Linus.quote:Op maandag 26 september 2016 00:43 schreef Mark het volgende:
Welk vriendje van Charlie Brown heeft altijd een dekentje bij zich?
Yupquote:
Petra van Staveren ?quote:Op maandag 26 september 2016 11:23 schreef Mark het volgende:
Welke voormalige topsportster is de moeder van voetballer Vincent Janssen?
Jolanda Verstappen. Ik houd ze altijd door elkaar.quote:
Of Max en Jos ?quote:Op maandag 26 september 2016 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jolanda Verstappen. Ik houd ze altijd door elkaar.
je moet niet tegen tong praten JE MOET HEM QUOTENquote:Op maandag 26 september 2016 11:32 schreef Mark het volgende:
Volgens mij haal je Jolanda de Rover en de moeder door elkaar
Da's een gunst, geen rechtquote:Op maandag 26 september 2016 12:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je moet niet tegen tong praten JE MOET HEM QUOTEN
Stand AKQ #3283:quote:
quote:(Tacoma (Washington), 8 oktober 1920 – Madison (Wisconsin), 11 februari 1986) was een Amerikaans sciencefictionschrijver. Hij schreef een twintigtal romans en een veertigtal verhalen, maar is voornamelijk bekend van zijn zesdelige epos Dune (Duin).
Klopt maar Jopen beantwoord mijn vraag. Zit mobiel dus punten besteed ik uit.quote:Op maandag 26 september 2016 14:38 schreef pipster het volgende:
Volgen mij heeft Cafe Briljant ook een eigen Brouwerij, en dan waarschijnlijk nog een zooi brouwerijtjes.
quote:
Het scheelde één seconde.quote:
quote:Eenis de ruimte die in geschreven tekst vrijgehouden wordt tussen twee woorden. Het is een van de minst opvallende vormen van interpunctie.
Agoncagua snaptequote:Op maandag 26 september 2016 16:04 schreef pipster het volgende:
Wat is de hoogste berg van Zuid Amerika?
Ellen Page & Michael Cera.quote:Op maandag 26 september 2016 15:37 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie en wie speelden de hoofdrol in Juno?
Lotus?quote:Op maandag 26 september 2016 16:24 schreef BeamofLight het volgende:
Welk automerk had vroeger een The Race uitvoering?
Wie isquote:Op 6 mei 2002 wasde laatste persoon die een (radio)interview met politicus Pim Fortuyn had
quote:testte als ervaringsdeskundige bij Spuiten en slikken iedere aflevering een andere drug, zoals drank, cocaïne, lsd en paddo's.
quote:is een dorp in, en de naamgever van de gemeente
waarvan de hoofdplaats Twello is, in de provincie Gelderland. Het gemeentehuis van de gemeente
staat echter niet hier, maar in Twello. Het dorp heeft 2750 inwoners (2015). In het dorp staat de korenmolen De Zwaan.
quote:Het dorp ligt aan de doorgaande route van Apeldoorn (stad) naar Zutphen, de N345, die inRijksstraatweg heet en dwars door het dorp loopt. Vanaf eind 2015 wordt het tracé van de N345 verlegd zodat het een rondweg langs de westelijke kant van het dorp gaat vormen.[1] Het gedeelte in de kom
zal worden vervangen door een beklinkerde dorpsstraat.[2]
Jazeker, en ook nog een anagram van Rostovquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |