SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: AjaxIk ben inmiddels overleden.
Ik wil hem dat graag met eigen ogen in een Feyenoordshirt zien doen. Of gewoon dat ie wel talent heeftquote:Op donderdag 22 september 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tapia kan er toch niks van.
Voor wie moet hij erin bij Feyenoord vind jij dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil hem dat graag met eigen ogen in een Feyenoordshirt zien doen. Of gewoon dat ie wel talent heeft
Ik wil vooral Vejinovic gewoon nooit meer in een Feyenoordshirt zien.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil hem dat graag met eigen ogen in een Feyenoordshirt zien doen. Of gewoon dat ie wel talent heeft
Oke Calandquote:Op donderdag 22 september 2016 19:32 schreef Caland het volgende:
DE BEKER LEEFT ALS NOOIT TEVOREN IN ROTTERDAM
Thuiswedstrijden zijn, inclusief kansloze oefenpotjes, al bijna anderhalf jaar uitverkocht.
Niet onbekend, maar kanker is ook met deze context gewoon niet toegestaan.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen zijn nog steeds onbekend met de TOP-satire. Wat een schande.
Stel je niet aanquote:Op donderdag 22 september 2016 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet onbekend, maar kanker is ook met deze context gewoon niet toegestaan.
Je behoort dit dus gewoon aan te passen.
huilenquote:Op donderdag 22 september 2016 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet onbekend, maar kanker is ook met deze context gewoon niet toegestaan.
Je behoort dit dus gewoon aan te passen.
Ik stel me niet aan, ik vind het niet eens erg.quote:
Zo danquote:Op donderdag 22 september 2016 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik vind het niet eens erg.
Ik leef gewoon de regels na.
En bemoei je er niet mee, manager van aids.
Je dikke moeder valt niet te managen, dus ik ben van manager van aids overgestapt naar de FPquote:Op donderdag 22 september 2016 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik vind het niet eens erg.
Ik leef gewoon de regels na.
En bemoei je er niet mee, manager van aids.
Vandaag? Voor Vilhena. Verder mag ie lekker op de bank blijven zitten, het middenveld staat goed zoals het is.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor wie moet hij erin bij Feyenoord vind jij dan?
Oeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 september 2016 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je dikke moeder valt niet te managen, dus ik ben van manager van aids overgestapt naar de FP
Slechte comeback. Mensen met aids zijn niet dik.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je dikke moeder valt niet te managen, dus ik ben van manager van aids overgestapt naar de FP
Niet als de aids nog niet in een vergevorderd stadium is.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slechte comeback. Mensen met aids zijn niet dik.
Sow.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In het voetbal van 2016 heet TOP Oss geen TOP Oss meer.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:37 schreef Caland het volgende:
130 Top Oss supporters staan langs de snelweg stil ivm te lange bus. 260 Top Oss supporters mochten niet eens meer vertrekken vanuit Oss. #normalisatie
Voetbal in 2016. Een te lange bus
Ja en dan Hankouri voor Berghuis en dan maar kankeren (let je op GGMM) op Gio als je zelfs tegen top oss op je plaat gaat omdat er geen enkele routinier in de aanval of het middenveld staatquote:Op donderdag 22 september 2016 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vandaag? Voor Vilhena. Verder mag ie lekker op de bank blijven zitten, het middenveld staat goed zoals het is.
Heeft timmmmm zijn moeder recent aids gegeven dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet als de aids nog niet in een vergevorderd stadium is.
quote:Op donderdag 22 september 2016 19:37 schreef Caland het volgende:
130 Top Oss supporters staan langs de snelweg stil ivm te lange bus. 260 Top Oss supporters mochten niet eens meer vertrekken vanuit Oss. #normalisatie
Voetbal in 2016. Een te lange bus
Je slaat meteen weer door in de vorm van wartaal. Doe dat gewoon eens niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, als Oss speelt is het woord Kankerlul dus toegestaan voortaan.Prima.
Hangt ervan af hoe dik je begint natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slechte comeback. Mensen met aids zijn niet dik.
Dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft timmmmm zijn moeder recent aids gegeven dan?
Zeg dat maar eens in Oss. Gelijk een mes tussen je ribben.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het voetbal van 2016 heet TOP Oss geen TOP Oss meer.
Absoluut niet, jij geeft zelf aan dat het in deze context toegestaan is. Ik leef jouw slappe beleid gewoon na.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je slaat meteen weer door in de vorm van wartaal. Doe dat gewoon eens niet.
Kankerlul.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, speciaal voor de mensen die begaan zijn met DE TOON doe ik een TT-change.
Pijn in het hart.
Leg me geen woorden in de mond. Een middenveld van Vejinovic, Tapia en Gustafson moet prima stand kunnen houden tegen Oss. Hankouri mag invallen als we voorstaan.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja en dan Hankouri voor Berghuis en dan maar kankeren (let je op GGMM) op Gio als je zelfs tegen top oss op je plaat gaat omdat er geen enkele routinier in de aanval of het middenveld staat
Mod onwaardig.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, speciaal voor de mensen die begaan zijn met DE TOON doe ik een TT-change.
Pijn in het hart.
Ik wist niet dat Davy zo agressief was.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens in Oss. Gelijk een mes tussen je ribben.
Wat ben je toch een halve gek. Zelfs autisme speel je maar slechtquote:Op donderdag 22 september 2016 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet, jij geeft zelf aan dat het in deze context toegestaan is. Ik leef jouw slappe beleid gewoon na.
Nee, jij stelt dat tijdens een Oss-wedstrijd 'kankerlul' toegestaan is. Maar je vertelt niet het verhaal dat ik het alleen 'oké' vind als het 'direct' in een ''Als je uit Oss komt ben je voor TOP'' satiredraadje valt.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet, jij geeft zelf aan dat het in deze context toegestaan is. Ik leef jouw slappe beleid gewoon na.
Stijn kan mijn humor gelukkig wel waarderen i.t.t. Kingflopland.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dit tegen KingRoland had gezegd had je nu een ban.
Dat middenveld heeft totaal geen ritme want 2 vd 3 hebben al weet ik het hoe lang geen wedstrijd gespeeld voor het eerstequote:Op donderdag 22 september 2016 19:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leg me geen woorden in de mond. Een middenveld van Vejinovic, Tapia en Gustafson moet prima stand kunnen houden tegen Oss. Hankouri mag invallen als we voorstaan.
Goed argument.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben je toch een halve gek. Zelfs autisme speel je maar slecht
Dat wordt normaliter ook altijd verwijderd, maar ik snap dat je het moeilijk vindt om een beslissing te nemen die niet in iedereen zijn straatje valt.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, jij stelt dat tijdens een Oss-wedstrijd 'kankerlul' toegestaan is. Maar je vertelt niet het verhaal dat ik het alleen 'oké' vind als het 'direct' in een ''Als je uit Oss komt ben je voor TOP'' satiredraadje valt.
Ik kan me niet herinneren dat er zo strak gemodereerd werd bij de magische ''ZAK IN ELKAAR JOH KKGEK'' op het account van @Raybar180.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument.
[..]
Dat wordt normaliter ook altijd verwijderd, maar ik snap dat je het moeilijk vindt om een beslissing te nemen die niet in iedereen zijn straatje valt.
Dat doet Iheanacho al.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend seizoen speelt hij Aguero eruit.
Op een gegeven moment wel, maar in die tijden werd er uberhaupt een stuk minder streng op kanker gemodereerd. Dat was nog ten tijden dat het in de SC zelfs toegestaan werd.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er zo strak gemodereerd werd bij de magische ''ZAK IN ELKAAR JOH KKGEK'' op het account van @Raybar180.
Ja is goed, nu.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend seizoen speelt hij Aguero eruit.
Geen wonder dat het ontspoord isquote:Op donderdag 22 september 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wel, maar in die tijden werd er uberhaupt een stuk minder streng op kanker gemodereerd. Dat was nog ten tijden dat het in de SC zelfs toegestaan werd.
(iets waar ik me overigens hard voor gemaakt heb)
We hebben het over een club die al 5 jaar niet verder dan de 1e ronde is gekomen hè.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat middenveld heeft totaal geen ritme want 2 vd 3 hebben al weet ik het hoe lang geen wedstrijd gespeeld voor het eerste
Klopt, mensen om laten gaan met bepaalde verantwoordelijkheden is in VBL helaas een slecht idee.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen wonder dat het ontspoord is
quote:Op donderdag 22 september 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat voor 150 miljoen naar Real Madrid.
twitter:SquawkaNews twitterde op donderdag 22-09-2016 om 17:19:07Carlo Ancelotti: "The difference between Bayern & Real is here, I'm with a president who was a footballer & understands what is going on." reageer retweet
Het zit diep.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:SquawkaNews twitterde op donderdag 22-09-2016 om 17:19:07Carlo Ancelotti: "The difference between Bayern & Real is here, I'm with a president who was a footballer & understands what is going on." reageer retweet
Perezbashingquote:Op donderdag 22 september 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:SquawkaNews twitterde op donderdag 22-09-2016 om 17:19:07Carlo Ancelotti: "The difference between Bayern & Real is here, I'm with a president who was a footballer & understands what is going on." reageer retweet
Florentino Perez is dan ook een megalomane dwaasquote:Op donderdag 22 september 2016 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En terecht. Zelfs de godganse selectie was tegen zijn ontslag.
Levert vaak wel mooie plaatjes op.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Commentator was even in beeld terwijl hij praatte.
Wat een spannend shot
quote:Op donderdag 22 september 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen zin in een verlenging eigenlijk.
Davy is een beetje zwaarlijvig.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Davy is een beetje zwaarlijvig.
Die man vind ik altijd een beetje op Martin Jol lijkenquote:
Vooruit, een beetje danquote:Op donderdag 22 september 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die man vind ik altijd een beetje op Martin Jol lijken
Martin Jol lijkt op Tony Sopranoquote:Op donderdag 22 september 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die man vind ik altijd een beetje op Martin Jol lijken
Mensen veranderen wel eensquote:Op donderdag 22 september 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens naar de username
Verlengingen zijn al jaren pure aids. Niets meer dan consolideren tot de penaltyreeks.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:10 schreef Tagliano het volgende:
Als er een verlenging komt, wordt dat pure aids
8/10quote:Op donderdag 22 september 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse mag van mij die beker wel winnen.
Dat zou klantenbinding kunnen zijn, maar ook gigantische aidsquote:Op donderdag 22 september 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verlengingen zijn al jaren pure aids. Niets meer dan consolideren tot de penaltyreeks.
Ik wil de golden goal terug, maar dan niet met max 30 minuten maar met voetballen tot je erbij neervalt. Dat is klantenbinding.
Survival of the fittestquote:Op donderdag 22 september 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou klantenbinding kunnen zijn, maar ook gigantische aids
Gewoon het Louis van Gaal idee, om de paar minuten een speler eraf halen.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verlengingen zijn al jaren pure aids. Niets meer dan consolideren tot de penaltyreeks.
Ik wil de golden goal terug, maar dan niet met max 30 minuten maar met voetballen tot je erbij neervalt. Dat is klantenbinding.
Dit zou ik oprecht een steengoed idee vinden.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon het Louis van Gaal idee, om de paar minuten een speler eraf halen.
Twee tegen twee op een groot veld genot
Dan zullen bij Ajax Gudelj en Klaassen wel overblijven.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zou ik oprecht een steengoed idee vinden.
Als je FOX3/FOX5 hebt, moet dat geen probleem zijn.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:14 schreef Caland het volgende:
Ze laten toch wel Feyenoord zien als dit verlengingen worden?
Denk op Foxie 3 dan ofzoquote:Op donderdag 22 september 2016 20:14 schreef Caland het volgende:
Ze laten toch wel Feyenoord zien als dit verlengingen worden?
Hoe lang mag/mocht Twente eigenlijk geen Europese wedstrijden spelen?quote:Op donderdag 22 september 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wees blij dat jullie nog mee mochten doen dit jaar.
Drie seizoenen dacht ik.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe lang mag/mocht Twente eigenlijk geen Europese wedstrijden spelen?
Hij scoort wel?quote:Op donderdag 22 september 2016 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
En hierom past die niet bij Ajax
Fair enough.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Counterspits ipv aanspeelpuntje
Wij kijken ook.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:22 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
Eerste keer dit seizoenquote:Op donderdag 22 september 2016 20:22 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
Unicum.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:22 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
Bij gebrek aan beter door beschermde lotingtroep.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:23 schreef Zipportal het volgende:
Utrecht - PSV zou genot zijn voor de beker.
Gefeliciteerd met de winst GGMM's grootste (en enige) fan.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:22 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
![]()
![]()
Utrecht wint
feitelijk onjuistquote:Op donderdag 22 september 2016 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een ding is zeker, Utrecht wint de beker.
Net als een paar jaar terug met de vuurwerkshow en dat Ajax daar vrij simpel wonquote:Op donderdag 22 september 2016 20:23 schreef Zipportal het volgende:
Utrecht - PSV/Ajax zou genot zijn voor de beker.
die lasershow jaquote:Op donderdag 22 september 2016 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als een paar jaar terug met de vuurwerkshow en dat Ajax daar vrij simpel won
Kramer gaat 'm helemaal dronken spelen.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:29 schreef WethouderHekking het volgende:
Koeman junior kan flink aan de bak .
De beker is geen troostprijsquote:Op donderdag 22 september 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord juicht weer om een troostprijs.
Mad? Jelly? Het zit diep!quote:Op donderdag 22 september 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord juicht weer om een troostprijs.
Oja, voor Feyenoord is het een hoofdprijs. Haha!quote:Op donderdag 22 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De beker is geen troostprijs
Als Ajax of PSV in een seizoen alleen de beker winnen is het seizoen mislukt.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal niet voor Feyenoord, helaasquote:Op donderdag 22 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Die hebben een structurele begroting naar een kampioen het betaamt.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax of PSV in een seizoen alleen de beker winnen is het seizoen mislukt.
Als ze niks winnen al helemaal.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen de 2e plaats recht gaf op directe CL-plaatsing was ik met 2e + beker ook wel tevredenquote:Op donderdag 22 september 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2016 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een ding is zeker, Utrecht wint de beker.
Ik vind dat Ajax ook gewoon de beker als een serieuze prijs moet benaderen.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helemaal niet voor Feyenoord, helaas
Ik dacht laatst aan hem. Toen hij speelde verloor Feyenoord opeens alles.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:38 schreef Brammess het volgende:
Ik was oprecht vergeten dat de Taap voor Feyenoord speelt.
Snap ik, maar neemt niet weg dat het voor Feyenoord net iets extras had vorig jaar...quote:Op donderdag 22 september 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax ook gewoon de beker als een serieuze prijs moet benaderen.
Tegen Ajax winnen we over 2 wekenquote:Op donderdag 22 september 2016 20:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blij met de eerste zege van het seizoen? Smaakt naar meer, neem ik aan
Maar een bekerwinst is niet veel extra.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze niks winnen al helemaal.
Als dat ff kan, gaarnequote:Op donderdag 22 september 2016 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Tegen Ajax winnen we over 2 weken
Kompt goed, we winnen bijna altijd tegen ajaxquote:
Dat is helaas wel erg lang terug.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen de 2e plaats recht gaf op directe CL-plaatsing was ik met 2e + beker ook wel tevreden
quote:Op donderdag 22 september 2016 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Kompt goed, we winnen bijna altijd tegen ajax
2002/03 voor het laatst dacht ik, kan ook 2001/02 zijnquote:Op donderdag 22 september 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is helaas wel erg lang terug.
Iets van 13 jaar terug volgens mij?
Toen was jij ook niet zo oud tochquote:Op donderdag 22 september 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2002/03 voor het laatst dacht ik, kan ook 2001/02 zijn
Minder oud dan vandaag, iigquote:Op donderdag 22 september 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was jij ook niet zo oud toch
8 tot 10.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was jij ook niet zo oud toch
Mag het licht uit bij Vitesse?quote:
Dat mag zeer zekerquote:Op donderdag 22 september 2016 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag het licht uit bij Vitesse?
Tsja in Nederland zijn er maar 2 echte prijzen en met directe plaatsing voor groepsfase EL zit er ook nog eens een echte prijs aan vast imo.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een bekerwinst is niet veel extra.
Leuk als je het wint in combinatie met een landstitel en bekerfinale is wel leuk, maar als Ajax eruit vliegt ben ik er niet perse rouwig om. Dan meestal eerder om de manier waarop (zoals toen die ontluisterende nederlaag tegen het Vitesse van Bosz en Traoré)
Gras is groen, de Kuip is het mooiste stadion van Nederlandquote:Op donderdag 22 september 2016 20:42 schreef WethouderHekking het volgende:
De bal is rond, 11 tegen 11.
Staat gewoon op livescore, Hansquote:Op donderdag 22 september 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij was gestopt met kijken.
Feyenoord had in 2010 eigenlijk ook de beker verdiend als je afgaat op welke ploegen ze verslagen hadden. Dat was redelijk ernstig als je het zou afzetten tegenover Ajax.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja in Nederland zijn er maar 2 echte prijzen en met directe plaatsing voor groepsfase EL zit er ook nog eens een echte prijs aan vast imo.
En het ligt ook wel een beetje aan de weg die je aflegt vind ik. Vorig jaar versloeg Feyenoord alleen maar eredivisieploegen in de beker waaronder Ajax. Dat geeft het wel extra glans. De weg naar de beker in 2008 was bijna chanant.
Oke.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat gewoon op livescore, Hans
Jullie weg naar de bekerfinale tegen Ajax in 2010 was ook wel vrij zwaar. I.t.t Ajax die alleen amateurclubs en laagvliegers had gehad.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja in Nederland zijn er maar 2 echte prijzen en met directe plaatsing voor groepsfase EL zit er ook nog eens een echte prijs aan vast imo.
En het ligt ook wel een beetje aan de weg die je aflegt vind ik. Vorig jaar versloeg Feyenoord alleen maar eredivisieploegen in de beker waaronder Ajax. Dat geeft het wel extra glans. De weg naar de beker in 2008 was bijna chanant.
Ik ging voor het eerst naar het stadion in 99.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat jij het voetbal toen al zo erg volgde.
Toen voetbalde ik vooral zelf in het weekend
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie weg naar de bekerfinale tegen Ajax in 2010 was ook wel vrij zwaar. I.t.t Ajax die alleen amateurclubs en laagvliegers had gehad.
Maar Ajax verdiende dat seizoen wel weer echt een prijs gezien het voetbal dat seizoen, en de misgelopen titel toen omdat die Ruiz altijd scoorde in de laatste minuutquote:Op donderdag 22 september 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord had in 2010 eigenlijk ook de beker verdiend als je afgaat op welke ploegen ze verslagen hadden. Dat was redelijk ernstig als je het zou afzetten tegenover Ajax.
Toen stak de KNVB er een stokje voor.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie weg naar de bekerfinale tegen Ajax in 2010 was ook wel vrij zwaar. I.t.t Ajax die alleen amateurclubs en laagvliegers had gehad.
foxsports.nlquote:Op donderdag 22 september 2016 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb nu al ruzie met mijn stream. Heeft iemand een betere? Snel DMen, voor stijn deze post ziet
Ik in 2006 bij AZ-Groningen toen mijn vader kaartjes had gewonnen.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ging voor het eerst naar het stadion in 99.
Bryan Ruiz was wel oprecht een heerlijke voetballer.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax verdiende dat seizoen wel weer echt een prijs gezien het voetbal dat seizoen, en de misgelopen titel toen omdat die Ruiz altijd scoorde in de laatste minuut
Co kon toen al niet meer johquote:Op donderdag 22 september 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bryan Ruiz was wel oprecht een heerlijke voetballer.
Tevens blijf ik het zonde vinden dat Co ontslagen werd bij Twente.
Die dubbele finale was echt walgelijk inderdaad.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen stak de KNVB er een stokje voor.
PSV - Twentequote:Op donderdag 22 september 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik in 2006 bij AZ-Groningen toen mijn vader kaartjes had gewonnen.
In de Alkmaarderhout nog
Jazeker, maar ze wonnen altijd net aan terwijl Ajax dat laatste halfjaar iedereen dik versloeg.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bryan Ruiz was wel oprecht een heerlijke voetballer.
Tevens blijf ik het zonde vinden dat Co ontslagen werd bij Twente.
Hele nacht voor een primera gezeten voor een kaartje dat later ongeldig wasquote:Op donderdag 22 september 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die dubbele finale was echt walgelijk inderdaad.
Mijn eerste wedstrijd van Ajax was tegen PSV, toen scoorde Simons de winnende terwijl Ajax beter wasquote:Op donderdag 22 september 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV - Twente
Scott Booth scoorde 2x
Ja, dat is dus voetbal hé. Winst is winst en dan kijken we niet naar een doelsaldo.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, maar ze wonnen altijd net aan terwijl Ajax dat laatste halfjaar iedereen dik versloeg.
Met die ballenmeisjes die het veld op huppeldenquote:Op donderdag 22 september 2016 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hele nacht voor een primera gezeten voor een kaartje dat later ongeldig was
Maar was wel gezellig.
Bij Ajax was het een of ander speelkwartiertje met allemaal kinderen omdat die voorrang kregenquote:Op donderdag 22 september 2016 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hele nacht voor een primera gezeten voor een kaartje dat later ongeldig was
Maar was wel gezellig.
En de vier jaar erna toen we veel slechter speelden werden we wel kampioen. Wat een genot.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus voetbal hé. Winst is winst en dan kijken we niet naar een doelsaldo.
Voor meer open deuren en clichés stuur je een DM naar Regi Blinker.
gequote voor nageslacht...quote:Op donderdag 22 september 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Feyenoord dit verliest verleng ik mijn UI met een jaar.
Als Feyenoord een verlenging nodig heeft, neem je een UI van Alfons Groenendijk voor een jaar.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Feyenoord dit verliest verleng ik mijn UI met een jaar.
Deal.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Feyenoord een verlenging nodig heeft, neem je een UI van Alfons Groenendijk voor een jaar.
Sowquote:Op donderdag 22 september 2016 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord dit verliest neem ik een jaar lang een Feyenoord UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |