krijgen dat niet doet.
Vind je het heel raar dat, als je even nadenkt over zijn probleem, jij er allerlei andere speeltjes bij gaat gebruiken? Daarmee benadruk je dus dat hetgeen wat hij doet niet bevredigend is voor jou. Dat het dan voor jou logisch is dat te proberen: oké. Maar wat denk jij dat hij daarvan kan denken? Dit drukt hem misschien alleen nog maar verder in de put.
pi_165514388
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:29 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Jij hebt de OP duidelijk niet gelezen..
Waar heb ik overheen gelezen?
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:31:21 #13
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_165514396
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:30 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Daarmee benadruk je dus dat hetgeen wat hij doet niet bevredigend is voor jou.
No shit. Mag hopen dat hij dit zelf ook wel weet.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:31:41 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165514407
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:28 schreef Elon het volgende:

haha die heb ik al :P maar het gaat niet alleen om het pure klaarkomen, ik wil de liefde voelen! (jaajaa zoetsappig ;)
De liefde voelen zit niet per se in iets banaals als zijn harde pik diep in jou voelen stoten. De liefde voel je in zijn toewijding aan jullie relatie.
pi_165514409
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:28 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vind het maar een rare opstelling van jou. Je bent dolgelukkig met hem zeg je en dat blijkt ook wel uit de tijd die jullie nu een relatie hebben. Dan is er een probleem, wat voor hem nog veel vervelender is dan voor jou, waar hij aan wil werken. Vervolgens stel je de vraag of wij het soort van willen goedkeuren er een einde aan te maken omdat alleen de seks niet meer is zoals het vroeger is geweest. Om nog maar helemaal te zwijgen over lopen sjansen met een ander achter zijn rug om in de hoop daar wel je seks te krijgen die je graag wilt van je vriend.
Ik snap wat je bedoelt en je hebt helemaal gelijk alleen niet over het stukje sjansen. Ik doe dat niet uit de hoop om sex te hebben met deze jongen, als ik dat echt had gewild was het allang gebeurd. Maar de adoratie, het mooie voelen, me sexy voelen, wat ik thuis mis dat zoek ik inderdaad wel op.
pi_165514416
Ik snap het ook niet helemaal. Je bent dolgelukkig in de liefde. Hij werkt nu aan het probleem door naar een seksuoloog te gaan. Geef hem dan ook die kans! Wacht eerst af wat dat oplevert. En het is JULLIE probleem, dus ik zou ook samen gaan. En ik denk ook dat je als je al zolang samen bent het logisch is dat het verandert. En samenwonen heeft dan juist vaak geen goede invloed omdat je dan ook gewoon druk bent met de dagelijkse dingen. Maar ik zou ver weg van die andere jongen blijven. Ik vind dat echt niet eerlijk tegenover je vriend hoe je nu achter zijn rug om bezig bent. Door die dingen die je thuis mist bij een ander op te zoeken ga je al een soort van vreemd vind ik.
pi_165514464
quote:
Ik ben 27, hij 30. Hij heeft inderdaad een stressvolle baan en hij gaf eerst zijn werk de schuld. Stress,druk inderdaad. Ik begreep dit. Maar de werkdruk is de laatste maanden beduidend afgenomen dus van echte werkdruk is nu weinig sprake meer. En zeker daardoor had ik verwacht dat op het vakantie helemaal goed en fijn zou zijn.

Misschien ben ik te veeleisend, heb ik mezelf ook weleens afgevraagd. Maar eigenlijk begin ik nooit meer over fantasieën of wensen die ik heb. Ik ben tegenwoordig al lang blij als we een keer goede sex hebben. Maar ik kan me goed bedenken dat hij dat zo voelt, dat hij moet presteren, zeker aangezien het nu telkens fout gaat.
pi_165514480
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:30 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Waar heb ik overheen gelezen?
Leeftijd ;)
pi_165514481
nice hoor, je vriend wil er eindelijk aan gaan werken (had eerder gekunt maar beter laat dan nooit) en jij bent al mentaal vreemd aan het gaan met een ander. Dat gaat helemaal goedkomen
pi_165514500
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:34 schreef Elon het volgende:

[..]

Ik ben 27, hij 30. Hij heeft inderdaad een stressvolle baan en hij gaf eerst zijn werk de schuld. Stress,druk inderdaad. Ik begreep dit. Maar de werkdruk is de laatste maanden beduidend afgenomen dus van echte werkdruk is nu weinig sprake meer. En zeker daardoor had ik verwacht dat op het vakantie helemaal goed en fijn zou zijn.

Misschien ben ik te veeleisend, heb ik mezelf ook weleens afgevraagd. Maar eigenlijk begin ik nooit meer over fantasieën of wensen die ik heb. Ik ben tegenwoordig al lang blij als we een keer goede sex hebben. Maar ik kan me goed bedenken dat hij dat zo voelt, dat hij moet presteren, zeker aangezien het nu telkens fout gaat.
Ik denk dat het een utopie is om te denken dat alles tijdens de vakantie wel even opgelost is als het al 4 jaar speelt. Ik zou hem echt even de tijd gunnen met die behandeling van seksuoloog. En stoppen met de aandacht bij anderen zoeken.
pi_165514521
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:34 schreef Elon het volgende:

[..]

Het kan zijn dat hij ergens mee zit en daar niet over wilt praten.
Dat van dat anaal moet geen belemmering zijn. Als hij dat niet wilt, prima toch en blijkbaar heb je je daar ook in geschikt, lijkt me ook geen probleem voor hem.

Maar merk je wel passie bij hem als je begint met vrijen? Of is er pas een probleem als hij slap in je wordt?
pi_165514526
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:32 schreef Sylvana het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal. Je bent dolgelukkig in de liefde. Hij werkt nu aan het probleem door naar een seksuoloog te gaan. Geef hem dan ook die kans! Wacht eerst af wat dat oplevert. En het is JULLIE probleem, dus ik zou ook samen gaan. En ik denk ook dat je als je al zolang samen bent het logisch is dat het verandert. En samenwonen heeft dan juist vaak geen goede invloed omdat je dan ook gewoon druk bent met de dagelijkse dingen. Maar ik zou ver weg van die andere jongen blijven. Ik vind dat echt niet eerlijk tegenover je vriend hoe je nu achter zijn rug om bezig bent. Door die dingen die je thuis mist bij een ander op te zoeken ga je al een soort van vreemd vind ik.
Natuurlijk, ik vind ook niet dat het alleen mijn probleem is. Ik ben me er heel goed van bewust dat dit iets is wat we samen moeten oplossen.

Klopt is ook niet eerlijk maar wel logisch, ik ben ook maar een mens met behoeftes
pi_165514527
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:35 schreef Elon het volgende:

[..]

Leeftijd ;)
ja sorry, ik ben niet zo goed in rekenen.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:37:50 #24
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_165514535
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:35 schreef Casiotone het volgende:
nice hoor, je vriend wil er eindelijk aan gaan werken (had eerder gekunt maar beter laat dan nooit) en jij bent al mentaal vreemd aan het gaan met een ander. Dat gaat helemaal goedkomen
Dit. Je wilt helemaal niet verder met je vriend, je wilt een soepele overgang.
pi_165514562
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:31 schreef Elon het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt en je hebt helemaal gelijk alleen niet over het stukje sjansen. Ik doe dat niet uit de hoop om sex te hebben met deze jongen, als ik dat echt had gewild was het allang gebeurd. Maar de adoratie, het mooie voelen, me sexy voelen, wat ik thuis mis dat zoek ik inderdaad wel op.
Fout. 'Hij wordt wel hard als hij mij naakt ziet'. Hij adoreert je dus duidelijk wel, hij vindt je mooi. Waar maak je uit op dat hij dat niet vindt? Dat het hem niet lukt, ligt waarschijnlijk niet aan jou maar aan iets anders. Aan iets anders waar hij graag aan wil werken, anders had hij niet naar de seksuoloog gegaan.
pi_165514613
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:37 schreef Elon het volgende:

[..]

Natuurlijk, ik vind ook niet dat het alleen mijn probleem is. Ik ben me er heel goed van bewust dat dit iets is wat we samen moeten oplossen.

Klopt is ook niet eerlijk maar wel logisch, ik ben ook maar een mens met behoeftes
Tja maar daardoor maak je het probleem alleen maar groter. Soms kunnen je behoeftes even niet vervuld worden. Maar er wordt aan gewerkt en als dat niet helpt kun je een open gesprek aan gaan om te stoppen of om het met toestemming buiten de deur te zoeken. Maar wat voor gevoel geef je je vriend nu door dit achter zijn rug om te doen. Dan zou hij zich al helemaal niet goed genoeg voelen. Probeer je ook in zijn situatie te verplaatsen ipv achter je eigen behoeftes aan te gaan.
En volgens mij adoreert hij je wel en vindt hij je wel mooi als hij wel hard wordt als hij je naakt ziet.
pi_165514657
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:37 schreef Elon het volgende:

[..]

Ten eerste vind ik het raar dat je je vriend, waar je zelf van wie je zegt héél veel te houden, nu op
zo'n moment dat hij je steun hard nodig heeft, in de steek wil laten.

En ten tweede,,,, die adoratie van die ander zal ook niet eeuwig duren.
Je zegt zelf dat je vriend in het begin ook niet van je af kon blijven, nou dan heb ik nieuws voor je... in 99% van de gevallen gaat dat zo :')
pi_165514663
Het is ronduit respectloos om maar met iemand anders intiem te gaan zijn, die duidelijk maar op 1 ding uit is, naar je vriend toe. Hij wilt verdomme alles doen om jou gelukkig te maken. Koester zo'n man en ga al helemaal geen dingen buiten de deur zoeken. Ik vraag me echt af waar je mee bezig bent.
pi_165514677
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:39 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Fout. 'Hij wordt wel hard als hij mij naakt ziet'. Hij adoreert je dus duidelijk wel, hij vindt je mooi. Waar maak je uit op dat hij dat niet vindt? Dat het hem niet lukt, ligt waarschijnlijk niet aan jou maar aan iets anders. Aan iets anders waar hij graag aan wil werken, anders had hij niet naar de seksuoloog gegaan.
Het valt niet te ontkennen dat dat een logische reactie is van mij? Toch heb ik dit nooit benoemd omdat ik weet dat ergens anders de oorzaak ligt.
pi_165514688
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:08 schreef Elon het volgende:
De reden dat ik dat nu wel doe is omdat ik met iets zit en er met mijn vriendinnen niet echt over kan praten. Zij kunnen geen eerlijke mening geven aangezien ze mijn vriend helemaal geweldig vinden en ze niet kunnen voorstellen dat ik problemen heb met de volgende situatie.
Jij kan niet met je vriendinnen hierover praten omdat zij jou niet in jouw standpunt ondersteunen om van hem af te gaan. En omdat zij het niet met jou eens zijn is hun visie per definitie niet eerlijk.

Dit topic is bedoelt om jouw gebrekkige besluitvorming voldoende te kunnen onderbouwen met meningen van anderen. Je bent niet op zoek naar een gezamenlijke oplossing. Je bent op zoek naar een manier om jouw vaststaande besluit te kunnen verenigen met jouw gemoedsrust. Als eerste stap maak je van zijn probleem jouw breekpunt. Vanaf nu is het een kwestie van tijd.

Graag gedaan. Het kostte niet zo heel veel moeite. Dit is namelijk een steeds-maar-weer terugkerend thema van vrouwen hier op de Foks. Heel opvallend, time is ticking.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2016 14:44:54 ]
pi_165514743
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:43 schreef FANN het volgende:

[..]

Ten eerste vind ik het raar dat je je vriend, waar je zelf van wie je zegt héél veel te houden, nu op
zo'n moment dat hij je steun hard nodig heeft, in de steek wil laten.

En ten tweede,,,, die adoratie van die ander zal ook niet eeuwig duren.
Je zegt zelf dat je vriend in het beging ook niet van je af kon blijven, nou dan heb ik nieuws voor je... in 99% van de gevallen gaat dat zo :')
Precies. Maarja als ze 27 is en al 11 jaar samen is zal dit wel haar eerste relatie zijn ook.
pi_165514748
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:43 schreef Elon het volgende:

[..]

Het valt niet te ontkennen dat dat een logische reactie is van mij? Toch heb ik dit nooit benoemd omdat ik weet dat ergens anders de oorzaak ligt.
Waarom is dat een logische reactie van jou? Jij wilt niet inzien dat het misschien aan iets heel anders ligt dan aan jou. Dat er iets blokkeert in zijn koppie wat hij niet 1,2,3 aan de kant kan zetten.

Je lijkt het nog goed te willen praten richting jou ook. De enige die fout is in deze ben jij.
pi_165514768
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Precies. Maarja als ze 27 is en al 11 jaar samen is zal dit wel haar eerste relatie zijn ook.
Misschien wel.. ik was 16 jaar hij 18 jaar en we zijn nog steeds samen, hij is ook wel eens moe,
ik ook... gaat weer over :+
pi_165514777
Klassiek gevalletje, jullie zijn al sinds de puberteit samen, na al die jaren samen zal de 'interesse' wat afnemen, bij hem schijnbaar wat meer dan gebruikelijk. Jij krijgt wat (seksuele) aandacht van een ander, en je gaat je dan (logischerwijs) afvragen of het gras bij de buren niet groener is. Zeker als je waarschijnlijk geen/weinig andere bedpartners hebt gehad.
pi_165514813
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Klopt!
pi_165514818
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Klassiek gevalletje, jullie zijn al sinds de puberteit samen, na al die jaren samen zal de 'interesse' wat afnemen, bij hem schijnbaar wat meer dan gebruikelijk. Jij krijgt wat (seksuele) aandacht van een ander, en je gaat je dan (logischerwijs) afvragen of het gras bij de buren niet groener is. Zeker als je waarschijnlijk geen/weinig andere bedpartners hebt gehad.
Nou haar vriend heeft een erectie probleem, dat heeft verder niets met zijn intresse te maken denk ik, kan van alles zijn, zelfs iets lichamelijks.
pi_165514836
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou haar vriend heeft een erectie probleem, dat heeft verder niet met zijn intresse te maken denk ik, kan van alles zijn, zelfs iets lichamelijks.
Mwah, als het een erectieprobleem was kon de huisarts er wel wat mee. Dit is volgens mij geen fysiek probleem maar meer iets psychisch.
pi_165514849
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:46 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Waarom is dat een logische reactie van jou? Jij wilt niet inzien dat het misschien aan iets heel anders ligt dan aan jou. Dat er iets blokkeert in zijn koppie wat hij niet 1,2,3 aan de kant kan zetten.

Je lijkt het nog goed te willen praten richting jou ook. De enige die fout is in deze ben jij.
Wel, dat wil ik dus wel! Daarom heb ik ook juist nooit benoemd dat er soms een momentje van onzekerheid bij mij naar boven komt..
pi_165514856
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Helemaal correct!
pi_165514868
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, als het een erectieprobleem was kon de huisarts er wel wat mee. Dit is volgens mij geen fysiek probleem maar meer iets psychisch.
Ik lees nergens dat ze daar zijn geweest of heb ik daar overheen gelezen? :@
pi_165514887
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:51 schreef FANN het volgende:

[..]

Jawel hoor, aantal keren! Zelfs ook bloedonderzoeken ed gehad.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:52:26 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165514888
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:43 schreef Elon het volgende:

Dat is ook geen onlogische reactie, het gaat er om hoe je daar vervolgens mee omgaat. Je kunt de kat op het spek blijven binden en de relatie zo willens en wetens ondermijnen, of je kunt je vriend bijstaan in zijn proces richting oplossing.
Besef trouwens wel dat als dit uitkomt, de kans groot is dat je vriend terug bij af is. Misschien zelfs verder van af verwijderd is dan ooit. Wees eerlijk. Naar jezelf en naar hem, dat ben je jullie relatie verschuldigd.
pi_165514898
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:51 schreef FANN het volgende:

[..]

quote:
Hij is er al paar keer voor bij de huisarts geweest en die zijn eerst wat lichamelijke dingen gaan uitzoeken (soms kan het bijv, aan een te trage schildklier liggen). Gelukkig is hier niets uitgekomen en is hij doorgestuurd naar een sexuoloog

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2016 14:52:52 ]
pi_165514904
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:50 schreef Elon het volgende:

[..]

Wel, dat wil ik dus wel! Daarom heb ik ook juist nooit benoemd dat er soms een momentje van onzekerheid bij mij naar boven komt..
Waarom zou het dan volgens jou een logische reactie van jou zijn om te denken dat het aan jou ligt en niet iets anders wat tot deze situatie (mindere seks) kan leiden?
pi_165514913
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:51 schreef Elon het volgende:

[..]

Helemaal correct!
Ja nou en wat nu dan? Wil je je tijd in gaan halen of wil je samen oud worden?

Oud worden is ook weer zoiets, krijg je misschien ook weer minder sex, hoeft niet altijd, maar
is soms wel zo.
pi_165514946
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

Oké overheen gelezen dus, sorry...

Nou dan zit er iets anders niet goed, maar dat wil helemaal niet zeggen dat hij niet zielsveel
van TS houdt...
pi_165514976
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:54 schreef FANN het volgende:

[..]

Oké overheen gelezen dus, sorry...

Nou dan zit er iets anders niet goed, maar dat wil helemaal niet zeggen dat hij niet zielsveel
van TS houdt...
Dat zegt toch ook niemand? Ik zeg alleen dat het vooralsnog een beetje 'voorspelbaar' is, en sluit me verder bij Copycat aan dat ze het aan haar vriend/relatie verschuldigd is eerlijk te blijven en hem bij te staan. Óf gewoon nu open kaart spelen en kappen, maar niet halfslachtig verder modderen terwijl ze met die andere gozer contact houdt. Dat gaat een keer verkeerd.
pi_165514978
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:53 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Waarom zou het dan volgens jou een logische reactie van jou zijn om te denken dat het aan jou ligt en niet iets anders wat tot deze situatie (mindere seks) kan leiden?
Omdat ik maar een aantal momentjes van onzekerheid heb gehad en de andere momenten me er heel goed van bewust ben dat het aan een andere oorzaak ligt die ik samen met hem wil oplossen. Dat wilde ik al jaren terug maar aangezien hij er maar voor weg bleef lopen en we jaren zo doorgesudderd hebben, we nu in deze situatie zitten.
pi_165515008
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat zegt toch ook niemand? Ik zeg alleen dat het vooralsnog een beetje 'voorspelbaar' is, en sluit me verder bij Copycat aan dat ze het aan haar vriend/relatie verschuldigd is eerlijk te blijven en hem bij te staan. Óf gewoon nu open kaart spelen en kappen, maar niet halfslachtig verder modderen terwijl ze met die andere gozer contact houdt. Dat gaat een keer verkeerd.
Ik ben overigens al 'gestopt'met die andere jongen, reageer al een paar dagen niet meer op zijn berichtjes ... Neemt overigens niet de fout van het eerdere contact weg!
pi_165515013
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou en Cc ook eens :Y
pi_165515034
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:56 schreef Elon het volgende:

[..]

Omdat ik maar een aantal momentjes van onzekerheid heb gehad en de andere momenten me er heel goed van bewust ben dat het aan een andere oorzaak ligt die ik samen met hem wil oplossen. Dat wilde ik al jaren terug maar aangezien hij er maar voor weg bleef lopen en we jaren zo doorgesudderd hebben, we nu in deze situatie zitten.
Hij bleef er weg voor lopen? Hij is toch meerdere keren naar de huisarts geweest om het bespreekbaar te maken en de oorzaak te achterhalen. Nu wil hij zelfs naar een seksuoloog en ga jij het opblazen door het achter zijn rug om (of niet?) op jouw aantrekkelijkheid te gooien en met een ander intiem te zijn.
pi_165515057
Ik ga nu iets heel erg oubolligs zeggen, maar het is wel de waarheid.

Als er iets in je mind zit en je komt er 's avonds niet van los, dan heb je als man een nadeel: je krijgt hem gewoon niet goed stijf. Dat heeft niets te maken met ouderdom of wat dan ook. Als je kop er niet bij is, lukt het niet goed. Je moet los kunnen laten.

Ok, een vrouw kan, als zij iets op haar mind heeft, wat dicht gaan zitten (moet je wat meer duwen als man, ook niet even prettig voor de erectie, maar goed).

Vrouwen vertalen het al snel naar: hij vindt me niet aantrekkelijk. Dat kan, terwijl dat niet het geval is.
Trouwens, beffen is ook wel een kunststukje hoor, om dat goed te doen. Ook daar gaat energie in zitten, want het moet allemaal precies aansluiten: ritme, de plekjes, pffff, sex is best pittig hoor. Het is niet alleen maar beuken.
pi_165515116
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:59 schreef Sigaartje het volgende:

Als er iets in je mind zit en je komt er 's avonds niet van los, dan heb je als man een nadeel: je krijgt hem gewoon niet goed stijf. Dat heeft niets te maken met ouderdom of wat dan ook. Als je kop er niet bij is, lukt het niet goed. Je moet los kunnen laten.

Ok, een vrouw kan, als zij iets op haar mind heeft, wat dicht gaan zitten (moet je wat meer duwen als man, ook niet even prettig voor de erectie, maar goed).

Vrouwen vertalen het al snel naar: hij vindt me niet aantrekkelijk. Dat kan, terwijl dat niet het geval is.
Trouwens, beffen is ook wel een kunststukje hoor, om dat goed te doen. Ook daar gaat energie in zitten, want het moet allemaal precies aansluiten: ritme, de plekjes, pffff, sex is best pittig hoor. Het is niet alleen maar beuken.
Daten? :D

Oh nee :+

maar eens... alleen als een vrouw ''dicht'' zit effe niet gaan lopen duwen graag is niet lekker voor
je erectie maar ook niet voor je vrouw :@
pi_165515137
Realiseer je ook dar de kans erg groot is dat wanneer je flirt je een keer zover heeft gehad dat je seks met hem hebt, de jacht voorbij is en de seksuele spanning ook. Als je dat wil, prima, maar wil je daarvoor je relatie op het spel zetten en je vriend een extra zetje geven?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_165515208
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:57 schreef Elon het volgende:

[..]

Ik ben overigens al 'gestopt'met die andere jongen, reageer al een paar dagen niet meer op zijn berichtjes ... Neemt overigens niet de fout van het eerdere contact weg!
Nou zoveel heb je niet gedaan, je bent ''menselijk'' maar je bent op tijd gestopt, dus laat gaan...
pi_165515314
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:06 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou zoveel heb je niet gedaan, je bent ''menselijk'' maar je bent op tijd gestopt, dus laat gaan...
Dit. Je bent er gewoon op tijd bij.
Zoals al gezegd door anderen: Ga samen er aan werken, steun hem en laat inderdaad andere contacten los, als je weet dat het op sex uit kan lopen.
pi_165515445
quote:

[..]

:)
pi_165515457
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:11 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit. Je bent er gewoon op tijd bij.
Zoals al gezegd door anderen: Ga samen er aan werken, steun hem en laat inderdaad andere contacten los, als je weet dat het op sex uit kan lopen.
Dat ga ik ook doen!
pi_165515487
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:02 schreef miss_sly het volgende:
Realiseer je ook dar de kans erg groot is dat wanneer je flirt je een keer zover heeft gehad dat je seks met hem hebt, de jacht voorbij is en de seksuele spanning ook. Als je dat wil, prima, maar wil je daarvoor je relatie op het spel zetten en je vriend een extra zetje geven?
Klopt dat realiseer ik me wel, al geeft die 'flirt'aan daadwerkelijk gevoel te hebben maar goed.... dat is waarschijnlijk gewoon praat om mij in bed te krijgen. En ook al is dat niet zo, diep van binnen wil ik hem niet maar mijn vriend.
pi_165515504
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:01 schreef FANN het volgende:

[..]

maar eens... alleen als een vrouw ''dicht'' zit effe niet gaan lopen duwen graag is niet lekker voor
Haha, klopt. Dat beffen doet hij overigens prima :)
pi_165515532
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:58 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Hij bleef er weg voor lopen? Hij is toch meerdere keren naar de huisarts geweest om het bespreekbaar te maken en de oorzaak te achterhalen. Nu wil hij zelfs naar een seksuoloog en ga jij het opblazen door het achter zijn rug om (of niet?) op jouw aantrekkelijkheid te gooien en met een ander intiem te zijn.
Ja dat klopt alleen die huisarts bleef hem doorverwijzen naar een sexuoloog en bij dat stukje pakte hij niet door...
pi_165515549
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:19 schreef Elon het volgende:

[..]

Nou kiek eens aan mazzelkont :+
pi_165515598
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:20 schreef Elon het volgende:

[..]

Ja dat klopt alleen die huisarts bleef hem doorverwijzen naar een sexuoloog en bij dat stukje pakte hij niet door...
Hij is ook menselijk.... hij schaamt zich waarschijnlijk, dat is menselijk.

Hij gaat nu toch wel, ga met hem mee zou ik zeggen...
pi_165515650
Beste wat je kan doen is hem steunen (en meegaan met die gesprekken, want dit is JULLIE probleem, niet enkel zijn probleem). Hij laat duidelijk zien dat hij erachter wil komen waarom het niet helemaal meewerkt en doet dat dus ook grotendeels voor jou. Minste wat je dan kan doen is er voor hem zijn in plaats van te gaan flirten met iemand anders. Hij vind je heus nog wel sexy, anders wordt hij ook echt niet hard als hij je ziet. Waarschijnlijk is het allemaal begonnen met wat stress die een keer een slappe veroorzaakte. Daarna gewoon prestatiedrang en angst voor falen. Vicieuze cirkel. Daar valt prima uit te komen zolang je hem steunt, geen druk oplegt (ook niet heel subtiel gaan hopen op seks, etc) en met hem praat wanneer hij wilt praten. Als hij erachter komt dat je met iemand anders flirt (goed dat je daarmee gestopt bent..al vind ik het alsnog kansloos, sorry) maak je het probleem voor hem alleen maar erger. Denk dus ook aan hem.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2016 15:25:32 ]
pi_165515731
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:19 schreef Elon het volgende:

[..]

En hier spreek je je dus weer tegen dat hij je niet aantrekkelijk zou vinden. Als dat echt zo zou zijn, dan had hij die moeite daarvoor dus ook niet genomen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:20 schreef Elon het volgende:

[..]

Iets met schaamte.. niks geks aan dus. Natuurlijke reactie: aggh, dat komt wel goed.
pi_165515755
[quote]0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:28 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

En hier spreek je je dus weer tegen dat hij je niet aantrekkelijk zou vinden. Als dat echt zo zou zijn, dan had hij die moeite daarvoor dus ook niet genomen.

[..]
Weet ik..
pi_165515767
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:01 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat zal best, maar ik heb regelmatig meegemaakt dat ze zei "doorduwen, doorgaan"
pi_165515782
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:29 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat zal best, maar ik heb regelmatig meegemaakt dat ze zei "doorduwen, doorgaan"
ow... :D nou ja ik ben je vrouw niet, dus dat kan verschillen :+
pi_165515857
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:30 schreef FANN het volgende:

[..]

ow... :D nou ja ik ben je vrouw niet, dus dat kan verschillen :+
tja, ik weet het ook niet. Ik doe maar wat. Maar ja, als je teveel duwt de deur staat teveel op een kier, wordt hij vanzelf wel slap. En dat is niet leuk, voor geen van beiden.
pi_165515932
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:33 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

tja, ik weet het ook niet. Ik doe maar wat. Maar ja, als je teveel duwt de deur staat teveel op een kier, wordt hij vanzelf wel slap. En dat is niet leuk, voor geen van beiden.
Nee......

ik wilde bijna zeggen, ik voel je :') dat dan weer niet, maar ik snap je wel :+
pi_165516655
Vriend komt net naar beneden, heeft van alles rondom sexuoloog uitgezocht en afspraak gemaakt. Ik besef echt wel heel erg goed, en zeker door jullie reacties, dat het iets is wat we samen moeten oplossen en het niet direct wil opgeven. Die flirt ga ik bannen uit mijn hoofd en wil er voor vechten.
pi_165516684
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:02 schreef Elon het volgende:
Vriend komt net naar beneden, heeft van alles rondom sexuoloog uitgezocht en afspraak gemaakt. Ik besef echt wel heel erg goed, en zeker door jullie reacties, dat het iets is wat we samen moeten oplossen en het niet direct wil opgeven. Die flirt ga ik bannen uit mijn hoofd en wil er voor vechten.
Ik wens jullie heel veel succes en alle goeds!
pi_165520768
maarruh als het echt een erectiestoornis is, is viagra daar niet gewoon voor?
pi_165520840
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:02 schreef Elon het volgende:
Die flirt ga ik bannen uit mijn hoofd en wil er voor vechten.
ban hem ook maar uit je telefoon
  vrijdag 23 september 2016 @ 19:44:48 #75
416020 K44S
The bearded man
pi_165521206
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 19:25 schreef Fokpop het volgende:
maarruh als het echt een erectiestoornis is, is viagra daar niet gewoon voor?
Op die leeftijd? Eerder een mentaal iets. Vandaar die sexuoloog

Succes (hahah.. .sucseks........). TS
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165522804
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:35 schreef Casiotone het volgende:
Dus maw dat er verleiding ontstaat bij een ander om wille van deze zeer logische redenen, maakt van iemand een "cheater"?

Wat een hypocrisie toch altijd op dit forum. Toon inderdaad respect voor haar vriend die voor de relatie vecht, maar ga TS nou niet onderuit halen om wille van gevoelens (mentaal vreemdgaan)

Dit is 100% menselijk en de reden waarom ik met een ander SN het topic "waarom monogamie een leugen is" opende.

Ik heb nu zelf een relatie. Ik zou zomaar de vriend van TS kunnen zijn, en ja ik word onzeker en paranoia als het even minder gaat en vooral omdat ik weet dat andere kerels klaarstaan om mijn vriendin in te palmen. Ik ben er van overtuigd dat haar vriend zich zo nu voelt.

Ik heb rond de wereld heel veel koppels gezien die zich voelen zoals TS en behoefte hebben om een ander te neuken. Dat gebeurt in alle anonimiteit aan de overkant van de wereld. Vaak zijn er dan schuldgevoelens, maar ik vind het heel menselijk. Ook van TS

Het is gewoon zo ontzettend bekrompen om mensen te beschimpen alleen al omdat ze gevoelens krijgen

Ik denk dat de vriend van TS heel goed weet dat er iets niet snor zit. De reden waarom hij slap wordt als zij hem pijpt, is mogelijk dat hij onzeker is over zijn tamme seksuele prestaties en dat hij druk voelt. Zoiets is dodelijk voor je erectie, heb ik zelf al ondervonden

[ Bericht 5% gewijzigd door sweet_symphony op 23-09-2016 20:59:12 ]
pi_165524337
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 20:52 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Dus maw dat er verleiding ontstaat bij een ander om wille van deze zeer logische redenen, maakt van iemand een "cheater"?

Wat een hypocrisie toch altijd op dit forum. Toon inderdaad respect voor haar vriend die voor de relatie vecht, maar ga TS nou niet onderuit halen om wille van gevoelens (mentaal vreemdgaan)

Dit is 100% menselijk en de reden waarom ik met een ander SN het topic "waarom monogamie een leugen is" opende.

Ik heb nu zelf een relatie. Ik zou zomaar de vriend van TS kunnen zijn, en ja ik word onzeker en paranoia als het even minder gaat en vooral omdat ik weet dat andere kerels klaarstaan om mijn vriendin in te palmen. Ik ben er van overtuigd dat haar vriend zich zo nu voelt.

Ik heb rond de wereld heel veel koppels gezien die zich voelen zoals TS en behoefte hebben om een ander te neuken. Dat gebeurt in alle anonimiteit aan de overkant van de wereld. Vaak zijn er dan schuldgevoelens, maar ik vind het heel menselijk. Ook van TS

Het is gewoon zo ontzettend bekrompen om mensen te beschimpen alleen al omdat ze gevoelens krijgen

Ik denk dat de vriend van TS heel goed weet dat er iets niet snor zit. De reden waarom hij slap wordt als zij hem pijpt, is mogelijk dat hij onzeker is over zijn tamme seksuele prestaties en dat hij druk voelt. Zoiets is dodelijk voor je erectie, heb ik zelf al ondervonden
Dankjewel. Ik weet inderdaad dat het fout is maar ik denk niet dat het geheel onlogisch is.

Het stukje qua andere mannen die interesse hebben is zeker waar. Mijn vriend heeft zelf aangegeven dat hij weet dat er redelijk wat mannen voor me in de rij staan (let op! Dit zijn ZIJN woorden).

Ik geloof ook wel dat hij beseft dat zijn prestaties minimaal zijn en zeker aangezien ik vrij sexueel actief ben en niets mij te gek is, de druk voor hem nog hoger komt te liggen en dat hij daardoor slap wordt.

Maar goed, we zullen zien wat de therapie doet! :)
pi_165524566
Ik zal wel negatief ingesteld zijn, maar ik krijg zo het idee dat hij die erectieproblemen niet heeft als hij een nieuwe vlam krijgt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_165524732
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:30 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Vind je het heel raar dat, als je even nadenkt over zijn probleem, jij er allerlei andere speeltjes bij gaat gebruiken? Daarmee benadruk je dus dat hetgeen wat hij doet niet bevredigend is voor jou. Dat het dan voor jou logisch is dat te proberen: oké. Maar wat denk jij dat hij daarvan kan denken? Dit drukt hem misschien alleen nog maar verder in de put.
Nou, ik vind het niet zo gek, zij heeft ook haar behoeftes. Zijn probleem moet niet haar probleem worden. Normaliter is dit andersom; vrouwen die geen sex willen en de man wel.

Misschien is hij echt impotent en dat is klote, maar het klinkt ook wel alsof er iets anders aan de hand is. Voor haar heel vervelend.

Maar ik vind ook dat ze hem nu na al die jaren wel de kans moet geven bij de sekuoloog. Maar eerlij is eerlijk; als je niet kunt leven met minder sex, dan kan het zijn dat de relatie toch niet perfect is.
Whatever...
pi_165524833
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:59 schreef Sigaartje het volgende:

Nou, ik kan echt altijd hoor, alleen als ik echt ladderzat ben lukt het niet meer. Maar verder... met een beetje moeite komt het altijd goed...En eerlijk gezegd de meeste mannen die ik ken. Als hij tijdens het neuken een slappe krijgt zit het echt niet goed.

Maar een keer bij een vrouw gehad dat ik gewoon gen sxuele klikhad, toen kon ik niet klaarkomen, dus na 1,5 uur maar net gedaan alsof... zij vond het helemaal geweldig en gelukkig kon ik net doen alsof met dat condoom. Maar verder... dus ik vind het wel een zorgelijk verhaal
Whatever...
pi_165524900
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:55 schreef Fascination het volgende:
Ik zal wel negatief ingesteld zijn, maar ik krijg zo het idee dat hij die erectieproblemen niet heeft als hij een nieuwe vlam krijgt.
Dat zie je volgens mij helemaal verkeerd.
Als hij niet verder wilde met haar, ging hij niet in therapie.
Het is niet dat hij haar niet aantrekkelijk vindt.
Haar vriend krijgt geen harde lul meer omdat hij onzeker is over zijn eigen wanprestaties
pi_165524925
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:05 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Dat zie je volgens mij helemaal verkeerd.
Als hij niet verder wilde met haar, ging hij niet in therapie.
Het is niet dat hij haar niet aantrekkelijk vindt.
Haar vriend krijgt geen harde lul meer omdat hij onzeker is over zijn eigen wanprestaties
Kan toch zijn dat hij hun relatie fijn vindt, maar haar niet meer zo aantrekkelijk vindt?
pi_165524986
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Kan toch zijn dat hij hun relatie fijn vindt, maar haar niet meer zo aantrekkelijk vindt?
De meeste mannen krijgen tijdens het neuken echt geen slappe. Puur de fysieke stimulatie zou als genoeg meoten zijn om stijf te blijven. Dus nee, prima dat er professionele hulp komt, lijkt me nodig.
Whatever...
pi_165525100
quote:

[..]

En geuren...
Je hebt mannen en mannen. Ik bedoel, je hebt mannen die gaan puur voor het ahum n**ken en je hebt mannen die gaan voor het liefdesspel. Daar zit echt een verschil tussen.
(Dat weet ik omdat ik met mannen praat. Je hebt platte figuren en je hebt denkende figuren. Je kunt me uitlachen, maar het is echt zo. Het zijn vaak de denkende figuren die dit soort problemen hebben, de platte figuren zitten helemaal nergens over in, ook al storten ze met een enorme bierbuik in de seks. Geen hersencel die er aan denkt hoe ze een vrouw moeten plezieren, maar goed, is mijn mening)
pi_165525257
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:45 schreef Elon het volgende:

[..]

Dankjewel. Ik weet inderdaad dat het fout is maar ik denk niet dat het geheel onlogisch is.

Het stukje qua andere mannen die interesse hebben is zeker waar. Mijn vriend heeft zelf aangegeven dat hij weet dat er redelijk wat mannen voor me in de rij staan (let op! Dit zijn ZIJN woorden).

Ik geloof ook wel dat hij beseft dat zijn prestaties minimaal zijn en zeker aangezien ik vrij sexueel actief ben en niets mij te gek is, de druk voor hem nog hoger komt te liggen en dat hij daardoor slap wordt.

Maar goed, we zullen zien wat de therapie doet! :)
Ik weet dat het zo gaat omdat ik het zelf gezien heb, honderden keren.
Ik zou zomaar jouw vriend kunnen zijn.

Een paar dagen geleden opende ik hier half paranoide een topic ´´vrienden willen mijn vriendin neuken´´ omdat het zo is.

Dat heeft ze me zelf verteld, maar ze zei er ook bij dat ze ze allemaal heeft afgewezen en dat ze haar met rust laten nu we samen zijn. Ik stelde me vragen bij de hartelijke manier waarop mannen in Latijns Amerika haar begroeten. Maar toen het goed ging tussen ons zat het me niet echt dwars.

De afgelopen weken hadden we veel ruzies, en ik voel dat die vrienden klaar staan om haar in te palmen nu het minder gaat. Ik word daar geweldig onzeker over, omdat ik weet dat het heel menselijk is van haar kant uit om gevoelens te krijgen voor een ander. Exact zoals jij dat nu beleeft met die andere kerel. Die druk die ik voel, maakt dat ik ook niet op 1-2-3 een harde lul krijg bij haar. Toch bij momenten niet.

Ik zag achter elke boom een vijand en het drukte op onze relatie. Het was ook de aanleiding van de laatste ruzies.

Net zoals mijn vriendin, kies jij ervoor om afstand te nemen van verleidingen.
Dat geloof ik van haar omdat we erover gepraat hebben, met veel liefde.

Ik herinner me recent nog ene ´´Peter´´ die 7 jaar een relatie had met de vrouw waar hij kinderen mee wil. Hij ging 6 weken op vakantie (alleen) op een ander continent en zijn vriendin gunde hem dat.

Peter heeft 6 weken er op los geneukt met een Colombiaanse. Hij had, net zoals jij, daar behoefte aan. Peter voelde zich ook enorm schuldig en vertelde mij dit op een dronken avond. Zijn vriendin zal dit nooit weten en hij wil absoluut kinderen met haar, en een toekomst met haar. Je kan dus perfect van iemand houden en toch behoefte hebben aan een ander.

Echter, als je die gevoelens die om logische redenen ontstaan op dit forum post wordt je hier geexecuteerd door bekrompen mensen die een ander beeld van de realiteit hebben.
Eveneens als je post over zaken die je om volledig logische redenen onzeker maken, staan er hier een leger van forumhelden klaar om je van alles te betichten

[ Bericht 0% gewijzigd door sweet_symphony op 23-09-2016 22:32:42 ]
pi_165525340
quote:

[..]

Ik heb nog nooit iemand eerst wel aantrekkelijk gevonden, en daarna niet meer.

Tenzij er door de jaren heen een hoop kilo´s zijn bijgekomen.
Bij sommige mensen is het alsof hun schildklier na hun 30ste stopt met werken.

Maar ik denk niet dat dat bij TS het geval is
pi_165525397
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:09 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

De meeste mannen krijgen tijdens het neuken echt geen slappe. Puur de fysieke stimulatie zou als genoeg meoten zijn om stijf te blijven.
Wacht even ...

Heb jij ooit seks gehad? En schrijf jij dit als man of als vrouw?

Mijn vriendin is namelijk een geweldig lekker ding, en mijn vlag is al half stok gegaan om wille van dezelfde prestatiedruk die de vriend van TS voelt
pi_165525412
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:24 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Nou ja, jij staat niet model voor iedere man natuurlijk. Heb zelf zo vaak gehad dat ik iemand na een tijd niet meer aantrekkelijk vond. Kan verschillende redenen hebben.
pi_165525502
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, jij staat niet model voor iedere man natuurlijk. Heb zelf zo vaak gehad dat ik iemand na een tijd niet meer aantrekkelijk vond. Kan verschillende redenen hebben.
Ik denk dat je dit ruimer bedoelt dan alleen maar ´´fysiek aantrekkelijk´´.
Als een prachtige vrouw ineens een zeurpiet wordt of heel irritant gedrag vertoont, kan dat idd alles veranderen.
pi_165525676
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:26 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Wacht even ...

Heb jij ooit seks gehad? En schrijf jij dit als man of als vrouw?

Mijn vriendin is namelijk een geweldig lekker ding, en mijn vlag is al half stok gegaan om wille van dezelfde prestatiedruk die de vriend van TS voelt
Ja, al ruim 20 jaar zeer regelmatig en ik ben man. Alleen als ik ladderzat ben gaat het niet, verder altijd. Heb best een aantal vrouwen versleten... maar ik kan me hier echt niets bij voorstellen.

Kan me nog voorstellen dat het vooraf niet helemaal lukt ivm zenuwen of prestatiedruk, maar als je eenmaal bezig bent..
Whatever...
pi_165525709
Dat is hier ook wel eens gebeurd....nooit een punt van gemaakt en gewacht totdat hij zin had en dan was het weer goed.
Ik leg geen druk op mijn vriend.
De seks is goed, kom niks te kort en als het dan eens niet lukt, so be it.
Wellicht leg je onbewust wel druk op hem en dat merkt hij.
En dan wilt het al moeilijker.
Je hebt hem al 4 jaar de tijd gegeven, dan kunnen die paar maanden of wellicht een jaartje ook nog wel.
Life is a highway...let's ride it!
pi_165525815
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:37 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ja, al ruim 20 jaar zeer regelmatig. Alleen als ik ladderzat ben gaat het niet, verder altijd.
De verschillende vormen van medicatie voor erectiestoornissen, zijn afhankelijk van de onderliggende reden ervan.

Het is wereldwijd toch heel bekend dat veel mannen niet meer kunnen presteren omdat er iets mis gaat in het koppie. En ikzelf hoor daarbij, al is dat herstelbaar.

Bijvoorbeeld, heel veel mannen komen te vroeg klaar en krijgen daar stress van (behalve hier op dit forum waar alle mannen natuurlijk 2 uur probleemloos doorpompen).
Als je op voorhand al weet dat dit je vriendin dwars zit, is dit perfect een reden om slap te worden.

Stress
pi_165528211
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:55 schreef Fascination het volgende:
Waarom denk je dat?
pi_165528271
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:03 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nou, ik kan echt altijd hoor, alleen als ik echt ladderzat ben lukt het niet meer. Maar verder... met een beetje moeite komt het altijd goed...En eerlijk gezegd de meeste mannen die ik ken. Als hij tijdens het neuken een slappe krijgt zit het echt niet goed.

Maar een keer bij een vrouw gehad dat ik gewoon gen sxuele klikhad, toen kon ik niet klaarkomen, dus na 1,5 uur maar net gedaan alsof... zij vond het helemaal geweldig en gelukkig kon ik net doen alsof met dat condoom. Maar verder... dus ik vind het wel een zorgelijk verhaal
Hmm dus volgens jou ligt het wel aan mij?Ik weiger dat te geloven.. Waarom zou hij het na 9 jaar , platgezegd,ineens niet meer op mij kunnen?
pi_165528336
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:24 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Haha nee klopt, ik ben niks aangekomen sinds dat wij samen zijn en verzorg me zelf erg goed. Ik houd van mooie kleren en make up en zorg dat ik er altijd goed uitzie. Over mannelijk aandacht ook niets te klagen. Ik denk zelfs dat mijn vriend mij mooier is gaan vinden aangezien het onzekere over mijn uiterlijk, wat ik de eerste jaren heel erg had, weg is. Ik vind mezelf mooi en straal dat (niet arrogant) ook uit! Dit vind mijn vriend aantrekkelijk!
pi_165528359
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:30 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit ruimer bedoelt dan alleen maar ´´fysiek aantrekkelijk´´.
Als een prachtige vrouw ineens een zeurpiet wordt of heel irritant gedrag vertoont, kan dat idd alles veranderen.
Haha en ook dat ben ik zeker niet geworden!
pi_165528472
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:21 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Ik weet dat het zo gaat omdat ik het zelf gezien heb, honderden keren.
Ik zou zomaar jouw vriend kunnen zijn.

Een paar dagen geleden opende ik hier half paranoide een topic ´´vrienden willen mijn vriendin neuken´´ omdat het zo is.

Dat heeft ze me zelf verteld, maar ze zei er ook bij dat ze ze allemaal heeft afgewezen en dat ze haar met rust laten nu we samen zijn. Ik stelde me vragen bij de hartelijke manier waarop mannen in Latijns Amerika haar begroeten. Maar toen het goed ging tussen ons zat het me niet echt dwars.

De afgelopen weken hadden we veel ruzies, en ik voel dat die vrienden klaar staan om haar in te palmen nu het minder gaat. Ik word daar geweldig onzeker over, omdat ik weet dat het heel menselijk is van haar kant uit om gevoelens te krijgen voor een ander. Exact zoals jij dat nu beleeft met die andere kerel. Die druk die ik voel, maakt dat ik ook niet op 1-2-3 een harde lul krijg bij haar. Toch bij momenten niet.

Ik zag achter elke boom een vijand en het drukte op onze relatie. Het was ook de aanleiding van de laatste ruzies.

Net zoals mijn vriendin, kies jij ervoor om afstand te nemen van verleidingen.
Dat geloof ik van haar omdat we erover gepraat hebben, met veel liefde.

Ik herinner me recent nog ene ´´Peter´´ die 7 jaar een relatie had met de vrouw waar hij kinderen mee wil. Hij ging 6 weken op vakantie (alleen) op een ander continent en zijn vriendin gunde hem dat.

Peter heeft 6 weken er op los geneukt met een Colombiaanse. Hij had, net zoals jij, daar behoefte aan. Peter voelde zich ook enorm schuldig en vertelde mij dit op een dronken avond. Zijn vriendin zal dit nooit weten en hij wil absoluut kinderen met haar, en een toekomst met haar. Je kan dus perfect van iemand houden en toch behoefte hebben aan een ander.

Echter, als je die gevoelens die om logische redenen ontstaan op dit forum post wordt je hier geexecuteerd door bekrompen mensen die een ander beeld van de realiteit hebben.
Eveneens als je post over zaken die je om volledig logische redenen onzeker maken, staan er hier een leger van forumhelden klaar om je van alles te betichten
Ja inderdaad, dus dit! Maar goed, dat soort reacties zijn ook niet altijd verkeerd om te lezen.. Ik wil van iedereen meningen en/of ervaringen horen, daar leer ik alleen maar van en was mijn doel!
pi_165528526
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:38 schreef Luuntje het volgende:
Dat is hier ook wel eens gebeurd....nooit een punt van gemaakt en gewacht totdat hij zin had en dan was het weer goed.
Ik leg geen druk op mijn vriend.
De seks is goed, kom niks te kort en als het dan eens niet lukt, so be it.
Wellicht leg je onbewust wel druk op hem en dat merkt hij.
En dan wilt het al moeilijker.
Je hebt hem al 4 jaar de tijd gegeven, dan kunnen die paar maanden of wellicht een jaartje ook nog wel.
Maar als je goed hebt gelezen weet je dat jou situatie totaal niet te vergelijken is met die van mij.. Bij ons is het niet bij 1xtje niet lukken, het lukt gewoon altijd niet meer. Daarnaast kom ik wel wat te kort ;)
pi_165541796
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef Elon het volgende:

[..]

Hmm dus volgens jou ligt het wel aan mij?Ik weiger dat te geloven.. Waarom zou hij het na 9 jaar , platgezegd,ineens niet meer op mij kunnen?
Nee, dat zeg ik niet.
Whatever...
pi_165542559
Sommige mensen heb na verloop van tijd minder behoefte aan seks. Misschien zou je dat ook eens kunnen accepteren, niet ieder mens heeft zin om het iedere dag te doen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_165548114
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 22:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Sommige mensen heb na verloop van tijd minder behoefte aan seks. Misschien zou je dat ook eens kunnen accepteren, niet ieder mens heeft zin om het iedere dag te doen.
Het gaat ook niet om iedere dag sex, maar we hebben het nauwelijks meer en als we het hebben gaat een 'fout'. Ik accepteer dat het minder wordt en dat is ook helemaal niet erg maar ik weiger om op mijn 27ste sexueel ongelukkig te zijn en dat ben ik nu wel met die ene halve keer in de maand.
pi_165548128
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 21:22 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet.
Wat zeg je dan wel?
pi_165548197
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 09:14 schreef Elon het volgende:

[..]

Wat zeg je dan wel?
Hij zegt eigenlijk dat ie een slet is en met ieder vrouw het bed induikt die maar wil, zelfs
als hij er geen sexuele klik mee heeft gaat ie er nog voor.

En als het hem dan niet lukt, dan ligt het aan háár...

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:03 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk lult ie uit zijn slappe nek, la maar gaan en ga gewoon lekker eerst die therapie doen met je vriend.
pi_165548995
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 09:23 schreef FANN het volgende:

[..]

Hij zegt eigenlijk dat ie een slet is en met ieder vrouw het bed induikt die maar wil, zelfs

[..]

Dus eigenlijk lult ie uit zijn slappe nek, la maar gaan en ga gewoon lekker eerst die therapie doen met je vriend.
Haha. Ook niet. Wel grappige reactie! Zegt meer over jou dan over mij.

Ik bedoel eigenlijk dat ik het heel gek vind dat je vriend halverwege de sex een slappe krijgt. Is mij nooit overkomen en van de vrienden waarmee ik open over sex praat weet ik dat die eigenlijk ook altijd kunnen. Zo zitten veel mannen in elkaar. En zeker als je al bezig bent is voor bijna elke man de fysieke stimulatie gewoon genoeg voor een erectie. Mannen kunnen verkracht worden doordat ze zelfs als ze niet willen eennerectie kunnen krijgen van puur fysieke stimulatie.

In zo'n stressvolle situatie zal dat misschien niet meer voor elke man gelden, maar zeker een flinke groep. Bij mannen zit sex echt veel meer tussen de benen dan bij vrouwen.

Dus ik denk eerder dat er een serieus probleem bij je vriend zit, misschien wel fysiek. Dus zeker professionele hulp inschakelen, maar misschien ook eens serieus onderzoeken of dit geen fysiek probleem is.
Whatever...
pi_165549025
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 10:27 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk dat ik het heel gek vind dat je vriend halverwege de sex een slappe krijgt. Is mij nooit overkomen en van de vrienden waarmee ik open over sex praat weet ik dat die eigenlijk ook altijd kunnen. Zo zitten veel mannen in elkaar. En zeker als je al bezig bent is voor bijna elke man de fysieke stimulatie gewoon genoeg voor een erectie. Mannen kunnen verkracht worden doordat ze zelfs als ze niet willen eennerectie kunnen krijgen van puur fysieke stimulatie.

In zo'n stressvolle situatie zal dat misschien niet meer voor elke man gelden, maar zeker een flinke groep. Bij mannen zit sex echt veel meer tussen de benen dan bij vrouwen.

Dus ik denk eerder dat er een serieus probleem bij je vriend zit, misschien wel fysiek. Dus zeker professionele hulp inschakelen, maar misschien ook eens serieus onderzoeken of dit geen fysiek probleem is.
Ik weet niet wat het over mij zegt, wat zegt het over mij dan?

Die vrienden waar jij mee praat geven het misschien helemaal niet toe als het ze wel eens gebeurt
dus dat zegt niks...

We wisten al dat er een probleem was, daarom gaan ze ook in therapie.
pi_165549124
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 10:30 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het over mij zegt, wat zegt het over mij dan?

Die vrienden waar jij mee praat geven het misschien helemaal niet toe als het ze wel eens gebeurt
dus dat zegt niks...

We wisten al dat er een probleem was, daarom gaan ze ook in therapie.
Over jou zegt het dat je een beetje overspannen reageert op een niet zo goed geformuleerde post. Sletvrees much?

Ik suggereer dat er misschien fysiek iets mis is. Dan is therapie geen oplossing, maar een uroloog.
Whatever...
pi_165549148
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 10:36 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Over jou zegt het dat je een beetje overspannen reageert op een niet zo goed geformuleerde post. Sletvrees much?

Ik suggereer dat er misschien fysiek iets mis is. Dan is therapie geen oplossing, maar een uroloog.
Ik ben niet overspannen hoor :+

Ze zijn al bij de huisarts geweest en er was lichamelijk niets mis zei ze.

Nou weet ik ook niet hoe grondig dan onderzoek is geweest....
pi_165549299
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 09:23 schreef FANN het volgende:

[..]

[..]

Hihi dankjewel! Gaan we doen!
pi_165549337
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 10:37 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik ben niet overspannen hoor :+

Ze zijn al bij de huisarts geweest en er was lichamelijk niets mis zei ze.

Nou weet ik ook niet hoe grondig dan onderzoek is geweest....
Alleen maar bloedonderzoek gericht op eventuele oorzaken van erectieproblemen.. Zelf gok ik dat het puur geestelijk is: schaamte dat het soms mislukt, prestatiedrang, stress ed. Maar goed, dat zullen we uit moeten zoeken.

Gelukkig gister wel weer heerlijk verwend door hem onder de douche dus hij probeert mij wel echt tevreden te houden :)
pi_165549361
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 10:55 schreef Elon het volgende:

[..]

Alleen maar bloedonderzoek gericht op eventuele oorzaken van erectieproblemen.. Zelf gok ik dat het puur geestelijk is: schaamte dat het soms mislukt, prestatiedrang, stress ed. Maar goed, dat zullen we uit moeten zoeken.

Gelukkig gister wel weer heerlijk verwend door hem onder de douche dus hij probeert mij wel echt tevreden te houden :)
prestatiedrang en stress zou best eens kunnen.

Nah, je kan niet écht klagen als ik het zo hoor :P de rest komt ook wel weer goed hoor.

Is een beetje overrated ook dat rampetampen trouwens :+
pi_165549815
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 10:57 schreef FANN het volgende:

[..]

prestatiedrang en stress zou best eens kunnen.

Nah, je kan niet écht klagen als ik het zo hoor :P de rest komt ook wel weer goed hoor.

Is een beetje overrated ook dat rampetampen trouwens :+
Haha ik moet ook wel bekennen dat het krijgen van kinderen in de toekomst door mijn hoofd spelen en dan kun je niet zonder dat overated rampetampen ;) :p
pi_165549858
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 11:33 schreef Elon het volgende:

[..]

Haha ik moet ook wel bekennen dat het krijgen van kinderen in de toekomst door mijn hoofd spelen en dan kun je niet zonder dat overated rampetampen ;) :p
Dat is natuurlijk niet waar.... er zijn zat manieren dat weet je toch wel?
Maar hopelijk is het tegen die tijd opgelost.
pi_165550227
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 11:34 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet waar.... er zijn zat manieren dat weet je toch wel?
Maar hopelijk is het tegen die tijd opgelost.
Nou ik wil natuurlijk het liefst natuurlijk zwanger raken! Als het niet mogelijk vanwege een verminderde vruchtbaarheid bij een van ons dan tot daar aan toe, maar ik ga nu nog niet aan andere mogelijkheden denken om zwanger te raken aangezien we niet 'rampetampen'.
pi_165550276
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 11:51 schreef Elon het volgende:

[..]

Nou ik wil natuurlijk het liefst natuurlijk zwanger raken! Als het niet mogelijk vanwege een verminderde vruchtbaarheid bij een van ons dan tot daar aan toe, maar ik ga nu nog niet aan andere mogelijkheden denken om zwanger te raken aangezien we niet 'rampetampen'.
Niemand zei dat je daar aan moest denken, dat deed je zelf :+
pi_165550705
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 11:53 schreef FANN het volgende:

[..]

Niemand zei dat je daar aan moest denken, dat deed je zelf :+
Haha jij zei 'er zijn zat manieren'

;)
pi_165550773
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 12:13 schreef Elon het volgende:

[..]

Haha jij zei 'er zijn zat manieren'

;)
Als je zo zeurt tegen je vriend kan ik me voorstellen dat ie slap blijft, ga nou niet op de zaken vooruit lopen en ga eerst het ene probleem te lijf.

Ja er zijn andere manieren om zwanger te raken, dat je vriend geen erectie kan houden wil niet zeggen dat hij geen zaad heeft, dat zaad kunnen ze op andere manieren bij je binnen brengen.

Maar lijkt me iets van latere zorg of je moet persé NU zwanger willen worden, dan is het iets anders, maar dit is voor het eerst dat je het ter sprake brengt.
pi_165551299
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 12:17 schreef FANN het volgende:

[..]

Als je zo zeurt tegen je vriend kan ik me voorstellen dat ie slap blijft, ga nou niet op de zaken vooruit lopen en ga eerst het ene probleem te lijf.

Ja er zijn andere manieren om zwanger te raken, dat je vriend geen erectie kan houden wil niet zeggen dat hij geen zaad heeft, dat zaad kunnen ze op andere manieren bij je binnen brengen.

Maar lijkt me iets van latere zorg of je moet persé NU zwanger willen worden, dan is het iets anders, maar dit is voor het eerst dat je het ter sprake brengt.
Ik zeur helemaal niet tegen mij vriend?! Tuurlijk praten we er over maar dan is het op een hele respectvolle liefdevolle manier.

Nee ik wil niet NU zwanger worden maar ik wil ook geen jaren meer wachten en ik ben me er van bewust dat dan eerst het ene goed moet zitten willen we zulke stappen ondernemen en júist daarom (maar ook omdat ik sexueel gefrustreerd ben ;) ) wil ik dat hij/wij het probleem aanpakken.
pi_165551368
quote:

[..]

uhuh, en die jongen waar je seksueel mee danst en waar je mee appt doet dat uit liefde en niet uit geilheid, weet je dat zeker? ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_165551538
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 12:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

uhuh, en die jongen waar je seksueel mee danst en waar je mee appt doet dat uit liefde en niet uit geilheid, weet je dat zeker? ;)
Nee dat weet ik niet zeker want die sexuele spanning tussen ons was (en blijft) hoog maar aan de gesprekken die er tussen ons hebben plaatsgevonden krijg ik wel de indruk dat er voor hem meer bij komt kijken dan alleen geilheid. Maar goed, misschien is dat mijn tunnelvisie..
  zondag 25 september 2016 @ 13:13:02 #120
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_165551812
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 12:46 schreef Elon het volgende:

[..]

Ik zeur helemaal niet tegen mij vriend?! Tuurlijk praten we er over maar dan is het op een hele respectvolle liefdevolle manier.
Ik ken die "respectvolle en liefdevolle manier" van vrouwen. Weet wel: een gesprek dat niet direct tot een oplossing leidt is voor veel mannen per definitie gezeur. Of het nou wel of niet met een mooie strik erom gezegd wordt. Er constant over moeten praten kan aanleiding genoeg zijn voor stres en dus "no wood".

Misschien moet je het er gewoon eens een maand of twee helemaal niet over hebben.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_165552008
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 13:13 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik ken die "respectvolle en liefdevolle manier" van vrouwen. Weet wel: een gesprek dat niet direct tot een oplossing leidt is voor veel mannen per definitie gezeur. Of het nou wel of niet met een mooie strik erom gezegd wordt. Er constant over moeten praten kan aanleiding genoeg zijn voor stres en dus "no wood".

Misschien moet je het er gewoon eens een maand of twee helemaal niet over hebben.
Dat klinkt logisch inderdaad en ook een goede tip. Mannen weten toch het best hoe mannen denken he.. ;)

Buiten de therapie om zal ik er dan ook niet meer over beginnen. Bedankt!
pi_165554557
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:31 schreef Elon het volgende:

Maar de adoratie, het mooie voelen, me sexy voelen, wat ik thuis mis dat zoek ik inderdaad wel op.
quote:
hij vind mij prachtig en als hij mij naakt ziet raakt hij wel direct opgewonden en wordt hij hard.
Beetje tegenstrijdig dit, niet?

Daarnaast: sjansen/erotisch dansen met een ander is op zijn minst emotioneel vreemdgaan.
pi_165554671
quote:
15s.gif Op zondag 25 september 2016 15:27 schreef Drxx het volgende:

[..]

[..]

Beetje tegenstrijdig dit, niet?

Daarnaast: sjansen/erotisch dansen met een ander is op zijn minst emotioneel vreemdgaan.
Ik WEET dat hij mij mooi vind maar mijn zelfvertrouwen krijgt toch een deukje als het gebeurt... logsich toch.

Klopt, is ook verkeerd ... daarom heb ik het ook gekapt ;-)
pi_165557333
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 15:32 schreef Elon het volgende:

[..]

Ik WEET dat hij mij mooi vind maar mijn zelfvertrouwen krijgt toch een deukje als het gebeurt... logsich toch.

Wanneer is die afspraak bij de seksuoloog?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165557900
quote:

[..]

Nee ik wil niet NU zwanger worden maar ik wil ook geen jaren meer wachten en ik ben me er van bewust dat dan eerst het ene goed moet zitten willen we zulke stappen ondernemen en júist daarom (maar ook omdat ik sexueel gefrustreerd ben ;) ) wil ik dat hij/wij het probleem aanpakken.
Zie je zelf helemaal geen verband?

quote:
Ik ben inmiddels bijna 14 jaar samen met mijn vriend. Na 11 jaar een huis gekocht, wonen nu 3 jaar samen.
Misschien kan hij al die stress van een huis kopen niet goed handelen en als je daar bovenop
ook nog eens over een kind begint blijft ie helemaal slap vrees ik...

Ik snap wel dat je ''de leeftijd'' hebt, maar dat snapt hij ook denk ik, misschien krijgt ie daar wel
de zenuwen van...

Ja je bent zeker sexueel gefrustreerd, je moet en je zal iets ''in'' je hebben, of het nou van hem is of van een ander, die kant ga je nu op...

Koop een dildo en ga samen spelen en daarnaast de therapie volgen.

Sorry hoor, maar ik krijg ook een beetje de zenuwen van je als je maar blijft drammen dat er iets ''in'' moet.

Stop er iets in denk ik dan :')
pi_165558467
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 18:12 schreef FANN het volgende:
Zie je zelf helemaal geen verband?
Nee schijnbaar niet..

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 18:12 schreef FANN het volgende:
Stop er iets in denk ik dan
Geen probleem dat je mij een zeurder vind.. het gaat alleen geheel aan je voorbij waar het probleem ligt want wat zou ik er 'in' moeten stoppen buiten mijn vriend om en de dildo die ik heb aangeschaft? En schijnbaar schrikt hem dat ook weer af dus die kan ik alleen gebruiken bij solosex...

maar goed, toch bedankt voor je advies!
pi_165558502
quote:
5s.gif Op zondag 25 september 2016 17:43 schreef Godshand het volgende:
Wanneer is die afspraak bij de seksuoloog?
Hij heeft gebeld maar moet vanwege verzekering eerst weer terug naar huisarts...die afspraak gaat ie morgen maken.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 september 2016 @ 20:00:03 #128
163650 Greys
pi_165560289
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:18 schreef Elon het volgende:

[..]

Klopt dat realiseer ik me wel, al geeft die 'flirt'aan daadwerkelijk gevoel te hebben maar goed.... dat is waarschijnlijk gewoon praat om mij in bed te krijgen. En ook al is dat niet zo, diep van binnen wil ik hem niet maar mijn vriend.
Dit klinkt eerlijk gezegd alsof je totaal niet echt van plan bent je flirt op te geven. 'Diep van binnen' wil je je relatie? Wauw. Die zat al ver weggestopt in je gevoel dan door die ander.

Mijn gok is dat je vriend jouw ontevredenheid en 'doodongelukig' zijn heus wel aanvoelt en door die druk het nooit meer lukt.
En hij is vast niet achterlijk dus dat jij loopt te appen met een ander en daar lustgevoelens voor hebt voelt ie ook heus wel aan. Zo gaat het natuurlijk nooit meer lukken en dat is mede je eigen schuld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165562354
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 20:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit klinkt eerlijk gezegd alsof je totaal niet echt van plan bent je flirt op te geven. 'Diep van binnen' wil je je relatie? Wauw. Die zat al ver weggestopt in je gevoel dan door die ander.

Mijn gok is dat je vriend jouw ontevredenheid en 'doodongelukig' zijn heus wel aanvoelt en door die druk het nooit meer lukt.
En hij is vast niet achterlijk dus dat jij loopt te appen met een ander en daar lustgevoelens voor hebt voelt ie ook heus wel aan. Zo gaat het natuurlijk nooit meer lukken en dat is mede je eigen schuld.
Nou nooit lijkt mij overdreven.

Het is wel een punt dat ze bij de seksuoloog moeten bespreken.
  zondag 25 september 2016 @ 22:52:36 #130
458679 Ruse
Super, man
pi_165565534
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 15:32 schreef Elon het volgende:

[..]

Mijn reactie, ongenuanceerd, dat kun je er zelf wel bij bedenken, het gaat om het punt:

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het er lastig mee hebt TS. Ik weet niet of iedereen het verdient om goed geneukt te worden, maar als ik je zo hoor (lees) praten (schrijven) denk ik dat je er maar beter een eind aan kan breien. Jullie zijn seksueel niet echt compatibel, al veel te lang bij elkaar gebleven en het wordt nu tijd om beide op zoek te gaan naar de echte liefde van je leven.

Grote kans dat hij bij een ander nergens last van heeft en dan kun jij eindelijk (iemand) ongeremd je/z'n gang (laten) gaan. Er gaat een wereld voor je open als je sex hebt met iemand waar je wél compatibel mee bent.

Jammer van het huis, maar goed, de markt trekt weer wat aan enzo, komt wel goed.
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_165567448
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 18:40 schreef Elon het volgende:

[..]

Nee schijnbaar niet..

Je ziet dus geen verband? Nou alles is al zo'n beetje voorbij gekomen,
de stress, het werk, hij is inmiddels 14 jaar ouder, jullie relatie is ook
minder spannend dan in de begin jaren, is ook helemaal geen uitzondering.
Maar je wil het niet horen...

quote:
quote:
Hallo allemaal,

Dit is voor het eerst dat ik een topic start hier op FOK!. Ik las weleens mee maar nog nooit een topic gestart. De reden dat ik dat nu wel doe is omdat ik met iets zit en er met mijn vriendinnen niet echt over kan praten. Zij kunnen geen eerlijke mening geven aangezien ze mijn vriend helemaal geweldig vinden en ze niet kunnen voorstellen dat ik problemen heb met de volgende situatie.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Misschien heeft hij gewoon gelijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:44 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Jij kan niet met je vriendinnen hierover praten omdat zij jou niet in jouw standpunt ondersteunen om van hem af te gaan. En omdat zij het niet met jou eens zijn is hun visie per definitie niet eerlijk.

Dit topic is bedoelt om jouw gebrekkige besluitvorming voldoende te kunnen onderbouwen met meningen van anderen. Je bent niet op zoek naar een gezamenlijke oplossing. Je bent op zoek naar een manier om jouw vaststaande besluit te kunnen verenigen met jouw gemoedsrust. Als eerste stap maak je van zijn probleem jouw breekpunt. Vanaf nu is het een kwestie van tijd.

Er is vast wel iemand bereid om je anaal te nemen, of je daar gelukkiger van wordt weet ik
niet, maar ik hoop het voor je.
pi_165567960
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 10:27 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Mwoah, er zijn genoeg vrouwen waar ik eerder een slappe van krijg, dan een stijve.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_165571833
Misschien ziet hij niet meer het meisje van 13 in jou waar hij destijds op is gevallen.
pi_165576541
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 11:59 schreef MCH het volgende:
Misschien ziet hij niet meer het meisje van 13 in jou waar hij destijds op is gevallen.
Lijkt me sterk... Toen ik een paar weken dit gevoel van mij benoemde werd hij erg verdrietig en gaf aan dat hij me niet kwijt wilde. Dat hij nog steeds enorm gek op mij is en dat het volgens hem niets tee maken heeft met mij of mijn uiterlijk. Daarnaast is hij, ondanks het sexgebeuren, heel erg aanrakerig, knuffelerig en als we op de bank zitten wilt hij alleen maar knuffelen en zoenen..

Dat is dan toch gek en klinkt toch niet als iemand die niet meer gek op zijn vriendin is?
pi_165576799
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 14:31 schreef Elon het volgende:

[..]

Lijkt me sterk... Toen ik een paar weken dit gevoel van mij benoemde werd hij erg verdrietig en gaf aan dat hij me niet kwijt wilde. Dat hij nog steeds enorm gek op mij is en dat het volgens hem niets tee maken heeft met mij of mijn uiterlijk. Daarnaast is hij, ondanks het sexgebeuren, heel erg aanrakerig, knuffelerig en als we op de bank zitten wilt hij alleen maar knuffelen en zoenen..

Dat is dan toch gek en klinkt toch niet als iemand die niet meer gek op zijn vriendin is?
Zou kunnen
pi_165576843
Met zo'n vriendin heb je geen vijanden meer nodig zou ik zeggen.
pi_165576935
Misschien is het een closet fag geworden.
pi_165577154
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 00:45 schreef FANN het volgende:

[..]

Misschien heeft hij gewoon gelijk.

[..]

Wauw thanks man, wat een liefde allemaal. O+
pi_165577499
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 04:40 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mwoah, er zijn genoeg vrouwen waar ik eerder een slappe van krijg, dan een stijve.
Jij hebt continue een stijve?
pi_165577784
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 14:41 schreef LittleLady het volgende:
Met zo'n vriendin heb je geen vijanden meer nodig zou ik zeggen.
Waar slaat dat op?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 september 2016 @ 15:30:14 #141
163650 Greys
pi_165578190
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 15:14 schreef Elon het volgende:

[..]

Waar slaat dat op?
Jij vindt jezelf wel een liefdevolle topvriendin? Met je geapp en gedans en geflirt enzo?
Je hebt het erover dat hij heus nog steeds laat merken dat hij jou nog aantrekkelijk vindt, maar hoe doe je dat andersom eigenlijk? Je laat je vriend merken dat je hem nog lekker en aantrekkelijk vindt door met anderen te flirten? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165579310
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 15:14 schreef Elon het volgende:

[..]

Waar slaat dat op?
Ik had je allang het huis uitgetrapt, de druk die jij op je vriend zet, je hele gedrag, jij moet gewoon vrijgezel zijn kun je neuken wat je wil en overal je benen voor spreiden met je obsessieve gedrag
pi_165579393
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:11 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ik had je allang het huis uitgetrapt, de druk die jij op je vriend zet, je hele gedrag, jij moet gewoon vrijgezel zijn kun je neuken wat je wil en overal je benen voor spreiden met je obsessieve gedrag
Haha juist, want jij kunt dat beoordelen aan de hand van deze topic ;) toppertje!
pi_165579480
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 15:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij vindt jezelf wel een liefdevolle topvriendin? Met je geapp en gedans en geflirt enzo?
Je hebt het erover dat hij heus nog steeds laat merken dat hij jou nog aantrekkelijk vindt, maar hoe doe je dat andersom eigenlijk? Je laat je vriend merken dat je hem nog lekker en aantrekkelijk vindt door met anderen te flirten? :D
Nee maar heb ik al niet gezegd dat ik besefte hoe fout dat is?! Daarnaast lekker kortzichtig om het alleen daar op te gooien, maar prima.. Ik weet zelf wel beter. Ik weet dat mijn vriend in zijn handjes mag wrijven met een vriendin zoals ik. Daarnaast mag ik ook heel erg trots zijn op wat ik naast mijn zijde heb. Maar in ieder relatie komt weleens wat voor.. Maar goed, denk wat je wilt denken. Wat dat betreft doen meningen mij niets, wel als het puur op de topic is gericht. Maar toch bedankt hoor :-)
pi_165579546
Laat je niet gek maken door de negatieve reacties hier. Als je verder niets met die flirt doet, is er niks aan de hand. 'Mentaal vreemdgaan' :')

Hoop dat de therapie jullie goeds oplevert. Blijf in de tussentijd met elkaar praten!
pi_165579579
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 16:14 schreef Elon het volgende:

[..]

Haha juist, want jij kunt dat beoordelen aan de hand van deze topic ;) toppertje!
Kun je nagaan hoe blind je bent voor je eigen gedrag, je hebt geen plaat voor je bakkes maar een heuse spoorbiels. top hoor, vanzelf is die leuke man weg
pi_165579636
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 16:18 schreef Elon het volgende:

[..]

Nee maar heb ik al niet gezegd dat ik besefte hoe fout dat is?! Daarnaast lekker kortzichtig om het alleen daar op te gooien, maar prima.. Ik weet zelf wel beter. Ik weet dat mijn vriend in zijn handjes mag wrijven met een vriendin zoals ik. Daarnaast mag ik ook heel erg trots zijn op wat ik naast mijn zijde heb. Maar in ieder relatie komt weleens wat voor.. Maar goed, denk wat je wilt denken. Wat dat betreft doen meningen mij niets, wel als het puur op de topic is gericht. Maar toch bedankt hoor :-)
Je zal misschien thuis niet altijd zo doen (hoop ik dan maar), maar dat hele 'hij moet zo blij met me zijn, ik ben zo'n lekkertje' kan ook best verstikkend werken. Zeker als het dan al een 'probleempje' is maakt dat het niet makkelijker. Want hij voelt ook wel dat er druk op ligt, of je dat nou (vaak) uitspreekt of niet / weinig.
pi_165579811
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Laat je niet gek maken door de negatieve reacties hier. Als je verder niets met die flirt doet, is er niks aan de hand. 'Mentaal vreemdgaan' :')

Hoop dat de therapie jullie goeds oplevert. Blijf in de tussentijd met elkaar praten!
Dankjewel!
pi_165579849
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:23 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe blind je bent voor je eigen gedrag, je hebt geen plaat voor je bakkes maar een heuse spoorbiels. top hoor, vanzelf is die leuke man weg
Haha waar heb jij last van joh?
Heb je zelf wel een leuke man ;-)
pi_165579873
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 16:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je zal misschien thuis niet altijd zo doen (hoop ik dan maar), maar dat hele 'hij moet zo blij met me zijn, ik ben zo'n lekkertje' kan ook best verstikkend werken. Zeker als het dan al een 'probleempje' is maakt dat het niet makkelijker. Want hij voelt ook wel dat er druk op ligt, of je dat nou (vaak) uitspreekt of niet / weinig.
Wellicht.. Ik zou het in m'n achterhoofd houden!
pi_165579962
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 16:37 schreef Elon het volgende:

[..]

Wellicht.. Ik zou het in m'n achterhoofd houden!
:Y Wijs, je kent 't ongetwijfeld zelf ook wel; niet alles hoeft hardop uitgesproken te worden om een bepaalde druk op te leveren. Soms 'voel' of merk je dat iemand iets verwacht.

Probeer het gewoon even 'los te laten'. Geen druk, en laat hem eerst eens bij de seksuoloog aan de slag gaan. Want dat er ergens iets niet helemaal APK gaat lijkt me evident.
pi_165580037
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 16:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:Y Wijs, je kent 't ongetwijfeld zelf ook wel; niet alles hoeft hardop uitgesproken te worden om een bepaalde druk op te leveren. Soms 'voel' of merk je dat iemand iets verwacht.

Probeer het gewoon even 'los te laten'. Geen druk, en laat hem eerst eens bij de seksuoloog aan de slag gaan. Want dat er ergens iets niet helemaal APK gaat lijkt me evident.
Ja inderdaad daar heb je ook wel gelijk in en heb ik niet zo stil bij gestaan....
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 september 2016 @ 17:05:19 #153
163650 Greys
pi_165580420
quote:

[..]

Ik gooi het helemaal niet 'alleen daar op'. Dan heb je mijn eerdere post over de druk en jouw ongelukkig zijn kennelijk niet gelezen. Maar geeft niks hoor. :-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165581059
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 17:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik gooi het helemaal niet 'alleen daar op'. Dan heb je mijn eerdere post over de druk en jouw ongelukkig zijn kennelijk niet gelezen. Maar geeft niks hoor. :-)
Ok..
pi_165581251
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 16:36 schreef Elon het volgende:

[..]

Haha waar heb jij last van joh?
Heb je zelf wel een leuke man ;-)
Ik heb ook een hele gelukkige man, zonder druk en stress
  maandag 26 september 2016 @ 18:11:01 #156
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165581620
Wat ik me kan voorstellen is dat het contact tussen jullie minder is geworden, omdat erover praten zo gevoelig kan liggen. En dan krijg je denk ik eerder verlangens t.a.v. een ander.

Voor je het weet, praten jullie niet meer over wat toch enorm speelt, zeker voor jou. Maar blijven praten, elkaar kunnen blijven volgen en begrijpen is essentieel.
pi_165581913
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 18:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat ik me kan voorstellen is dat het contact tussen jullie minder is geworden, omdat erover praten zo gevoelig kan liggen. En dan krijg je denk ik eerder verlangens t.a.v. een ander.

Voor je het weet, praten jullie niet meer over wat toch enorm speelt, zeker voor jou. Maar blijven praten, elkaar kunnen blijven volgen en begrijpen is essentieel.
Dat klopt wel inderdaad..en is ook erg logisch.

Ja zeer zeker, ik/wij doen ons best.

Bedankt voor je serieuze reactie.
pi_165588165
Vanaf die leeftijd al bij elkaar is ook niet gezond lijkt me. Je hele leven 1 partner... ik zou het niet kunnen denk ik.
Lambo of Rekt
pi_165588948
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 21:58 schreef EggsTC het volgende:
Vanaf die leeftijd al bij elkaar is ook niet gezond lijkt me. Je hele leven 1 partner... ik zou het niet kunnen denk ik.
Mijn ouders konden het wel...
pi_165589122
quote:
5s.gif Op maandag 26 september 2016 22:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mijn ouders konden het wel...
Het komt voor.
Lambo of Rekt
pi_165589416
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 22:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het komt voor.
jouw ouders niet?
pi_165589446
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:36 schreef FANN het volgende:

[..]

jouw ouders niet?
Nee, die hebben ook eerdere vriendjes en vriendinnetjes gehad.. waren elkaars 3e oid.

Besides; toen kwam het vele malen voo rdan nu, omdat kerk.
Lambo of Rekt
pi_165589471
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 22:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, die hebben ook eerdere vriendjes en vriendinnetjes gehad.. waren elkaars 3e oid.
oh... maar daarna altijd samen?

Is toch wel een beetje ''je hele leven 1 partner'' dan?
pi_165589506
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 22:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Besides; toen kwam het vele malen voo rdan nu, omdat kerk.
Of je moeder liep niet te zeiken dat je vader haar niet anaal wilde nemen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165589518
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:38 schreef FANN het volgende:

[..]

oh... maar daarna altijd samen?

Is toch wel een beetje ''je hele leven 1 partner'' dan?
Beetje ja, maar toch anders, die hebben vergelijkingsmateriaal gehad... ooit zal, denk ik (pin me er niet op vast) er wel een behoefte ontstaan van; hoe zou het zijn als.... bij 1 van de 2 partijen. En dat is ook iets logisch denk ik, maar zie ook mn edit.
Lambo of Rekt
pi_165589578
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 22:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Beetje ja, maar toch anders, die hebben vergelijkingsmateriaal gehad... ooit zal, denk ik (pin me er niet op vast) er wel een behoefte ontstaan van; hoe zou het zijn als.... bij 1 van de 2 partijen. En dat is ook iets logisch denk ik, maar zie ook mn edit.
ja je edit had ik gezien :P

béétje verglijkingmateriaal zullen ze wel hebben denk ik, zal niet éht serieus zijn geweest,
beetje zoenen en zo..........
pi_165593871
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:21 schreef WHATSHESAID het volgende:

Echt he,

Begin stilaan mijn vertrouwen in de mensheid te verliezen als ik sommige posts lees.

Het lijkt alsof de meeste mensen in R&P zich ongeslachtelijk voortplanten
pi_165595446
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 03:30 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Echt he,

Begin stilaan mijn vertrouwen in de mensheid te verliezen als ik sommige posts lees.

Nou hé hé ik dacht dat ik de enige met deze mening was.... hihihi
Ik trek me er niet zo veel van aan hoor, je voelt wel aan welke reacties je niet serieus hoeft te nemen :W
pi_165596072
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 03:30 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Echt he,

Valt mij op dat hier vaak zo hysterisch wordt gedaan en dat je je relatie niet waard bent als je een keertje met iemand anders appt of danst of je heel erg aangetrokken voelt tot iemand anders.
Alsof dat allemaal zo ontzettend onmenselijk is als je al vanaf zo jong 14 jaar samen bent.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 september 2016 @ 09:38:19 #170
163650 Greys
pi_165596105
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:36 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Valt mij op dat hier vaak zo hysterisch wordt gedaan en dat je je relatie niet waard bent als je een keertje met iemand anders appt of danst of je heel erg aangetrokken voelt tot iemand anders.
Alsof dat allemaal zo ontzettend onmenselijk is als je al vanaf zo jong 14 jaar samen bent.
Als je TT 'dolgelukkig in de liefde' is, is dat appen etc toch echt ietwat tegenstrijdig en opvallend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165596176
quote:

[..]

Ze deed er zelf moeilijk over.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:57 schreef Elon het volgende:

[..]

quote:

[..]

pi_165596216
Ik was eerst één en al begrip, maar ik vind TS nu maar een vervelend mens, ik denk dat'
die vriendinnen die ze in de OP noemt hetzelfde gevoel hebben :')

quote:
Hallo allemaal,

Dus dan maar hier proberen...
pi_165596257
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:46 schreef FANN het volgende:
Ik was eerst één en al begrip, maar ik vind TS nu maar een vervelend mens, ik denk dat'

[..]

Jij begint anders ook knap vervelend te worden.

Zeker al een tijd geen anaal meer gehad? :P
pi_165596268
quote:
18s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij begint anders ook knap vervelend te worden.

Zeker al een tijd geen anaal meer gehad? :P
Ik begin niet aan anaal, moet er niet aan denken :')
pi_165597032
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je TT 'dolgelukkig in de liefde' is, is dat appen etc toch echt ietwat tegenstrijdig en opvallend.
Dumpen dan maar!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 september 2016 @ 11:07:49 #176
163650 Greys
pi_165597572
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:37 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Dumpen dan maar!
Je overdrijft een beetje. Zo ook met je 'hysterisch'.
Als TS een topic opent als deze kan ze ook tegengeluiden verwachten. Ik vind het allemaal nog wel meevallen eerlijk gezegd. Als we allemaal "Nou kind toch, sterkte hoor!" gaan roepen heeft ze er ook geen fuck aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165598024
Nou TS zet veel te veel druk op haar vriend, kan me al helemaal voorstellen wat voor gezicht ze trekt als het weer niet lukt, vervolgens voelt die arme man zich een kneus, nog even erin wrijven dat de seks gewoon niet geweldig is dus ga maar naar de huisarts.

We hebben allemaal wel een tijd dat het wat minder gaat, maar zoals TS het aanpakt met alle druk en hoe geweldig ze is en vind dat hij gewoon zijn kunstje maar even moet doen omdat zij jeuk heeft kan ik mij voorstellen dat die man zo onzeker gaat worden dat hij steeds meer moeite krijgt.

Ik denk als hij dit topic zou lezen helemaal nooit weer een harde kan krijgen van haar want dan heeft ze hem helemaal een trap na gegeven.

Je kan een man maken en je kan hem breken.
pi_165598061
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:29 schreef LittleLady het volgende:
Nou TS zet veel te veel druk op haar vriend, kan me al helemaal voorstellen wat voor gezicht ze trekt als het weer niet lukt, vervolgens voelt die arme man zich een kneus, nog even erin wrijven dat de seks gewoon niet geweldig is dus ga maar naar de huisarts.

We hebben allemaal wel een tijd dat het wat minder gaat, maar zoals TS het aanpakt met alle druk en hoe geweldig ze is en vind dat hij gewoon zijn kunstje maar even moet doen omdat zij jeuk heeft kan ik mij voorstellen dat die man zo onzeker gaat worden dat hij steeds meer moeite krijgt.

Ik denk als hij dit topic zou lezen helemaal nooit weer een harde kan krijgen van haar want dan heeft ze hem helemaal een trap na gegeven.

Amen :D
pi_165600757
quote:

Ja blijf vooral 10x hetzelfde zeggen.

Eerst maar eens horen hoe het bij de seksuoloog was...
pi_165601347
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja blijf vooral 10x hetzelfde zeggen.

Eerst maar eens horen hoe het bij de seksuoloog was...
Dankjewel! Laat ik zeker weten!
pi_165601360
quote:

haha wat weet jij het allemaal goed zeg!
pi_165601393
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Je overdrijft een beetje. Zo ook met je 'hysterisch'.
Als TS een topic opent als deze kan ze ook tegengeluiden verwachten. Ik vind het allemaal nog wel meevallen eerlijk gezegd. Als we allemaal "Nou kind toch, sterkte hoor!" gaan roepen heeft ze er ook geen fuck aan.
Tegengeluiden vind ik ook zeker niet erg en vind ik alleen maar prettig, dit zorgt er voor dat ik op verschillend manieren naar de situatie kan kijken maar sommige reacties zijn ondoordacht en onnodig... maar goed, geen probleem :) No hard feelings *O*
pi_165601415
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:46 schreef FANN het volgende:

[..]

Hoezo vind je mij een vervelend mens worden? Ik snap niet goed waar je dat aan opmerkt? Ik krijg tegengeluiden en hier ga ik op in, ieder zo zijn mening toch.
pi_165601680
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:53 schreef Elon het volgende:

[..]

haha wat weet jij het allemaal goed zeg!
Ja want je verteld het allemaal zelf hahaha maar je vriend moet maar in zijn handen knijpen met zo'n vriendin, met jou, zoals ik al eerder zei, heeft hij in elk geval geen vijanden meer nodig.
pi_165601721
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:11 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ja want je verteld het allemaal zelf hahaha maar je vriend moet maar in zijn handen knijpen met zo'n vriendin, met jou, zoals ik al eerder zei, heeft hij in elk geval geen vijanden meer nodig.
Als je goed leest geef ik ook aan dat ik heel erg blij mag zijn met hem hoor. Maar goed, denk wat je wilt denken! Helemaal goed!
pi_165601883
quote:

[..]

Lijkt me dat er wel meer 'eerst goed moet zitten' (iig meer dan alleen zijn erectieproblemen) voordat je aan kinderen kan gaan beginnen.

Bijvoorbeeld die hele 'ja maar dat is toch logisch' mindset waarmee je bij gebrek aan intimiteit binnen je relatie, er naar neigt dat ergens anders te gaan zoeken.

Ja, het is logisch dat een mens genegenheid nodig heeft. Het is niet logisch dat je dat dan onbesproken, bij een ander wilt gaan halen zonder eerst eens goed te kijken of dat wellicht terug te winnen is binnen je relatie (zoals dus zo'n beetje bij deze situatie het geval is).

Iemand die het logisch vindt om genegenheid buiten de deur te willen gaan zoeken wanneer haar partner kampt met erectieproblemen, is er niet klaar voor om een gezin met diegene te starten. Met zo'n instelling (bij problemen nóg meer afstand creëren door met anderen bezig te gaan, ipv er samen aan werken) gaat dat geheid mis wanneer er kinderen zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_165602006
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:34 schreef Elon het volgende:

[..]

Nou hé hé ik dacht dat ik de enige met deze mening was.... hihihi
Ik trek me er niet zo veel van aan hoor, je voelt wel aan welke reacties je niet serieus hoeft te nemen :W
:{w alsjeblieft zeg.

Vraag jij je vriend dan eens even of hij het als vervelend (of zelfs mentaal vreemdgaan) ervaart wanneer jij met romantische intentie met iemand zit te appen?

Of is die mate van eerlijkheid toch teveel gevraagd?

Je weet dondergoed dat hij dat niet tof zou vinden. En daarom verzwijg je het. Kom dan niet aan met dat gelul van 'och er is niets aan de hand en wat ik doe is heus niet erg ofzo'.

Maar hej .. je hebt eindelijk een paar mensen gevonden die het 'soort van' met je eens zijn. Dus jij hebt weer leuk de bevestiging waar je vanaf post 1 al wanhopig naar op zoek was. Goedzo meid, ga zo door! (want dat wil je horen toch?)
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:31:28 #188
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165602033
quote:
Ik weet dat mijn vriend in zijn handjes mag wrijven met een vriendin zoals ik.
HAHAHAHAHA

Ik ben blij dat ik vanavond mijn pielemuis door mijn hand mag laten wrijven ipv dat ik zo'n vriendin heb.
pi_165602064
quote:

[..]

En dit is al helemaal van de pot gerukt. TS, heb jij toevallig een paard waar je jezelf dagelijks overheen tilt?
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:16:27 #190
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_165604087
Weer een heel verhaal en inleiding om je aankomende vreemdgaan goed te praten :r gadverdamme.

quote:

[..]

Oh naja dan maar vreemdgaan toch terwijl je vriend struggelt ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_165604603
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:30 schreef probeer het volgende:

[..]

Vraag jij je vriend dan eens even of hij het als vervelend (of zelfs mentaal vreemdgaan) ervaart wanneer jij met romantische intentie met iemand zit te appen?

Je weet dondergoed dat hij dat niet tof zou vinden. En daarom verzwijg je het. Kom dan niet aan met dat gelul van 'och er is niets aan de hand en wat ik doe is heus niet erg ofzo'.

Maar hej .. je hebt eindelijk een paar mensen gevonden die het 'soort van' met je eens zijn. Dus jij hebt weer leuk de bevestiging waar je vanaf post 1 al wanhopig naar op zoek was. Goedzo meid, ga zo door! (want dat wil je horen toch?)
Romantische intenties..

Dat kun je pas weten als je leest wat er staat. Bijvoorbeeld als er een date van komt.

Zodra er gevoelens voor iemand ontstaan ben je al een bedrieger op FOK, omdat het tegen jullie leugenachtige versie van de waarheid in gaat.

Een whatsapp bericht sturen is het zelfde als anaal geneukt worden door een ander.

En als je anoniem wil ventileren over een probleem in een topic, dan ben je alleen maar op zoek naar bevestiging.

Hoe je het ook draait of keert, je bent schuldig.

Als het TS allemaal niks kon schelen was dit topic er niet geweest. Niemand zoekt bevestiging van een twintigtal anonieme internet - accounts.
pi_165604967
quote:

[..]

Ik denk dat mensen vaak zo reageren omdat ze zelf al veel te lang vasthouden aan een relatie die fout loopt, en hun eigen mislukte relatie als de norm beschouwen.

Ik ken genoeg koppels waarbij het al 10 jaar mis gaat. Maar scheiden is een schande en een financieel drama dus gaan ze maar door. Ook uit angst voor verandering.

Maar in plaats van het te benoemen zoals het is, maken ze zichzelf wijs dat ze moedig zijn en vechten voor hun relatie.

Het wordt gewoon ontkend dat gevoelens krijgen voor een ander normaal is.

Veel FOKkers leven in complete ontkenning en als je ze confronteert met de realiteit worden ze heel erg boos.

Ik zie het verhaal van TS al 5 jaar zichzelf herhalen. Mensen die een lange relatie hebben en behoefte hebben aan een verzetje aan de overkant van de planeet, anoniem.

Maar als de vrouwtjes hier bedenken dat hun man wel eens dezelfde behoefte zou kunnen hebben, dan worden ze erg defensief en noemen ze je knettergek.

Ik vind het bijzonder oppervlakkig
pi_165605082
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA

Ik ben blij dat ik vanavond mijn pielemuis door mijn hand mag laten wrijven ipv dat ik zo'n vriendin heb.
:')
pi_165605099
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:23 schreef probeer het volgende:

[..]

Lijkt me dat er wel meer 'eerst goed moet zitten' (iig meer dan alleen zijn erectieproblemen) voordat je aan kinderen kan gaan beginnen.

Bijvoorbeeld die hele 'ja maar dat is toch logisch' mindset waarmee je bij gebrek aan intimiteit binnen je relatie, er naar neigt dat ergens anders te gaan zoeken.

Ja, het is logisch dat een mens genegenheid nodig heeft. Het is niet logisch dat je dat dan onbesproken, bij een ander wilt gaan halen zonder eerst eens goed te kijken of dat wellicht terug te winnen is binnen je relatie (zoals dus zo'n beetje bij deze situatie het geval is).

Iemand die het logisch vindt om genegenheid buiten de deur te willen gaan zoeken wanneer haar partner kampt met erectieproblemen, is er niet klaar voor om een gezin met diegene te starten. Met zo'n instelling (bij problemen nóg meer afstand creëren door met anderen bezig te gaan, ipv er samen aan werken) gaat dat geheid mis wanneer er kinderen zijn.
Net zoals het logisch is dat haar vriend schrik heeft om de huisarts te bezoeken wanneer hij erectieproblemen heeft, is het ook logisch dat zij na 2 jaar reageert op iemand die (ook) erotische interesse in haar heeft.

Ze heeft er niet naar gehandeld, ingezien dat dat niet het pad is wat ze wilde bewandelen en heeft het afgekapt.
Hij heeft ingezien dat het echt niet vanzelf weggaat en dat zijn relatie eronder lijdt (en gaat/ging toch naar de huisarts). Eind goed, al goed voorlopig toch?

Afhankelijk van de progressie en gevoelens van beide zijde zullen ze in de toekomst wel verder zien. Ik heb wel het idee dat deze twee mensen beide open en respectvol communiceren en willen vechten voor de relatie. Dat lijkt me voor nu het belangrijkste.
And the druids turn to stone...
pi_165605237
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:14 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Net zoals het logisch is dat haar vriend schrik heeft om de huisarts te bezoeken wanneer hij erectieproblemen heeft, is het ook logisch dat zij na 2 jaar reageert op iemand die (ook) erotische interesse in haar heeft.

Ze heeft er niet naar gehandeld, ingezien dat dat niet het pad is wat ze wilde bewandelen en heeft het afgekapt.
Hij heeft ingezien dat het echt niet vanzelf weggaat en dat zijn relatie eronder lijdt (en gaat/ging toch naar de huisarts). Eind goed, al goed voorlopig toch?

Afhankelijk van de progressie en gevoelens van beide zijde zullen ze in de toekomst wel verder zien. Ik heb wel het idee dat deze twee mensen beide open en respectvol communiceren en willen vechten voor de relatie. Dat lijkt me voor nu het belangrijkste.
Dit is wat ik eigenlijk wilde zeggen, je hebt het goed verwoord ;)
pi_165605243
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:45 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Romantische intenties..

Dat kun je pas weten als je leest wat er staat. Bijvoorbeeld als er een date van komt.

Zodra er gevoelens voor iemand ontstaan ben je al een bedrieger op FOK, omdat het tegen jullie leugenachtige versie van de waarheid in gaat.

Een whatsapp bericht sturen is het zelfde als anaal geneukt worden door een ander.

En als je anoniem wil ventileren over een probleem in een topic, dan ben je alleen maar op zoek naar bevestiging.

Hoe je het ook draait of keert, je bent schuldig.

Als het TS allemaal niks kon schelen was dit topic er niet geweest. Niemand zoekt bevestiging van een twintigtal anonieme internet - accounts.
Vooruit, die laatste alinea is overtrokken. De rest sta ik nog steeds achter, al had het wellicht wat vriendelijker / minder direct verwoord kunnen worden.
pi_165605348
Waarom laat je hem deze topic niet lezen TS? Dan weet je zeker dat je met meneer Adoreer, waarmee je achter je vriend zijn rug sjanst, z.s.m. een nieuw en beter seksleven kan beginnen. :)

Arme jij toch?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:27:46 #198
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165605359
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:13 schreef Leonos het volgende:

[..]

Kom op joh, het gaat even wat minder en mevrouw gaat meteen buiten de deur. En ziet zichzelf als een halfgod.

Bitch please. :{w
pi_165605371
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Kom op joh, het gaat even wat minder en mevrouw gaat meteen buiten de deur. En ziet zichzelf als een halfgod.

Zo zijn ze nou eenmaal. Behalve die van mij O+
pi_165605385
Getver, zelfverzekerde vrouwen die weten dat ze lekker zijn en dat uitspreken.
pi_165606510
quote:

[..]

Klopt. In dat opzicht handelt ze dan nu ook gewoon prima: die andere gast afkappen en haar vriend bijstaan / steunen in dat hele proces.

quote:
Afhankelijk van de progressie en gevoelens van beide zijde zullen ze in de toekomst wel verder zien.
Ja.

quote:
Ik heb wel het idee dat deze twee mensen beide open en respectvol communiceren en willen vechten voor de relatie. Dat lijkt me voor nu het belangrijkste.
Voor nu is dat inderdaad het belangrijkste. In dat opzicht is pagina 1 van dit topic (de 1e 100 post) ook allemaal dik in orde. Ze weet in die zin best wat goed is en wat niet, en heeft gewoon even een paar mensen nodig die zeggen 'steun je vriend, loos die kerel'.

En ja, hartstikke logisch dat iemand in een relatie een keer iemand tegen het lijf zal lopen waar hij/zij zich aangetrokken tot voelt. En zelfs die beginnende aantrekkingskracht een beetje verkennen is in mijn ogen helemaal niet erg. Zolang je dat niet bepaalde grenzen over laat gaan die je binnen je relatie afgesproken hebt. In die zin hoeft een aantrekkingskracht tot een derde ook helemaal geen frictie binnen je relatie op te leveren, juist omdat zoiets erg natuurlijk en onvermijdelijk is.

En dan is het ook nog helemaal begrijpelijk dat de relatie van TS en haar vriend blijkbaar niet op het niveau zit waar ze dat dan gewoon eerlijk en open met elkaar kunnen bespreken. Dan is verzwijgen en afkappen met de ander een hele goede tweede optie. Helemaal niets mis mee, dat zal bij zo vele relaties het geval zijn. Zoals je al zegt, ze handelt er niet naar.

Maar als er dan op pagina 2 een beetje op doorgevraagd wordt, komt er vanuit TS toch een heleboel 'ik wil', 'ik weet', 'mijn vriend mag in zijn handjes wrijven' en wordt het hele gedoe afgedaan met "maar in elke relatie komt wel eens iets voor". Dan blijft er opeens niet veel over van dat hele 'denken vanuit het perspectief van je vriend' waar zo'n beetje elke post op pagina 1 naar terug te leiden is. Dan lijkt ze opeens vergeten dat vreemden er haar net nog aan moesten herinneren dat ze zich wat meer in moet leven in haar vriend en moet richten op haar relatie. Dat het (waarschijnlijk volgens haar vriend en de afspraken die zij samen al dan niet impliciet over hun relatie gemaakt hebben) niet cool is om, seksueel geladen, met een ander om te gaan. Dat ze bezig was met het opzoeken van grenzen waarbinnen haar gedrag nog acceptabel was, en zich nog net op tijd realiseerde dat ze naar de verkeerde kant van de grens leunde. En dat die realisatie niet eens voort lijkt te komen uit een 'eerlijkheid naar vriend toe' maar eerder uit een 'ik voel me schuldig en dat vind ik niet fijn'.

En dán denk ik ... Ja maar dan heb je dus vrijwel niets geleerd van wat er net allemaal besproken is; dat dit een probleem van jullie samen is en haar behoeften daar iig voor nu, nog ondergeschikt aan horen te zijn of op zijn minst rekening mee dienen te houden.

Dat dit hele topic niet over haar probleem (seksuele frustratie) met/in deze hele situatie hoort te gaan, maar over haar vriend en welke rol zij zou kunnen spelen om hem te steunen. Een gedeeld perspectief waarin ze samen naar iets van een oplossing werken, in plaats van een geruststelling dat het uiteindelijk wel goed komt met de dingen die TS wilt. Ze is nog steeds voornamelijk met zichzelf bezig.

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 27-09-2016 18:32:33 ]
pi_165606911
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:26 schreef probeer het volgende:

[..]

Klopt. In dat opzicht handelt ze dan nu ook gewoon prima: die andere gast afkappen en haar vriend bijstaan / steunen in dat hele proces.

[..]

Ja.

[..]

Voor nu is dat inderdaad het belangrijkste. In dat opzicht is pagina 1 van dit topic (de 1e 100 post) ook allemaal dik in orde. Ze weet in die zin best wat goed is en wat niet, en heeft gewoon even een paar mensen nodig die zeggen 'steun je vriend, loos die kerel'.

En ja, hartstikke logisch dat iemand in een relatie een keer iemand tegen het lijf zal lopen waar hij/zij zich aangetrokken tot voelt. En zelfs die beginnende aantrekkingskracht een beetje verkennen is in mijn ogen helemaal niet erg. Zolang je dat niet bepaalde grenzen over laat gaan die je binnen je relatie afgesproken hebt. In die zin hoeft een aantrekkingskracht tot een derde ook helemaal geen frictie binnen je relatie op te leveren, juist omdat zoiets erg natuurlijk en onvermijdelijk is.

En dan is het ook nog helemaal begrijpelijk dat de relatie van TS en haar vriend blijkbaar niet op het niveau zit waar ze dat dan gewoon eerlijk en open met elkaar kunnen bespreken. Dan is verzwijgen en afkappen met de ander een hele goede tweede optie. Helemaal niets mis mee, dat zal bij zo vele relaties het geval zijn. Zoals je al zegt, ze handelt er niet naar.

Maar als er dan op pagina 2 een beetje op doorgevraagd wordt, komt er vanuit TS toch een heleboel 'ik wil', 'ik weet', 'mijn vriend mag in zijn handjes wrijven' en wordt het hele gedoe afgedaan met "maar in elke relatie komt wel eens iets voor". Dan blijft er opeens niet veel over van dat hele 'denken vanuit het perspectief van je vriend' waar zo'n beetje elke post op pagina 1 naar terug te leiden is. Dan lijkt ze opeens vergeten dat vreemden er haar net nog aan moesten herinneren dat ze zich wat meer in moet leven in haar vriend en moet richten op haar relatie. Dat het (waarschijnlijk volgens haar vriend en de afspraken die zij samen al dan niet impliciet over hun relatie gemaakt hebben) niet cool is om, seksueel geladen, met een ander om te gaan. Dat ze bezig was met het opzoeken van grenzen waarbinnen haar gedrag nog acceptabel was, en zich nog net op tijd realiseerde dat ze naar de verkeerde kant van de grens leunde. En dat die realisatie niet eens voort lijkt te komen uit een 'eerlijkheid naar vriend toe' maar eerder uit een 'ik voel me schuldig en dat vind ik niet fijn'.

En dán denk ik ... Ja maar dan heb je dus vrijwel niets geleerd van wat er net allemaal besproken is; dat dit een probleem van jullie samen is en haar behoeften daar iig voor nu, nog ondergeschikt aan horen te zijn of op zijn minst rekening mee dienen te houden.
Misschien heeft ze het wel meegenomen in haar beslissingen.

Ik moet eerlijk zeggen dat het ik het ook lastig zou vinden om in een topic wat ik in eerste instantie om mijn probleem gestart te hebben dan ineens heel anders in te steken.

Dat háár behoeften ondergeschikt zijn, heeft ze natuurlijk al twee jaar rekening mee gehouden. het is niet nieuw. Hooguit dat er verleiding om de hoek is komen kijken wat haar heeft doen afvragen in hoeverre ze nog eerlijk was ten opzichte van de relatie.

quote:
Dat dit hele topic niet over haar probleem (seksuele frustratie) met/in deze hele situatie hoort te gaan, maar over haar vriend en welke rol zij zou kunnen spelen om hem te steunen. Een gedeeld perspectief waarin ze samen naar iets van een oplossing werken, in plaats van een geruststelling dat het uiteindelijk wel goed komt met de dingen die TS wilt. Ze is nog steeds voornamelijk met zichzelf bezig.
natuurlijk is samen naar iets werken wenselijk, ideaal misschien zelfs wel, toch is dit háár topic.
Als zij er zelf voor kiest om het topic meer naar háár problemen (seksuele frustratie) te willen laten leunen, dan is dat haar goed recht. En ook heel normaal dat er dan mensen in de teugels gaan hangen.

Dat háár topic voornamelijk over haar gaat vind ik geen probleem, maar wel goed dat er vanuit alle kanten een antwoord komt. Dus in deze vind ik je antwoord net zo waardevol als mijn mening dat het best alléén over haar mag gaan.
And the druids turn to stone...
pi_165607476
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:30 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat wil ik horen! Dankje!
pi_165607584
quote:

[..]

Dat doen we ook zeker en dat is ook altijd ons uitgangspunt. Jammer dat andere mensen door bepaalde zinspelingen een ander indruk van mij en onze relatie krijgen. Ik krijg ook geen kans om het toe te lichten, ik krijg alleen maar bakken stront over mij heen hoe arrogant, oneerlijk, bitchy blablabla zou zijn. Maar prima, ik kan er mee leven.

Bedankt voor je reactie.
pi_165607661
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat ik buiten de deur ging? Ik heb geappt met een jongen en 2x gedanst tijdens uitgaan. Niet goed te praten maar beduidend anders dan buiten de deur gaan.

Ik zie mezelf niet als een halfgod, hoe kom je er bij? Mijn vriend mag in zijn handen wrijven zei ik maar heb mijn uiterlijk er nooit bij betrokken... Conclusies conclusies conclusies.
pi_165607705
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
Getver, zelfverzekerde vrouwen die weten dat ze lekker zijn en dat uitspreken.
Haha waar halen jullie toch vandaan dat ik mezelf lekker zou vinden?
pi_165609442
Ts,ik wilde alleen ff zeggen: ik snap volkomen dat je hiermee zit, zeker na zo'n tijd, ik snap helemaal dat je dan de aantrekkingskracht van een ander voelt en heb respect voor het feit dat je daar niet naar hebt gehandeld. Ik snap werkelijk niets van de bakken kritiek die je hier krijgt; enige wat ik je zou aanraden maar wat je ook al van plan bent: wacht de seksuoloog, nu hij eindelijk die stap neemt, af. En misschien kun je in die periode ff een seksuele time-out nemen om er zonder pressie en zonder dat het voelt alsof je naar een 'doel' toe werkt over praten met hem. Nu hij er dan mee bezig is even extra ruimte, en dan kijken wat de seksuoloog oplevert. Het lijkt me enorm lastig, hoop dat jullie er uit komen!
pi_165609492
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:28 schreef Elon het volgende:

[..]

Haha waar halen jullie toch vandaan dat ik mezelf lekker zou vinden?
Volgens mij was die sarcastisch en dus positief richting jou bedoeld ;)
pi_165610301
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 10:55 schreef Elon het volgende:

[..]

Voor wat vergelijkingsmateriaal over 'doodongelukkig in bed' kan ik je deze vivaforumreeks aanraden.http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/188596

Dames met libido met een man zonder libido.

Jouw vent heeft blijkbaar ergens moeite mee, maar hij wil wél met je sexen. Prijs je gelukkig. Er is zo te horen best veel ruimte voor verbetering in bed, maar voor de doodongelukkigheid moet je je die vivadames eens voorstellen.

Sterkte met je vent :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_165612678
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Voor wat vergelijkingsmateriaal over 'doodongelukkig in bed' kan ik je deze vivaforumreeks aanraden.http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/188596

Jouw vent heeft blijkbaar ergens moeite mee, maar hij wil wél met je sexen. Prijs je gelukkig. Er is zo te horen best veel ruimte voor verbetering in bed, maar voor de doodongelukkigheid moet je je die vivadames eens voorstellen.

Mooi leesvoer :P
pi_165722524
Even een update:

Afspraak maken met sexuoloog loopt maar de huisarts en sexuoloog moeten eerst met elkaar spreken vanwege de verwijzing dus daar wachten we nu een weekje op. Als we van de week niets hebben gehoord nemen we contact op.

Afgelopen week lijkt er wel iets veranderd. We hebben twee keer sex gehad waarbij het initiatief voornamelijk uit hem kwam. Bij deze twee keer is het ook nog eens helemaal goed gegaan (dus hij is niet slap geworden) en hopelijk is dat een enorme boost voor zijn zelfvertrouwen!

Dus eigenlijk wel heel positief allemaal :)
*O*
pi_165722576
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:27 schreef Elon het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat ik buiten de deur ging? Ik heb geappt met een jongen en 2x gedanst tijdens uitgaan. Niet goed te praten maar beduidend anders dan buiten de deur gaan.

Ik zie mezelf niet als een halfgod, hoe kom je er bij? Mijn vriend mag in zijn handen wrijven zei ik maar heb mijn uiterlijk er nooit bij betrokken... Conclusies conclusies conclusies.
nier goed te praten?
Kom op, iedereen heeft zn zwakke momentjes en mensen moeten eens ophouden met net doen alsof zoiets ECHT NIET KAN!!! En je liefde niet groot genoeg is en shit als t even allemaal niet lekker loopt.
:{
compact en kleverig.
pi_165722585
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 07:16 schreef Elon het volgende:
Even een update:

Afspraak maken met sexuoloog loopt maar de huisarts en sexuoloog moeten eerst met elkaar spreken vanwege de verwijzing dus daar wachten we nu een weekje op. Als we van de week niets hebben gehoord nemen we contact op.

Afgelopen week lijkt er wel iets veranderd. We hebben twee keer sex gehad waarbij het initiatief voornamelijk uit hem kwam. Bij deze twee keer is het ook nog eens helemaal goed gegaan (dus hij is niet slap geworden) en hopelijk is dat een enorme boost voor zijn zelfvertrouwen!

*O*
Das goed om te horen ^O^
compact en kleverig.
  Moderator / Redactie FP maandag 3 oktober 2016 @ 08:00:21 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_165722716
quote:
Even een update:

*O*
Hopelijk is het geen piekmoment, maar het klinkt inderdaad erg positief.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_165722809
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 07:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nier goed te praten?
Kom op, iedereen heeft zn zwakke momentjes en mensen moeten eens ophouden met net doen alsof zoiets ECHT NIET KAN!!! En je liefde niet groot genoeg is en shit als t even allemaal niet lekker loopt.
:{
Ja het is natuurlijk niet compleet eerlijk maar inderdaad, zulke dingen gebeuren en zeker in dit soort situaties wanneer je er gevoeliger voor bent. Het is de vraag wat je er verder mee doet en ik heb besloten het af te kappen.. Maar inderdaad, ik dacht wel even na alle reacties.. Ben ik nu werkelijk zo'n slecht mens? :?
pi_165722817
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 07:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Das goed om te horen ^O^
Thanks! :*
pi_165722822
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2016 08:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hopelijk is het geen piekmoment, maar het klinkt inderdaad erg positief.
Inderdaad, dat is ook wel door mijn hoofd geschoten maar ik moet en wil positief blijven. Zeker voor hem, ik zou het zo fijn vinden als hij zijn zelfvertrouwen weer terug krijgt. Heeft ie nodig.
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:46:22 #218
458679 Ruse
Super, man
pi_165734370
quote:
Even een update:

*O*
neukon ^O^

en vroegere vriend van me zei altijd al "er moet gewoon meer geneukt worden" en dat bedoelde hij erg serieus. zo zie je maar weer
pi_165734439
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:46 schreef Ruse het volgende:

[..]

neukon ^O^

en vroegere vriend van me zei altijd al "er moet gewoon meer geneukt worden" en dat bedoelde hij erg serieus. zo zie je maar weer
't Is wel zo. Hoe meer er geneukt wordt, hoe meer ik er dan ook zin in heb.
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:53:32 #220
458679 Ruse
Super, man
pi_165734592
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 08:16 schreef Elon het volgende:

[..]

Ja het is natuurlijk niet compleet eerlijk maar inderdaad, zulke dingen gebeuren en zeker in dit soort situaties wanneer je er gevoeliger voor bent. Het is de vraag wat je er verder mee doet en ik heb besloten het af te kappen.. Maar inderdaad, ik dacht wel even na alle reacties.. Ben ik nu werkelijk zo'n slecht mens? :?
nee dus, je bent gewoon uit vrije wil bij elkaar en je mag best eens de grenzen aftasten vind ik. in jou geval ook nog eens extra begrijpelijk gezien de context.

ik vind momenten van je begeerd voelen erg waardevol en het koesteren waard. dat soort gevoelens zijn nogal zeldzaam in een mensenleven, en je hoeft je echt niet schuldig te voelen over het feit dat zoiets dan goed voelt, ook al zit je in een relatie. bijna een soort 'recht' van je als individu
pi_165736110
Even een neutrale vraag aan iedereen die een relatie heeft.

Vinden jullie het oké dat je vriendin/vriend met iemand anders danst terwijl jullie een relatie hebben?

Ik vind het niet per se grensoverschrijdend, maar voor mij is het toch minstens OP de grens. Al mag je dat niet zeggen want dan ben je ineens jaloers, en dat wordt niet geaccepteerd.

Enkele jaren geleden logeerde ik bij een koppel dat ik via internet had leren kennen. Soort couchsurfing.

Zij had een vriend, ze waren 2 jaar samen. Het verliep vrij goed, maar hij werd ongemakkelijk van het feit dat zij zo veel contact had met haar dansleraar.

Hij vertelde haar dat en ze werd woest. "Je vertrouwt me godverdomme niet!"

2 weken later was de relatie uit wegens "gebrek aan vertrouwen" en wie woonde er 1 maand later bij haar in dat zelfde huis? Jawel, een nieuwe relatie met de dansleraar.

Ik met mijn ondermaats emotioneel IQ heb haar lang geloofd, dat jaloezie de reden was.

Maar ik zie nu in dat haar vriend gelijk had, en terecht onraad rook.

Iedereen weet dat dansen de manier bij uitstek is om seksuele spanning te veroorzaken
pi_165736269
En ondertussen je nieuwe paar schoenen al lekker warmlopen :r. Je houdt jezelf voor de gek.
  maandag 3 oktober 2016 @ 20:55:24 #223
458679 Ruse
Super, man
pi_165736486
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:45 schreef sweet_symphony het volgende:

Vinden jullie het oké dat je vriendin/vriend met iemand anders danst terwijl jullie een relatie hebben?

Ik vind het niet per se grensoverschrijdend, maar voor mij is het toch minstens OP de grens. Al mag je dat niet zeggen want dan ben je ineens jaloers, en dat wordt niet geaccepteerd.

Enkele jaren geleden logeerde ik bij een koppel dat ik via internet had leren kennen. Soort couchsurfing.

Zij had een vriend, ze waren 2 jaar samen. Het verliep vrij goed, maar hij werd ongemakkelijk van het feit dat zij zo veel contact had met haar dansleraar.

2 weken later was de relatie uit wegens "gebrek aan vertrouwen" en wie woonde er 1 maand later bij haar in dat zelfde huis? Jawel, een nieuwe relatie met de dansleraar.

Ik met mijn ondermaats emotioneel IQ heb haar lang geloofd, dat jaloezie de reden was.

Iedereen weet dat dansen de manier bij uitstek is om seksuele spanning te veroorzaken
dat (anti-)jaloezie deel is het kinderachtige. verder is het gewoon beter dat het dan uit gaat en het nieuwe koppel verder gaat
pi_165736947
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
En ondertussen je nieuwe paar schoenen al lekker warmlopen :r. Je houdt jezelf voor de gek.
Wat praat je nou poep joh? Lees eerst eens goed voordat je gaat praten.
pi_165737049
quote:

Tsja maar dit is appels met peren vergelijken..

Als ik dans met iemand is het niet per definitie fout. Hoe ik met deze jongen danste misschien wel maar daardoor is het ook naar 2 x gebeurd en is het gestopt maar goed... Zo'n ramp vriendin ben ik nou ook weer niet en ik ben het een beetje zat dat jullie mij dat wel willen laten geloven. :W :O
pi_165737106
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:53 schreef Ruse het volgende:

[..]

nee dus, je bent gewoon uit vrije wil bij elkaar en je mag best eens de grenzen aftasten vind ik. in jou geval ook nog eens extra begrijpelijk gezien de context.

ik vind momenten van je begeerd voelen erg waardevol en het koesteren waard. dat soort gevoelens zijn nogal zeldzaam in een mensenleven, en je hoeft je echt niet schuldig te voelen over het feit dat zoiets dan goed voelt, ook al zit je in een relatie. bijna een soort 'recht' van je als individu
Mooie woorden en eigenlijk wel hoe ik er de laatste dagen over na ben gaan denken.

Toch heb ik het contact verbroken aangezien ik wel weet dat dit niet bijdraagt aan het werken aan mijn relatie en dat wil ik wel heel graag.

... Dankjewel :*
  maandag 3 oktober 2016 @ 21:17:04 #227
458679 Ruse
Super, man
pi_165737174
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:15 schreef Elon het volgende:

[..]

Mooie woorden en eigenlijk wel hoe ik er de laatste dagen over na ben gaan denken.

Toch heb ik het contact verbroken aangezien ik wel weet dat dit niet bijdraagt aan het werken aan mijn relatie en dat wil ik wel heel graag.

... Dankjewel :*
you're welcome

als het goed zit kap je zoiets dan ook weer af uit vrije wil.

steeds opnieuw bewust en oprecht voor elkaar kiezen, en niet omdat je al bij elkaar bent
pi_165737203
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:17 schreef Ruse het volgende:

[..]

you're welcome

als het goed zit kap je zoiets dan ook weer af uit vrije wil. bewust en oprecht voor elkaar kiezen, niet omdat je al bij elkaar bent
Jij hoort niet op FOK, jij bent aardig! _O_ *O*
  maandag 3 oktober 2016 @ 21:22:00 #229
458679 Ruse
Super, man
pi_165737310
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:18 schreef Elon het volgende:

[..]

Jij hoort niet op FOK, jij bent aardig! _O_ *O*
je bent de eerste die dat zegt. mensen houden over het algemeen niet zo van logica
  maandag 3 oktober 2016 @ 21:22:08 #230
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165737316
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik begin niet aan anaal, moet er niet aan denken :')
Ik wel, ik moet er de hele tijd aan denken! Maar komt wel door mijn dokter advies. "Is goed voor U meneer LeesFoknl, voor iedere man en zeker op uw leeftijd! Ik geef u een goede raad, zolang het gaat, speel met die prostaat", zei ie (leuke dokter heb ik, doet graag rijmen en dichten).
Tja, dan ben ik toch nog ouderwets volgzaam, als zo een authoriteit als een dokter het zegt dan moet het maar. Ben ook heel (lang geleden al) gestopt met roken en drinken op doktersadvies.

^O^ :Y :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165737472
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:22 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik wel, ik moet er de hele tijd aan denken! Maar komt wel door mijn dokter advies. "Is goed voor U meneer LeesFoknl, voor iedere man en zeker op uw leeftijd! Ik geef u een goede raad, zolang het gaat, speel met die prostaat", zei ie (leuke dokter heb ik, doet graag rijmen en dichten).
Tja, dan ben ik toch nog ouderwets volgzaam, als zo een authoriteit als een dokter het zegt dan moet het maar. Ben ook heel (lang geleden al) gestopt met roken en drinken op doktersadvies.

Haha, baas _O- _O- _O-
pi_165737490
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:22 schreef Ruse het volgende:

[..]

je bent de eerste die dat zegt. mensen houden over het algemeen niet zo van logica
Haha mensen wel, meeste fokkers niet.. :N
  maandag 3 oktober 2016 @ 21:45:50 #233
458679 Ruse
Super, man
pi_165738115
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:27 schreef Elon het volgende:

[..]

Haha mensen wel, meeste fokkers niet.. :N
ik vond jou ook al zo opvallend redelijk
pi_165738509
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:45 schreef Ruse het volgende:

[..]

ik vond jou ook al zo opvallend redelijk
Haha komt waarschijnlijk omdat ik nog een debutant ben wat betreft FOK dus ik heb nog een greintje menselijkheid in me :D ;)
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:43:47 #235
450228 LeesFoknl
pi_165739985
quote:
15s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:13 schreef Elon het volgende:

[..]

Als ik dans met iemand is het niet per definitie fout. Hoe ik met deze jongen danste misschien wel maar daardoor is het ook naar 2 x gebeurd en is het gestopt maar goed... Zo'n ramp vriendin ben ik nou ook weer niet en ik ben het een beetje zat dat jullie mij dat wel willen laten geloven. :W :O
Waar was JOUW vriend toen je met deze kennis (noemen we het gemakshalve) danste?
WAs hij daarbij aanwezig?
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:52:10 #236
450228 LeesFoknl
pi_165740258
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:49 schreef sigme het volgende:

[..]

En (heel belangrijk) hij krijgt een stijve van JOU ts-er !! En beft je lekker, toch? En laatst 2 x wel goede sex gehad. Jij moet 2 dingen doen: loof hem voor alles dat positief is, laat hem op alle manieren merken dat je van hem houdt, en bagatelliseer als het zich weer eens voordoet dat het niet lukt, in de zin van: och schat, niet erg, vorige week wel, nu niet, en volgend keer weer wel. Dat komt goed. Ben benieuwd wat die sexuoloog voor ONS !!!! kan doen.
Dus: alle positiefs sterk belichten en benadrukken, en de negatieve dingen bagatelliseren en "zand erover". Jullie willen kinderen, nu, dat is precies zo als met kinderen. Benadruk het positieve (ontwikkeling, zinnelijk worden, alleen in haar bedje slapen etc.) en als het fout gaat zo min mogelijk ophef erover maken.

Ik schat jullie kansen als koppel toch wel heel goed in. Ben blij dat je nu naar een specialist gaat, want ook huisartsen hebben het wel eens bij het verkeede end, of vergeten een mogelijke oorzaak te onderzoeken.

Sucksex hehehe :) :) :)
pi_165740306
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:22 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Veel plezier met je anale incontinentie als je straks met een uitgezakte kringspier rondloopt :P
  maandag 3 oktober 2016 @ 23:13:41 #238
450228 LeesFoknl
pi_165740814
Anale incontinentie? niks nieuws voor mij, heb ik al jaren last van ....

:X
pi_165740855
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 23:13 schreef LeesFoknl het volgende:
Anale incontinentie? niks nieuws voor mij, heb ik al jaren last van ....

:X
Je moet ook niet altijd doen wat de dokter zegt.... :D
pi_165742466
Hier is een nuttig artikel dat ik tegenkwam: Self-Esteem and Relationships

Het is echter in het Engels.

Misschien moet je proberen om beter met uw partner te communiceren. Talking it out lijkt een goede eerste stap op weg naar het oplossen van het probleem. :)
pi_165743146
quote:
15s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:13 schreef Elon het volgende:

[..]

Dit gaat helemaal niet over jou, maar over dansen in het algemeen.

Je voelt je wel snel aangesproken
pi_165743367
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 02:04 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Dit gaat helemaal niet over jou, maar over dansen in het algemeen.

Je voelt je wel snel aangesproken
Ow! Excuus!

Ik voelde me inderdaad wel wat aangesproken qua dansen maar mijn tweede alinea over mij laten doen geloven dat ik zo'n ramp vriendin zou zijn was dan weer algemeen benoemd. Hihi! O-)
pi_165743369
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 00:44 schreef pghero het volgende:

Misschien moet je proberen om beter met uw partner te communiceren. Talking it out lijkt een goede eerste stap op weg naar het oplossen van het probleem. :)
Zal het eens lezen, bedankt!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 07:59:46 #244
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_165743624
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dit. Je wilt helemaal niet verder met je vriend, je wilt een soepele overgang.
Ja, wat oud en versleten raakt ruil je in voor iets dat het wel doet. Bovendien, zo lang samen, bevalt dat samenwonen eigenlijk wel of zoek je de zorgeloosheid van de datingperiode?
pi_165743741
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 00:44 schreef pghero het volgende:

Och hemel, als je hele boekwerken moet gaan lezen om te weten hoe je een ''relatie'' moet
onderhouden dan hoef ik al niet meer :')

Bij het woord sexuoloog krijg ik al jeuk om eerlijk te zijn en niet op de juiste plek :P

Wat staat er nou precies in dat artikel dat ieder mens met gezond verstand NIET weet?
pi_165743825
quote:

Als je zodra je een relatie hebt nooit meer met iemand anders mag dansen, praten of lachen
dan moet je gaan rénnen :D

Als je straks 20 jaar of langer bij elkaar bent ben je écht ben je écht nog wel eens iemand tegegekomen die je ''leuk'' vindt hoor en je partner ook, je bent niet meteen doof en blind ofzo
zodra je gaat samenwonen of trouwen.

Het is alleen een beetje een rottig moment als je partner tijdelijk impotent is, waarschijnlijk gewoon
vanwege stress, dat gaat hem niet echt helpen zeg maar.... heb je geen sexuloog voor nodig hoor.

Gewoon in het algemeen, als je partner een probleem heeft en je gaat meteen denken over ''inruilen'' zit er iets niet helemaal lekker...

Zéker als het met ziekte of in dit geval een tijdelijke impotentie is, iets waar iemand nou nét
even totaal niks aan kan doen, iets dat je overkomt... als je hem of haar dan niet kan steunen
tja... denk je dan niet een beetje téveel aan jezelf?
pi_165743848
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 07:59 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, wat oud en versleten raakt ruil je in voor iets dat het wel doet. Bovendien, zo lang samen, bevalt dat samenwonen eigenlijk wel of zoek je de zorgeloosheid van de datingperiode?
Jawel dat bevalt zeker maar ik denk het heel logisch is dat je na zo'n lange tijd met iemand samen bent weleens afvraagt.. hoe zou het zijn als?
pi_165743855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 08:16 schreef FANN het volgende:

[..]

Och hemel, als je hele boekwerken moet gaan lezen om te weten hoe je een ''relatie'' moet
onderhouden dan hoef ik al niet meer :')

Bij het woord sexuoloog krijg ik al jeuk om eerlijk te zijn en niet op de juiste plek :P

Wat staat er nou precies in dat artikel dat ieder mens met gezond verstand NIET weet?
Ik denk dat het geen kwaad kan om wat meer wetenschappelijke kennis op te doen.

En prima, kan dat jij daar jeuk van krijgt maar ik denk dat het voor ons een goede stap zou zijn.
pi_165743861
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 08:29 schreef Elon het volgende:

[..]

Ik denk dat het geen kwaad kan om wat meer wetenschappelijke kennis op te doen.

En prima, kan dat jij daar jeuk van krijgt maar ik denk dat het voor ons een goede stap zou zijn.
Ow, maar ik wens jullie ook veel succes hoor :Y
pi_165749442
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 08:26 schreef FANN het volgende:

[..]

Als je zodra je een relatie hebt nooit meer met iemand anders mag dansen, praten of lachen
dan moet je gaan rénnen :D
Lachen prima, praten prima. Voor mijn part uitgaan zonder mij en dan moet ik het vertrouwen maar kunnen hebben.

Maar dansen vind ik gevaarlijk om wille van het lichamelijk contact, en vooral omdat ik het al zo vaak fout heb zien aflopen.

Het is een manier om seksuele spanning te doen escaleren
pi_165750058
Wat maken mensen toch een rare bokkesprongen met een relatie die al lang weer op zijn retour is, kwestie van de deur achter je dicht trekken en hopen dat je regeltechnisch zo verstandig was om niet te denken dat je tot elkaars dood bij elkaar zult blijven, huphup naar de volgende knallende relatie, of nog eventjes met tijdsverlies blijven sleuren aan een dood paard of gewoon lekker bij elkaar blijven omdat je het voor de rest wel okay hebt maar niet al teveel vuurwerk meer verwachten in je thuisseksleven en er wat naast bijneuken......drie smaken zijn er in het leven, pick one ^O^
pi_165752230
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:41 schreef UitStraling het volgende:
Wat maken mensen toch een rare bokkesprongen met een relatie die al lang weer op zijn retour is, kwestie van de deur achter je dicht trekken en hopen dat je regeltechnisch zo verstandig was om niet te denken dat je tot elkaars dood bij elkaar zult blijven, huphup naar de volgende knallende relatie, of nog eventjes met tijdsverlies blijven sleuren aan een dood paard of gewoon lekker bij elkaar blijven omdat je het voor de rest wel okay hebt maar niet al teveel vuurwerk meer verwachten in je thuisseksleven en er wat naast bijneuken......drie smaken zijn er in het leven, pick one ^O^
Geen van deze ''smaken'' lossen ook maar iets op. In mijn optiek zijn dit juist de dingen die je absoluut niet moet doen.
Ik doe mijn best.
pi_165755676
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:11 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Lachen prima, praten prima. Voor mijn part uitgaan zonder mij en dan moet ik het vertrouwen maar kunnen hebben.

Maar dansen vind ik gevaarlijk om wille van het lichamelijk contact, en vooral omdat ik het al zo vaak fout heb zien aflopen.

Het is een manier om seksuele spanning te doen escaleren
Och, je hebt dansen en dansen zeg maar...
pi_165762921
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:48 schreef FANN het volgende:

[..]

Och, je hebt dansen en dansen zeg maar...
Er is een reden waarom ze de lambada de verboden dans noemen.

Dansen is neuken op een beat
pi_165763985
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 00:59 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHA :') :|W :r :{w
  woensdag 5 oktober 2016 @ 07:29:44 #256
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165763997
Neuk gewoon buiten de deur. Je vriend had precies hetzelfde gedaan als jouw liefdesput uitgedroogd raakte
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_165765193
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 00:59 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Geef trouwens even een update over je eigen topic... Hoe gaat het daar mee?
pi_165766448
quote:
9s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 09:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

ze hebben weer geneuheukt.........

en nu is alles weer goed :+
pi_165770374
quote:
9s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 09:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit schreef ik afgelopen maandag:

Even een update:

*O*
pi_165770388
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 11:15 schreef FANN het volgende:

[..]

ze hebben weer geneuheukt.........

en nu is alles weer goed :+
Dit zal waarschijnlijk sarcastisch bedoeld zijn maar nee, nu is alles niet direct goed. :?
pi_165771756
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:51 schreef Elon het volgende:

[..]

Dit schreef ik afgelopen maandag:

Even een update:

*O*
Mijn opmerking was voor mijnheer sweet_symphony bedoeld. ..
pi_165776697
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:52 schreef Elon het volgende:

[..]

Dit zal waarschijnlijk sarcastisch bedoeld zijn maar nee, nu is alles niet direct goed. :?
Oh, nou ja, hoe is het nu?
pi_165784494
quote:
4s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mijn opmerking was voor mijnheer sweet_symphony bedoeld. ..
Oww hihi oeps :*
pi_165784501
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:24 schreef FANN het volgende:

[..]

Oh, nou ja, hoe is het nu?
Geen veranderingen sinds mijn laatste update..
pi_165785704
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 08:40 schreef Elon het volgende:

[..]

Niet meer over gepraat?

Hoe is hij er onder dat hij naar een seksuoloog gaat? Sommige mannen zien dat als een teken van zwakte.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 11:50:12 #266
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_165787056
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:31 schreef NoXia het volgende:

[..]

No shit.
dat klopt in ieder geval, no anal :P
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_165789152
quote:
5s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 10:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Niet meer over gepraat?

Hoe is hij er onder dat hij naar een seksuoloog gaat? Sommige mannen zien dat als een teken van zwakte.
Jawel nog wel wat kleine gesprekjes maar ik wil het ook niet continu benoemen aangezien hij wel stappen is gaan ondernemen.

Mwoa, hij vind het niet leuk en misschien ziet hij het stiekem ook wel als een zwakte maar geeft zelf ook aan dat we het samen /hij alleen niet meer op kunnen lossen. Hij staat er wel heel open in.
pi_165789164
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 08:40 schreef Elon het volgende:

[..]

Beetje geduld geven :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165789947
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:52 schreef Elon het volgende:

[..]

Jawel nog wel wat kleine gesprekjes maar ik wil het ook niet continu benoemen aangezien hij wel stappen is gaan ondernemen.

Mwoa, hij vind het niet leuk en misschien ziet hij het stiekem ook wel als een zwakte maar geeft zelf ook aan dat we het samen /hij alleen niet meer op kunnen lossen. Hij staat er wel heel open in.
Steun je hem daar ook in?
pi_165791709
Goh, wat een hoop kinderachtige reacties. TS is geen 16 meer. Iedereen wordt wel eens geil van een ander. Geen probleem. Dat betekent niet meteendat je relatie voorbij is. Sterker nog, de goede relaties doorstaan zoiets en worden er beter van.

Mooi dat he nu wel lukte TS.

Overigens iets heel anders: in de topics waarin mannen geen sex krijgen wordt er wel wat anders gepraat over 'recht' op sex en behoefte.. Geinig om het eens andersom te zien.
Whatever...
pi_165793117
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Beetje geduld geven :)
Inderdaad! :)
pi_165793128
quote:
5s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Steun je hem daar ook in?
Absoluut, ik laat heel erg blijken hoe goed ik het van hem vind dat hij het probleem nu erkent en heb ook voorgesteld, mocht het nodig zijn, mee te gaan naar de sexuoloog.
pi_165795037
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 18:03 schreef Elon het volgende:

[..]

Absoluut, ik laat heel erg blijken hoe goed ik het van hem vind dat hij het probleem nu erkent en heb ook voorgesteld, mocht het nodig zijn, mee te gaan naar de sexuoloog.
Ik zie nu pas dat je profiel op man staat, maar je bent toch een vrouw?
pi_165795420
quote:
11s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:40 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat je profiel op man staat, maar je bent toch een vrouw?
Klopt,heb het al aangepast. Ik had vorige week pas een account aangemaakt dus heel niet naar gekeken. Thanks! ^O^
pi_165795488
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:54 schreef Elon het volgende:

[..]

Klopt,heb het al aangepast. Ik had vorige week pas een account aangemaakt dus heel niet naar gekeken. Thanks! ^O^
graag gedaan, anders is het zo verwarrend :D
pi_165925655
Update..

Afspraak met sexuoloog is nog steeds niet gemaakt. Ligt aan verzekeringstechnische dingetjes maar ik heb ook het gevoel uit laksheid van mijn vriend. Dat doet mij pijn, waarom krijg ik het gevoel dat hij de ernst er niet van in ziet. Gisteren er weer over gepraat en aangegeven dat ik dit zo niet trek, dat het me benauwd en frustreert. Besloten een tijdje ergens anders te wonen... Ik moet voor mezelf nagaan of ik er op deze manier nog toekomst in zie of dat het überhaupt al te laat is....

:{ ;( :{ ;(

[ Bericht 6% gewijzigd door Elon op 13-10-2016 10:42:56 ]
pi_165926835
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:06 schreef Elon het volgende:
Update..

Afspraak met sexuoloog is nog steeds niet gemaakt. Ligt aan verzekeringstechnische dingetjes maar ik heb ook het gevoel uit laksheid van mijn vriend. Dat doet mij pijn, waarom krijg ik het gevoel dat hij de ernst er niet van in ziet. Gisteren er weer over gepraat en aangegeven dat ik dit zo niet trek, dat het me benauwd en frustreert. Besloten een tijdje ergens anders te wonen... Ik moet voor mezelf nagaan of ik er op deze manier nog toekomst in zie of dat het überhaupt al te laat is.. .

Begin van het einde dus.

Wanneer gaan we daten? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165927002
quote:
Update..

Afspraak met sexuoloog is nog steeds niet gemaakt. Ligt aan verzekeringstechnische dingetjes maar ik heb ook het gevoel uit laksheid van mijn vriend. Dat doet mij pijn, waarom krijg ik het gevoel dat hij de ernst er niet van in ziet. Gisteren er weer over gepraat en aangegeven dat ik dit zo niet trek, dat het me benauwd en frustreert. Besloten een tijdje ergens anders te wonen... Ik moet voor mezelf nagaan of ik er op deze manier nog toekomst in zie of dat het überhaupt al te laat is....

Sterkte. Hopelijk ziet hij nu in dat het menens is. Kan me ergens wel voorstellen dat je verzekeringstechnisch wil kijken wat handig is, zeker met het oog op het eind van het jaar en mogelijke voordeeltjes die je haalt als je je in 2017 aanvullend verzekert en zo deze behandelingen vergoed krijgt. Aan de andere kant is het wéér uitstel.
pi_165927047
Ik zie alleen maar seks, uit elkaar trekken, smerig hard, face-down, ass-up, kittige pakjes, haarteugels, tegen de kast en een afsluitende sigaret voor me als TS post. Owja, en een kerel. Een kerel die wegloopt.

DM
pi_165927057
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 10:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Begin van het einde dus.

Wanneer gaan we daten? :D

SPOILER
Haha, duivel! >:)
pi_165927139
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 10:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Sterkte. Hopelijk ziet hij nu in dat het menens is. Kan me ergens wel voorstellen dat je verzekeringstechnisch wil kijken wat handig is, zeker met het oog op het eind van het jaar en mogelijke voordeeltjes die je haalt als je je in 2017 aanvullend verzekert en zo deze behandelingen vergoed krijgt. Aan de andere kant is het wéér uitstel.
Ja ik snap het wel maar als ik hem was zou ik lak hebben aan het geld (want we kunnen het makkelijk betalen) en had ik allang een afspraak gemaakt en had ik me niet verschuilt achter het contact tussen huisarts en sexuoloog... Zeker als mijn vriendin aangeeft dat dit een breaking point is. Maar ik snap je reactie, alleen is het voor mij een dooddoener. Ik ben hier al vier jaar mee bezig en het houd voor mij ook een keer op.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 11:08:45 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165927152
Ik denk dat je je beslissing al lang hebt gemaakt.
pi_165927169
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:08 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat je je beslissing al lang hebt gemaakt.
Ja, betreft het stukje sex/intimiteit wel. Stukje liefde en geborgenheid niet.
pi_165927171
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:07 schreef Elon het volgende:

[..]

Ja ik snap het wel maar als ik hem was zou ik lak hebben aan het geld (want we kunnen het makkelijk betalen) en had ik allang een afspraak gemaakt en had ik me niet verschuilt achter het contact tussen huisarts en sexuoloog... Zeker als mijn vriendin aangeeft dat dit een breaking point is. Maar ik snap je reactie, alleen is het voor mij een dooddoener. Ik ben hier al vier jaar mee bezig en het houd voor mij ook een keer op.
Nee, logisch hoor. Je moet in ieder geval doorpakken. Je kan op z'n minst richten op even maandelijks een consultje dit jaar, en als er dan echt een uitgebreide behandeling (fysiek of mentaal) uit voortkomt die doorschuiven naar 2017.
pi_165927238
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee, logisch hoor. Je moet in ieder geval doorpakken. Je kan op z'n minst richten op even maandelijks een consultje dit jaar, en als er dan echt een uitgebreide behandeling (fysiek of mentaal) uit voortkomt die doorschuiven naar 2017.
Ja inderdaad.. :{
pi_165929042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:00 schreef Stratotanker het volgende:
Ik zie alleen maar seks, uit elkaar trekken, smerig hard, face-down, ass-up, kittige pakjes, haarteugels, tegen de kast en een afsluitende sigaret voor me als TS post. Owja, en een kerel. Een kerel die wegloopt.

DM
pi_165929393
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:16 schreef Elon het volgende:

[..]

Ja inderdaad.. :{
Nog 13 posts
pi_165929852
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 13:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nog 13 posts
???
pi_165929911
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 13:57 schreef Elon het volgende:

[..]

???
Dan is het topic dicht.
pi_165929914
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 13:57 schreef Elon het volgende:

[..]

???
En dan is dit topic dicht.
Vervelend dat er geen schot inkomt (no pun intended), hopelijk gaat ie het inzien, maar vrees ervoor.
Als ie het echt belangrijk vond had ie er vaart achter gezet.
pi_165929944
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 14:00 schreef Luuntje het volgende:

[..]

En dan is dit topic dicht.
Vervelend dat er geen schot inkomt (no pun intended), hopelijk gaat ie het inzien, maar vrees ervoor.
Als ie het echt belangrijk vond had ie er vaart achter gezet.
Dit zijn vaak echt van die dingetjes die dan zogezegd écht écht écht beter gaan. En dan is het misschien 2 á 3 maanden beter, en dan langzaam zakt 't af en zit je binnen een half jaar weer op het oude niveau.

Sorry TS :@ wil je niet de put in praten, maar in 9 vd 10 gevallen loopt t zo.
pi_165930076
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 14:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit zijn vaak echt van die dingetjes die dan zogezegd écht écht écht beter gaan. En dan is het misschien 2 á 3 maanden beter, en dan langzaam zakt 't af en zit je binnen een half jaar weer op het oude niveau.

Misschien is het wel gewoon en goed idee om allebei opnieuw te beginnen, voordeel is dat
ze allebei redelijk jong zijn en geen kinderen hebben.

Altijd klote dat uitelkaar gaan, scheidingen enz.. maar ja soms ook wel het beste....
pi_165930217
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 14:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Geen probleem hoor.. heb liever dit soort reacties waar ik ook wat mee kan.. Ook al is het niet leuk om te horen.
pi_165930322
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 14:14 schreef Elon het volgende:

[..]

Geen probleem hoor.. heb liever dit soort reacties waar ik ook wat mee kan.. Ook al is het niet leuk om te horen.
Merk dat hier ook, men belooft beterschap maar na een tijdje zakt het weer in helaas.
pi_165931061
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 14:19 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Merk dat hier ook, men belooft beterschap maar na een tijdje zakt het weer in helaas.
Inderdaad ook mijn ervaring. Ik heb zelf eens in hetzelfde schuitje gezeten als TS. Ik met een torenhoge drive, terwijl zij 1 keer per 2 weken prima vond.
Dat botste gewoon ontzettend. Ik ben geen partner die zich opdringt in dat soort zaken, dus in eerste instantie hebben we het redelijk laten uitspelen, wel een hoop geprobeerd om het vuurtje een beetje aan te wakkeren bij haar, maar niets mocht baten. Dat had er in mijn ogen ook grotendeels mee te maken dat zij het allemaal wel best vond en er maar weinig energie in stak. Ik stond immers altijd klaar om haar in die behoeften te voorzien wanneer ze wel zin had.
En zelfs dat beetje energie stak ze er pas na herhaaldelijk aandringen in (mijn geduld raakte redelijk op, want ondertussen trek je als meer-willende partner gewoon dagelijks aan het kortste eind, net als TS nu ervaart).
Dan heb je periodiek een opleving van je seksleven en krijg je tijdelijk wat hoop en enthousiasme, enkel om later weer teleurgesteld te zijn.

Uiteindelijk was zij het die de conclusie trok dat we fundamenteel gewoon niet zo goed bij elkaar pasten en zijn we uit elkaar gegaan. Dat was kut, maar na een aantal maanden merk je dat het weer wat zonniger wordt en verbaas je je erover dat je zo lang bent blijven hangen in een relatie die in feite maar weinig opleverde, anders dan het comfort en vertrouwde gevoel van het hebben van een partner waar je al een tijd mee samen bent.
Maar dat op zichzelf maakt natuurlijk geen relatie.
Ik doe mijn best.
pi_165932607
Hoevaak heb je zijn hutspot al volgestampt met blauwe smarties?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_165932664
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 16:09 schreef De_Pel het volgende:
Hoevaak heb je zijn hutspot al volgestampt met blauwe smarties?
Nog nooit...
pi_165933266
Heeft je vriend eigenlijk zelf wel eens wat verteld over zijn sexdrive? Is die altijd aan de lage kant geweest of is dat gaandeweg anders geworden? Heeft hij enig idee?
pi_165933497
quote:
Update..

;(
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:00 schreef Stratotanker het volgende:

DM
Contradictio in terminis wat mij betreft. Alhoewel ik niet rook :7
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 14:53 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Inderdaad ook mijn ervaring. Ik heb zelf eens in hetzelfde schuitje gezeten als TS. Ik met een torenhoge drive, terwijl zij 1 keer per 2 weken prima vond.
Dat botste gewoon ontzettend. Ik ben geen partner die zich opdringt in dat soort zaken, dus in eerste instantie hebben we het redelijk laten uitspelen, wel een hoop geprobeerd om het vuurtje een beetje aan te wakkeren bij haar, maar niets mocht baten. Dat had er in mijn ogen ook grotendeels mee te maken dat zij het allemaal wel best vond en er maar weinig energie in stak. Ik stond immers altijd klaar om haar in die behoeften te voorzien wanneer ze wel zin had.
En zelfs dat beetje energie stak ze er pas na herhaaldelijk aandringen in (mijn geduld raakte redelijk op, want ondertussen trek je als meer-willende partner gewoon dagelijks aan het kortste eind, net als TS nu ervaart).
Dan heb je periodiek een opleving van je seksleven en krijg je tijdelijk wat hoop en enthousiasme, enkel om later weer teleurgesteld te zijn.

Uiteindelijk was zij het die de conclusie trok dat we fundamenteel gewoon niet zo goed bij elkaar pasten en zijn we uit elkaar gegaan. Dat was kut, maar na een aantal maanden merk je dat het weer wat zonniger wordt en verbaas je je erover dat je zo lang bent blijven hangen in een relatie die in feite maar weinig opleverde, anders dan het comfort en vertrouwde gevoel van het hebben van een partner waar je al een tijd mee samen bent.
Maar dat op zichzelf maakt natuurlijk geen relatie.
En vervolgens heeft ze binnen de kortste keren een nieuwe vent en neukt ze de sterren van de hemel. Net als de vent van TS waarschijnlijk. Ik heb iig al 1000 van zulke verhalen hier voorbij zien komen waarbij het sprookje zo eindigde.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_165934204
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 16:13 schreef Elon het volgende:

[..]

Nog nooit...
Wellicht een idee dan...
pi_165934216
Overigens denk ik dat hij gewoon teveel porno kijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')