Dit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:13 schreef Copycat het volgende:
Je vriend gaat nu dus een afspraak met de seksuoloog maken? Gun hem dan die tijd om, samen met jou daadwerkelijk aan zijn probleem te werken, zonder dat jij in al je hunkerende kwetsbaarheid achter zijn rug een tweede probleem veroorzaakt.
Dit dus. Houdt je achter-de-handje voorlopig even op afstand. Niet heel eerlijk voor je vriend. En koop anders wat speeltjes voor jullie beide.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:13 schreef Copycat het volgende:
Je vriend gaat nu dus een afspraak met de seksuoloog maken? Gun hem dan die tijd om, samen met jou daadwerkelijk aan zijn probleem te werken, zonder dat jij in al je hunkerende kwetsbaarheid achter zijn rug een tweede probleem veroorzaakt.
en laat deze hanteren door je ventquote:
haha die heb ik alquote:
Jij hebt de OP duidelijk niet gelezen..quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:28 schreef Sigaartje het volgende:
Hoe oud zijn jullie? Heeft je vriend een stressvolle drukke baan?
Erectieproblemen hebben heel erg vaak met stress te maken.
Daarnaast: eis je misschien teveel?
Sex moet ontspanning zijn en geen prestatie. Speelt dat mee?
Een speeltje heb ik al en ook aangestuurd dat we die erbij gebruiken maar ook dat wordt afgeketst.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:24 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dit dus. Houdt je achter-de-handje voorlopig even op afstand. Niet heel eerlijk voor je vriend. En koop anders wat speeltjes voor jullie beide.
Vind je het heel raar dat, als je even nadenkt over zijn probleem, jij er allerlei andere speeltjes bij gaat gebruiken? Daarmee benadruk je dus dat hetgeen wat hij doet niet bevredigend is voor jou. Dat het dan voor jou logisch is dat te proberen: oké. Maar wat denk jij dat hij daarvan kan denken? Dit drukt hem misschien alleen nog maar verder in de put.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:29 schreef Elon het volgende:
[..]
Een speeltje heb ik al en ook aangestuurd dat we die erbij gebruiken maar ook dat wordt afgeketst.
Klopt, daar heb je gelijk in maar wel heel moeilijk als iemand zoveel moeite voor je doet en diegene die je elke dag kan krijgen dat niet doet.
Waar heb ik overheen gelezen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij hebt de OP duidelijk niet gelezen..
No shit. Mag hopen dat hij dit zelf ook wel weet.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Daarmee benadruk je dus dat hetgeen wat hij doet niet bevredigend is voor jou.
De liefde voelen zit niet per se in iets banaals als zijn harde pik diep in jou voelen stoten. De liefde voel je in zijn toewijding aan jullie relatie.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:28 schreef Elon het volgende:
haha die heb ik almaar het gaat niet alleen om het pure klaarkomen, ik wil de liefde voelen! (jaajaa zoetsappig
Ik snap wat je bedoelt en je hebt helemaal gelijk alleen niet over het stukje sjansen. Ik doe dat niet uit de hoop om sex te hebben met deze jongen, als ik dat echt had gewild was het allang gebeurd. Maar de adoratie, het mooie voelen, me sexy voelen, wat ik thuis mis dat zoek ik inderdaad wel op.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:28 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vind het maar een rare opstelling van jou. Je bent dolgelukkig met hem zeg je en dat blijkt ook wel uit de tijd die jullie nu een relatie hebben. Dan is er een probleem, wat voor hem nog veel vervelender is dan voor jou, waar hij aan wil werken. Vervolgens stel je de vraag of wij het soort van willen goedkeuren er een einde aan te maken omdat alleen de seks niet meer is zoals het vroeger is geweest. Om nog maar helemaal te zwijgen over lopen sjansen met een ander achter zijn rug om in de hoop daar wel je seks te krijgen die je graag wilt van je vriend.
Ik ben 27, hij 30. Hij heeft inderdaad een stressvolle baan en hij gaf eerst zijn werk de schuld. Stress,druk inderdaad. Ik begreep dit. Maar de werkdruk is de laatste maanden beduidend afgenomen dus van echte werkdruk is nu weinig sprake meer. En zeker daardoor had ik verwacht dat op het vakantie helemaal goed en fijn zou zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:28 schreef Sigaartje het volgende:
Hoe oud zijn jullie? Heeft je vriend een stressvolle drukke baan?
Erectieproblemen hebben heel erg vaak met stress te maken.
Daarnaast: eis je misschien teveel?
Sex moet ontspanning zijn en geen prestatie. Speelt dat mee?
Ik denk dat het een utopie is om te denken dat alles tijdens de vakantie wel even opgelost is als het al 4 jaar speelt. Ik zou hem echt even de tijd gunnen met die behandeling van seksuoloog. En stoppen met de aandacht bij anderen zoeken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:34 schreef Elon het volgende:
[..]
Ik ben 27, hij 30. Hij heeft inderdaad een stressvolle baan en hij gaf eerst zijn werk de schuld. Stress,druk inderdaad. Ik begreep dit. Maar de werkdruk is de laatste maanden beduidend afgenomen dus van echte werkdruk is nu weinig sprake meer. En zeker daardoor had ik verwacht dat op het vakantie helemaal goed en fijn zou zijn.
Misschien ben ik te veeleisend, heb ik mezelf ook weleens afgevraagd. Maar eigenlijk begin ik nooit meer over fantasieën of wensen die ik heb. Ik ben tegenwoordig al lang blij als we een keer goede sex hebben. Maar ik kan me goed bedenken dat hij dat zo voelt, dat hij moet presteren, zeker aangezien het nu telkens fout gaat.
Het kan zijn dat hij ergens mee zit en daar niet over wilt praten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:34 schreef Elon het volgende:
[..]
Ik ben 27, hij 30. Hij heeft inderdaad een stressvolle baan en hij gaf eerst zijn werk de schuld. Stress,druk inderdaad. Ik begreep dit. Maar de werkdruk is de laatste maanden beduidend afgenomen dus van echte werkdruk is nu weinig sprake meer. En zeker daardoor had ik verwacht dat op het vakantie helemaal goed en fijn zou zijn.
Misschien ben ik te veeleisend, heb ik mezelf ook weleens afgevraagd. Maar eigenlijk begin ik nooit meer over fantasieën of wensen die ik heb. Ik ben tegenwoordig al lang blij als we een keer goede sex hebben. Maar ik kan me goed bedenken dat hij dat zo voelt, dat hij moet presteren, zeker aangezien het nu telkens fout gaat.
Natuurlijk, ik vind ook niet dat het alleen mijn probleem is. Ik ben me er heel goed van bewust dat dit iets is wat we samen moeten oplossen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:32 schreef Sylvana het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal. Je bent dolgelukkig in de liefde. Hij werkt nu aan het probleem door naar een seksuoloog te gaan. Geef hem dan ook die kans! Wacht eerst af wat dat oplevert. En het is JULLIE probleem, dus ik zou ook samen gaan. En ik denk ook dat je als je al zolang samen bent het logisch is dat het verandert. En samenwonen heeft dan juist vaak geen goede invloed omdat je dan ook gewoon druk bent met de dagelijkse dingen. Maar ik zou ver weg van die andere jongen blijven. Ik vind dat echt niet eerlijk tegenover je vriend hoe je nu achter zijn rug om bezig bent. Door die dingen die je thuis mist bij een ander op te zoeken ga je al een soort van vreemd vind ik.
Dit. Je wilt helemaal niet verder met je vriend, je wilt een soepele overgang.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:35 schreef Casiotone het volgende:
nice hoor, je vriend wil er eindelijk aan gaan werken (had eerder gekunt maar beter laat dan nooit) en jij bent al mentaal vreemd aan het gaan met een ander. Dat gaat helemaal goedkomen
Fout. 'Hij wordt wel hard als hij mij naakt ziet'. Hij adoreert je dus duidelijk wel, hij vindt je mooi. Waar maak je uit op dat hij dat niet vindt? Dat het hem niet lukt, ligt waarschijnlijk niet aan jou maar aan iets anders. Aan iets anders waar hij graag aan wil werken, anders had hij niet naar de seksuoloog gegaan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:31 schreef Elon het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt en je hebt helemaal gelijk alleen niet over het stukje sjansen. Ik doe dat niet uit de hoop om sex te hebben met deze jongen, als ik dat echt had gewild was het allang gebeurd. Maar de adoratie, het mooie voelen, me sexy voelen, wat ik thuis mis dat zoek ik inderdaad wel op.
Tja maar daardoor maak je het probleem alleen maar groter. Soms kunnen je behoeftes even niet vervuld worden. Maar er wordt aan gewerkt en als dat niet helpt kun je een open gesprek aan gaan om te stoppen of om het met toestemming buiten de deur te zoeken. Maar wat voor gevoel geef je je vriend nu door dit achter zijn rug om te doen. Dan zou hij zich al helemaal niet goed genoeg voelen. Probeer je ook in zijn situatie te verplaatsen ipv achter je eigen behoeftes aan te gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:37 schreef Elon het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik vind ook niet dat het alleen mijn probleem is. Ik ben me er heel goed van bewust dat dit iets is wat we samen moeten oplossen.
Klopt is ook niet eerlijk maar wel logisch, ik ben ook maar een mens met behoeftes
Ten eerste vind ik het raar dat je je vriend, waar je zelf van wie je zegt héél veel te houden, nu opquote:Op vrijdag 23 september 2016 14:37 schreef Elon het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik vind ook niet dat het alleen mijn probleem is. Ik ben me er heel goed van bewust dat dit iets is wat we samen moeten oplossen.
Klopt is ook niet eerlijk maar wel logisch, ik ben ook maar een mens met behoeftes
Het valt niet te ontkennen dat dat een logische reactie is van mij? Toch heb ik dit nooit benoemd omdat ik weet dat ergens anders de oorzaak ligt.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Fout. 'Hij wordt wel hard als hij mij naakt ziet'. Hij adoreert je dus duidelijk wel, hij vindt je mooi. Waar maak je uit op dat hij dat niet vindt? Dat het hem niet lukt, ligt waarschijnlijk niet aan jou maar aan iets anders. Aan iets anders waar hij graag aan wil werken, anders had hij niet naar de seksuoloog gegaan.
Jij kan niet met je vriendinnen hierover praten omdat zij jou niet in jouw standpunt ondersteunen om van hem af te gaan. En omdat zij het niet met jou eens zijn is hun visie per definitie niet eerlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:08 schreef Elon het volgende:
De reden dat ik dat nu wel doe is omdat ik met iets zit en er met mijn vriendinnen niet echt over kan praten. Zij kunnen geen eerlijke mening geven aangezien ze mijn vriend helemaal geweldig vinden en ze niet kunnen voorstellen dat ik problemen heb met de volgende situatie.
Precies. Maarja als ze 27 is en al 11 jaar samen is zal dit wel haar eerste relatie zijn ook.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het raar dat je je vriend, waar je zelf van wie je zegt héél veel te houden, nu op
zo'n moment dat hij je steun hard nodig heeft, in de steek wil laten.
En ten tweede,,,, die adoratie van die ander zal ook niet eeuwig duren.
Je zegt zelf dat je vriend in het beging ook niet van je af kon blijven, nou dan heb ik nieuws voor je... in 99% van de gevallen gaat dat zo
Waarom is dat een logische reactie van jou? Jij wilt niet inzien dat het misschien aan iets heel anders ligt dan aan jou. Dat er iets blokkeert in zijn koppie wat hij niet 1,2,3 aan de kant kan zetten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:43 schreef Elon het volgende:
[..]
Het valt niet te ontkennen dat dat een logische reactie is van mij? Toch heb ik dit nooit benoemd omdat ik weet dat ergens anders de oorzaak ligt.
Misschien wel.. ik was 16 jaar hij 18 jaar en we zijn nog steeds samen, hij is ook wel eens moe,quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Precies. Maarja als ze 27 is en al 11 jaar samen is zal dit wel haar eerste relatie zijn ook.
Klopt!quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Precies. Maarja als ze 27 is en al 11 jaar samen is zal dit wel haar eerste relatie zijn ook.
Nou haar vriend heeft een erectie probleem, dat heeft verder niets met zijn intresse te maken denk ik, kan van alles zijn, zelfs iets lichamelijks.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Klassiek gevalletje, jullie zijn al sinds de puberteit samen, na al die jaren samen zal de 'interesse' wat afnemen, bij hem schijnbaar wat meer dan gebruikelijk. Jij krijgt wat (seksuele) aandacht van een ander, en je gaat je dan (logischerwijs) afvragen of het gras bij de buren niet groener is. Zeker als je waarschijnlijk geen/weinig andere bedpartners hebt gehad.
Mwah, als het een erectieprobleem was kon de huisarts er wel wat mee. Dit is volgens mij geen fysiek probleem maar meer iets psychisch.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou haar vriend heeft een erectie probleem, dat heeft verder niet met zijn intresse te maken denk ik, kan van alles zijn, zelfs iets lichamelijks.
Wel, dat wil ik dus wel! Daarom heb ik ook juist nooit benoemd dat er soms een momentje van onzekerheid bij mij naar boven komt..quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarom is dat een logische reactie van jou? Jij wilt niet inzien dat het misschien aan iets heel anders ligt dan aan jou. Dat er iets blokkeert in zijn koppie wat hij niet 1,2,3 aan de kant kan zetten.
Je lijkt het nog goed te willen praten richting jou ook. De enige die fout is in deze ben jij.
Helemaal correct!quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Klassiek gevalletje, jullie zijn al sinds de puberteit samen, na al die jaren samen zal de 'interesse' wat afnemen, bij hem schijnbaar wat meer dan gebruikelijk. Jij krijgt wat (seksuele) aandacht van een ander, en je gaat je dan (logischerwijs) afvragen of het gras bij de buren niet groener is. Zeker als je waarschijnlijk geen/weinig andere bedpartners hebt gehad.
Ik lees nergens dat ze daar zijn geweest of heb ik daar overheen gelezen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, als het een erectieprobleem was kon de huisarts er wel wat mee. Dit is volgens mij geen fysiek probleem maar meer iets psychisch.
Jawel hoor, aantal keren! Zelfs ook bloedonderzoeken ed gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat ze daar zijn geweest of heb ik daar overheen gelezen?
Dat is ook geen onlogische reactie, het gaat er om hoe je daar vervolgens mee omgaat. Je kunt de kat op het spek blijven binden en de relatie zo willens en wetens ondermijnen, of je kunt je vriend bijstaan in zijn proces richting oplossing.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:43 schreef Elon het volgende:
Het valt niet te ontkennen dat dat een logische reactie is van mij? Toch heb ik dit nooit benoemd omdat ik weet dat ergens anders de oorzaak ligt.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat ze daar zijn geweest of heb ik daar overheen gelezen?
quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:08 schreef Elon het volgende:
Hij is er al paar keer voor bij de huisarts geweest en die zijn eerst wat lichamelijke dingen gaan uitzoeken (soms kan het bijv, aan een te trage schildklier liggen). Gelukkig is hier niets uitgekomen en is hij doorgestuurd naar een sexuoloog
Waarom zou het dan volgens jou een logische reactie van jou zijn om te denken dat het aan jou ligt en niet iets anders wat tot deze situatie (mindere seks) kan leiden?quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:50 schreef Elon het volgende:
[..]
Wel, dat wil ik dus wel! Daarom heb ik ook juist nooit benoemd dat er soms een momentje van onzekerheid bij mij naar boven komt..
Ja nou en wat nu dan? Wil je je tijd in gaan halen of wil je samen oud worden?quote:
Oké overheen gelezen dus, sorry...quote:
Dat zegt toch ook niemand? Ik zeg alleen dat het vooralsnog een beetje 'voorspelbaar' is, en sluit me verder bij Copycat aan dat ze het aan haar vriend/relatie verschuldigd is eerlijk te blijven en hem bij te staan. Óf gewoon nu open kaart spelen en kappen, maar niet halfslachtig verder modderen terwijl ze met die andere gozer contact houdt. Dat gaat een keer verkeerd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké overheen gelezen dus, sorry...
Nou dan zit er iets anders niet goed, maar dat wil helemaal niet zeggen dat hij niet zielsveel
van TS houdt...
Omdat ik maar een aantal momentjes van onzekerheid heb gehad en de andere momenten me er heel goed van bewust ben dat het aan een andere oorzaak ligt die ik samen met hem wil oplossen. Dat wilde ik al jaren terug maar aangezien hij er maar voor weg bleef lopen en we jaren zo doorgesudderd hebben, we nu in deze situatie zitten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarom zou het dan volgens jou een logische reactie van jou zijn om te denken dat het aan jou ligt en niet iets anders wat tot deze situatie (mindere seks) kan leiden?
Ik ben overigens al 'gestopt'met die andere jongen, reageer al een paar dagen niet meer op zijn berichtjes ... Neemt overigens niet de fout van het eerdere contact weg!quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand? Ik zeg alleen dat het vooralsnog een beetje 'voorspelbaar' is, en sluit me verder bij Copycat aan dat ze het aan haar vriend/relatie verschuldigd is eerlijk te blijven en hem bij te staan. Óf gewoon nu open kaart spelen en kappen, maar niet halfslachtig verder modderen terwijl ze met die andere gozer contact houdt. Dat gaat een keer verkeerd.
Ik ben het met jou en Cc ook eensquote:Op vrijdag 23 september 2016 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand? Ik zeg alleen dat het vooralsnog een beetje 'voorspelbaar' is, en sluit me verder bij Copycat aan dat ze het aan haar vriend/relatie verschuldigd is eerlijk te blijven en hem bij te staan. Óf gewoon nu open kaart spelen en kappen, maar niet halfslachtig verder modderen terwijl ze met die andere gozer contact houdt. Dat gaat een keer verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |